Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Metal rolling
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081305 |
Місцезнаходження: | 64660, Україна , Харківська область обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
Контактна особа: |
Зайдуліна Юлія Олександрівна 0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA |
Додаткові контактні особи: |
Власов Сергій (05745) 78-2-69 vlasov@usv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081305 |
Contact point: |
Vlasov Sergey 0574578063 ZAYDULINA@USV.COM.UA |
Additional contacts: |
Vlasov Sergey (05745) 78-2-69 vlasov@usv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2021 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 14 162 815,50 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 червня 2021 16:30 |
Enquiries until: | 06 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 14 162 816 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Тендерна документація
16 червня 2021 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 09:46 |
Зміни WORD (№12491577).docx | |
16 червня 2021 09:46 |
тендерна документація -зміни.docx |
16 червня 2021 10:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 червня 2021 09:46 |
Зміни WORD (№12491577).docx
|
||||||
16 червня 2021 09:46 |
тендерна документація -зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-07-000059 ● fb1b5677d5b94ef5804580bd4f31621b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2021 14:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.12.2021 № 774
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-06-15-002914-a 15.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 10:43:19
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Металевий прокат», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-15-002914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-13 11:10:32
код ДК 021:2015:14620000-3: Сплави - (Металевий прокат)
Обґрунтування розміру витрат було визначено на підставі планових завдань АТ «Укрзалізниці» з ремонту та будівництва вантажних вагонів. Розрахунок був здійснений на підставі норм витрат матеріалів які розраховані на ремонт вантажних вагонів. На капітальний ремонт 700 напіввагонів потрібно металевого прокату 1 680 т., даного металевого прокату зазначеного у закупівлі Номер у Prozorro: (UA-2021-06-15-002914-a) було розраховано на приблизно на 200 вагонів. Стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» був проведений моніторинг ринку цін на дану продукцію та отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, на підставі чого була розрахована та визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Сторінка веб-сайту: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот.2 Круг |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 2 015 327,47 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 076,64 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20153.27 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору надається у вигляді електронної банківської гарантії через електронну систему закупівель, становить 5% від вартості договору |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно до умов договору | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |