Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт палат з поліпшеними умовами перебування 3 поверху прибудови головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 14 ім. проф. Л.Л. Гіршмана» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. О.Гончара, 5 літера «Б-5»
Очікувана вартість
805 796,40 UAH
UA-2021-08-02-008746-b c1a45f74a49d46dfb166e90cfd32c3b7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сергіївна

+380661187676 girshman14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №14 ім. проф. Л.Л.Гіршмана" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003681
Вебсайт: http://www.girshmanclinic.com
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Олеся Гончара, буд. 5
Контактна особа: Оксана Сергіївна
+380661187676
girshman14@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2021 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2021 10:00
Очікувана вартість: 805 796,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 028,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: складає 4000,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції. Форма та вимоги забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) через електронну систему закупівель. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником обов’язків виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням пропозиції. Учасник спрощеної закупівлі, разом з поданням пропозиції учасника спрощеної закупівлі, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Учасник повинен надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт палат з поліпшеними умовами перебування 3 поверху прибудови головного корпусу КНП «Міська клінічна лікарня № 14 ім. проф. Л.Л. Гіршмана» Харківської міської ради, за адресою: м. Харків, вул. О.Гончара, 5 літера «Б-5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Олеся Гончара, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за даним договором здійснюється за виконаний обсяг робіт на об’єкті протягом 20 днів згідно акту приймання робіт. В залежності від наявного фінансування Замовник має право на відстрочку платежу на 180 днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія. Розмір забезпечення пропозиції: складає 4000,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції. Форма та вимоги забезпечення пропозиції передбачені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) через електронну систему закупівель. Гарантія надається у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису уповноваженої (посадової) особи на підписання гарантії та печатки фінансової установи у розширенні p7s з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис та печатку для можливості перевірки такого підпису. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником обов’язків виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням пропозиції. Учасник спрощеної закупівлі, разом з поданням пропозиції учасника спрощеної закупівлі, надає свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ та ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків Нацкомфінпослуг (або інформацію від фінансової установи з посиланням на офіційний сайт Нацкомфінпослуг, що підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Положення гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Правилам добровільного страхування фінансових ризиків затверджених Національною комісією, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), Правилам надання фінансових послуг, затверджених фінансовою установою для даного виду добровільного страхування, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Учасник повинен надати підтвердження проведення оплати банківською установою за договором добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог щодо забезпечення пропозиції.

Сума забезпечення: 4000 UAH
02 серпня 2021 15:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2021 15:46
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬВІС-М" 786 164,40
UAH з ПДВ
786 164,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 15:43
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:43
Електронний підпис
10 серпня 2021 15:36
7 Лист - відгук.PDF
10 серпня 2021 15:36
22 Довідка Кредобанк.pdf
10 серпня 2021 15:36
1. Акт 1 до договору.pdf
10 серпня 2021 15:36
11 Статут.PDF
10 серпня 2021 15:36
10 Фін зв.pdf
10 серпня 2021 15:36
21 Довідка Приватбанк.pdf
10 серпня 2021 15:36
19 Гарантія.rar
10 серпня 2021 15:36
12 Декларація 2020.pdf
10 серпня 2021 15:36
23 Довідка статистика.PDF
10 серпня 2021 15:36
16 Виписка Альвис-М.pdf
10 серпня 2021 15:36
18 Код доступу.pdf
10 серпня 2021 15:36
26 Рішення директор.pdf
10 серпня 2021 15:36
20 Наказ директор.pdf
10 серпня 2021 15:36
13 Декларація квіт 2020.pdf
10 серпня 2021 15:36
25 Довідка МВС.PDF
10 серпня 2021 15:36
8 ДЦ.pdf
10 серпня 2021 15:36
14 ДОВІДКИ.pdf
10 серпня 2021 15:36
9 Календарний_графiк.pdf
10 серпня 2021 15:36
2. Акт 2 до договору.pdf
10 серпня 2021 15:36
17 Рішення правочин.pdf
10 серпня 2021 15:36
24 Довідка ДФС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬВІС-М"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬВІС-М"
#43218266
Переможець 786 164,40
UAH з ПДВ
13 серпня 2021 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2021 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬВІС-М"
#43218266
786 164,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:22
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 11:13
Договір №1808 від 18.08.2021 р. з додаткоми.pdf укладений
18 серпня 2021 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 786 164,40
UAH (в тому числі ПДВ 131 027,40 UAH)