Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Ужгородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36541721 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3 |
Контактна особа: |
Геба Ірина Миколаївна +380312614190 dmg.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 червня 2021 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 13:15 |
Очікувана вартість: | 13 332 354,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 661,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в ДОДАТКУ №8 ТД. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 66600 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (банківська гарантія) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу банківської гарантії. Реквізити для оформлення гарантії: UA268201720355279001014056013 у Державна Казначейська Служба України. одержувач: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 ЗУ «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3.Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець (Генпідрядник) виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець (Генпідрядник) своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем (Генпідрядником) умов Договору. 6.4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов оголошення та тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: -. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Умови оплати: До початку виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс у розмірі, що не перевищує 30% від зобов’язань. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника: орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова, з урахуванням умов зазначених у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відповідно до умов оголошення та тендерної документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: -. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги. Застосовані критерії оцінки – ціна. Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – відповідно до пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2021 13:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2021 13:36 |
Тендерна документація _КР покриття вул. Митна.pdf | |
16 червня 2021 13:36 |
Проект договору.doc | |
16 червня 2021 13:36 |
Оголошенння_КР покриття вул. Митна.doc |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-06-000009 ● 63eca81e72c4424394f90efda17c2ec0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 13:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Ужгород
03.09.2021 № 542
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2021№ 542
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-06-16-001593-a 16.06.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-07 10:30:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-09 15:01:08
Відповідь
Пояснення (відповідь на запитання моніторингу)
щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород)
Моніторинг до закупівлі: (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) UA-2021-06-16-001593-a
06 вересня 2021 року опубліковано рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-16-001593-a
Запитання моніторингу:
Про надання пояснень
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
1. Замовником оголошено закупівлю робіт за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації (Додаток 2), яка отримала позитивний експертний звіт 21.05.2020 року №07/0137/20 (Додаток 1).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №275 від 18.02.2020року.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі затверджений Рішення I сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 22.12.2020 року №20 «Про бюджет Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (Додаток 4).
2. Постановою КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.”;
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть і не можуть регулюватися іншими, крім випадків,установлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Таким чином, оскільки ані Постанова №1266, ані в цілому Постанова №710 не належать до законодавства про закупівлі та, відповідно до вищезазначеного мають рекомендаційний характер.
Відповідно до частини 1 статті 117 Конституції України Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Згідно з частиною 1 статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері публічних закупівель чітко зазначена Закном «Про публічні закупівлі». Відтак, у Законі відсутні норми про делегування Кабінету Міністрів України повноважень на встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовників чи публікації інформації у сфері публічних закупівель.
Оскільки у головного розпорядника коштів – Департаменту міського господарства – відсутній власний веб-сайт, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість:
https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt.
3. Щодо проведення процедури закупівлі, за предметом: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) 2021 року повідомляємо наступне:
визначення предмета закупівлі робіт здійснено замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
ДОДАТКИ:
1.Експертний звіт (позитивний) від 21.05.2020 року №07/0137/20, виданий ТОВ «Будівельний консалтинг та експертиза» (файл – «Експертний звіт (позитивний).pdf»).
2. Наказ директора департаменту міського господарства від 24.09.2020 року №216 «Про затвердження проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) (файл – «Наказ (затвердження ПКД.pdf»).
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород» (файл – «ЗКР.pdf»).
4. Рішення I сесії VIІІ скликання Ужгородської міської ради 22.12.2020 року №20 «Про бюджет Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» (файл – «РС_20.pdf»).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 11:42:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. З яких підстав, після усунення учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ", невідповідностей виявлених Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ" (зазначте інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням/або що учасником не було виправлено, у чому саме полягає така невідповідність)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 11:39:27
Відповідь
Пояснення (відповідь на запитання моніторингу)
щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород)
Моніторинг до закупівлі: (Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород) UA-2021-06-16-001593-a
06 вересня 2021 року опубліковано рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-16-001593-a
Запитання моніторингу: від 9 вересня 2021 року
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. З яких підстав, після усунення учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ", невідповідностей виявлених Замовником в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, відхилено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ" (зазначте інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням/або що учасником не було виправлено, у чому саме полягає така невідповідність)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
8 липня 2021 року замовником направлено учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ", (41038732) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі - ПОВІДОМЛЕННЯ) Закупівля - UA-2021-06-16-001593-a відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
У повідомленні зазначено перелік виявлених невідповідностей, а саме:
1.1. Надана учасником копія договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор" діє до 31.12.2021 року, що не відповідає вимогам тендерної документації: у договорі відсутня умова про можливість його пролонгації
1.2. Надана учасником копія договору оренди №08/06 від 08.06.2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації: у договорі відсутня умова про можливість його пролонгації
1.3. Надана учасником копія договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2. договору зазначено, що надання послуг проводиться в межах ЧЕРКАСЬКОЇ області, що не відповідає вимогам тендерної документації
1.4. Аналогічні договори від 12 березня 2018 року №№54, 55, 56 не відповідають вимогам документації, тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
1.5. Довідка учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які не відповідають вимогам тендерної документації тобто укладені не за останні 3 роки відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Окрім того, було зазначено перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, а саме:
1.1. Надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації
1.2. Надати копію договору оренди №08/06 від 08.06.2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації;
1.3. Надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2., що не містить обмежень;
1.4. Надати аналогічні договори від 12 березня 2018 року №№ 54, 55, 56, що відповідають вимогам документації,
1.5. Надати Довідку учасника про виконання аналогічного договору в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовника за аналогічним договором містить інформацію щодо договорів, які відповідають вимогам тендерної документації
1.6. Привести у відповідність вимогам тендерної документації невідповідності у пропозиції, що назначені у цьому повідомлені.
ЩОДО ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ:
1. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.1. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником у ПОВІДОМЛЕНІ вимагалося надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації.
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору №16/07 від 8 ЛИПНЯ 2021 року.
Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №1504 від 15.04.2021р. укласти Додаткову угоду та у учасника була можливість відповідно до пункту 8.2. Договору №1504 від 15.04.2021р унести зміни до цього Договору .
При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 16/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у ПОВІДОМЛЕНІ.
Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.2. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником вимагалося надати копію договору оренди №08/06 від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації;
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору оренди від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, при цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору оренди від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД", що відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 8.3. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 - «Зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляються додатковою угодою до цього Договору».
Відповідно до пункту 8.6. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 – «Всі додатки до цього Договору в разі їх підписання Сторонами та скріплення печаткою є невід’ємними частинами цього Договору».
Отже, у учасника була можливість надати Договір від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 відповідно до вимог Повідомлення та вимог тендерної документації.
При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені.
Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
3. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.3. ПОВІДОМЛЕННЯ
Замовником вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2., що не містить обмежень.
Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору від 8 липня №09/07.
При цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р., що не містить обмежень у пунктах 1.1. та 2.2.
Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №02/11 від 02.11.2020р. укласти Додаткову угоду з контрагентом та у учасника була можливість відповідно до пункту 5.4. Договору №02/11 від 02.11.2020р унести зміни до Договору .
При цьому учасником завантажено новий договір з тим же контрагентом. від 8 липня №09/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені.
Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-14 16:25:08
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі робіт капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-16-001593-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Чи вживалися тендерним комітетом заходи щодо неповернення тендерного забезпечення Товариству з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ», у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (інформація про відхилення, повідомлення про відхилення пропозиції, рішення комітету про відхилення пропозиції від 31.08.2021 року, протокол № 122-21)? Та у разі здійснення таких заходів чи перераховано кошти що надійшли від тендерного забезпечення у відповідний бюджет та/або замовнику в разі здійснення закупівлі не за бюджетні кошти.
Пояснення та запитувані документи (підтверджуючі документи щодо вжиття заходів неповернення тендерного забезпечення, первинні документи щодо отриманих коштів від тендерного забезпечення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-17 09:16:40
Відповідь
ВІДПОВІДЬ (ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА)
Замовником ужито заходів щодо неповернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме: направлено лист-вимогу до банку гаранта - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РВС БАНК» (далі- Гарант) від 02.09.2021 року №32.01-12/1245 (Додаток 1 до відповіді).
