Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розробка та оновлення цифрових топографічних планів М 1:2000 території м. Харкова)
Очікувана вартість
5 527 800,00 UAH
UA-2024-02-22-007316-a ● c1d32a2ddc324c4fa6d7f0c10e6e1a69
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 06716538 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Квітки-Основ'яненка, будинок 7 |
Контактна особа: |
Тунік Зінаїда Михайлівна 380679101951 z_tunik@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2024 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 березня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 5 527 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 639,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021:2015 – 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розробка та оновлення цифрових топографічних планів М 1:2000 території м. Харкова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ'яненка, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | «Замовник» сплачує послуги згідно з Актом здачі-приймання наданих послуг, підписаного з обох сторін, шляхом безготівкового перерахування коштів по мірі фінансування на поточний рахунок «Виконавця», на умовах післяоплати протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Акту здачі- приймання наданих послуг. У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за надані протягом строку дії цього Договору Послуги здійснюються не пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати наданих послуг. Джерело фінансування закупівлі: Бюджет Харківської міської територіальної громади | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2024 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 13:51 |
Тендена документація.docx | |
22 лютого 2024 13:50 |
Додаток 1 (Технічне завдання).pdf | |
22 лютого 2024 13:50 |
Додаток 2 (Проект договору).docx | |
22 лютого 2024 13:49 |
Додаток 3 (Загальні відомості про учасника).docx | |
22 лютого 2024 13:49 |
Додаток 4 (Форма Пропозиція).docx | |
22 лютого 2024 13:48 |
Додаток 5 (Кваліфікаційні критерії).docx |
28 лютого 2024 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:51 |
Тендена документація.docx
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:50 |
Додаток 1 (Технічне завдання).pdf
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:50 |
Додаток 2 (Проект договору).docx
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:49 |
Додаток 3 (Загальні відомості про учасника).docx
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:49 |
Додаток 4 (Форма Пропозиція).docx
|
|||||||||
22 лютого 2024 13:48 |
Додаток 5 (Кваліфікаційні критерії).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Актуальність наданих послуг
Дата подання: 23 лютого 2024 12:13
Дата відповіді: 26 лютого 2024 14:14
Доброго дня! Актуальність наданих послуг має відповідати матеріалам аерофотозйомки 2020 року чи має бути актуальними на 2024 рік?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення змісту технічного завдання, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Актуальність даних топографічних планів повинна бути 2024 рік, при цьому для векторизації даних стереотопографічним методом, повинні бути використанні матеріали аерофотозйомки 2020 року (або при наявності більш актуальні), за результатами чого здійснюється уточнення об’єктів на місцевості станом на 2024 рік.
Актуальність даних топографічних планів повинна бути 2024 рік, при цьому для векторизації даних стереотопографічним методом, повинні бути використанні матеріали аерофотозйомки 2020 року (або при наявності більш актуальні), за результатами чого здійснюється уточнення об’єктів на місцевості станом на 2024 рік.
Вихідні дані
Дата подання: 23 лютого 2024 13:36
Дата відповіді: 26 лютого 2024 14:14
Просимо надати вичерпний перелік вихідних даних, що передаються Замовником Виконавцю.
А таж просимо надати інформацію чи буде у складі вихідних даних надано параметри орієнтування зйомки, цифрова модель місцевості, цифрова модель рельєфу, чи будуть надані матеріали планово-висотної мережі, зокрема, координати наземних контрольних точок (опознаків).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення змісту технічного завдання, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Вичерпний перелік вихідних даних наведений в Додатку №1 до Тендерної документації (Технічне завдання), що є достатнім для надання послуг з предмету закупівлі. За обґрунтуванням учасника, переможця процедури закупівлі, можуть бути надані інші матеріали (в разі їх наявності), в тому числі і наведені в вашому питанні.
