Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Турчина Вікторія Анатоліївна 380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 22:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 11:30 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2023 11:30 |
Очікувана вартість: | 86 049 639,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 430 248,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5 (пʼять) % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата здійснюється за фактично надані Послуги з охорони щомісячно протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг (далі - Акт), складеного за формою, визначеною у Додатку 3 до Договору, згідно з рахунком на оплату, що надається Виконавцем одночасно з Актом, за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у визначеному законодавством порядку та за умови відсутності неусунених Виконавцем зауважень Замовника до змісту та форми зазначених документів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 19:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 19:43 |
ТД ВТ з Особливостями_Охорона.docx.p7s | |
12 грудня 2023 19:43 |
ТД ВТ з Особливостями_Охорона.docx | |
12 грудня 2023 19:43 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Охоронні послуги.docx | |
12 грудня 2023 19:43 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Охоронні послуги.docx.p7s |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Більшість Учасників закупівель та Товариств, які надають послуги з охорони, це є Товариства малого підприємництва які працюють на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок) без реєстрації ПДВ. Вартість закупівлі вже не уможливлює прийняти участь в такій закупівлі таким учасникам, що вже звужує коло учасників та порушує принципи здійснення закупівель, які визначені в ст.3 та ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми маємо намір взяти участь у торгах, але не маємо можливості та потужностей забезпечити охоронну в Всіх регіонах нашої країни.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду та наполегливо вимагаємо розділити закупівлю на лоти відповідно до Регіону надання послуг, що збільшить потенційне коло учасників.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених ПКМУ від 12.10.2022 №1178.
Відповідно до ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Керуючись зазначеними нормами, замовником визначений предмет закупівлі Послуги з охорони майна АТ «Укрпошта».
Місце надання послуг: Майно Замовника (майно та матеріальні цінності (крім нерухомого майна)), охорона яких здійснюється згідно Дислокації з надання послуг відповідно до технічної специфікації (розділ ІХ тендерної документації) та Додатку 1 до проєкту Договору: у Вінницькому, Волинському, Дніпропетровському, Донецькому, Житомирському, Закарпатскому, Запорізькому, Івано-Франківському. Київському, Кіровоградському. Львівському, Миколаївському, Одеському. Полтавському, Рівненському. Сумському, Тернопільському. Харківському, Херсонському, Хмельницькому, Черкаському. Чернівецькому та Чернигівському регіонах (На Території Замовника, на якій розташоване майно Замовника за адресою, зазначеною в Дислокації, що є Додатком 1 до Договору).
Для забезпечення ефективного управління закупівельною функцією з метою зниження витрат, замовник, зробивши закупівлю послуг з охорони майна АТ «Укрпошта» централізованою, очікує отримати наступні економічні ефекти від такої агрегації потреб:
- зменшення операційного навантаження на замовника, в тому числі економія часу на організацію та проведення одного тендеру замість 23 регіональних тендерів, участь в яких бере переважно визначене коло одних й тих самих учасників, та адміністрування єдиного договору про закупівлю, укладеного за результатом тендеру;
- економія коштів у разі додаткових знижок за рахунок обсягу, що в цілому позитивно скажеться на загальному скороченні витрат підприємства.
Водночас, звертаємо вашу увагу, що в умовах тендерної документації Замовником передбачена можливість залучення субпідрядників/співвиконавців та можливість участі об’єднання учасників, таким чином Замовником виконані вимоги діючого законодавства України у сфері публічних закупівель, умови даної закупівлі не містять дискримінаційних вимог, не обмежують конкуренцію та забезпечують можливість досягнення замовником максимальної економії та ефективності.
Також повідомляємо, що діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено внесення змін до оголошеної процедури закупівлі з питань, зазначених у вимозі.
Запрошуємо до участі у закупівлі!
Відповідно до вимог закупівлі обсяг надання послуг з охорони на 2024 рік складатиме 2 206 401 людино-годин.
Відповідно до Держбюджету-2024, в Україні збільшується розмір мінімальної зарплати з 1 січня до 7100 гривень (або 42,6 грн. за годину), а з 1 квітня до 8000 гривень (або 48 грн. за годину) ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» (данні суми включають в себе такі податки як ПДФО та Військовий збір). Для якісного надання послуг в тендерній документації вказано що працівники повинні бути оформлені на підприємстві, та навіть присутня вимога надати копії трудових книжок з відміткою прийняття до 2 днів до початку надання послуг вже після підписання договору.
В свою чергу використаємо звичайну математику і порахуємо скільки необхідно коштів щоб надавати послуги з охорони :
2 206 401 год \ 365 днів = 6 044, 93 год. в день (приблизно)
6044,93*(31 (січень)+29 (лютий)+31 (березень))= 550 088, 63 год за три місяці охорони;
6044,93*274= 1 656 310, 82 залишкові години до кінця року.
550088,63*42,6 грн. = 23 433 775, 64 грн.
1 656 310,82*48 грн = 79 502 919, 36 грн.
79 502 919, 36 грн.+ 23 433 775, 64 грн.= 102 936 695 грн.
Вартість закупівлі складає 86 049 639 грн., а лише на заробітну плату для працівників без врахування ЄСВ та ПДВ, яке необхідно буде сплатити необхідно 102 936 695 грн. Тобто щоб взагалі якимось чином надавати послуги необхідно працювати неофіційно, і всі кошти будуть надходити не в бюджет нашої країни.
В зв’язку з вище викладеним просимо або розділити закупівлю на лоти, або збільшити вартість закупівлі.
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ «Укрпошта» Положення про організацію публічних закупівель, враховуючі норми примірної методики розрахунку очікуваної вартості, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Замовником проаналізовано ціни діючих договорів 2023 року, згідно яких середня ціна за 1 людино- годину складає 33,00 грн з ПДВ. При цьому, для розрахунку очікуваної вартості даної закупівлі враховано середній показник росту коефіцієнта інфляції - 13,8%, заробітної плати - 19,5% та ціни на пальне - 19,4% на 2024 рік згідно макропрогнозу для бюджету АТ «Укрпошта».
Посилання на тендери:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-07-019442-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-11-005948-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-014171-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-05-004298-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-02-016525-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-09-008291-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-10-006447-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-004592-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-09-004287-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-16-013502-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-012342-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-023281-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-017164-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-03-011438-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-014262-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-013438-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-016785-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-000081-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-08-016674-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-07-015568-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-22-011065-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-25-014637-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-17-005282-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-30-014333-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-24-008345-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-014489-a
Таким чином очікувана вартість закупівлі була сформована на основі середньої ціни діючих договорів 2023 року збільшеної на ймовірний ріст інфляції на 18% (середній показник росту коефіцієнта інфляції, заробітної плати та ціни на пальне згідно макропрогнозу для бюджету АТ «Укрпошта») і становить: 2206401 люд/год*39,00 грн з ПДВ=86 049 639,00 грн з ПДВ.
Також повідомляємо, що діючим законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено внесення змін до оголошеної процедури закупівлі з питань, зазначених у вимозі.
Запрошуємо до участі у закупівлі!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-28-000038 ● dcb4643aa3c64a58ba3c864de053fe84
- Статус: завершено ● Дата: 11 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2024 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2024 № 31
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-12-022529-a 12.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-01 16:22:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони майна АТ «Укрпошта» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-12-022529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 17:26:16
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Відповідно пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію публічних закупівель», враховуючи норми примірної методики розрахунку очікуваної вартості, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Для формування та обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, проаналізовано ціни діючих договорів Замовника, укладені в 2023 році його філіями, згідно яких середня ціна за 1 людино-годину складає 33,00 грн з ПДВ. При цьому, для розрахунку очікуваної вартості даної закупівлі враховано середній показник росту коефіцієнта інфляції - 13,8%, заробітної плати - 19,5% та цін на пальне - 19,4% на 2024 рік згідно макропрогнозу для бюджету АТ «Укрпошта».
Діючі на момент оголошення договори Замовника:
№37-05-641 від 30.12.2022р., укладений Вінницькою дирекцією АТ «Укрпошта» (25,48 грн за 1 людино-годину)
№482 від 09.12.2022 р. , укладений Волинською дирекцією (33,00 грн за 1 людино-годину)
№23.12.22.07/101.002 від 23.11.2022р, укладений Дніпропетровською дирекцією (25,99 грн за 1 людино-годину)
№291222-818\100.008 від 29.12.2022р., укладений Донецькою дирекцією (39,00 грн за 1 людино-годину)
№92 від 13.02.2023р., укладений Житомирською дирекцією (24,09 грн за 1 людино-годину)
№ 719-22 від 12.12.2022р., укладений Закарпатською дирекцією (29,97 грн за 1 людино-годину)
№ 070423-13Е від 07.04.2023р., укладений для Запорізької дирекції (131,4 грн за 1 людино-годину)
№ 0217/991 від 14.12.2022 р., укладений Івано – Франківською дирекцією (20,26 грн за 1 людино-годину)
№ 17-348 від 08.02.2023р., укладений Київською міською дирекцією (31,5 грн за 1 людино-годину)
№ 17-2294 від 22.12.2022р. ., укладений Київською міською дирекцією (20,89 грн за 1 людино-годину)
№0304023-356\10 від 03.04.2023р., укладений Кіровоградською дирекцією (22,45 грн за 1 людино-годину)
№002005-4 від 02.01.2023 р.. укладений Львівською дирекцією (29,00 грн за 1 людино-годину)
№ 02.05.-10Д/1 від 19.12.2022р., укладений Миколаївською дирекцією (25,98 грн за 1 людино-годину)
№ 001002005-203 від 29.03.2023р, укладений Одеською дирекцією (27,32 грн за 1 людино-годину)
№ 100.013-266\23 від 23.02.2023р., укладений Полтавською дирекцією (27,54 грн за 1 людино-годину)
№ 281222-899/17 від 28.12.2022р., укладений Рівненською дирекцією (28,89 грн за 1 людино-годину)
№ 19/1289 від 29.12.2022р., укладений Сумською дирекцією (39,00 грн за 1 людино-годину)
№ 030223-84\100.008 від 03.02.2023р., укладений Тернопільською дирекцією (22,49 грн за 1 людино-годину)
№ 39/185 від 20.03.2023р., укладений Харківською дирекцією (33,50 грн за 1 людино-годину)
№8 від 06.02.2023р., укладений Херсонською дирекцією (54,23 грн за 1 людино-годину)
№23-64 від 26.01.2023р., укладений Хмельницькою дирекцією (23,32 грн за 1 людино-годину) №37/769 від 23.12.2022р., укладений Черкаською дирекцією (25,18 грн за 1 людино-годину)
№ 261222-713/25 від 26.12.2022р., укладений Чернівецькою дирекцією (27,4 грн за 1 людино-годину)
№36011-24 від 12.01.2023р., укладений Чернігівською дирекцією (30,00 грн за 1 людино-годину)
№05-101 від 21.12.2022р., укладений дирекцією Автотранспошта ( 24,08 грн за 1 людино-годину)
№ 28.12.22-56/41 від 28.12.2022 р., укладений Дирекцією оброблення та перевезення пошти (ДОПП) (23,00 грн за 1 людино-годину)
Отже, враховуючи наведені вище дані, очікувана вартість становила: 2206401 люд/год*39,00 грн з ПДВ=86 049 639,00 грн з ПДВ
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2024 рік.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснена з метою забезпечення охорони майна та матеріальних цінностей (крім нерухомого майна) Замовника.
Параметри закупівлі встановлені відповідно до визначених Замовником потреб. Заявлені вимоги до послуг повністю відповідають потребам користувачів, діючим нормам та стандартам, не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників. Заявлені вимоги дозволяють забезпечити необхідний захист майна АТ Укрпошти.
Обсяги формувалися відповідно до необхідного часу охорони згідно з режимом роботи по кожному місцю дислокації на весь період надання послуг.
Визначені в тендерній документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
3. На виконання вимог мов пункту 6 розділу VI тендерної документації переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА СБ" завантажено в електронну систему закупівель забезпечення виконання договору – оригінал гарантії виконання зобов’язань за №251-24Г, виданої АТ «РВС БАНК», в розмірі 5% (п’яти відсотків вартості договору, а саме 3 149 416,79 гривень (три мільйони сто сорок дев’ять тисяч чотириста шістнадцять гривень 79 копійок). ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ: з «13» лютого 2024р. по «01» лютого 2025 року включно. (архівний файл «BG 251.zip» додається)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2023 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНА АГЕНЦІЯ "ПЯТАЯ СТРАЖА" |
77 224 035,00
UAH з ПДВ
|
5 140 103,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АЛМАЗ - 2005" |
63 985 629,00
UAH з ПДВ
|
49 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" |
75 569 234,25
UAH з ПДВ
|
49 864 662,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СР" |
83 843 238,00
UAH з ПДВ
|
51 850 423,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА" |
80 533 636,50
UAH з ПДВ
|
51 851 011,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬФА СБ" |
70 604 832,00
UAH з ПДВ
|
62 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АО "ЦЕНТР" |
76 760 690,79
UAH з ПДВ
|
62 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АГЕНЦІЯ ОХОРОНИ "КОЛЬЧУГА" |
83 203 381,71
UAH з ПДВ
|
63 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНА АГЕНЦІЯ "ПЯТАЯ СТРАЖА" #36813616 |
Відхилено |
5 140 103,00
UAH з ПДВ
|
25 грудня 2023 14:36
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 грудня 2023 00:00
|
ПП "АЛМАЗ - 2005" #33699372 |
Рішення скасоване |
49 860 000,00
UAH з ПДВ
|
01 січня 2024 13:04
|
|
ПП "АЛМАЗ - 2005" #33699372 |
Відхилено |
49 860 000,00
UAH з ПДВ
|
01 січня 2024 13:05
|
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" #40945059 |
Рішення скасоване |
49 864 662,60
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2024 10:03
|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" #40945059 |
Відхилено |
49 864 662,60
UAH з ПДВ
|
08 січня 2024 17:05
|
|
ПП "СР" #33479059 |
Відхилено |
51 850 423,50
UAH з ПДВ
|
11 січня 2024 12:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 січня 2024 17:02
|
ТОВ "ВЕРІТАС ПОЛТАВА" #43797263 |
Відхилено |
51 851 011,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2024 09:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2024 16:03
|
ТОВ "АЛЬФА СБ" #37989206 |
Переможець |
62 990 000,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2024 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2024 15:39
|
DOHOVIR TOV ALFA SB 62 988 33575 hrn..zip | укладений |
15 лютого 2024 15:33
|