Гарантом станом на 16.09.2021 року кошти ще не перераховані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ: 1. ЩОДО ПУНКТУ 5 ВИСНОВКУ ПІДСТАВА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ. Відповідно до опублікованого Наказу «Про початок моніторингу» від 03.09.2021 № 542 (далі - Наказ) та Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.09.2021 (далі - Висновок) щодо процедури закупівлі відкриті торги (UA-2021-06-16-001593-a) підставами для здійснення моніторингу були: • Дані автоматичних індикаторів ризиків; • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. У наказі зазначено, що спрацювали ризики RISK-1-7 та RISK-2-11. Наказом Міністерства фінансів України від 28 жовтня 2020 року № 647 затверджено перелік Перелік автоматичних індикаторів ризиків (далі - Перелік). Відповідно до Переліку RISK-1-7 це - перевищення строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною; RISK-2-11 Безпідставна відміна тендеру. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) - автоматичні індикатори ризиків - критерії із заданими наперед параметрами, використання яких дає можливість автоматично здійснювати вибір процедур закупівель, що містять ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи інформацію, яка зазначена у Висновку, Державна аудиторська служба України (Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області) перевірку за даними автоматичних індикаторів ризику не здійснював, отже порушив Наказ «Про початок моніторингу» від 03.09.2021 № 542. Окрім того, у пункті 3 констатуючої частини оскаржуваного висновку не зазначено структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути такі порушення, що вказує на нечіткість та невизначеність висновку, що є порушенням вимог Закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Окрім того, у пункті 2 вступної частини Висновку не зазначено назву відповідного класифікатора предмета закупівлі. Отже вищезазначений Висновок складено з порушенням законодавства України. 2. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/ АБО ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону - учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.1. ПОВІДОМЛЕННЯ Замовником у ПОВІДОМЛЕНІ вимагалося надати копію договору №1504 від 15.04.2021р. про надання послуг ДП "Черкаський облавтодор", що відповідає вимогам тендерної документації. Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору №16/07 від 8 ЛИПНЯ 2021 року. Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №1504 від 15.04.2021р. укласти Додаткову угоду та у учасника була можливість відповідно до пункту 8.2. Договору №1504 від 15.04.2021р унести зміни до цього Договору . При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 16/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у ПОВІДОМЛЕНІ. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.2. ПОВІДОМЛЕННЯ Замовником вимагалося надати копію договору оренди №08/06 від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД" (оренда території) згідно з п.2.1. Договору діє до 31.12.2020 року", що відповідає вимогам тендерної документації; Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору оренди від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, при цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору оренди від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 з ТОВ "Р.І.Ф паркет ЛТД", що відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до пункту 8.3. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 - «Зміни до цього Договору можуть бути внесені за взаємною згодою сторін, що оформляються додатковою угодою до цього Договору». Відповідно до пункту 8.6. Договору від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 – «Всі додатки до цього Договору в разі їх підписання Сторонами та скріплення печаткою є невід’ємними частинами цього Договору». Отже, у учасника була можливість надати Договір від 08 ЧЕРВНЯ 2021р. №08/06 відповідно до вимог Повідомлення та вимог тендерної документації. При цьому учасником завантажено новий договір від 08 ЛИПНЯ 2021 року № 08/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені. ЩОДО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК ПУНКТУ 1.3. ПОВІДОМЛЕННЯ Замовником вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р. - у п.1.1., п2.2., що не містить обмежень. Учасником у період виправлення помилок завантажено в систему копію договору від 8 липня №09/07. При цьому відповідно до Повідомлення вимагалося надати копію договору про надання послуг спецтехнікою та вантажних перевезень №02/11 від 02.11.2020р., що не містить обмежень у пунктах 1.1. та 2.2. Звертаємо вашу увагу, що учасник також був зобов’язаний відповідно до договору №02/11 від 02.11.2020р. укласти Додаткову угоду з контрагентом та у учасника була можливість відповідно до пункту 5.4. Договору №02/11 від 02.11.2020р унести зміни до Договору . При цьому учасником завантажено новий договір з тим же контрагентом. від 8 липня №09/07, що не відповідає вимогам та не передбачалося у Повідомлені. Саме така інформація надана була на ваше запитання під час проведення моніторингу. Отже, учасник ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» не надав уточнені або нові документи, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, а надав документи, які не містилися у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Закону. Таким чином, за результатами аналізу питання щодо усунення учасником ТОВ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ «ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ» - учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, замовником відхилено пропозицію учасника на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» 3. ЩОДО НЕНАДАННЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПП «ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ» НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ДОВІДКИ ПРО ВАРТІСТЬ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ ТА ВИТРАТИ (ФОРМА № КБ-3) ТА АКТУ ПРИЙМАННЯ ВИКОНАНИХ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» (ФОРМА №КБ -2В), ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ ВІД 29.11.2018 № 18-01/1217462 Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.». Додатково, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі - НАКАЗ) встановлено перелік формальних помилок. Враховуючи вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у тендерній документації у підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Окрім того, замовником у тендерній документації встановлено перелік формальних помилок, що затверджені НАКАЗОМ, зокрема