Вичерпний перелік вихідних даних наведений в Додатку №1 до Тендерної документації (Технічне завдання), що є достатнім для надання послуг з предмету закупівлі. За обґрунтуванням учасника, переможця процедури закупівлі, можуть бути надані інші матеріали (в разі їх наявності), в тому числі і наведені в вашому питанні.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 лютого 2024 14:07
Дата відповіді: 26 лютого 2024 14:15
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно з яких саме міркувань у якості підтвердження кваліфікаційних критеріїв "Наявність досвіду виконання аналогічного договору" Учасник має надати договір щодо створення топографічних планів за матеріалами аерофотозйомки М 1:2000 на територію обласного центру? Відповідно до діючого законодавства нормативно-правові документи, які регламентують створення топографічних планів масштабу 1:2000, а саме "Основні положення створення топографічних планів масштабів 1:5000, 1:2 000, 1:1 000 та 1:500" та "Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000 - 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)", не передбачають особливих вимог, які вирізняють топографічне знімання масштабу 1:2000 на територію міст, що є обласними центрами від топографічного знімання масштабу 1:2000 на територію інших населених пунктів, які не є обласними центрами
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення змісту кваліфікаційних критеріїв, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Серед кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно статті 5 3акону визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є територія міста обласного значення з розташованою в його межах різноманітною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі та гідрографії тощо. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста. Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання послуг за договором саме для міста - обласного центру, а не співрозмірних площ.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Серед кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно статті 5 3акону визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є територія міста обласного значення з розташованою в його межах різноманітною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі та гідрографії тощо. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста. Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має досвід надання послуг за договором саме для міста - обласного центру, а не співрозмірних площ.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 лютого 2024 14:08
Дата відповіді: 26 лютого 2024 14:15
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність досвіду виконання аналогічного договору", Учасник має надати договір щодо створення топографічних планів за матеріалами аерофотозйомки М 1:2000 на територію обласного центру площею, що становить не менше, ніж 50 кв. км по одному договору? На чому ґрунтується наведене значення площі знімання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення змісту кваліфікаційних критеріїв, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Серед кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно статті 5 Закону визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є територія міста обласного значення з розташованою в його межах різноманітною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі та гідрографії тощо. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Встановлення даної вимоги, дозволяє визначити спроможність виконавця виконати замовлений обсяг надання послуг встановлений цим предметом закупівлі.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Серед кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно статті 5 Закону визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Предметом замовлення є територія міста обласного значення з розташованою в його межах різноманітною інфраструктурою, щільно забудованою територією, різноманіттям форм власності та режимів використання об’єктів, великою кількістю об’єктів інфраструктури, дорожньо-транспортної мережі та гідрографії тощо. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста.
Встановлення даної вимоги, дозволяє визначити спроможність виконавця виконати замовлений обсяг надання послуг встановлений цим предметом закупівлі.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 лютого 2024 14:17
Дата відповіді: 26 лютого 2024 14:16
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію "Наявність досвіду виконання аналогічного договору", учасник має надати договір щодо створення топографічних планів за матеріалами аерофотозйомки М 1:2000 у період з 2021 по 2024 роки. Чому роботи за аналогічними договорами повинні бути виконані у зазначений проміжок часу, а не, наприклад, у період з 2020 по 2024 роки або у період з 2019 по 2024 роки? Топографічні знімання виконані до 2021 року здійснювалися відповідно до тих самих документів, що визначенні у пункті 3.10 Технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення роз’яснення змісту кваліфікаційних, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Серед кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно статті 5 Закону України визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Вважаємо за достатній період визначений як період виконання аналогічного договору.
В той же час, в разі наявності у Вашого підприємства, обґрунтування, щодо застосування інших періодів, що підтверджують досвід надання аналогічних послуг вашим підприємством для надання послуг з предмету закупівлі на площу біля 109 кв.км. (щільно забудованої території з висотною забудовою) в встановлені замовником терміни, пропонуємо надати його на розгляд.
За результатами розгляду будуть прийняті рішення щодо внесення змін до документації конкурсних торгів.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Серед кваліфікаційних критеріїв визначених статтею 16 Закону - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Принципами публічних закупівель згідно статті 5 Закону України визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями.
Вважаємо за достатній період визначений як період виконання аналогічного договору.
В той же час, в разі наявності у Вашого підприємства, обґрунтування, щодо застосування інших періодів, що підтверджують досвід надання аналогічних послуг вашим підприємством для надання послуг з предмету закупівлі на площу біля 109 кв.км. (щільно забудованої території з висотною забудовою) в встановлені замовником терміни, пропонуємо надати його на розгляд.
За результатами розгляду будуть прийняті рішення щодо внесення змін до документації конкурсних торгів.
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
щодо надання послуги
Дата подання: 26 лютого 2024 14:35
Дата відповіді: 27 лютого 2024 16:36
В доповнення до питання першого просимо надати відповідь яким чином, за якою технологією повинне бути виконано оновлення?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення змісту технічного завдання, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Методологія і технологія оновлення топографічних даних визначається учасником відповідно до технічного завдання. Замовник не обмежує учасника у застосуванні технологій, результатом застосування яких будуть топографічні плани, що задовольняють вимогам прописаним у технічному завданні.
Методологія і технологія оновлення топографічних даних визначається учасником відповідно до технічного завдання. Замовник не обмежує учасника у застосуванні технологій, результатом застосування яких будуть топографічні плани, що задовольняють вимогам прописаним у технічному завданні.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 26 лютого 2024 14:37
Дата відповіді: 27 лютого 2024 16:36
Просимо Замовника надати аргументовану відповідь стосовно того, з яких саме міркувань, у якості підтвердження кваліфікаційного критерію вимогу «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати підтвердження щодо права роботи з матеріалами, які зазначені в зводі відомостей, що становлять державну таємницю (наявність у Учасника (субпідрядника/субвиконавця) режимно-секретного підрозділу (відділу тощо)). На підтвердження надається: - спеціальний дозвіл, виданий Службою безпеки України на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та виданий безпосередньо Учаснику (субпідряднику/субвиконавцю).
Згідно технічного завдання Учасником (Виконавцем) не буде здійснюватися аерозйомка.
А матеріали Вихідні дані, що передаються Замовником на адресу Виконавця (п.4 Технічного завдання) не є первинними матеріалами і за своєю апріорією не підпадають до п.1.11.2 ЗВІДУ відомостей, що становлять державну таємницю. Крім того, такі відомості повинні були пройти процедуру перевірки відповідними органами і не підпадають під пп. ЗВДТ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за запитання щодо роз’яснення змісту кваліфікаційних критеріїв, як складової частини тендерної документації до процедури закупівлі. Керуючись пунктом 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідні роз’яснення:
Технічним завданням на надання послуг код ДК 021:2015 – 71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розробка та оновлення цифрових топографічних планів М 1:2000 території м. Харкова) передбачено, що Замовнику складі вихідних даних передає Виконавцю зокрема матеріали аерофотозйомки, виконаної в 2020 році, в цифровому форматі. Зазначені матеріали аерофотозйомки пройшли контрольний перегляд у встановленому порядку для перевірки наявності на матеріальних носіях інформації відомостей, що охороняються на об’єктах Міністерства оборони України та Збройних Сил України. Частина матеріалів аерофотозйомки після проходження контрольного перегляду на предмет наявності чи відсутності відомостей, що становлять державну таємницю, мають гриф обмеженого доступу «таємно».
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Технічним завданням на надання послуг код ДК 021:2015 – 71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Розробка та оновлення цифрових топографічних планів М 1:2000 території м. Харкова) передбачено, що Замовнику складі вихідних даних передає Виконавцю зокрема матеріали аерофотозйомки, виконаної в 2020 році, в цифровому форматі. Зазначені матеріали аерофотозйомки пройшли контрольний перегляд у встановленому порядку для перевірки наявності на матеріальних носіях інформації відомостей, що охороняються на об’єктах Міністерства оборони України та Збройних Сил України. Частина матеріалів аерофотозйомки після проходження контрольного перегляду на предмет наявності чи відсутності відомостей, що становлять державну таємницю, мають гриф обмеженого доступу «таємно».
Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу, що документацією не заборонено залучення субпідрядних організацій для надання послуг з предмету закупівлі, а отже встановлені кваліфікаційні вимоги не є дискримінаційними, що порушують Ваше право прийняти участь у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" |
5 395 500,00
UAH з ПДВ
|
5 395 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" #30678461 |
Переможець |
5 395 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2024 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 16:43
|
Договір ПР-24-1.pdf | укладений |
18 березня 2024 16:42
|