Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фартухи та коміри рентгенозахисні
Очікувана вартість
65 600,00 UAH
UA-2020-10-30-001491-b c1bf5bc43d744b27ac917c6e99bcd03a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушко Ганна Петрівна

0933390008 019863AS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986397
Місцезнаходження: 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: Сушко Ганна Петрівна
0933390008
019863AS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 65 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 328,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Фартух двосторонній М*110см Pb-0,35mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
1 шт.
Фартух двосторонній L*110см Pb-0,35mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
2 шт.
Фартух двосторонній ХL*100см Pb-0,35mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
1 шт.
Фартух двосторонній ХХL*120см Pb-0,35mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
5 шт.
Комір захисний великий Pb-0,5mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
2 шт.
Окуляри захисні Pb-0,5mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом оплати за фактично отриманий товар згідно накладної та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2020 року. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:32
Оголошення.docx
30 жовтня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:32
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення порушень законодавства
Дата подання: 04 листопада 2020 09:00
У медико-технічних вимогах замовником встановлено вимогу про те, що товар, який є предметом закупівлі, повинен виготовлятися з сучасного матеріалу – просвинцьованого вінілу. Потрібно розуміти, що Замовник при підготовці медико-технічних вимог повинен керуватися функціональними характеристиками товару (свинцевий еквівалент, розмір, вага, термін експлуатації і т. д.), а не з чого він виготовлений. Крім того, Замовник повинен усвідомлювати, що на ринку України виробник рентгензахисного одягу з просвинцеваного вінілу тільки один, що автоматично робить його монополістом. Тобто, цією умовою Ви усуваєте конкурентів цього виробника. В такому разі не має змісту проводити таку закупівлю, оскільки відомо наперед, що лише один постачальник зможе поставити вам товар, який відповідає вимогам. Також доводимо до Вашого відома, що на ринку України присутні безсвинцевий рентгензахисний одяг та одяг з просвинцьованої гуми. Встановлюючи вимогу про те, що товар повинен бути виготовлений з просвинцьованого вінілу Замовник позбавляє можливості отримати більш якісний та безпечний товар з кращими екологічними та іншими характеристиками. Просвинцьована гума, що використовується для пошиття рентгенозахисного одягу містить спеціальні зміцнюючі, еластичні добавки, які успішно використовуються в країнах ЄС та Азії. На рентгензахисний одяг, виготовлений з просвинцьованої гуми, наявні усі необхідні документи, що засвідчують його якість та безпеку, аналогічні тим, які є у виробника, що виготовляє такий одяг з про свинцьованого вінілу. Термін експлуатації просвинцьованого вінілу та просвинцьованої гуми з наповнювачами для еластичності та міцності є однаковим та складає 5 років. Вказана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, які виготовляють товар, що є предметом закупівлі, з іншого матеріалу (просвинцьованої гуми). На підставі викладеного вище, вимагаємо : змінити вимоги до предмета закупівлі; передбачити можливість подання пропозицій щодо постачання рентгензахисного одягу, який є предметом закупівлі, з просвинцьованої гуми.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" 65 266,50
UAH з ПДВ
65 266,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 11:23
Електронний підпис
11 листопада 2020 11:22
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 листопада 2020 11:22
Свідоц про держ реєстрацію.pdf
11 листопада 2020 11:22
пропозиція.pdf
11 листопада 2020 11:22
Паспорт Колесніков А.Г.pdf
11 листопада 2020 11:22
Наказ та переклад.pdf
11 листопада 2020 11:22
Копія Статуту.pdf
11 листопада 2020 11:22
ІПН Колесніков А.Г.pdf
11 листопада 2020 11:22
інформація про учасника.pdf
11 листопада 2020 11:22
загальні характеристики.pdf
11 листопада 2020 11:22
довідка щодо сертифікації.pdf
11 листопада 2020 11:22
довідка про правомочення.pdf
11 листопада 2020 11:22
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2020 11:22
гаран лист щодо поставки.pdf
11 листопада 2020 11:22
Висновок сес ЗІЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
Переможець 65 266,50
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 12:08

Документи

17 листопада 2020 12:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
65 266,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 листопада 2020 12:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:15
договір (1).pdf укладений
19 листопада 2020 11:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 266,50
UAH (в тому числі ПДВ 5 076,50 UAH)