такі як: - Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі; - Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Надані учасником договір підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), відносяться до того ж договору від 29.11.2018 № 18-01/1217462. Інформація зазначена на довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в), а саме – дата - від 17.12.2018 та номер - № 18-02/1217462 є технічною помилкою та опискою. Окрім того, це підтверджується тим, що перелік видів робіт та витрат зазначених у довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в) повністю відповідає переліку видів робіт та витрат зазначених у договірній ціні, що є додатком до договору підряду від 29.11.2018 № 18-01/1217462 наданого учасником у складі пропозиції; найменування будівництва та його адреса, зазначені на довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) та акті приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року (форма № КБ -2в) відповідає предмету договору від 29.11.2018 № 18-01/1217462, а саме: капітальний ремонт вул. Срібляста у м. Ужгород. Отже, замовник вважає інформацію надану у складі пропозиції учасником ПП «Євроімекс-Інвест» технічною помилкою та опискою, що не впливають на зміст тендерної пропозиції відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», формальною помилкою відповідно до НАКАЗУ, у зв’язку з чим, пропозиція учасника ПП «Євроімекс-Інвест» і не може бути відхилена відповідно до статті 31 Закону «Про публічні закупівлі». 4. Щодо зобов’язання Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до частини 1 статті 188 ГКУ зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до частини 1 статті 651 ЦКУ зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до частини 2 статті 651 ЦКУ договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Стаття 43 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює виключно випадки, коли договір про закупівлю є нікчемним у разі: 1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону; 2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону; 3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; 4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договір від 14.09.2021 року №21-53/1217442 Пунктом 11.1. Договору про закупівлю від 14.09.2021 року №21-53/1217442 встановлюється, що Цей Договір може бути змінений, доповнений або розірваний виключно за взаємною згодою Сторін, за винятком випадків, визначених у п. 6.1, при яких допускається одностороння відмова Замовника від зобов’язань. Відповідно до пункту 6.1.6. Договору про закупівлю від 14.09.2021 року №21-53/1217442, замовник має право вимагати розірвання договору підряду тільки за наявності істотних порушень підрядником умов договору підряду. Отже, враховуючи вищезазначене, у замовника немає підстав для розірвання договору від 14.09.2021 року №21-53/1217442 Окрім того, варто зазначити, що у Висновку не зазначено про яке саме розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України іде мова. 5. ЩОДО НЕНАДАННЯ ЗАМОВНИКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ Б СВІДЧИЛИ ПРО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ. Замовником відхилено пропозицію ТОВ «МІШЕМ», у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Згідно пункту 2 частини третьої статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі. На виконання вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «МІШЕМ» було надано банківську гарантію №4853-21Г від 01.07.2021 в сумі 66 600,00 гривень, видану Акціонерним товариством «РВС БАНК. Звертаємо вашу увагу, що замовником не здійснюється перерахування коштів, відповідно до банківської гарантії, а вживаються заходи щодо стягнення суми забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснює ГАРАНТ (банк) відповідно до банківської гарантії. При цьому, замовник не повертав ні учаснику ні Гаранту забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Окрім того, яким документом передбачено зобов’язання замовника надавати підтверджуючі документи про перерахування коштів на ваше звернення, якщо таке перерахування коштів ще не відбулося у строки передбачені гарантією. Тому, яким саме чином встановлено порушення статті 25 Закону замовником у висновку не відомо, та суперечить Закону. Окрім того, звертаємо вашу увагу, що сума забезпечення 66000 (шістдесят шість тисяч гривень) була перерахована гарантом 20.09.2021 року (Додаток 1 до цього заперечення). З огляду на вищезазначене, замовник просить Вас скасувати Висновок до закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Митної в м. Ужгород (UA-2021-06-16-001593-a) від 27 вересня 2021 року. У разі, відсутності відповідного рішення щодо скасування Висновку, замовником буде оскаржено Висновок до суду.
2021-10-01 16:03:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини шостої статті 25 Закону.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | №260/5361/21 від 19 жовтня 2021 року |
Дата публікації: | 21 жовтня 2021 |
Документи:
21 жовтня 2021 11:07
|
Електронний підпис |
21 жовтня 2021 10:54
|
Адміністративний позов на Висновок ДАСУ |
21 жовтня 2021 10:54
|
Ухвала суду про відкриття провадження у справі |
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ" |
12 860 873,72
UAH з ПДВ
|
12 860 873,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
12 954 727,00
UAH з ПДВ
|
12 954 727,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" |
13 292 356,94
UAH з ПДВ
|
13 292 356,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТІК" |
13 332 254,00
UAH з ПДВ
|
13 332 254,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА КОМПАНІЯ "ТРЕЙДІНГ ЕКСПОРТ" #41038732 |
Відхилено |
12 860 873,72
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2021 13:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Рішення скасоване |
12 954 727,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 13:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Відхилено |
12 954 727,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 13:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" #38533329 |
Переможець |
13 292 356,94
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2021 14:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 17:25
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
18 липня 2022 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 14:25
|
Договір | укладений |
15 вересня 2021 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; враховуючи об'єктивні обставини, що спричинили таке продовження. |
Номер договору про закупівлю: | 21-53/1217442 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |