Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі теплопостачання до житлового будинку по просп. Юності, 31 в м.Вінниці (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
464 108,00 UAH
UA-2020-04-02-002100-a ● c2392a325db64aa4ae2b2a91c0102e7a
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Пурдик Григорій Никанорович 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 464 108,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 320,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі теплопостачання до житлового будинку по просп. Юності, 31 в м.Вінниці (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція мережі теплопостачання до житлового будинку по просп. Юності, 31 в м.Вінниці (код ДК 021:2015 (CPV 2008) 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21000, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Юності, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі форм КБ-2в та КБ-3, а також при наявності актів скритих робіт, копії податкових накладних на матеріали і вироби та сертифікатів якості на них, за повністю завершені роботи. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику не пізніше 3-х днів після виконання робіт або за 5-ть днів до завершення звітного періоду. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 3-х робочих днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10-ти робочих днів з дня підписання документів Замовником. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2020 17:21 |
Реконструкція мережі теплопостачання_просп. Юності, 31.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-02-002100-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМБУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41370352
Дата подання: 14 квітня 2020 18:53
Щодо роз`яснення
Лист-вимога надати роз`яснення щодо дискваліфікції, а саме деталізувати чому пропозиція учасника ТОВ "Енергорембудсервіс", який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 16:14
ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМБУДСЕРВІС"
Доброго дня! На Вашу вимогу № UA-2020-04-02-002100-a.c1, подану та опубліковану в системі Prozorro 14 квітня 2020 о 18:53 надаємо роз`яснення щодо дискваліфікації, з деталізацією чому пропозиція учасника ТОВ "Енергорембудсервіс", який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам документації електронних торгів, відповідно до статті 5.2 рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 "Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)".
Щодо причин відхилення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до підпункту 4 пункту 6 документації електронних торгів, я якому вимагались документи, які засвідчують повноваження на підписання договору (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність або доручення, інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) Вами був наданий наказ на призначення директора, підставою для якого є протокол загальних зборів учасників ТОВ «Енергорембудсервіс» №03 від 28.11.2018 року, якого не було завантажено у складі поданих Вами документів.
2. Підпункт 11 пункту 6 документації електронних торгів містить чітку вимогу для учасників торгів з приводу надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо). Дана вимога не була Вами виконана у повному обсязі, а саме в частині зазначення наступної інформації окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена з приводу невідповідності вимогам документації електронних торгів.
3. Згідно підпункту 12 пункту 6 документації електронних торгів вимагалось довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку). ТОВ «Енергорембудсервіс» було надано договір надання послуг машинами і механізмами №16-03/2018-1 від 16 березня 2018 року, в той час як такої альтернативи в документації електронних торгів не передбачалось. Також не було надано документального підтвердження, щодо того, що надані договори є пролонгованими та чинними на момент подання Вашої пропозиції.
Зауважимо, що ненадання Учасником будь-якого з документів, надання у невідповідній формі зазначених в документації, є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Також повідомляємо, що скан-копію рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради Ви можете переглянути на веб-порталі Вінницької міської ради за посиланням: https://www.vmr.gov.ua/Docs/ExecutiveCommitteeDecisions/2018/%E2%84%96432%2001-03-2018%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Доброго дня! На Вашу вимогу № UA-2020-04-02-002100-a.c1, подану та опубліковану в системі Prozorro 14 квітня 2020 о 18:53 надаємо роз`яснення щодо дискваліфікації, з деталізацією чому пропозиція учасника ТОВ "Енергорембудсервіс", який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам документації електронних торгів, відповідно до статті 5.2 рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.03.2018р. №432 "Про внесення змін до Положення про проведення допорогових закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами)".
Щодо причин відхилення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до підпункту 4 пункту 6 документації електронних торгів, я якому вимагались документи, які засвідчують повноваження на підписання договору (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення, довіреність або доручення, інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів) Вами був наданий наказ на призначення директора, підставою для якого є протокол загальних зборів учасників ТОВ «Енергорембудсервіс» №03 від 28.11.2018 року, якого не було завантажено у складі поданих Вами документів.
2. Підпункт 11 пункту 6 документації електронних торгів містить чітку вимогу для учасників торгів з приводу надання довідки, складеної учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо). Дана вимога не була Вами виконана у повному обсязі, а саме в частині зазначення наступної інформації окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій, тому Ваша тендерна пропозиція була відхилена з приводу невідповідності вимогам документації електронних торгів.
3. Згідно підпункту 12 пункту 6 документації електронних торгів вимагалось довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, власні або орендовані потужності для виконання зазначених робіт (у разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди на всю вказану техніку). ТОВ «Енергорембудсервіс» було надано договір надання послуг машинами і механізмами №16-03/2018-1 від 16 березня 2018 року, в той час як такої альтернативи в документації електронних торгів не передбачалось. Також не було надано документального підтвердження, щодо того, що надані договори є пролонгованими та чинними на момент подання Вашої пропозиції.
Зауважимо, що ненадання Учасником будь-якого з документів, надання у невідповідній формі зазначених в документації, є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Також повідомляємо, що скан-копію рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради Ви можете переглянути на веб-порталі Вінницької міської ради за посиланням: https://www.vmr.gov.ua/Docs/ExecutiveCommitteeDecisions/2018/%E2%84%96432%2001-03-2018%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%20%D0%B2%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМБУДСЕРВІС" |
416 416,56
UAH з ПДВ
|
414 096,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Шеремета Сергій Григорович |
461 000,00
UAH з ПДВ
|
416 416,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕМБУДСЕРВІС" #41370352 |
Відхилено |
414 096,02
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 17:32
|
ФОП Шеремета Сергій Григорович #2717503472 |
Переможець |
416 416,55
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 16:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 квітня 2020 18:33 |
Коментар щодо відміни: | Допорогова закупівля відміняється у зв’язку з введенням в дію нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" № 114-ІХ від 19 вересня 2019 року, який вступає в дію з 19 квітня 2020 року та неможливістю укладення договору, орієнтовна дата укладення якого припадає на період після дати введення даного закону в дію. |
Документи:
23 квітня 2020 18:32
|
Витяг з протоколу.docx |