Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2
Очікувана вартість
16 319 194,00 UAH
UA-2023-10-17-001088-a c23f281f13624c969a504009cf50000b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Безрук

+380956939912 sadik-marinka33@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 "Маринка" м.Суми, Сумської області
Код ЄДРПОУ: 23294464
Місцезнаходження: 40013, Україна , Сумська обл., місто Суми, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 2
Контактна особа: Валентина Безрук
+380956939912
sadik-marinka33@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2023 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2023 14:19
Початок аукціону: 31 жовтня 2023 11:05
Початок аукціону: 31 жовтня 2023 11:05
Очікувана вартість: 16 319 194,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 595,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40002, Україна, Сумська область, Суми, Котляревського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 09:29

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 жовтня 2023 15:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2023 15:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2023 09:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2023 15:48
1. ТД капремонт укриття (2).docx
17 жовтня 2023 09:29
1. ТД капремонт укриття (2).docx
25 жовтня 2023 15:48
1. ТД капремонт укриття (2).docx
17 жовтня 2023 09:29
1. ТД капремонт укриття (2).docx
25 жовтня 2023 15:48
ВР_д11_77_И_Капiтал_ний_ремонт_частин(Мiнрегiонбуд).xlsx
25 жовтня 2023 15:48
ВР_д11_77_И_Капiтал_ний_ремонт_частин(Мiнрегiонбуд).xlsx
17 жовтня 2023 09:29
ВО_ЗКР_ДЦ_77_И_Капiтал_ний_ремонт_частин(Мiнрегiонбуд).xlsx
17 жовтня 2023 09:29
ВО_ЗКР_ДЦ_77_И_Капiтал_ний_ремонт_частин(Мiнрегiонбуд).xlsx
17 жовтня 2023 09:29
3. Додаток 2. проект Договору (1) (1).doc
17 жовтня 2023 09:29
3. Додаток 2. проект Договору (1) (1).doc
17 жовтня 2023 09:29
4. ОБГ - техніч оч вартість (2).docx
17 жовтня 2023 09:29
4. ОБГ - техніч оч вартість (2).docx
17 жовтня 2023 09:29
2. Додаток 1. ТТХ зміни 2 (1).rtf
17 жовтня 2023 09:29
2. Додаток 1. ТТХ зміни 2 (1).rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-17-001088-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:59
Тендерна документація та огляд об'єкту
Доброго дня.
1. В складі документації торгів завантажено 2 файли з ідентичною назвою "Тендерна документація".
Вимагаємо видалити один з файлів, щоб не вводити в оиану учасників.
2. Документація вимагає обов'язковий огляд об'єкту з складанням акту за підписом преставника Замовника. Посада ж та обов'язки даної посадової особи не зрозумілі і заувальовані.
Для того, щоб учасники можли скласти відповідний документ про відвідування та огляд об'єкту вимагаємо зазначити конкретно посаду представника, його прізвище та контактні дані, за якими можливо зв'язатися з підписантом акту (довідки).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 15:39
Доброго дня! На Ваше запитання повідомляємо наступне!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, встановивши наведену умову тендерної документації, замовник не порушує вимог законодавства про публічні закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-10-17-001088-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 17 жовтня 2023 13:10
Відомість ресурсів
Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва, Замовник повинен надати для розрахунку тендерної пропозиції (договірної ціни) відомість обсягів робіт та відомість ресурсів з цінами або без, або затверджену ПКД.
Вимагаємо надати відомість ресурсів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2023 15:30
Доброго дня! До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000064 ● 5ce96a2a464046509391b6b5eac29d34
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024 15:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.01.2024 №1-З

Суми

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.01.2024 №1-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-10-17-001088-a 17.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-12 10:22:40

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-001088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-15 21:10:18

На виконання запиту Державної аудиторської служби України Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 11 січня 2024 року надання пояснення.

На запит Державної аудиторської служби України Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про надання пояснень в рамка моніторингу процедури закупівлі UA -2023-10-17-001088-а Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №33 "Маринка" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Котляревського, 2 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
1.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 1 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації виконаної ТОВ «СІТІІНЖЕНЕРЕНГ».
2.Отримано позитивний експертний звіт (додаток 1 додається). Експертиза проведена ТОВ «УК ЕКСПЕРТИЗА» експертний звіт№18/1356-10/23.
3. Проектно-кошторисна документація зареєстрована в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, реєстраційний номер: ЕХ01:6352-8084-7529-6921.
Учасники торгів мали можливість ознайомитися з проектно-кошторисною документацією за адресою: м. Суми, вул.. Котляревського,2, про що зазначено у п 2.2 розділу 1 Тендерної документації (додаток 2 додається).
Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до кошторисної документації вартість склала 16650,954 тис грн. затвердженої наказом Сумського ДНЗ №33 №63-аг від 09.10.2023 (додаток 3 додається).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості - на власному веб-сайті закладу освіти. Посилання: sadik-marinka.in.ua . В розділі виконання ст. 30 Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти «Інформація що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства»
Додатки:
- додаток 1 експертний звіт;
- додаток 2 акти огляду;
- додаток 3 наказ, зведений кошторис, об’єктний кошторис.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-16 09:21:46

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-001088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, встановлення дизельного генератору 10кВА, влаштування дренажного приямку з обладнанням зануреним насосом з поплавковим вимикачем.
У відомості обсягів робіт Технічної специфікації включено встановлення: дизельного генератора 10кВА, 8кВт 0,4кВ; зануреного насосу 0,25 кВт з поплавковим вимикачем; насосної станції SАR 100 - BСm 10/50, 0.75 кВт Реdrоllо.
Учасником, ТОВ «АЛЬФА БУД 21» у складі тендерної пропозиції надано Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: дизельний генератор 10кВА, 8кВт 0,4кВ (1 шт.); занурений насос 0,25 кВт з поплавковим вимикачем (2 шт.); насосна станція SАR 100 - BСm 10/50, 0.75 кВт Реdrоllо (1 шт.).
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2023 (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки, генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням, насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією.
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого учасником ТОВ «АЛЬФА БУД 21» вище зазначеного обладнання, що буде установлюватися при виконанні ним робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі, вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-19 16:23:36

На виконання запиту Державної аудиторської служби України Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 16 січня 2024 року надання пояснення.

У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
Уповноваженою особою на здійснення публічних закупівель під час проведення відкритих торгів із особливостями за предметом: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №33 «Маринка», м. Суми, Сумської області, за адресою: м. Суми, вул. Котляревського, 2» дійсно було допущено помилку. Оскільки тендерна документація не містить вимогу щодо підтвердження ступеня локалізації товару в порядку передбаченому пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість переможцем закупівлі ТОВ "АЛЬФА БУД 21" на нашу вимогу було надано всі необхідні документи, що підтверджують ступінь локалізації відповідного товару (документи додаються).
За таких обставин порушення виявлене органом державного фінансового контролю виправлене ( ступінь локалізації підтверджений).
Принагідно гарантуємо недопущення подібних порушень в майбутньому, а уповноважена особа в обов’язковому порядку буде направлена на навчання у сфері публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення на виконання висновку моніторингу по закупівлі UA-2023-10-17-001088-а за предметом "Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпрастішого укриття в будівлі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №33 "Маринка" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, вул. Котляревського,2"

2024-02-09 12:17:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2023 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЛЬФА БУД 21" 14 000 838,32
UAH з ПДВ
14 000 838,32
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „НОТЕХС“" 16 151 245,00
UAH з ПДВ
15 490 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО" 15 573 588,11
UAH з ПДВ
15 491 992,14
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 листопада 2023 10:04
Електронний підпис
03 листопада 2023 10:03
Довідка.zip
03 листопада 2023 10:03
Довідка Особливості.pdf
03 листопада 2023 10:03
Витяг-1710866-Москаленко-2023-11-03.pdf
25 жовтня 2023 08:36
Електронний підпис
25 жовтня 2023 08:36
Електронний підпис
25 жовтня 2023 08:35
Довідка Особливості.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-7.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Відгук-1.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Акт 1.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Статут.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-9.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Накази.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Довідка працівники.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Акт 2.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Договір.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Ліцензія АВК.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Лист-згода з Додатком 1.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Рішення про створення.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Витяг з ЄДР.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Гарантійний лист 2.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Договір оренди.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Договір АВК.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-8.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Довідка про особу.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Відомість ресурсів.pdf
25 жовтня 2023 08:35
графік.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Наказ на директора.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-6.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Дог ціна.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Акт огляду.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-5.pdf
25 жовтня 2023 08:35
КБ-3.pdf
25 жовтня 2023 08:35
Локальний кошторис 2-1-3.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2023 09:01
Електронний підпис
25 жовтня 2023 09:01
Електронний підпис
24 жовтня 2023 19:59
Електронний підпис
24 жовтня 2023 19:59
Електронний підпис
24 жовтня 2023 19:56
Кошторис 3.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Кошторис 1.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Кошторис 4.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Кошторис 2.pdf
24 жовтня 2023 19:56
8. Аналогічний договір.pdf
24 жовтня 2023 19:56
довідка ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2023 19:56
14. статут.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Протокол №1.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Наказ С.М. 2004.pdf
24 жовтня 2023 19:56
6. Гарантійні листи.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Свідоцтво ПДВ.pdf
24 жовтня 2023 19:56
10. Копія наказів.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2023 19:56
1. Довідка, що до абз.14.pdf
24 жовтня 2023 19:56
9. Відгук.pdf
24 жовтня 2023 19:56
4. Акт обстеження.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Наказ С.М.2000.pdf
24 жовтня 2023 19:56
Свідоцтво.pdf
24 жовтня 2023 19:56
договір АВК.pdf
24 жовтня 2023 19:56
паспорт.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2023 14:12
Кошторис 2 частина.pdf
30 жовтня 2023 14:12
кошторис 1 частина.pdf
30 жовтня 2023 14:12
Кошторис 2 частина.pdf
30 жовтня 2023 14:12
кошторис 1 частина.pdf
25 жовтня 2023 09:05
Електронний підпис
25 жовтня 2023 09:05
Електронний підпис
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 2.pdf
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 2.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 1.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 1.pdf
25 жовтня 2023 09:05
5.2. Акт КБ-2, КБ-3.pdf
25 жовтня 2023 09:05
1.1. Договір оренди КВП.pdf
25 жовтня 2023 09:05
22. Акт огляду Суми.pdf
25 жовтня 2023 09:05
16.4. Виписка з ЄДР_compressed.pdf
25 жовтня 2023 09:05
16.3. Опис Статуту_compressed.pdf
25 жовтня 2023 09:05
5.2. Акт КБ-2, КБ-3.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
22. Акт огляду Суми.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
15. Ліцензія на ПК АВК-5.pdf
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 2.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
5.2. Акт КБ-2, КБ-3.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 1.pdf
25 жовтня 2023 09:05
1.1. Договір оренди КВП.pdf
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 2.pdf
25 жовтня 2023 09:05
15. Ліцензія на ПК АВК-5.pdf
25 жовтня 2023 09:05
5.2. Акт КБ-2, КБ-3.pdf
25 жовтня 2023 09:05
22. Акт огляду Суми.pdf
25 жовтня 2023 09:05
22. Акт огляду Суми.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
16.3. Опис Статуту_compressed.pdf
25 жовтня 2023 09:05
кошторис 1.pdf.p7s
25 жовтня 2023 09:05
16.4. Виписка з ЄДР_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА БУД 21"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО „НОТЕХС“"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНТЕХНО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА БУД 21"
#43927362
Переможець 14 000 838,32
UAH з ПДВ
01 листопада 2023 11:57

Документи

03 листопада 2023 10:03
Довідка НАЗК
01 листопада 2023 11:57
Електронний підпис
01 листопада 2023 11:00
Протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2023 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА БУД 21"
#43927362
14 000 838,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2023 10:03
Довідка НАЗК
01 листопада 2023 11:57
Електронний підпис
01 листопада 2023 11:00
Протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2024 14:03
додаткова угода №4 від 13.11.24.pdf зміни до договору
14 листопада 2024 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 17:18
лист з додотками.pdf зміни до договору
28 березня 2024 16:48
договірна ціна.pdf зміни до договору
28 березня 2024 16:48
додоткова угода 3.pdf зміни до договору
28 березня 2024 16:48
договірна ціна на 2024.pdf зміни до договору
28 березня 2024 16:48
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 12:44
доп угода 2.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 11:43
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2023 10:18
Доп Угода №1 14.11.23.pdf зміни до договору
14 листопада 2023 09:59
Електронний підпис укладений
10 листопада 2023 16:02
Електронний підпис укладений
10 листопада 2023 16:00
Договірна ціна на 2023 р.pdf укладений
10 листопада 2023 15:56
Договірна ціна загальна.pdf укладений
10 листопада 2023 15:56
зведений кошторис.pdf укладений
10 листопада 2023 15:56
Додоток 2 план фінансування.pdf укладений
10 листопада 2023 15:56
Додаток 1 календарний графіквиконання робіт.pdf укладений
10 листопада 2023 15:56
Договор.pdf укладений
10 листопада 2023 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в розділ 19 Договору №1 від 10 листопада 2023 р., виправлено банківській рахунок Замовника - р/р UA 268201720344211003400063386 в ДКСУ в м. Київ виправлено банківський рахунок Підрядника - р/р UA 653510050000026007879053116 в АТ "УКРСИББАНК"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в фінансування обєкту на 2023 рік. Відповідно до кошторисних призначень Замовника запланованих на 2023 рік сума договору складає 1878689,01грн. (один мільйон вісімсот сімдесят вісім тисяч шістсот вісімдесят девять грн. 01 коп.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору збільшується на 320301,62 грн. в зв’язку з переходом підрядної організації «АЛЬФА БУД 21» з 01лютого 2024 року на податок на додану вартість на загальних умовах, що підтверджується витягом з реєстру платників податку на додану вартість №2418194500026. Ціна договору становить 14321139,94 грн. (чотирнадцять мільйонів триста двадцять одна тисяча сто тридцять дев’ять гривень 94 коп.) при цьому ПДВ 2073741,82 ( два мільйони сімдесят три тисячі сімсот сорок одна грн. 82 коп.) Ціна договору без ПДВ становить 12247398,12 грн. (дванадцять мільйонів двісті сорок сім тисяч триста дев’яносто вісім грн. 12 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пп.1 п.19 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2. Внести зміни в пп. 2.2. Договору та викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 11146773,53 ( одинадцять мільйонів сто сорок шість тисяч сімсот сімдесят три гривні 53. коп.), при цьому ПДВ – 1544680,76 грн. ( один мільйон п’ятсот сорок чотири тисячі шістсот вісімдесят гривень, 76 коп.). Відповідно до кошторисних призначень Замовника запланованих на 2024 рік, сума фінансування на 2024 рік становить 9268084,52 грн. (дев’ять мільйонів двісті шістдесят вісім тисяч вісімдесят чотири гривні 52 коп.). 3 Внести зміни до Додатку № 2 до Договору «План фінансування» та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML