Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Салій Надія Миколаївна 0487271430 ntvk@odz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2021 20:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 3 382 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 912,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. - Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч грн.00 коп.). - Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія (документ, виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства, на суму 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч грн.00 коп.). - Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій , а саме з 28.09.2021р. Замовник: Акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця») ЄДРПОУ замовника: 40081200 Банківські реквізити замовника: П/р: (IBAN) UA113288450000026006354114247 в філії - Одеське обласне управління АТ „Ощадбанк”, МФО 328845; ЄДРПОУ банку: 09328601 Адреса банка: 65014, м. Одеса, вул. Базарна, 17 Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, або надане учасником забезпечення тендерних пропозицій не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2021 20:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2021 20:32 |
Обгрунтування_очікув_варт_середн_рем_т_дрезини_ДГКу_3687_П.doc | |
10 вересня 2021 20:32 |
Проєкт_договору_середн_рем_т_дрезини_ДГКу_3687_П.docx | |
10 вересня 2021 20:32 |
ТД_середн_рем_т_дрезини_ДГКу_3687_П.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-27-000026 ● def7b224ad30499c9bdc14b8ebaa569c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2022 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2022 № 9-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 27 червня 2022 року № 9-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-09-10-011691-c від 10.09.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-05 15:11:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з середнього ремонту дрезини ДГКУ №3687 (ДК 021:2015:50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-011691-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-08 08:44:54
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-06-27-000026
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-09-10-011691-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення:
Дрезини типу ДГКу являються одним із основних засобів механізації при проведенні ремонтних робіт та в процесі утримання колії, призначені для доставки матеріалів верхньої будови колії до місць проведення ремонтних робіт, виконання вантажно-розвантажувальних робіт, електроживлення зовнішніх споживачів в польових умовах при виконанні зварювальних робіт, а також перевезення робочих бригад з інструментом до місць проведення колійно- ремонтних робіт.
Дрезина ДГКу №3687 знаходиться у постійному користуванні Помічнянської дистанції колії. Потреба ремонту, в об’ємі середнього, виникла внаслідок незадовільного технічного стану більшості вузлів машини. Надання послуг з середнього ремонту вимагається відповідно вимог стандарту ПАТ "Укрзалізниця" СТП04-005:2016 "Порядок організації виконання робіт планово-запобіжного ремонту спеціального рухомого складу" та «Настанови з ремонту вантажних дрезин ДГКу» ЦП-193.
У відповідності вищенаведеному, спеціалістами виробничого підрозділу складено дефектний акт на ремонт дрезини, на підставі якого визначені основні технічні та якісні характеристик предмета закупівлі та проведено моніторинг цін для визначення розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом направлення листів-запитів на комерційну пропозицію до потенційних виконавців послуг: вих. №117 від 31.03.2021 до ТОВ «Завод «Трансмаш», вих. №116 від 31.03.2021 до ТОВ «ТЕХЕКСПРЕС-М»,
вих. №110 від 31.03.2021 до ТОВ "Локомотивдизель сервіс", вих. №113 від 31.03.2021 до ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС». Отримано чотири відповіді. З отриманих комерційних пропозицій пораховано середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за предметом закупівлі: «Послуги з середнього ремонту дрезини ДГКУ №3687 (ДК 021:2015:50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» та прийнято очікувану вартість у розмірі - 3 382 500,00 грн. без ПДВ (4 059 000,00 грн. з ПДВ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. Листи запити до потенційних виконавців послуг: вих. №117 від 31.03.2021 до ТОВ «Завод «Трансмаш», вих. №116 від 31.03.2021 до ТОВ «ТЕХЕКСПРЕС-М»,
вих. №110 від 31.03.2021 до ТОВ "Локомотивдизель сервіс", вих. №113 від 31.03.2021 до ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС».
2. Листи відповіді потенційних виконавців послуг: вих. №260 від 18.08.2021 - ТОВ "Локомотивдизель сервіс", вих. №0204/001 від 02.04.2021 - ТОВ «ЛОКОТЕХСЕРВІС», вих. №06/04-01 від 06.04.2021 - ТОВ «ТЕХЕКСПРЕС-М», вих. №303 від 20.08.2021 до ТОВ «Завод «Трансмаш».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку у межах проведення моніторингу UA-M-2022-06-27-000026 ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-09-10-011691-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 12 липня 2022 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі: «Послуги з середнього ремонту дрезини ДГКУ №3687 (ДК 021:2015:50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-011691-c ) Згідно з висновком, за результатами розгляду питання повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, ДАСУ встановила порушення, вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі - Порядок № 1082) та вимог відповідно до Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.08.2018 № 749 (далі – Постанова № 749), а саме: Уповноваженою особою Замовника оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та Договір оприлюднено та підписано з накладанням Удосконаленого Електронного Підпису, що не відповідає вимогам пункту третього Порядку № 1082 та Постанови № 749. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо свої заперечення до висновку: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно зі статтею 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документу. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги", відповідно до пункту 44 частини 1 статті 1 якого «удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис». З метою забезпечення доступності е-довірчих послуг для громадян та бізнесу Урядом ухвалено Постанову від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі — Експериментальний проект). Експериментальний проект забезпечив можливість використання УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті, для здійснення е-взаємодії, е-ідентифікації та автентифікації осіб у разі, коли законодавством передбачено використання лише КЕП (засобу КЕП, кваліфікованих е-довірчих послуг) або засобу е-ідентифікації з високим рівнем довіри. Крім того, постановою Уряду від 17.03.2021 № 227 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193», зокрема, до експериментального проекту внесено зміни. Згідно із зазначеними змінами право використовувати УЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті, надано також працівникам держустанов – якщо використання таких підписів не має на меті реалізацію ними повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи. До того ж велика кількість скарг до Антимонопольного комітету призвела до запиту в Міністерство цифрової трансформації з проханням надати роз’яснення, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Міністерство цифрової трансформації України Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 повідомило наступне: «водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених Постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», тобто на момент оголошення процедури закупівлі за номером UA-2021-09-10-011691-c Уповноваженою особою Замовника оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та Договір оприлюднено та підписано з накладанням Удосконаленого Електронного Підпису, відповідно до вимог чинного законодавства. До того ж у постанові Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 внесені зміни: 1) в абзаці другому пункту 1 цифри і слова “31 грудня 2021 року” замінити цифрами і словами “5 березня 2022 року”, тобто після закінчення дії експериментального проекту, тобто починаючи з 05.03.2022, а також до внесення відповідних змін до Закону УЕП, які базувались на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів вважатимуться УЕП. Зважаючи на вищевикладене вважаємо висновок ДАСУ не обґрунтованим та безпідставним. Заступник начальника служби організації та проведення закупівель О.А. Шаповал
2022-07-15 10:09:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ від 26 липня 2022 року № НЮ-14/1076 до Чернівецького Окружного Адміністративного Суду про визнання протиправним та скасування Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 12.07.2022 щодо наявності порушень законодавства при проведенні процедури за предметом закупівлі: «Послуги з середнього ремонту дрезини ДГКУ №3687 (ДК 021:2015:50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-10-011691-c). |
Дата публікації: | 26 липня 2022 |
Документи:
26 липня 2022 10:55
|
Електронний підпис |
26 липня 2022 10:54
|
Позов_до_суду_на_висновок_UA-M-2022-06-27-000026.pdf |
26 липня 2022 10:55
|
Електронний підпис |
26 липня 2022 10:55
|
Електронний підпис |
26 липня 2022 10:54
|
Позов_до_суду_на_висновок_UA-M-2022-06-27-000026.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" |
2 416 666,67
UAH
|
2 119 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аерлайн» |
2 450 000,00
UAH
|
2 120 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
3 278 500,00
UAH
|
3 278 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" #41372742 |
Переможець |
2 119 500,00
UAH
|
13 жовтня 2021 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 11:45
|
Договір ОД_П_21_645_НЮ_25102021_ТОВ_ПРЗЗТ.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 11:44
|