Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення (згідно переліку доріг) (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
Очікувана вартість
711 811 100,00 UAH
UA-2025-02-14-012260-a c0f21c9d0dee4b7889d5021186f8eef7
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Анатолій Григорович

380542700479 melnyk.ah@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Мельник Анатолій Григорович
380542700479
melnyk.ah@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2025 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2025 10:00
Початок аукціону: 13 березня 2025 13:51
Початок аукціону: 13 березня 2025 13:51
Очікувана вартість: 711 811 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 559 055,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 559 055, 50 гривень (три мільйони п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 50 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3559055.5 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення (згідно переліку доріг) (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення (згідно переліку доріг) (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2025  —  31 березня 2026
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 7 Робочі 70
Iнша подія Відповідно до умов проекту договору Аванс 7 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 лютого 2025 17:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 3 559 055, 50 гривень (три мільйони п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 50 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).

Сума забезпечення: 3559055.5 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів
Форма забезпечення
Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі.
01 березня 2025 10:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2025 10:41
Публ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ Т-Р (1) (3).docx
01 березня 2025 10:41
Публ додаток 4 Т-Р 01.03.docx
01 березня 2025 10:41
Проект договору Додаток 5.docx
01 березня 2025 10:41
Перелік змін Т-Р 01.03..docx
25 лютого 2025 17:24
Перелік змін Т-Р 25.02..docx
25 лютого 2025 17:23
Публ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ Т-Р (1).docx
25 лютого 2025 17:23
Публ дод 2 Т-Р (1).docx
25 лютого 2025 17:23
Проект дог дод 5 (1).docx
14 лютого 2025 17:50
Публ додаток 3 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ Дод 1 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ Дод 7 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ дод 6 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Проект дог дод 5.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ дод 2 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Скан Кваліф критер Т-Р.pdf
14 лютого 2025 17:50
Публ додато 4 Т-Р.docx
01 березня 2025 10:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2025 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2025 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 березня 2025 10:41
Публ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ Т-Р (1) (3).docx
01 березня 2025 10:41
Публ додаток 4 Т-Р 01.03.docx
01 березня 2025 10:41
Проект договору Додаток 5.docx
01 березня 2025 10:41
Перелік змін Т-Р 01.03..docx
25 лютого 2025 17:24
Перелік змін Т-Р 25.02..docx
25 лютого 2025 17:23
Публ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ Т-Р (1).docx
25 лютого 2025 17:23
Публ дод 2 Т-Р (1).docx
25 лютого 2025 17:23
Проект дог дод 5 (1).docx
14 лютого 2025 17:50
Публ додаток 3 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ Дод 1 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ Дод 7 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ дод 6 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ ТД ЕКСПЛУАТАЦІЯ Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Проект дог дод 5.docx
14 лютого 2025 17:50
Публ дод 2 Т-Р.docx
14 лютого 2025 17:50
Скан Кваліф критер Т-Р.pdf
14 лютого 2025 17:50
Публ додато 4 Т-Р.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про наявність працівників
Дата подання: 18 лютого 2025 12:42
Дата відповіді: 19 лютого 2025 12:44
Доброго дня!Таблицею №5 розділу 5 Додатку №2 до тендерної документації, вимагається мінімально-необхідна кількість дорожніх робітників не менше 65 осіб та не менше 65 операторів машин-механізмів. Просимо надати роз’яснення, чи можливо в межах 130 осіб надати більше операторів машин-механізмів ( водіїв, машиністів, операторів, тощо), які можуть виконувати обов’язки дорожніх робітників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо атестації АБЗ
Дата подання: 19 лютого 2025 09:45
Дата відповіді: 19 лютого 2025 12:44
Доброго дня! Пунктом 3.4 передбачено, що АБЗ повинно бути атестовано на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Додаток №4 до тендерної документації «Технічна специфікація» не передбачає виконання робіт із застосуванням щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити посилання на ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:12
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:38
Доброго дня! Пунктом 6.3.4 Додатку №5 до тендерної документації «Проєкт договору» передбачено, що виконавець зобов’язаний встановити GPS-трекери на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, які будуть задіяні Виконавцями, Співвиконавцями (у разі їх залучення) при експлуатаційному утриманні автомобільних доріг. Просимо надати роз’яснення, навіщо встановлювати GPS-трекери на всю задіяну техніку, якщо вартість наданих за договором послуг визначається за укрупненими показниками вартості, які вже містять витрати Учасника по доставці техніки та матеріалів на об’єкт. Просимо внести зміни до тендерної документації і зобов’язати виконавця встановити GPS-трекери ЛИШЕ на машини з обладнанням для розподілення технічної солі та на машини з обладнанням для розподілення піщано-сольової суміші (КДМ) (до початку зимового періоду) та на іншу спеціальну техніку та автомобільний транспорт, які будуть задіяні Виконавцями, Співвиконавцями (у разі їх залучення) при експлуатаційному утриманні автомобільних доріг, вартість послуг яких згідно розміщеної відомості обсягів робіт визначається за пробігом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:12
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:38
Доброго дня! Просимо внести зміни до розділу 4 Порядок здійснення розрахунків та оплати Додатку №5 до тендерної документації «Проєкт договору» в частині визначення обсягів послуг при взаєморозрахунках, а саме обсяг послуг, надання яких має підтверджуватися даними журналів виконання робіт і GPS-трекерів (наприклад, очищення від снігу трактором або скошування трави косаркою на базі трактора), визначаються за даними GPS-трекерів за пробігом. У разі нестабільної роботи GPS-трекерів через обставини, що виникли не з вини виконавця (наприклад, пригнічення зв’язку в період воєнного стану, відсутність електропостачання через вимкнення з боку НЕК «Укренерго»), обсяг вищезазначених послуг визначається за даними журналів виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: умовами проекту договору тендерної документації (Додаток №5), а саме відповідно до п.5.29 передбачено, що в ході приймального контролю Замовник застосовує інформацію з GPS трекерів, загальних журналів робіт, журналів № 1-№ 2, фото-відео- фіксації (за вимогою), тощо.
Проєкт договору
Дата подання: 19 лютого 2025 12:12
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:39
Доброго дня! Просимо внести наступні зміни до розділу 7. Відповідальність сторін Додатку №5 до тендерної документації «Проєкт договору»: штрафні санкції, передбачені пунктом 7.3.6, до виконавця не застосовуються у разі нестабільної роботи GPS-трекерів через обставини, що виникли не з вини виконавця (наприклад, пригнічення зв’язку в період воєнного стану, відсутність електропостачання через вимкнення з боку НЕК «Укренерго»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: умовами проекту договору тендерної документації Додаток №5, виконавець не відповідає за не стабільну роботу мобільного зв’язку, що надається на GPS-трекер, та відповідно до Розділу 7 проекту договору, не передбачена відповідальність виконавця у разі нестабільної роботи GPS-трекерів через обставини, що виникли не з вини виконавця.
Додаток 2
Дата подання: 19 лютого 2025 12:13
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:39
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення до таблиці №1 додатку 2 до тендерної документації стосовно графи 6. Якщо власні механізми та обладнання на транспортні засоби обліковуються на балансі підприємства, що зазначати в 6 графі окрім свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу?
Відповідь: відповідно до вимог тендерної документації, в графі 6 таблиці №1 додатку 2 до тендерної документації, зазначається документ лише на ту техніку, що підлягає державній реєстрації, а техніка яка не підлягає державній реєстрації в графі 6 таблиці №1 додатку 2 до тендерної документації ставиться прочерк.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 лютого 2025 10:24
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:39
Доброго дня! При розрахунку твердої ціни за укрупненими показниками вартості учасник до складу УПВ включає витрати, пов’язані з виконанням ЛИШЕ обсягів, зазначених у відомості обсягів робіт. Кошти ж на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт призначені на відшкодування: 1) витрат, які повʼязані із необхідністю виконання ДОДАКОВИХ робіт/надання додаткових послуг та/або ДОДАТКОВИХ обсягів дорожніх робіт та послуг, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проєктування (складання кошторисної документації за дефектним актом); 2) збільшення вартості дорожніх робіт та послуг, спричиненого непередбачуваними ДОДАТКОВИМИ витратами або зміною будівельних норм, нормативних документів, правил і методик визначення вартості дорожніх робіт та послуг. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації і доповнити п.4.5.8 Додатку №5 до тендерної документації «Проект договору» наступним: витрати на перевезення працівників, витрати на відрядження, кошти на надання послуг у літній період компенсуються замовником на підставі обґрунтованого розрахунку, наданого виконавцем, а перебазування техніки при наданні послуг компенсується замовником за фактично понесеними витратами, які підтверджуються розрахунком, виконаним згідно М 218-03450778-697:2011 «Методика розрахунку витрат на перебазування дорожніх машин та механізмів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.4.5.8 проекту договору (Додаток №5) тендерної документації передбачено, що кошти на покриття інших робіт та витрат компенсуються Замовником на підставі обгрунтованого розрахунку наданого Виконавцем.
Транспортна схема
Дата подання: 20 лютого 2025 10:25
Дата відповіді: 20 лютого 2025 15:40
Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачено надання послуг з використанням гарячих асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та холодних асфальтобетонних сумішей. На транспортування холодних асфальтобетонних сумішей не розповсюджуються вимоги п. 20.8.2 та таблиці 20а ДБН В.2.3-4-2015, оскільки згідно п. 20.8.3 ДБН В.2.3-4-2015 холодні асфальтобетонні суміші можна укладати в конструктивні шари дорожнього одягу відразу після приготування або після зберігання. Враховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення, до транспортної схеми транспортування асфальтобетонної суміші включати ТІЛЬКИ гарячі асфальтобетонні суміші та щебенево-мастикові суміші, а холодні не включати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до умов тендерної документації, до транспортної схеми транспортування асфальтобенної суміші розуміється транспортування гарячої асфальтобетонної суміші.
Транспортування асфальтобетонних сумішей
Дата подання: 21 лютого 2025 14:10
Дата відповіді: 24 лютого 2025 14:01
Доброго дня. Пунктом 3.5 додатку №2 до тендерної документації, передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до будь-якої ділянки автомобільної дороги не повинна перевищувати значень зазначених в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин згідно п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами). А додатком №4 до тендерної документації передбачено, що на час дії військового стану та можливих бойових дій на території Сумської області (в т.ч. на автомобільних дорогах загального користування державного значення), роботи в 20 км зоні від кордону не проводяться. Враховуючи високу ймовірність продовження воєнного стану через нестабільну безпекову ситуацію в країні навіть у разі укладення міжнародних угод, а також з метою уникнення пошкоджень дороговартісного обладнання асфальтобетонного заводу учасника через близьке розташування до зони бойових дій, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити відстань в 20 км зоні від кордону з розрахунку транспортної схеми транспортування асфальтобетонної суміші при визначенні будь-якої ділянки автомобільної дороги. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати гарантійний лист, що після закінчення дії воєнного стану він зобов’язується забезпечити відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до будь-якої ділянки автомобільної дороги з урахуванням 20 км зони від кордону в межах значень зазначених в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин згідно п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо виробничих баз
Дата подання: 21 лютого 2025 14:14
Дата відповіді: 24 лютого 2025 14:01
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення, чи буде відповідати вимогам тендерної документації наявність в учасника виробничих баз на відстані між базами, що перевищуватиме рекомендовану таблицею 8.1 П Г.1-218-118:2005, за умови що учасник надасть пояснення/інформацію, що таке розташування дозволить учаснику виконувати роботи з обробки покриття протиожеледними матеріалами та очищення покриття та узбіччя від снігу у строки, що відповідають таблиці 7.3 П Г.1-218-118:2005 «Строки усунення зимової слизькості автомобільних доріг загального користування погонною довжиною 100 км (рекомендовані)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо транспортної схеми
Дата подання: 27 лютого 2025 14:20
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:45
Доброго дня! Умовами тендерної документації передбачено надання Учасником транспортної схеми транспортування асфальтобетонної суміші. З метою уникнення непорозумінь при наданні тендерної пропозиції просимо надати роз’яснення ЯКИМ ЧИНОМ має бути визначена найбільш віддалена ділянка дороги автомобільної дороги від місця виробництва/ постачання асфальтобетонної суміші, якщо перелік доріг містить 35 доріг і учасник надасть декілька асфальтобетонних заводів для підтвердження кваліфікаційним вимогам. Розрахунок надавати для кожної дороги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: враховуючи, що Замовник не знає місцерозташування АБЗ виконавця, виконавець може надати транспорту схему, або декілька транспортних схем, які підтверджують додержання термінів транспортування асфальтобетонних сумішей від місця розташування АБЗ до найвіддаленішої точки автомобільної дороги відповідно до переліку доріг (за мінусом 20-ти кілометрової зони від ведення бойових дій)
Технічна специфікація
Дата подання: 27 лютого 2025 16:35
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:47
Доброго дня! У додатку 4 до тендерної документації, а також у додатку №1 до проєкту договору ПРОТЯЖНОСТІ ДОРІГ у переліку автомобільних доріг загального користування державного значення по Сумській області, які передаються в експлуатаційне утримання, та у відомості категорій автомобільних доріг загального користування державного значення у Сумській області НЕ СПІВПАДАЮТЬ між собою, а саме Р-44, Р-65, Т-17-05, Т-19-24. З метою усунення невідповідностей при укладенні договору просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Технічна специфікація
Дата подання: 27 лютого 2025 16:38
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:53
Доброго дня. З метою правильного визначення ціни пропозиції в частині вартості послуг з обслуговування апаратно-програмного комплексу системи відображення інформації та єдиного моніторингового центру з інтегрованим комплексом безпеки на автомобільних дорогах просимо внести зміни до тендерної документації і надати технічне завдання на дані послуги, яке містить параметри апаратно-програмного комплексу, вимоги до обслуговування комплексу, кількість відеокамер та адресні прив’язки розташування камер, оскільки без цих даних не можна визначити скільки коштуватиме обслуговування комплексу на місяць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації (до додатків до договору)
Договірна ціна
Дата подання: 27 лютого 2025 17:24
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:44
Просимо Замовника пояснити: при подачі тендерної пропозиції Учасник повинні надавати розрахунок договірної ціни чи ні?
Відповідь: ні не потрібно
АБЗ
Дата подання: 27 лютого 2025 17:25
Дата відповіді: 28 лютого 2025 11:44
Якщо для надання послу за договором про закупівлю буде залучено АБЗ на підставі договору поставки асфальтобетону, чи потрібно надавати документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою, на якій знаходиться АБЗ, або лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення АБЗ на його земельній ділянці із зазначенням геопросторових координат ділянки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні не потрібно
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2025 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 647 749 999,00
UAH з ПДВ
644 190 943,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" 655 933 913,00
UAH з ПДВ
647 749 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 березня 2025 09:46
Електронний підпис
12 березня 2025 09:46
Електронний підпис
11 березня 2025 17:53
1. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
10. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
8. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
3. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
15. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
13. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
5. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
11. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
2. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
4. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
8. Інші документи.pdf
11 березня 2025 17:53
2. Банківська гарантія.rar
11 березня 2025 17:53
6. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
6. Технічна частина.pdf
11 березня 2025 17:53
7. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
12. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
9. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf
11 березня 2025 17:53
14. № ЕУ-А-4 від 01.03.2021.pdf

Конфіденційні документи

11 березня 2025 17:53
№ 019І189-1І75 від 16.08.2024.pdf

Обґрунтування конфіденційності

комерційна таємниця за наказом

Публічні документи

11 березня 2025 17:03
Електронний підпис
11 березня 2025 16:57
Установчі документи.rar
11 березня 2025 16:57
Фінансова звітність.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).

Наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) та технологій.

Наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)/ виробничих потужностей з виготовлення асфальтобетонної суміші (АБЗ), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі.

Наявність власної чи залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія).

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Дочірнє підприємство "Сумський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).

Наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) та технологій.

Наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)/ виробничих потужностей з виготовлення асфальтобетонної суміші (АБЗ), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі.

Наявність власної чи залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія).

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Наявність фінансової спроможності

Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Очікує рішення 644 190 943,50
UAH з ПДВ
13 березня 2025 14:14

Документи

13 березня 2025 14:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)