Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33750000-2 – Засоби для догляду за малюками (підгузки для дорослих, одноразові пелюшки для дорослих).
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2021-05-28-009953-b c192d5172ecc4fea81c07149c7f4fc95
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Глинська

+380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 04543507
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1
Контактна особа: Валерія Глинська
+380536700358
info@kremenchuk-oh.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2021 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2021 08:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


проведення спрощеної закупівлі з застосуванням електронного аукціону згідно зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упаковка
Підгузки з великою поглинальною здатністю, розмір L, в упаковці повинно бути не менше ніж 30 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
100 упаковка
Підгузки для дорослих з великою поглинальною здатністю, розмір М, в упаковці повинно бути не менше ніж 30 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
215 упаковка
Підгузки для дорослих з великою поглинальною здатністю, розмір ХL, в упаковці повинно бути не менше ніж 14 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
4 упаковка
Одноразові поглинаючі пелюшки, розмір 60х60, в упаковці повинно бути не менше ніж 30 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
235 упаковка
Одноразові поглинаючі пелюшки, розмір 60х90, в упаковці повинно бути не менше ніж 30 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. І. Сердюка, 23/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар згідно Договору здійснюється Замовником Продавцю у національній валюті гривні після поставки Продавцем Товару, зазначеного у цьому договорі, Замовнику та підписання Замовником накладної на товар протягом 10 (десяти) банківських днів з дати пред’явлення Продавцем рахунку на оплату Товару на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2021 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2021 15:46
Проєкт договора.docx
28 травня 2021 15:45
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ" 180 620,20
UAH з ПДВ
180 620,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2021 12:17
Електронний підпис
04 червня 2021 10:56
5.Проект договору.pdf
04 червня 2021 10:56
4.Технічна частина.pdf
04 червня 2021 10:56
3.Установчі документи.pdf
04 червня 2021 10:56
2.Листи 14.2-14.6.pdf
04 червня 2021 10:56
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"
#36066066
Переможець 180 620,20
UAH з ПДВ
11 червня 2021 08:42

Документи

11 червня 2021 08:42
Електронний підпис
11 червня 2021 08:40
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2021 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОТУС-ФАРМ"
#36066066
180 620,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2021 08:42
Електронний підпис
11 червня 2021 08:40
ПРОТОКОЛ намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 19:39
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 19:57
тотус фарм.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 19:55
Електронний підпис укладений
15 червня 2021 11:50
140.pdf укладений
15 червня 2021 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 994,92
UAH (в тому числі ПДВ 8 332,48 UAH)