Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
88 936 627,00 UAH
UA-2021-06-04-002974-b ● c1153e72bc4b4466a8445e256bb055ff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Шкурпела +380532560631 nicolaevna19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2021 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 88 936 627,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 444 683,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до вимог тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 444633 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартоісті, а саме: 444 633,00 грн. (чотириста сорок чотири тисячі шістсот тридцять три гривні 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 538201720344251008100009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електронною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути безвідкличною, із безумовним зобов’язанням банку відшкодувати, за першою письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 538201720344251008100009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції.
В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін.
Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації.
Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури Полтавської обласної державної адміністрації, 36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром.
Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично електронною системою закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P/(1 + F1/PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Конституції, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 лютого 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 р. №1198). | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Кількість відсотків по критерію «Строк виконання»: | 30% |
6 місяців: | 30% |
6,5 місяців: | 15% |
7 місяців: | 0% |
24 червня 2021 09:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 09:30 |
Перелік змін 3.docx | |
24 червня 2021 09:30 |
нова редакція 3 краєзнавчий музей.docx | |
18 червня 2021 14:35 |
Перелік змін 2.docx | |
18 червня 2021 14:35 |
нова редакція 2 краєзнавчий музей.docx | |
09 червня 2021 15:12 |
нова редакція краєзнавчий музей.docx | |
09 червня 2021 15:12 |
Перелік змін.docx | |
04 червня 2021 10:56 |
краєзнавчий музей тендерна документація.docx |
24 червня 2021 09:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 червня 2021 09:30 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
24 червня 2021 09:30 |
нова редакція 3 краєзнавчий музей.docx
|
|||||||||
18 червня 2021 14:35 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
18 червня 2021 14:35 |
нова редакція 2 краєзнавчий музей.docx
|
|||||||||
09 червня 2021 15:12 |
нова редакція краєзнавчий музей.docx
|
|||||||||
09 червня 2021 15:12 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
04 червня 2021 10:56 |
краєзнавчий музей тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання до замовника торгів
Дата подання: 04 червня 2021 11:55
Дата відповіді: 08 червня 2021 11:15
У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію власної ліцензії або довідку в довільній формі про інформацію щодо наявності власної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації. Поруч з цим замовник допускає залучення субпідрядників з наданням копій листів від кожного субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені; копії ліцензій необхідних для виконання робіт та діючих на весь період виконання робіт;копії діючих на весь період виконання робіт дозволів на виконання всіх робіт з підвищеної небезпеки та експлуатації обладнання підвищеної небезпеки (якщо вищевказане необхідне для виконання заявлених робіт).
Чи не вважає замовник відкритих торгів, що своїми діями він прямо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюючи вимогу до учасників в частині наявності саме власної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, без надання можливості (встановленого нормами чинного законодавства) залучення на цей вид робіт субпідрядника? Також, вимога в частині фінансової спроможності учасника за 2020 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше 40 % від очікуваної вартості закупівлі, наштовхує на припущення, що власник власної (вибачте за тавтологію) ліцензії на провадження госп.діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення має чистий дохід за 2020 рік в сумі в межах до 37 млн.грн. Якщо так важливо учаснику мати власну ліцензію на роботи з протипожежного призначення, щоб замовник міг напевне переконатися в спроможності виконання робіт, то будьте послідовні в своїх вимогах – фінансова спроможність теж має становити 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. До речі, це навіть не є дискримінацією згідно Закону України «Про публічні закупівлі». А отже, велииииичезне прохання, внесіть до зміни до тендерної документації згідно норм чинного законодавства та не створюйте дискримінаційних умов!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання і повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимового захисту; монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних); вогнезахисту (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. Зазначені роботи наявні у технічному завданні на закупівлю робіт по об’єкту: «Реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей)» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт). Спираючись на те, що договірні відносини виникають між Підрядником та Замовником, останній здійснює повний контроль за виконанням робіт передбачених договором. В свою чергу, у Замовника відсутня можливість здійснення контролю за виконанням робіт, що доручені Субпідрядній організації, оскільки відповідальність за виконання робіт Субпідрядною організацією покладена на Підрядника. Замовник самостійно встановлює об’єм робіт, що доручається для виконання Підряднику. Дана вимога встановлена для підтвердження спроможності якісного виконання робіт Підрядником у відповідності до умов договору. Таким чином, вимога замовника щодо наявності в учасника власної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є повністю законною та обґрунтованою.
Згідно з п. 2 ст. 16 Закону Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 3 ст. 16 Закону передбачається, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Виходячи з цього фінансова спроможність являє собою критерій за допомогою якого Замовник може оцінити фінансовий спроможність Учасника закупівлі. В такому випадку твердження щодо встановлення 100 % фінансової спроможності від очікуваної вартості предмета закупівлі є хибним та не має ніякого відношення до вимоги, щодо наявності власної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації. Наявність ліцензії та фінансової спроможності ніяким чином не повинні мати відсоткового співвідношення.
Згідно з п. 2 ст. 16 Закону Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі і наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 3 ст. 16 Закону передбачається, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Виходячи з цього фінансова спроможність являє собою критерій за допомогою якого Замовник може оцінити фінансовий спроможність Учасника закупівлі. В такому випадку твердження щодо встановлення 100 % фінансової спроможності від очікуваної вартості предмета закупівлі є хибним та не має ніякого відношення до вимоги, щодо наявності власної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації. Наявність ліцензії та фінансової спроможності ніяким чином не повинні мати відсоткового співвідношення.
Підйомники для осіб інвалідністю
Дата подання: 09 червня 2021 15:49
Дата відповіді: 11 червня 2021 13:21
Тендерною документацією передбачено монтаж 9-ти підйомників для осіб з інвалідністю: 5 похилих та 4 вертикальних. Для визначення їх вартості необхідно знати наступні технічні параметри:
для вертикальних підйомників:
1. розташування (ззовні/всередині приміщення)
2. висота підйому
3. розмір підлоги площадки
для похилих підйомників:
1. розташування (ззовні-всередині приміщення)
2. кількість нахилів підйомника, наявність та кількість поворотів
3. кількість сходинок вздовж підйому (довжина підйому)
4. ширина сходів
5. конструкція кріплення підйомника (до стін чи до стовпчиків).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання і повідомляємо наступне. Вертикальні підйомники (4 штуки) розташовані у середині приміщення третього поверху №138. Висота підйому двох вертикальних підйомників еквівалентна 3-м сходинкам (450мм), висота підйому ще двох вертикальних підйомників еквівалентна 4-м сходинкам (600мм). Розмір підлоги майданчику вертикальних підйомників передбачений 850х950мм.
Похилі підйомники (усі 5 штук) розташовані всередині сходової клітини у осях 9-10-Г-Г/2;
Похилі підйомники (усі 5 штук) мають один нахил без поворотів, розташовані кожний уздовж одного з маршів сходів і мають різну довжину підйому (починаючи з нижнього маршу): 3515мм (11 підйомів сходинок), 4844мм (16 підйомів сходинок), 4856мм (16 підйомів сходинок), 4791мм (16 підйомів сходинок), 4833мм (15 підйомів сходинок). Ширина сходів маршів де встановлюються похилі підйомники починаючи з нижнього маршу (низ-верх): 1398-1390мм, 1360-1376мм, 1392-1306мм, 1361-1342мм, 1360-1360мм. Ширина від стіни до перила (у просвіті) огорожі сходових маршів де встановлюються похилі підйомники починаючи з нижнього маршу (низ-верх) : 1296-1317мм, 1201-1294мм, 1244-1244мм, 1207-1260мм, 1244-1244мм. Кріплення 5-ти похилих підйомників передбачається до стіни уздовж маршу. Стіни цегляні штукатурені та фарбовані. Розмір підлоги майданчику похилих підйомників передбачений 850х950мм.
Похилі підйомники (усі 5 штук) розташовані всередині сходової клітини у осях 9-10-Г-Г/2;
Похилі підйомники (усі 5 штук) мають один нахил без поворотів, розташовані кожний уздовж одного з маршів сходів і мають різну довжину підйому (починаючи з нижнього маршу): 3515мм (11 підйомів сходинок), 4844мм (16 підйомів сходинок), 4856мм (16 підйомів сходинок), 4791мм (16 підйомів сходинок), 4833мм (15 підйомів сходинок). Ширина сходів маршів де встановлюються похилі підйомники починаючи з нижнього маршу (низ-верх): 1398-1390мм, 1360-1376мм, 1392-1306мм, 1361-1342мм, 1360-1360мм. Ширина від стіни до перила (у просвіті) огорожі сходових маршів де встановлюються похилі підйомники починаючи з нижнього маршу (низ-верх) : 1296-1317мм, 1201-1294мм, 1244-1244мм, 1207-1260мм, 1244-1244мм. Кріплення 5-ти похилих підйомників передбачається до стіни уздовж маршу. Стіни цегляні штукатурені та фарбовані. Розмір підлоги майданчику похилих підйомників передбачений 850х950мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-04-002974-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІМПЕРІЯ 2017" , Код ЄДРПОУ:41543893
Дата подання: 09 червня 2021 12:25
Щодо позитивного листа-відгука
Доброго дня, шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачена наступна вимога: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: будівництво/капітальний ремонт/реконструкція/реставрація об’єкту, роботи по якому закінчені в повному обсязі.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей), тобто реставрація будівлі та приміщень, та технічне завдання, яке викладено у тендерній документації не передбачає виконання робіт з будівництва/капітального ремонту/реконструкції/реставрації автомобільної дороги.
Виходячи з вище викладеного, просимо викласти вимогу тендерної документації в такій редакції: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: будівництво/капітальний ремонт/реконструкція/реставрація об’єкту, роботи по якому закінчені в повному обсязі.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом даної закупівлі є реставрація Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського по вул. Конституції, 2 в м. Полтава. ІІІ черга (І пусковий комплекс – вестибюль, зал урочистостей), тобто реставрація будівлі та приміщень, та технічне завдання, яке викладено у тендерній документації не передбачає виконання робіт з будівництва/капітального ремонту/реконструкції/реставрації автомобільної дороги.
Виходячи з вище викладеного, просимо викласти вимогу тендерної документації в такій редакції: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2021 15:09
Доброго дня, шановний Учаснику! Замовником прийнято до уваги Ваше зауваження та буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
83 905 165,77
UAH з ПДВ
|
83 905 165,77
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 58 733 616.04 | Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" |
85 494 059,71
UAH з ПДВ
|
83 905 000,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 69 098 235.29 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Переможець |
83 905 165,77
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 11:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2021 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:34
|
ДУ№19.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:56
|
ДУ№16.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 10:46
|
додаткова угода 12.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2022 12:15
|
додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
14 січня 2022 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 16:06
|
договір.PDF | укладений |
23 липня 2021 16:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 5.2. Розділу 5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 5.2. Розділу 5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.5.2. Розділу 5, п. 14.1. розділу 14, Додатку №2 та до Розділу 17 Договору підряду №03-21/60 від 23.07.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та Додатку №2 Договору підряду № 03-21/60 від 23.07.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 03-21/60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |