Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Затишанського закладу дошкільної освіти Дитячий садок «Сонечко» Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області
Очікувана вартість
247 682,00 UAH
UA-2020-09-18-001102-b ● c1000b63ee84473890531ccaca47a22d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 26261436 |
Місцезнаходження: | 20382, Україна , Черкаська обл., с.Ладижинка, вул.Шкільна, буд.2 |
Контактна особа: |
Щербенко Анна Олександрівна 380668786934 ladiginkasr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 10:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 247 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Затишанського закладу дошкільної освіти Дитячий садок «Сонечко» Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20384, Україна, Черкаська область, с. Затишок, вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт, Замовник до початку робіт при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Об’єкту перераховує Генпідряднику аванс у розмірі не більше 30% від вартості обсягу робіт. Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами Актів здачі-приймання виконаних робіт. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт, Замовник до початку робіт при наявності коштів на рахунку фінансування на момент оплати по Об’єкту перераховує Генпідряднику аванс у розмірі не більше 30% від вартості обсягу робіт. Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами Актів здачі-приймання виконаних робіт. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 10:19 |
Локальний кошторис на будівельні роботи.pdf | |
18 вересня 2020 10:19 |
Оголошення.doc | |
18 вересня 2020 10:18 |
Додаток_№4.docx | |
18 вересня 2020 10:18 |
зведений кошторисний розрахунок.pdf | |
18 вересня 2020 10:18 |
Додаток_№2.docx | |
18 вересня 2020 10:18 |
Додаток_№1.docx | |
18 вересня 2020 10:18 |
Додаток_№5.docx | |
18 вересня 2020 10:18 |
Додаток_№3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-18-001102-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:32740712
Дата подання: 30 вересня 2020 14:24
СКАРГА
результат розгляду пропозицій
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 09:03
Шановний Учасник! Ваша скарга розглянута. За результатами розгляду надаємо Вам додаткові пояснення: відповідно до п. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою (а не скаргою) надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо пункту 1 рішення зазначаємо: якщо не брати до уваги і не розглядати довідку
№ 29 від 28.09.2020 року надану Вами в якій виявлено технічну помилку, то зі змісту наказу №1 від 24.01.2017 р. наданому Вами, неможливо визначити - чи надані повноваження посадовій особі представляти інтереси Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» під час проведення процедури закупівлі, підпису документів тендерної пропозиції та на укладення відповідного договору. Протокол, який за Вашим твердженням було подано в належному вигляді - в поданій Вами документації відсутній.
Щодо пункту 2 рішення – приносимо свої щирі вибачення, дякуємо за вашу пильність! Проєкт договору дійсно був Вами доданий, але був непомічений представником Замовника з технічних причин. Додатково повідомляємо, що в наданому Вами Проєкті Договору підряду на виконання робіт, в самому початку договору де зазначаються сторони договору також не вказано хто діє від імені «Підрядника», лише зазначено: «та Приватне підприємство «Торговий дім» «Юніверсал Трейдінг Компані», що діє на підставі Статуту, надалі іменується «Підрядник», з другої сторони….».
Щодо пункту 1 рішення зазначаємо: якщо не брати до уваги і не розглядати довідку
№ 29 від 28.09.2020 року надану Вами в якій виявлено технічну помилку, то зі змісту наказу №1 від 24.01.2017 р. наданому Вами, неможливо визначити - чи надані повноваження посадовій особі представляти інтереси Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ» під час проведення процедури закупівлі, підпису документів тендерної пропозиції та на укладення відповідного договору. Протокол, який за Вашим твердженням було подано в належному вигляді - в поданій Вами документації відсутній.
Щодо пункту 2 рішення – приносимо свої щирі вибачення, дякуємо за вашу пильність! Проєкт договору дійсно був Вами доданий, але був непомічений представником Замовника з технічних причин. Додатково повідомляємо, що в наданому Вами Проєкті Договору підряду на виконання робіт, в самому початку договору де зазначаються сторони договору також не вказано хто діє від імені «Підрядника», лише зазначено: «та Приватне підприємство «Торговий дім» «Юніверсал Трейдінг Компані», що діє на підставі Статуту, надалі іменується «Підрядник», з другої сторони….».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ" |
200 002,02
UAH з ПДВ
|
169 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУПРОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
247 682,00
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" |
202 818,99
UAH з ПДВ
|
202 818,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ" #32740712 |
Відхилено |
169 999,99
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 10:48
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧУПРОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ #2733419877 |
Переможець |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 14:33
|
додаток 1.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 14:32
|
додаток 2.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 14:32
|
додаток 3.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 14:32
|
договір.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 14:31
|