Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДРАБІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44045138 |
Місцезнаходження: | 19801, Україна , Черкаська обл., смт. Драбів, вул.Гагаріна, будинок 17 |
Контактна особа: |
Максим Матвійчук 380636006675 drabiv.up.ocvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2021 20:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2021 22:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2021 15:47 |
Очікувана вартість: | 400 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 001,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.2. Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2021 09:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2021 09:24 |
Реєстр змін в ТД.docx | |
26 березня 2021 09:08 |
ТД пальне із змінами.doc |
26 березня 2021 09:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2021 09:24 |
Реєстр змін в ТД.docx
|
||||||
26 березня 2021 09:08 |
ТД пальне із змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- надання бланків довірчих документів - скретч-карток, згідно конкретного опису, який зможе виконати тільки мережа «Авіас»
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося АМКУ, ДАСУ, правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 квітня 2021 11:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-13-000014 ● aaf53edafce040268cc5618d2bfefba5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 квітня 2021 14:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.04.2021 № 259
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2021 № 259
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-18-009238-c, 18.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-14 08:36:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дизельного палива та бензину моторного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-18-009238-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- у якому розділі тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 18.03.2021 № 1, зі змінами, внесеними згідно з рішенням уповноваженої особи від 26.03.2021 № 2, міститься вимога надати документ, яким затверджено фінансову звітність, та надати рішення про надання згоди на вчинення значного правочину;
- чому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником торгів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщене в електронній системі закупівель, містить вимогу щодо надання документа, яким затверджено останню фінансову звітність, тобто містить вимогу про надання документа, який не належить до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; надається на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю;
- чому повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником торгів ТОВ «СТОУН-ТРЕЙД» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розміщене в електронній системі закупівель, містить вимогу щодо надання документа, яким затверджено останню фінансову звітність, та рішення про надання згоди на вчинення значного правочину, тобто містить вимогу про надання документів, які не належать до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; надається на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-16 08:22:11
Пояснення
1. Відділом освіти Драбівської селищної ради забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель з обгрунтуванням можливо ознайомитися за посиланням https://drabivska-gromada.gov.ua/news/1616430915/
2. Вимога про надання документу, яким затверджено фінансову звітність розміщено у Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
3. З метою захисту законних інтересів замовника та запобігання можливих негативних явищ через визнання правочину недійсним на підставі ст 203, 215 Цивільного кодексу України, як такого, що не відповідає вимогам законодавства, Замовником у тендерній документації розміщено вимогу про надання документів згідно частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» а саме: рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариств. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів учасника, а саме останню фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства.
Тобто для визначення вартості чистих активів товариства необхідно аналізувати затверджену фінансову звітність для встановлення поняття - значного правочину та наявності права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції і договору.
Відповідно до вище вказаного учасник не має права підписувати документи по правочину який відповідно до частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» є значним для нього, та без наявності права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції і договору.
Таким чином відповідно до частини 16 Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Таким чином, враховуючи вище викладене, відповідно до ч.16 Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» було розміщено запит у системі електронних закупівель на підтвердження права підпису уповноваженої особи учасника на здійснення правочину який відповідно до законодавства може бути значним для учасника.
Так, пропозицію учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» було відхилено у звʼязку із не наданням протягом 24 годин з моменту надання вимоги про подання документів які визначались тендерною документацією: документу яким затверджено останню фінансову документацію, таким чином, фінансова документація, яка було подана учасником, не може розглядатися замовником, для визначення поняття значного правочину, оскільки є такою, що не відповідає частині 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Тому пропозицію учасника було відхилено відповідно до п1.ч1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. З метою захисту законних інтересів замовника та запобігання можливих негативних явищ через визнання правочину недійсним на підставі ст 203, 215 Цивільного кодексу України, як такого, що не відповідає вимогам законодавства, Замовником у тендерній документації розміщено вимогу про надання документів згідно частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» а саме: рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариств. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів учасника, а саме останню фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства.
Тобто для визначення вартості чистих активів товариства необхідно аналізувати затверджену фінансову звітність для встановлення поняття зночного правочину та наявності права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції і договору.
Відповідно до вище вказаного учасник не має права підписувати документи по правочину який відповідно до частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» є значним для нього, та без наявності права уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції і договору.
Таким чином відповідно до частини 16 Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Таким чином, враховуючи вище викладене, відповідно до ч.16 Статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» було розміщено запит у системі електронних закупівель на підтвердження права підпису уповноваженої особи учасника на здійснення правочину який відповідно до законодавства може бути значним для учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На вимогу зазначену у висновку Держаудитслужби закупівлю скасовано
2021-05-18 08:06:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі")
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
Замовником тендер відмінено
2021-05-19 10:40:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
385 310,00
UAH з ПДВ
|
385 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» |
400 187,33
UAH з ПДВ
|
400 187,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДІНГ" |
400 200,00
UAH з ПДВ
|
400 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Рішення скасоване |
385 310,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2021 09:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» #35877071 |
Рішення скасоване |
400 187,33
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 10:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 09:48
|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Рішення скасоване |
385 310,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 09:31
|
|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Відхилено |
385 310,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 09:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» #35877071 |
Переможець |
400 187,33
UAH з ПДВ
|
10 червня 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2021 08:49
|
лист № 453 від 21.09.2021.pdf | укладений |
07 жовтня 2021 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 16:01
|
ДУ 2 дог 135.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 15:29
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 15:15
|
№ 135 від 30.06.2021.pdf | укладений |
30 червня 2021 15:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити обсяг закупівлі "Дизельне паливо" на 3840 л. Загальна вартість договору зменшується на 105689,09 грн з ПДВ. Загальна вартість договору становить 294498,24 грн з ПДВ. Більш детально у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору з ініціативи Постачальника. Загальна сума договору зменшується на 247708,88 грн. Більш детельніше у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 травня 2021 08:05 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 10 червня 2021 08:18 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи неможливість усунення порушення законодавства встановленого за результатом моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України: «тендерна документація не містить вимогу до переможця процедури закупівлі надати у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстави, визначеної частиною другою статті 17 закону». Керуючись п.2 ч.1 статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, відмінити закупівлю UA-2021-03-18-009238-c ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин моторний марки А-95) |
18 травня 2021 08:05
|
Електронний підпис |
18 травня 2021 08:04
|
Протокол №7.pdf |
Дата подання: 24 травня 2021 17:37