Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чижівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344133 |
Вебсайт: | http://chyzhivska.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 11725, Україна , Житомирська обл., с. Чижівка, вул. Шевченка, 9 |
Контактна особа: |
Аркадій Ратушнюк +380969844233 tender13qwert13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2020 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 15:39 |
Очікувана вартість: | 638 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2020 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 11:14 |
протокол.pdf | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 10.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 9.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 8.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 7.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 6.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 5.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 4.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 3.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 2.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
додаток 1.doc | |
14 лютого 2020 11:14 |
Відкриті торги дрова 20.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-13-000003 ● 62b6c6a6cb5541b8b60955cfaebc0694
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2020
№ 16
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 № 16.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2020-02-14-000946-c від 14.02.2020 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-02 17:30:45
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000946-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити чи надано переможцем закупівлі документи зазначені в Додатку № 3 тендерної документації, з завантаженням до електронної системи відповідних копій документів, що підтверджують надання вищевказаним документом протягом 5 днів з дня повідомлення про намір укласти договір (в тому числі супровідний лист з відміткою замовника про отримання вищевказаних документів).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-06 14:30:41
Пояснення Чижівської сільської ради щодо запиту .
Чижівська сільська рада надає пояснення , щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000946-c) Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 11.03.20, 08:20 Переможець надав оригінали документиів визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922 з вихідним листом 13 березня 2020року .Скановані копії документів додаються.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-06 15:31:27
Пояснення
Чижівська сільська рада надає пояснення , щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Деревина» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-14-000946-c) Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922.
Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 11.03.20, 08:20 Переможець надав оригінали документиів визначених пунктами 5, 6, та 10 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону № 922 з вихідним листом 13 березня 2020року .Скановані копії документів додаються.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом було прийняте рішення про відміну торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень
2020-05-08 12:58:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-05-08 13:57:07
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство |
636 550,00
UAH з ПДВ
|
636 550,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "ГОРОДНИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
638 000,00
UAH з ПДВ
|
638 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Новоград-Волинське досвідне лісомисливське господарство #00991947 |
Переможець |
636 550,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 08:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 13:21
|
д.угода №3.pdf | укладений |
08 травня 2020 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2020 13:06
|
д.угода №3.pdf | зміни до договору |
08 травня 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2020 12:30
|
дод.угода2.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2020 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 12:03
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 10:55
|
дог60.pdf | укладений |
30 березня 2020 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення пункту 3 підпункту 3.2. словами протягом 7(семи) банківських днів |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редакція пункту 4.3 |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |