Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 43316784 |
Вебсайт: | https://justice-km.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Володимирська, буд. 91 |
Контактна особа: |
Світлана Гандзюк +380382794430 mtz@km.minjust.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 1 118 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 16:04 |
ПерелікиДокументів_Дод2.doc | |
04 червня 2020 16:04 |
Д2.pdf | |
04 червня 2020 16:04 |
Дод 1Технічне_завдання.doc | |
04 червня 2020 16:04 |
Додаток .ПроектДоговору ПК.doc | |
04 червня 2020 16:03 |
Додатки 4_5_6.doc | |
04 червня 2020 16:03 |
ДКТ_Комп.doc | |
04 червня 2020 16:03 |
ТД.pdf | |
04 червня 2020 16:03 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-08-000038 ● 7b0b863da20c412b88acca75a1a1ad9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2020 16:02 |
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2020 № 39
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 08.07.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2020-06-04-006673-b 06.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Анжела Задоянчук
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-24 08:43:32
відповідь щодо висновку по закупівлі
Управлінням західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області здійснювався моніторинг закупівлі за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, Замовник: Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький).
Згідно висновку, який було опубліковано 20.07.2020 року, встановлено, що відбулися порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.»
З урахуванням абзацу 2 пункту 8 статті 8 надаємо відповідні пояснення та обґрунтування.
По-перше, Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) зареєстроване на авторизованому електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/.
За інформацією з особистого кабінету електронного майданчику https://zakupki.prom.ua/, вбачається, що вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону виконані у повному обсязі та відповідні порушення не мали місця.
При цьому, портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги. Державні организації-замовники оприлюднюють тендерні оголошення (а учасники аукціону беруть участь в торгах) за допомогою модулю електронного аукціону, доступ до якого вони отримують, зареєструвавшись на авторизованих електронних майданчиках. Модуль аукціону відповідає за те, щоб інформація потрапляла до центральної бази даних та оприлюднювалася на порталі та всіх інших майданчиках одночасно.
Однак на порталі prozorro.gov.ua, за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-07-005829-a, план закупівлі UA-P-2020-02-07-005829-a інформація про місцезнаходження та категорію Замовника не відображається, що пов’язано з технічною взаємодією та особливістю роботи порталу та авторизованих електронних майданчиків.
По-друге, Згідно статті 10 Конституції України, Державною мовою в Україні є українська мова.
На даний момент закупівля ID: UA-P-2020-02-07-005829-a ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) завершена.
Частиною 9 статті 12 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону)
Згідно пункту 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ДК 021:2015 : 30210000-4), протокол засідання тендерного комітету № 54 від 04.06.2020 року, вказано: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони мають бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі передбачив та визначив, що учасники повинні готувати свої тендерні пропозиції виключно українською мовою або надати відповідний переклад на українську мову.
З урахуванням викладеного, на даний момент, усунути порушення, яке пов’язане з відсутністю посилання в оголошенні про проведення відкритих торгів на мову якою повинна готуватися тендерна пропозиція – неможливо у зв’язку з тим, що відповідна закупівля завершена.
Однак, відповідне посилання на мову якою повинні складатися пропозиції учасників було зазначено у головному документі, а саме тендерній документації інформація в якій є аналогічній інформації яка зазначається в оголошенні про проведення відкритих торгів.
По-третє, Згідно п. 2 ч. 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно Вимоги про усунення порушення яке було надано учаснику, до останнього висувалися лише вимоги щодо надання документів та інформації яка зазначалася в тендерній документації у відповідності до статті 17 Закону.
Інших відомостей в тендерній документації, які не передбачені частиною 2 статті 22 Закону не зазначалося.
Учасником протягом 24 годин було надано в повній мірі усі необхідні документи та інформацію яка вимагалася.
А тому посилання на абзац 1 частини третьої статті 22 цього Закону не відповідає дійсності, оскільки Замовник не зазначав іншу інформацію та інші вимоги у тендерній документації ніж ті які передбачені частиною 2 статті 22 Закону.
Поряд з цим хочемо зазначити наступне.
Пункт 16 статті 29 Закону визначає дії Замовника якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. При цьому абзац 2 цього пункту визначає зміст повідомлення які саме необхідно усунути порушення (1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.). Третій абзац цього пункту визначає необхідну інформацію яка повинна зазначатися у повідомленні (1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.)
Тобто пункт 16 статті 29 Закону містить різного роду декілька вимог які повинен виконати Замовник при визначенні порушень та публікуванні повідомлення про виявлені невідповідності у документах поданих учасником.
Поряд з цим пункт 1 частини першої статті 31 Закону визначає підстави відхилення тендерної пропозиції якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Тобто, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є вичерпним, досить обширним з різним складами та підставами, які є самостійними одні від одних.
Хочемо зазначити, що інших відомостей крім тих, які зазначені у частині 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не висувалося. А тому як наслідок і в повідомленні про усунення невідповідностей були зазначені лише вимоги згідно тендерної документації, зокрема критерії згідно статті 17 Закону.
З урахуванням викладеного, керуючись пунктом 8 статті 8 Закону, звертаємось до Вас з проханням роз’яснення Висновку в частині встановлення органом державного фінансового контролю, порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону та які саме конкретні порушення були допущені Замовником.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-07-29 09:00:04
Щодо надання розяснень
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням західного офісу держаудитслужби в Хмельницькій області здійснювався моніторинг закупівлі за номером ID: UA-P-2020-02-07-005829-a, Замовник: Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький). Згідно висновку, який було опубліковано 20.07.2020 року, встановлено, що відбулися порушення Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі – Закон) «За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником Закону в частині розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.» З урахуванням абзацу 2 пункту 8 статті 8 надаємо відповідні пояснення та обґрунтування. По-перше, Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) зареєстроване на авторизованому електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/. За інформацією з особистого кабінету електронного майданчику https://zakupki.prom.ua/, вбачається, що вимоги пункту 1 частини другої статті 4 Закону виконані у повному обсязі та відповідні порушення не мали місця. При цьому, портал prozorro.gov.ua є відкритим ресурсом, який пропонує доступ до всієї інформації з центральної бази даних про електронні тендерні торги. Державні организації-замовники оприлюднюють тендерні оголошення (а учасники аукціону беруть участь в торгах) за допомогою модулю електронного аукціону, доступ до якого вони отримують, зареєструвавшись на авторизованих електронних майданчиках. Модуль аукціону відповідає за те, щоб інформація потрапляла до центральної бази даних та оприлюднювалася на порталі та всіх інших майданчиках одночасно. Однак на порталі prozorro.gov.ua, за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-02-07-005829-a, план закупівлі UA-P-2020-02-07-005829-a інформація про місцезнаходження та категорію Замовника не відображається, що пов’язано з технічною взаємодією та особливістю роботи порталу та авторизованих електронних майданчиків. По-друге, Згідно статті 10 Конституції України, Державною мовою в Україні є українська мова. На даний момент закупівля ID: UA-P-2020-02-07-005829-a ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) завершена. Частиною 9 статті 12 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону) Згідно пункту 7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації по предмету закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (ДК 021:2015 : 30210000-4), протокол засідання тендерного комітету № 54 від 04.06.2020 року, вказано: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони мають бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто, Замовник під час проведення процедури закупівлі передбачив та визначив, що учасники повинні готувати свої тендерні пропозиції виключно українською мовою або надати відповідний переклад на українську мову. З урахуванням викладеного, на даний момент, усунути порушення, яке пов’язане з відсутністю посилання в оголошенні про проведення відкритих торгів на мову якою повинна готуватися тендерна пропозиція – неможливо у зв’язку з тим, що відповідна закупівля завершена. Однак, відповідне посилання на мову якою повинні складатися пропозиції учасників було зазначено у головному документі, а саме тендерній документації інформація в якій є аналогічній інформації яка зазначається в оголошенні про проведення відкритих торгів. По-третє, Згідно п. 2 ч. 2 статті 22 Закону У тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно Вимоги про усунення порушення яке було надано учаснику, до останнього висувалися лише вимоги щодо надання документів та інформації яка зазначалася в тендерній документації у відповідності до статті 17 Закону. Інших відомостей в тендерній документації, які не передбачені частиною 2 статті 22 Закону не зазначалося. Учасником протягом 24 годин було надано в повній мірі усі необхідні документи та інформацію яка вимагалася. А тому посилання на абзац 1 частини третьої статті 22 цього Закону не відповідає дійсності, оскільки Замовник не зазначав іншу інформацію та інші вимоги у тендерній документації ніж ті які передбачені частиною 2 статті 22 Закону. Поряд з цим хочемо зазначити наступне. Пункт 16 статті 29 Закону визначає дії Замовника якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. При цьому абзац 2 цього пункту визначає зміст повідомлення які саме необхідно усунути порушення (1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.). Третій абзац цього пункту визначає необхідну інформацію яка повинна зазначатися у повідомленні (1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.) Тобто пункт 16 статті 29 Закону містить різного роду декілька вимог які повинен виконати Замовник при визначенні порушень та публікуванні повідомлення про виявлені невідповідності у документах поданих учасником. Поряд з цим пункт 1 частини першої статті 31 Закону визначає підстави відхилення тендерної пропозиції якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Тобто, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника є вичерпним, досить обширним з різним складами та підставами, які є самостійними одні від одних. Хочемо зазначити, що інших відомостей крім тих, які зазначені у частині 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не висувалося. А тому як наслідок і в повідомленні про усунення невідповідностей були зазначені лише вимоги згідно тендерної документації, зокрема критерії згідно статті 17 Закону. З урахуванням викладеного, керуючись пунктом 8 статті 8 Закону, звертаємось до Вас з проханням роз’яснення Висновку в частині встановлення органом державного фінансового контролю, порушення частини 16 статті 29 Закону, пункту 1 частини першої статті 31 Закону та які саме конкретні порушення були допущені Замовником.
2020-07-24 09:52:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. у річному плані не міститься інформація щодо найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, чим порушено пункт 1 частини другої статті 4 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
1 026 969,60
UAH з ПДВ
|
993 423,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" |
1 036 800,00
UAH з ПДВ
|
1 002 312,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
1 077 108,48
UAH з ПДВ
|
1 035 636,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
1 054 080,00
UAH з ПДВ
|
1 035 648,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Комп’ютери та комунікації |
1 089 024,00
UAH з ПДВ
|
1 077 844,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
1 117 985,28
UAH з ПДВ
|
1 089 020,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
993 423,36
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 12:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2020 14:13
|
ДУ 1 до 488 64пк.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 17:30
|
Дог 488 ПК 64 шт.pdf | укладений |
15 липня 2020 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 488 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |