Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МУРОВАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ПУСТОМИТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАС |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., с. Сороки-Львівські, Пустомитівський район |
Контактна особа: |
Грицунь Ігор +380322254418 SOROKYLVIVSKARADA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 12:27 |
Очікувана вартість: | 1 122 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 610,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2020 16:02 |
Тендерна документація трибуни перелік змін 02.03.docx | |
02 березня 2020 16:02 |
Тендерна документація трибуни нова редакція 02.03.docx | |
24 лютого 2020 16:31 |
проект договору.docx |
02 березня 2020 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2020 16:02 |
Тендерна документація трибуни перелік змін 02.03.docx
|
|||
02 березня 2020 16:02 |
Тендерна документація трибуни нова редакція 02.03.docx
|
|||
24 лютого 2020 16:31 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи нижченаведене, вважаємо неправомірне визначення тендерним комітетом Замовника переможцем ТзОВ "Стріт Комфорт". Таким прийнятим рішенням члени тендерного комітету з конкурсних торгів Замовника, зловживаючи службовим становищем, умисно, в інтересах третіх осіб завдають державі збитки на суму понад 200 ти. грн., визнаючи переможцем учасника ТзОВ "Стріт Комфорт", що надав найвищу цінову пропозицію, разом з цим подавши документи із суттєвими помилками та зауваженнями у своїй тендерній пропозиції, а саме:
1. Відповідно до вимоги Додатку №1 тендерної документації п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати «3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «а», що визначена у даному Додатку... 3.2. На підтвердження надати копії аналогічних договорів інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів з усіма додатками, визначеними в цих договорах та докази поставки товару (акт, накладна)».
Учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" надано тільки один аналогічний договір, що суперечить вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до вимоги Додатку №2 тендерної документації, а саме: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення чому він не повинен надавати такі документи. Відсутність документ».
Так учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" у складні своєї тендерної пропозиції не надано інформації та листа-пояснення щодо відсутності інформації п. 4 Документи для на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» (а саме не надано пояснення щодо відсутності інформації до пункту 5 ч. 1 ст. 17 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі»)
3. Відповідно до вимоги Розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї п. 1 Змiст i спосiб подання тендерної пропозицiї, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї (протокол, наказ, довіреність, інше) та копії усіх сторінок паспорту або ID-картки та ІПН уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору». Так учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" у складі тендерної пропозиції надано протокол засновників та наказ на призначення, проте у даних документах не зазначено інформації щодо права підпису документів тендерної пропозиції.
4. Відповідно до вимоги Розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї п. 1 Змiст i спосiб подання тендерної пропозицiї, у часник у складі тендерної пропозиції повинен надати згоду «з Істотними умовами, що обов’язково включаються до договору про закупiвлю, викладеними у проекті договору про закупівлю згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації та заповнений і підписаний Проект договору». Так учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" дану вимогу виконано не у повному обсязі, а саме у Проекті договору не заповнені усі пункти, а саме п. 5.2. місце поставки та не заповнений Додаток №1, що є невід’ємною частиною до договору
5. Відповідно до вимоги Розділу Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія), у якій повинно бути вказано усі реквізити гаранта, принципала та бенефіціара, у тому числі їхні дані банківського рахунку. Учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) оформлене не у відповідності з умовами тендерної документації, а саме не зазначено реквізити банківського рахунку Гаранта та Принципала.
6. Відповідно до вимоги Додатку №3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати гарантійний лист, у якому Постачальник гарантує якість змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку – 2 роки з дати монтажу . Дану вимогу учасником ТзОВ "Стріт Комфорт" не виконано, даний документ є відсутнім.
1. Замовник не вимагав певної кількості аналогічних договорів.
2. Вимога ТД звучить, як "Фізична особа, яка є учасником". Водночас Учасник є Юридичною особою і очевидно не повинен надавати інформацію по цьому пункту. Для Юросіб у ТД є аналогічний п.6 ч.1 ст. 17.
3. Учасники мали надати документами, що пiдтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупiвлi щодо пiдпису документiв тендерної пропозицiї (протокол, наказ, довіреність, інше). Учасник надав ці документи. Замовник не встановлював спеціальних вимог до таких документів. Окрім вищевказаних документів повноваження посадової особи учасника підтверджуються і не спростовуються в т.ч. Витягом з ЄДРПОУ та Статутом.
4. Замовник у тендерній документації не вказував КОНКРЕТНІ вимоги по тому які саме пункти проекту договору мають бути заповнені і відповідно не мав підстав для відхилення пропозиції цього Учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що керуючись Вашою логікою Замовник лише з цієї підстави мав би відхиляти пропозиції усіх Учасників.
5. До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Зазначена Вами інформація наявна в Довідці банку та Додатку №6.
6. Учасник надає гарантію на товар 5 років з моменту монтажу, про що надав відповідний лист.
Проте у Вимозі Учасника відсутні посилання на те, що він вважає недостатньою аргументацію по його відхиленню. Отже Вимога Учасника відхиляється оскільки відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі".
Описані ж Учасником недоліки документів інших учасників буде повторно розглядати Замовник і в випадку наявності підстав прийме відповідне рішення.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 березня 2020 18:13
Дата подання: 27 березня 2020 21:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000130 ● 0a11459973444319a01362bdfddc9246
- Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2020 № 60
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-24-002718-c 24.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-30 16:07:08
Про зупинення моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2020 № 61
Львів
Про зупинення моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктами оскарження скарг в електронній системі закупівель UA-2020-02-24-002718-c.c4 та UA-2020-02-24-002718-c.b5 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-24-002718-c, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 № 60 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-09 09:50:17
відповідь
Замовником Відмінено торги UA-2020-02-24-002718-c ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме враховуючи наявність недоліків та описок в тендерній документації(в т.ч. в частині гарантійного терміну),що могли призвести до двоякого трактування поданих документів.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-03-30 20:25:14
Пояснення.
Замовником Відмінено торги UA-2020-02-24-002718-c ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме враховуючи наявність недоліків та описок в тендерній документації(в т.ч. в частині гарантійного терміну),що могли призвести до двоякого трактування поданих документів.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-04-01 17:54:38
Про поновлення моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2020 № 62
Львів
Про поновлення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження за результатами розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою закупівлі ID: UA-2020-02-24-002718-c,
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-02-24-002718-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 березня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 27 березня 2020 року № 60 «Про початок моніторингу закупівель», у зв’язку з припиненням розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Органом оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом відміни торгів.
2020-08-06 17:37:45
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Завод "Павлоградспецмаш" |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
880 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лісовський |
952 000,00
UAH з ПДВ
|
952 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" |
1 000 008,00
UAH з ПДВ
|
989 980,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ |
1 090 008,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" |
1 097 400,00
UAH з ПДВ
|
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Завод "Павлоградспецмаш" #20303352 |
Відхилено |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 13:02
|
ФОП Лісовський #3036208374 |
Відхилено |
952 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 13:02
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" #40404935 |
Відхилено |
989 980,80
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 13:11
|
ТОВ СТРІТ ВОРКАУТ #43136922 |
Відхилено |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 13:15
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Стріт Комфорт" #42392335 |
Переможець |
1 090 000,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2020 13:16
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 березня 2020 20:22 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги UA-2020-02-24-002718-c ДК 021:2015 - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Придбання обладнання (трибун) для стадіону) в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
30 березня 2020 20:22
|
Протокол відміни.doc |