Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Видалення окремих засохлих та пошкоджених дерев
Очікувана вартість
952 000,00 UAH
UA-2020-08-14-007901-a c0ef9e6524594a2ca919afc862a5e2c0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Задорожний

+380931611091 uzhg@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлового господарства Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34900607
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2
Контактна особа: Ігор Задорожний
+380931611091
uzhg@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 12:53
Оскарження умов закупівлі: до 07 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 12:53
Початок аукціону: 14 вересня 2020 11:18
Очікувана вартість: 952 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
438 штуки
Видалення окремих засохлих та пошкоджених дерев (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, територія м. Житомира відповідно до технічного завдання (Додаток 2)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  20 листопада 2020
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться Замовником після підписання Сторонами акту наданих послуг та в межах помісячного плану асигнувань Замовника протягом 5 робочих днів з дня надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 15 вересня 2020 10:17
Вимога
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" як таку, шо не відповідає умовам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»., а саме:
1. Відповідно до п.1 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації ( далі за текстом – ТД) «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону». Оскільки звернень та вимог від учасників ( в тому числі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС") до Замовника не було, то ТД не містить жодних дискримінаційних умов до учасників та всі учасники погодилися зі змістом та вимогами ТД.
Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги» та п. 2.4. Додатку 4 ТД «Виконавець повинен мати дозвільні документи, необхідні для виконання робіт по видаленню, санітарному обрізуванню та коронуванню дерев (якщо передбачено нормами та вимогами чинного законодавства України), в т.ч. дозвільні документи на проведення робіт на висоті або/та на виконання робіт підвищеної небезпеки (дозвільним документом для юридичної особи є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, або та посвідчення працівників на виконання робі на висоті (послуг)).».
Зазначимо, що умовами ТД не зазначено, який саме Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки слід надати, а отже надання будь-якого Дозвілу на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідало би умовам ТД.
Також зазначимо, що ніщо не заважало ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" отримати відповідний Дозвіл.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" відсутній Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є порушенням вимог ТД.
Також зазначимо, що в відповідності до пункту 3, 11, 21 Додатку 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (зі змінами від 07.02.2018 р. та 03.03.2020 р.),
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 м;
- Роботи верхолазні та скелелазні;
- Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників;
відносяться до робіт підвищеної небезпеки, та виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі за текстом – Декларація).
Тобто, наприклад, після 03.03.2020 р. видається вже не Дозвіл на виконання робіт з допомогою механічних підіймачів а Декларація.
Відповідно до п. 5.2. Додатку 4 ТД «В разі посилання в пропозиції на інший діючий нормативний документ, ніж зазначений в технічній специфікації, Учасник надає лист-підтвердження складений в довільній формі щодо відповідності цього нормативного документа вимогам Замовника та поширення його на предмет закупівлі».
Таким чином, ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" повинно було у складі своєї пропозиції надати або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларацію з відповідним Листом-підтвердженням.
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не надало ані Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки ані Декларації з відповідним Листом-підтвердженням, що є грубим порушенням вимог ТД.
Зазначимо, що ніщо не заважало ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" отримати або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або Декларацію.

2. Інформація про ціну на виконання робіт не відповідає умовам на відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі
У складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надало «Розрахунок вартості», який не відповідає Додатку 2 «Технічні вимоги» ТД:
У Розрахунку застосована норма РН18-119-2 – «Формувальне обрізування дерев висотою більше 5 м., склад робіт якої містить «Профільне обрізування крони дерева з наданням форми кулі, куба, піраміди тощо», що не відповідає «Технічним вимогам» закупівлі.
Крім того, відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги» ТД до складу послуг «входить прибирання, збір, навантаження, перевезення і розвантаження зрізаних дерев та сміття(гілки, листя та інше), яке утворилося під час надання послуг». « Розрахунку ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" ці послуги відсутні.
Таким чином, «Розрахунок вартості» ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не відповідає Технічному завданню до предмета закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, ВИМАГАЮ:
Скасувати рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та відхилити пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2020 14:21
1. Щодо питання не надання учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Вимогами Додатку 2 “Технічні вимоги” та пунктом 2.3. Додатку 4 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника”до тендерної документації визначено, що Виконавець повинен мати дозвільні документи, необхідні для виконання робіт по видаленню, санітарному обрізуванню та коронуванню дерев (якщо передбачено нормами та вимогами чинного законодавства України), в т.ч. дозвільні документи на проведення робіт на висоті або/та на виконання робіт підвищеної небезпеки (дозвільним документом для юридичної особи є Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, та посвідчення працівників на виконання робі на висоті (послуг)).
Зауваження у вимозі про те, що вимогами тендерної документації не зазначено який саме Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки слід надати, надання учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" будь-якого Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, відповідало би умовам тендерної документації, не відповідає дійсності, оскільки зазначеними вище вимогами, а також іншими вимогами тендерної документації Замовник чітко акцентував увагу, що відповідні документи безпосередньо стосуються предмета закупівлі (Видалення окремих засохлих та пошкоджених дерев, код ДК 021:2015: 77210000-5 – Лісозаготівельні послуги).
Також слід зазначити, що Додатком 2 “ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки” до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (зі змінами), визначено діючий (актуальний на сьогоднішній день) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які в свою чергу прямо чи опосередковано не стосуються предмета закупівлі.
Однак, відповідний Дозвіл на роботи, що пов'язані із предметом закупівлі, дійсно міг бути наданий учасником (як приклад у тендерній пропозиції ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки: 1. Роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів), у разі якщо він до був отриманий учасником у попередні роки, зокрема у період дії відповідних вимог законодавства.
Тому при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", замовником було враховано надані у довідці учасника від 10.09.2020 № вих. 1009-2 роз'яснення щодо неможливості надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Крім того зазначаємо, що Додатком 6 вищенаведеного Порядку визначено ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема як і зазначено у даній вимозі: роботи, що виконуються на висоті понад 1.3 м, роботи верхолазні та скелелазні, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників відносяться до робіт підвищеної небезпеки, та виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі за текстом – Декларація).
Однак, пунктом 21 Порядку визначено наступне.
Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
З врахуванням відсутності прямих вимог у тендерній документації щодо надання учасниками Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а також визначених вимогами чинного законодавства строків на її подання, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника із порушеного питання відсутні.
Крім того, розділом 2. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТА УМОВИ ЇХ НАДАННЯ проекту договору про надання послуг із видалення окремих засохлих та пошкоджених дерев (Додаток 3 до тендерної документації) визначено:
2.1. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам та вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про відходи», Наказу Міністерства будівництва, архітектури та комунального господарства України від 10.04.2006 року №105 «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.06 № 1045 «Порядок видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», іншим нормативно-правовим актам, які стосуються даних послуг та з дотриманням законодавства про захист довкілля та технічного завдання до тендерної документації на закупівлю цієї Послуги.
2.2. Замовник здійснює контроль за якістю надання послуг. За надання послуг неналежної якості Виконавець несе відповідальність, передбачену законодавством України та цим Договором.
Зазначаємо, що на вимогу пункту 4.1. Додатку 4 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” до тендерної документації, учасником забезпечено надання підписаного проекту договору та листа – згоди з проектом договору про закупівлю, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації у довільній формі.
Із врахуванням наведених вимог проекту договору про закупівлю, а також погодження із ними учасником, замовником буде враховано діючі вимоги законодавства щодо забезпечення подання учасником Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у встановлені строки.
2. Щодо питання, про те що інформація про ціну на виконання робіт не відповідає умовам на відповідність учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Додатком 2 “Технічні вимоги”, Додатком 3 “Проект договору про закупівлю” передбачено, що послуга включає в себе:
• видалення сухостійних, аварійних і фаутних дерев різних порід, діаметрів та висоти;
• розрізання дерев на частини для можливості навантаження, перевезення і їх розвантаження;
• прибирання, збір, навантаження, перевезення і розвантаження зрізаних дерев та сміття(гілки, листя та інше), яке утворилося під час надання послуг;
• проведення робіт із відновлення благоустрою територій, на яких надавалися послуги;
• утилізацію або захоронення зрізаних дерев, їх частин, гілля та інших відходів(гілки, листя та інше), що утворюються в процесі надання послуги.
Додатком 4 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” до тендерної документації, а саме пунктом 4.1. визначено, що учасник має надати підписаний проект договору та лист – згода з проектом договору, зазначеного у Додатку 3 до тендерної документації у довільній формі, а також пунктом 5.1. визначено, що учасник має надати погодження в довільній формі надати власними силами та засобами послуги відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" забезпечено надання в складі своєї тендерної пропозиції відповідних документів, а отже і надано згоду на виконання передбачених ними вимог.
Крім того зазначаємо, що вимогами Додатку 4 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника” до тендерної документації, Замовником не вимагалося надання від учасників “Розрахунку вартості”, який зокрема був наданий учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", а тому ствердження щодо невідповідності даного документу вимогам технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 тендерної документації не дає Замовнику права відхили тендерну пропозицію даного учасника.
Також інформуємо, що відповідно до вимог статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 5 статті 41 Закону.
Таким чином у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону.
Підсумовуючи вищевикладене повідомляємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та скасування рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 15 вересня 2020 11:12
Вимога 2
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" як таку, шо не відповідає умовам Тендерної документації, а саме:

Відповідно до п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ( далі за текстом – ТД)

1. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
2. Документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника, печатка (за наявності).

Відповідно до п 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД
Не вважаються формальними (несуттєвими) помилками:
- подання документів, форми яких затверджені тендерною документацією, з відсутністю інформації передбаченої формою.

У складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надано документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, без зазначення назви адресата: обладнанн.pdf, персонал.pdf, про аналогічні договори.pdf , ст 17.pdf, відповідність вимогам.pdf, довідка.pdf, лист-згода.pdf, лист-зобовязання.pdf, лист-повідомлення.pdf, про захист довкілля.pdf, про ліцензування.pdf, про підпис.pdf, про субподряд.pdf, проект договору (3).pdf, що суперечить вимогам ТД та вимогам чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу (ДСТУ 4163-2003) та не можуть вважатися формальними (несуттєвими) помилками відповідно до умов ТД.

Зважаючи на вищевикладене, ВИМАГАЮ:
Скасувати рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та відхилити пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2020 14:23
Відповідно до пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Замовник передбачає, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, пов’язанні з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них,об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, дотримується принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів, а також з врахуванням того, що учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було подано окремі документи без зазначення назви адресата, які відносяться до його тендерної пропозиції, поданої безпосередньо для участі у процедурі закупівлі, оголошеної саме управлінням житлового господарства Житомирської міської ради, необхідність у ідентифікації такого адресата відсутня, а тому підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та скасування рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 21 вересня 2020 14:55
Вимога 3
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" як таку, шо не відповідає умовам Тендерної документації та технічному завданню на закупівлю, а саме:

1. Не можу погодитеся з відповіддю Замовника на вимогу UA-2020-08-14-007901-a.a2, оскільки відповідно до п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ( далі за текстом – ТД):

1. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
2. Документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника, печатка (за наявності).
Тобто, наявність «назви адресата» є обов’язковим реквізитом форми документа і відсутність даного реквізиту не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок згідно ТД:

Не вважаються формальними (несуттєвими) помилками:
- подання документів, форми яких затверджені тендерною документацією, з відсутністю інформації передбаченої формою.(п 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД).

Замовник у відповіді на попередньо вимогу зазначає, що учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було подано окремі документи без зазначення назви адресата.
Зазначимо, що у складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" без зазначення «назви адресата» подано майже всі документи, окрім самої цінової пропозиції та листа-згоди на обробку персональних даних, оскільки форми даних документів із зазначенням «назви адресата» були подані у складі ТД самим Замовником. Тобто Замовник надав приклади, як повинні оформлюватися документи учасником в довільній формі.

У складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надано документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, без зазначення назви адресата: обладнанн.pdf, персонал.pdf, про аналогічні договори.pdf , ст 17.pdf, відповідність вимогам.pdf, довідка.pdf, лист-згода.pdf, лист-зобовязання.pdf, лист-повідомлення.pdf, про захист довкілля.pdf, про ліцензування.pdf, про підпис.pdf, про субподряд.pdf, проект договору (3).pdf, що суперечить вимогам ТД та вимогам чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу (ДСТУ 4163-2003) та не можуть вважатися формальними (несуттєвими) помилками відповідно до умов ТД.
Замовник у відповіді на попередньо вимогу «гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. У свою чергу, статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».

Вважаю, що не відхиливши пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", замовник порушив принципи, визначені статтею 5 Закону, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» по відношенню до інших учасників закупівлі.

2 Відповідно до п.2.1 Додатку 4 ТД Учасник у складі пропозиції повинен надати «Довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен мати власну або орендовану матеріально-технічну базу. Відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази, адреса її розміщення, обов’язково вносяться до довідки про матеріально-технічну базу».

У складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надано Довідку №0209-4 від 02.09.2020 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В цій довідці зазначена адреса матеріально-технічної бази, а відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази відсутні, що суперечить вимогам ТД..

Також, Відповідно до п.2.1 Додатку 4 ТД «Учасник зобов’язаний також внести в довідку про наявну матеріально-технічну базу наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням марки та основних характеристик обладнання чи машин (потужності, вантажопідйомності, тощо)»

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надано Довідку №0209-4 від 02.09.2020 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено:
ЗИЛ 431410 та KIA K2500, які відповідно до довідки, залучені на підставі договору про надання послуг № б/н від 06.04.2020р.
Для підтвердження наявності права власності на:
• ЗИЛ 431410 та KIA K2500, учасник - ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надав завірену належним чином копію Договору на надання послуг від № б/н від 06.04.2020р.

Згідно зі ст. 798 Цивільного кодексу предметом договору найму (оренди) транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо.
Загальними положеннями про найм (оренду) передбачено, що за такими договорами наймодавець передає або зобов’язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк (ст. 759 Цивільного кодексу).
Щодо договорів про надання послуг, то відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Таким чином, згідно з договором оренди (найму) орендар отримує техніку у користування, а за договором про надання послуг здійснюється виконання певного обсягу роботи виконавцем. Це означає, що договір оренди майна та договір про надання послуг не є однаковими, оскільки такі договори різні по суті.
Таким чином, ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не підтвердив наявність власної або орендованої техніки, оскільки залучення техніки за договором надання послуг суперечить вимогам ТД.

3 ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не має кваліфікованих працівників для надання послуг за предметом закупівлі.
Відповідно до п.2.2 Додатку 4 ТД Учасник у складі пропозиції повинен надати «2.2. Довідку, складену у довільній формі, про наявність кваліфікованих працівників, що мають необхідні знання, досвід роботи та кваліфікацію, із зазначенням ПІБ працівників, спеціальності та часу їх роботи в Учасника».
У складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надано Довідку №0209-5 від 02.09.2020 р. про наявність кваліфікованих працівників, що мають необхідні знання, досвід роботи та кваліфікацію.
У довідці вказано 2 лісоруба 4-го розряду та 2 робітника зеленого будівництва.

Відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти за спеціальністю лісоруб, лісоруб 4-го розряду може лише звалювати дерева ручними пилками та зрубувати дерева сокирою:
«Спилює пеньки урівень із землею, заготовляє хмиз із дрібного лісу й кущів бензиномоторною пилкою. Готує робоче місце навколо дерев перед звалюванням. Допомагає лісорубу 6-го розряду під час звалювання дерев у випадках, передбачених правилами охорони праці. Зрізує гілки, сучки й верховіття бензиномоторними ланцюговими пилками чи гілкорізками. Зрізує пошкоджені під час звалювання підріст і підлісок, збирає в купи і вали зрізані гілля, верховіття, підріст, підлісок і спалює їх разом із одночасним обрізуванням гілля моторними пилками або гілкорізками. Спилює молоді дерева, кущі, паростки кущорізом. Працює на подачі сировини в тріскоподрібнюючу машину. Готує паливну суміш і заправляє нею бензиномоторні пилки, гілкорізки та кущорізи. Розмічує і провадить поперечне розпилювання та поділ на круглопильних верстатах довгомірних сортиментів на короткомірні за заданими розмірами згідно зі стандартами. Стежить за справністю верстата. Замінює пилки. Звалює дерева ручними пилками. Зрубує дерева сокирою. Розмічує і провадить поздовжнє розпилювання колод вручну на бруси й дошки. Утримує пилки, гілкорізки, кущорізи і ланцюги пилок у технічно справному стані. Провадить поточний ремонт пилок, гілкорізок, кущорізів і кабеля пилки. Заточує і править ручні пилки.»

Звалювати дерева бензопилками може лише лісоруб 6-го розряду.

Крім того, робітники лісового господарства згідно діючого законодавства взагалі не мають права видаляти та обрізати дерева в межах населених пунктів, оскільки для видалення та обрізки дерев в межах населених пунктах України необхідно пройти навчання та перевірку знань згідно НПАОП 02.0-1.08-95 - Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України – з отриманням відповідного ПОСВІДЧЕННЯ.
Це підтверджується і Технічними вимогами ТД, де зазначено, що
«Надання послуг із видалення окремих засохлих та пошкоджених дерев має здійснюватися Виконавцем відповідно до норм і вимог Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 та Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 р. №105».
Згідно п. 9.1.15. Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України «Видалення дерев і пеньків проводиться як ручним способом, так і з використанням машин та механізмів. При цьому слід керуватись правилами охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України (наказ Держжитлокомунгоспу України від 30.11.1995 N 51 ( z0457-95 ) (додаток 1).»
Таким чином, працівники ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не мають ЗАКОННОГО права (а також знань, умінь та навичок) на виконання робіт згідно даної закупівлі, а допуск до робіт некваліфікованого персоналу може призвести як до матеріальних так і до людських наслідків.



Зважаючи на вищевикладене, ВИМАГАЮ:
Скасувати рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" та відхилити пропозицію ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 18:23
1. Щодо оформлення документів.
Повторно повернувшись до розгляду порушеного у попередній вимозі питання, з’ясовано, що відповідно пункту 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника, печатка (за наявності).
Крім того, пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що не вважаються формальними (несуттєвими) помилками: - подання документів, форми яких затверджені тендерною документацією, з відсутністю інформації передбаченої формою.
Із врахуванням того, що учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було подано у складі тендерної пропозиції документи (обладнанн.pdf, персонал.pdf, ст 17.pdf, відповідність вимогам.pdf, довідка.pdf, лист-згода.pdf, лист-зобовязання.pdf, лист-повідомлення.pdf, про захист довкілля.pdf, про ліцензування.pdf, про підпис.pdf, про субподряд.pdf та ін.) без зазначення назви адресата, що суперечить вимогам тендерної документації, із вказаного питання вимога ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" підлягає задоволенню.
2. Щодо обладнання та матеріально-технічної бази.
Пунктом 2.1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази, адреса її розміщення, обов’язково вносяться до довідки про матеріально-технічну базу. Учасник зобов’язаний також внести в довідку про наявну матеріально-технічну базу наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням марки та основних характеристик обладнання чи машин (потужності, вантажопідйомності, тощо).
Із наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вбачається відсутність будь-якої інформації про характеристику наявної матеріально-технічної бази.
Також ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" у даній довідці зазначено: ЗИЛ 431410 та KIA K2500, які відповідно до довідки, залучені на підставі договору про надання послуг, що підтверджується копією Договору на надання послуг від № б/н від 06.04.2020р.
Таким чином, ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтвердив наявність власної або орендованої техніки, зокрема на ЗИЛ 431410 та KIA K2500, що у свою чергу суперечить вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а тому із вказаного питання вимога ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" підлягає задоволенню.
3. Щодо працівників.
Пунктом 2.2 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність кваліфікованих працівників, що мають необхідні знання, досвід роботи та кваліфікацію, із зазначенням ПІБ працівників, спеціальності та часу їх роботи в Учасника.
У складі пропозиції ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" надано відповідну довідку. Окремі вимоги щодо спеціальності працівників учасника, які мають бути зазначені у довідці, Замовником не встановлювалися у вищевказаному пункті Додатку 4 до тендерної документації, а тому із вказаного питання вимога ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не підлягає задоволенню.

За результатами розгляду вимоги, запропоновано:
1) Вимогу ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" задовольнити.
2) Скасувати рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р.
3) Повернутися до розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС".

ВИРІШИЛИ:
1) Вимогу ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" задовольнити.
2) Скасувати рішення протоколу №6 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 14.09.2020 р.
3) Повернутися до розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС".
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 23 вересня 2020 16:38
Щодо скасування рішення тендерного комітету Протокол №11 від 22 вересня 2020 року
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою скасування рішення тендерного комітету Протокол №11 від 22 вересня 2020 року про відхилення пропозиції ТОВ "Гарант Естейтс" та повторний розгляд про обрання ТОВ "Гарант Естейтс" переможцем закупівлі.
Замовник (відповідно п. 1 Інструкції з підготовки тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям) вимагає (зокрема п.2.1 Додатку 4 до тендерної документації): Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен мати власну або орендовану матеріально-технічну базу. Відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази, адреса її розміщення, обов’язково вносяться до довідки про матеріально-технічну базу. Учасник зобов’язаний також внести в довідку про наявну матеріально-технічну базу наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням марки та основних характеристик обладнання чи машин (потужності, вантажопідйомності, тощо).
При цьому не зазначає та не вимагає від учасників конкретних складових матеріально-технічної бази та її критеріїв.
Відповідно відкритих джерел, зокрема економічної енциклопедії, материально-технічна база – це сукуп-ність матеріальних речових елементів, засобів виробництва, технологій, енергетичне забезпечення, які використовуються і можуть бути використані у виробничих процесах.
В складі своє пропозиції ТОВ "Гарант Естейтс" надало довідку про наявність матеріально-технічної бази підприємства, що відповідає вимогам замовника, а саме, містить інформацію про сукупність матеріальних речових елементів, засобів виробництва, технологій, енергетичне забезпечення, які будуть використані у виробничих процесах при наданні послуг відповідно закупівлі, при цьому відповідно до вимог замовника із зазначенням адреси їх розташування і характеристик матеріально-технічної бази, які зазначив замовник у вимогах (потужності, вантажопідйомності).
Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Із суті і змісту вказаного припису Закону України "Про публічні закупівлі", випливає, що Замовник уразі виявлення невідповідностей в документації у Учасника, повинен подати через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких відповідностей. В свою чергу, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту опублікування таких невідповідностей Замовником, повинен їх усунути. Зазначена норма Закону України "Про публічні закупівлі" прийнята для виправлення помилок Учасниками і з метою унеможливлення дискваліфікації Учасників, які надали недосконалу тендерну пропозицію, однак запропонували нижчу ціну. Натомість, тендерний комітет Управління житлового господарства Житомирської міської ради в порушення вищевказаних вимог Закону України "Про публічні закупівлі", нехтуючи правом Учасника на помилку і її усунення, передбачену законом, одразу дискваліфікував Учасника ТОВ "Гарант Естейтс", який запропонував найнижчу ціну, тим самим порушив принципи публічних закупівель: максимальна економія, ефективність та пропорційність; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
1. скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ "Гарант Естейтс", зазначене у протоколі №11 від 22 вересня 2020 року засідання тендерного комітету Управління житлового господарства Житомирської міської ради
2. повторно провести кваліфікацію ТОВ "Гарант Естейтс"
3. забезпечити право Учасника ТОВ "Гарант Естейтс" вчинити дії передбачені ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі";
В свою чергу ТОВ "Гарант Естейтс" у разі акцепту нашої тендерної пропозиції та укладання Договору з Замовником згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати всі вимоги Замовника, зазначені у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 17:07
1. Найменування замовника:
Управління житлового господарства Житомирської міської ради;
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 34900607;
3. Місцезнаходження замовника:
10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, кабінет №389;
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
ID: c0ef9e6524594a2ca919afc862a5e2c0
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-007901-a
5. Автор вимоги: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
6. Ідентифікатор вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.b4
7. Вихідний номер та дата: №2309-1 від 23.09.20
8. Тендерний комітет ознайомлено з вимогою.
9. Результати розгляду вимоги:
У відповідності до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У протоколі №11 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 22 вересня 2020 р. зазначено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не відповідає вимогам тендерної документації з таких причин:
1) Відповідно пункту 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника, печатка (за наявності).
Крім того, пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що не вважаються формальними (несуттєвими) помилками: - подання документів, форми яких затверджені тендерною документацією, з відсутністю інформації передбаченої формою.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було подано у складі тендерної пропозиції документи (обладнанн.pdf, персонал.pdf, ст 17.pdf, відповідність вимогам.pdf, довідка.pdf, лист-згода.pdf, лист-зобовязання.pdf, лист-повідомлення.pdf, про захист довкілля.pdf, про ліцензування.pdf, про підпис.pdf, про субподряд.pdf та ін.) без зазначення назви адресата, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) Пунктом 2.1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази, адреса її розміщення, обов’язково вносяться до довідки про матеріально-технічну базу. Учасник зобов’язаний також внести в довідку про наявну матеріально-технічну базу наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням марки та основних характеристик обладнання чи машин (потужності, вантажопідйомності, тощо).
Із наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вбачається відсутність будь-якої інформації про характеристику наявної матеріально-технічної бази (зокрема учасником було зазначено лише адресу її розміщення «адреса розміщення матеріально-технічної бази: м. Вінниця, вул. Чумацька, буд. 217»).
Також ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" у даній довідці зазначено: ЗИЛ 431410 та KIA K2500, які відповідно до довідки, залучені на підставі договору про надання послуг, що підтверджується копією Договору на надання послуг від № б/н від 06.04.2020р.
Таким чином, ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтвердив наявність власної або орендованої техніки, зокрема на ЗИЛ 431410 та KIA K2500, що у свою чергу суперечить вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Приймаючи до уваги той факт, що під час розгляду документів тендерної пропозиції поданих ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону), в частині подання у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів без зазначення назви адресата, що суперечить вимогам тендерної документації (пункту 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації), що не відноситься до невідповідностей, які можливо усунути.
Враховуючи дану обставину, доцільності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах/інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону – довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та документів, що підтверджую право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, немає.
За результатами розгляду вимоги, запропоновано відхилити дану вимогу та надати її автору відповідь.

ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити дану вимогу та надати її автору відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 24 вересня 2020 16:51
Щодо дискваліфікації учасника ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою дискваліфікації учасника ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у закупівлі UA-2020-08-14-007901-a, на підставі того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Учасник не надав оновлену форму «Цінову пропозицію» (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням результатів аукціону з відповідним розрахунком ціни шляхом завантаження відповідного документа до електронної системи закупівель протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день після набуття його пропозиціїї статусу «Оцінки».

Керуючись п.5 ч.1 ст.5, а також п.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", вищевикладеним вважаємо, що обрання учасника ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем закупівлі буде прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».

Звертаємося до Вас, з вимогою не порушувати Закон та дискваліфікувати учасника ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", адже в даному випадку відхилення ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" є прямим обов’язком тендерного комітету, які забезпечує об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Знехтування даними критеріями є прямим порушенням Закону України та тягне за собою відповідальність перед Законом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2020 17:01
Результати розгляду вимоги:
Пунктом 7 Додатку 1 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що у разі визнання учасника переможцем даної спрощеної закупівлі, учасник погоджується надати оновлену форму «Цінову пропозицію» (Додаток 1 до тендерної документації) з урахуванням результатів аукціону з відповідним розрахунком ціни шляхом завантаження відповідного документа до електронної системи закупівель протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день. Якщо зазначена у формі «Цінова пропозиція» ціна пропозиції учасника за результатами аукціону не змінилась, у такому випадку учасник може не подавати оновлену форму «Цінову пропозицію».
При цьому, частиною 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Зазначаємо, що після вступу в дію Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020, учасники не мають технічної можливості дозавантажувати документи до моменту прийняття замовником рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином вбачається, що учасник ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" на момент розгляду його пропозиції не має можливості виконати дану вимогу.
Зазначаємо, що викладені у даній вимозі зауваження можуть бути враховані замовником при прийнятті відповідних рішень при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ".

За результатами розгляду вимоги, запропоновано:
1. Відхилити дану вимогу та надати її автору відповідь

ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити дану вимогу та надати її автору відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-08-14-007901-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 25 вересня 2020 14:32
про відхилення пропозиції ТОВ "Гарант Естейтс"
ТОВ "Гарант Естейтс" в особі директора Хабінської Ольги Олександрівни звертається до Вас, з вимогою відмінити тендер UA-2020-08-14-007901-a, на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.

Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Отже, Закон не дає права, а передбачає обовязок Замовника оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Натомість, під час засідання оформленого Протоколом №11 від 22 вересня 2020року та розгляду пропозиції ТОВ "Гарант Естейтс" , тендерний комітет Управління житлового господарства Житомирської міської ради в порушення вимог ч.9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", нехтуючи правом Учасника на помилку та її усунення, передбачену законом, одразу дискваліфікував Учасника ТОВ "Гарант Естейтс".

На підставі вимог ч.9 ст. 26 та п.2 ч.1 ст.32 та вищевикладеного, ВИМАГАЄМО:
- відмінити тендер UA-2020-08-14-007901-a, Видалення окремих засохлих та пошкоджених дерев (джерело фінансування - місцевий бюджет) Код ДК021: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 16:35
Результати розгляду вимоги:
У відповідності до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
У протоколі №11 засідання тендерного комітету управління житлового господарства Житомирської міської ради від 22 вересня 2020 р. зазначено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" не відповідає вимогам тендерної документації з таких причин:
1) Відповідно пункту 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, документи, які оформлюються учасником, в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника, печатка (за наявності).
Крім того, пунктом 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що не вважаються формальними (несуттєвими) помилками: - подання документів, форми яких затверджені тендерною документацією, з відсутністю інформації передбаченої формою.
Учасником ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було подано у складі тендерної пропозиції документи (обладнанн.pdf, персонал.pdf, ст 17.pdf, відповідність вимогам.pdf, довідка.pdf, лист-згода.pdf, лист-зобовязання.pdf, лист-повідомлення.pdf, про захист довкілля.pdf, про ліцензування.pdf, про підпис.pdf, про субподряд.pdf та ін.) без зазначення назви адресата, що суперечить вимогам тендерної документації.
2) Пунктом 2.1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази, адреса її розміщення, обов’язково вносяться до довідки про матеріально-технічну базу. Учасник зобов’язаний також внести в довідку про наявну матеріально-технічну базу наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням марки та основних характеристик обладнання чи машин (потужності, вантажопідйомності, тощо).
Із наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вбачається відсутність будь-якої інформації про характеристику наявної матеріально-технічної бази (зокрема учасником було зазначено лише адресу її розміщення «адреса розміщення матеріально-технічної бази: м. Вінниця, вул. Чумацька, буд. 217»).
Також ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" у даній довідці зазначено: ЗИЛ 431410 та KIA K2500, які відповідно до довідки, залучені на підставі договору про надання послуг, що підтверджується копією Договору на надання послуг від № б/н від 06.04.2020р.
Таким чином, ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтвердив наявність власної або орендованої техніки, зокрема на ЗИЛ 431410 та KIA K2500, що у свою чергу суперечить вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Приймаючи до уваги той факт, що підчас розгляду документів тендерної пропозиції поданих ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" було встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону), в частині подання у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів без зазначення назви адресата, що суперечить вимогам тендерної документації (пункту 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації), що не відноситься до невідповідностей, які можливо усунути.
Враховуючи дану обставину, доцільності розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах/інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону – довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та документів, що підтверджую право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, немає.
За результатами розгляду вимоги, запропоновано відхилити дану вимогу та надати її автору відповідь.

ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити дану вимогу та надати її автору відповідь.

Документи подані скаржником

15 вересня 2020 10:17
Вимога.pdf

Документи

16 вересня 2020 14:21
розгляд вимоги 1 .doc

Документи подані скаржником

15 вересня 2020 11:12
Вимога2.pdf

Документи

16 вересня 2020 14:23
розгляд вимоги 2.doc

Документи подані скаржником

21 вересня 2020 14:55
Вимога 3.pdf

Документи

22 вересня 2020 18:23
розгляд вимоги 3.doc

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 16:38
Вимога.pdf

Документи

25 вересня 2020 17:07
розгляд вимоги 4.doc

Документи подані скаржником

24 вересня 2020 16:51
Вимога..pdf

Документи

28 вересня 2020 17:01
розгляд вимоги 5.doc

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 14:31
Вимога-.pdf

Документи

29 вересня 2020 16:35
розгляд вимоги 6.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 669 999,24
UAH з ПДВ
669 999,24
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 828 000,00
UAH з ПДВ
739 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мазурок Олексій Анатолійович 898 000,00
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ""ЗЕЛЕНБУД" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 880 000,00
UAH з ПДВ
865 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шкуропінський Павло Вікторович 873 000,00
UAH з ПДВ
873 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 13:03
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:02
ч2 ст17.pdf
21 вересня 2020 13:02
розрахунок вартості.pdf
21 вересня 2020 13:02
паспорт укр хабінська.pdf
21 вересня 2020 13:02
п8 ч1 ст17.pdf
21 вересня 2020 13:02
п3 ч1 ст17.pdf
21 вересня 2020 13:02
п2 ч1 ст 17.pdf
21 вересня 2020 13:02
довідка з мвс.pdf
21 вересня 2020 13:02
довідка з дфс.pdf
21 вересня 2020 13:02
відомості з єдр.pdf
10 вересня 2020 19:13
Електронний підпис
10 вересня 2020 19:13
Статут.pdf
10 вересня 2020 19:13
рішення власника (1).pdf
10 вересня 2020 19:13
проект договору (3).pdf
10 вересня 2020 19:13
про субподряд.pdf
10 вересня 2020 19:13
про підпис.pdf
10 вересня 2020 19:13
про ліцензування.pdf
10 вересня 2020 19:13
про захист довкілля.pdf
10 вересня 2020 19:13
паспорт укр хабінська.pdf
10 вересня 2020 19:13
лист-повідомлення.pdf
10 вересня 2020 19:13
лист-зобовязання.pdf
10 вересня 2020 19:13
лист-згода.pdf
10 вересня 2020 19:13
довідка.pdf
10 вересня 2020 19:13
відповідність вимогам.pdf
10 вересня 2020 19:13
ст 17.pdf
10 вересня 2020 19:13
про аналогічні договори.pdf
10 вересня 2020 19:13
посвідчення ,.pdf
10 вересня 2020 19:13
персонал.pdf
10 вересня 2020 19:13
обладнанн.pdf
10 вересня 2020 19:13
відгук до аналогічного 2.pdf
10 вересня 2020 19:13
відгук до аналогічного 1.pdf
10 вересня 2020 19:13
аналогічний договір 2.pdf
10 вересня 2020 19:13
аналогічний договір 1.pdf
10 вересня 2020 19:13
акт до аналогічного 2.pdf
10 вересня 2020 19:13
акт до аналогічного 1.pdf
10 вересня 2020 19:13
пропозиція (3).pdf
10 вересня 2020 19:13
розрахунок вартості.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:13
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:31
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:27
Посвідчення працівники.pdf
11 вересня 2020 12:27
довідка працівники.pdf
11 вересня 2020 12:27
довідка обладнання.pdf
11 вересня 2020 12:27
стаття 17.pdf
11 вересня 2020 12:27
Проект договору.pdf
11 вересня 2020 12:27
Зобовязання щодо ст 17.pdf
11 вересня 2020 12:27
довідка щодо Статуту.pdf
11 вересня 2020 12:27
Довідка щодо підпису.pdf
11 вересня 2020 12:27
Довідка щодо ліцензії.pdf
11 вересня 2020 12:27
Довідка шодо субпідряду.pdf
11 вересня 2020 12:27
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 14:26
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:23
20. Погодж власн сили.pdf
09 вересня 2020 14:23
9. Персональні дані.pdf
09 вересня 2020 12:22
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:17
22. Субпідрядники.pdf
09 вересня 2020 12:17
21. Податкова витяг.pdf
09 вересня 2020 12:17
18. тхнічні вимоги.pdf
09 вересня 2020 12:17
17. Довкілля.pdf
09 вересня 2020 12:17
16. РНБО.pdf
09 вересня 2020 12:17
15. Документ_ЄДР_1006523872.zip
09 вересня 2020 12:17
14. Виписка.pdf
09 вересня 2020 12:17
13. Статистика.pdf
09 вересня 2020 12:17
12. паспорт та код.pdf
09 вересня 2020 12:17
11. Погодження договір.pdf
09 вересня 2020 12:17
10. Договір.pdf
09 вересня 2020 12:17
9. Персон дані.pdf
09 вересня 2020 12:17
7. зобовязання ст. 17.pdf
09 вересня 2020 12:17
6. Стаття 17.pdf
09 вересня 2020 12:17
5.1 договір 4.pdf
09 вересня 2020 12:17
5.1 договір 3.pdf
09 вересня 2020 12:17
5.1 договір 2.pdf
09 вересня 2020 12:17
5.1 договір 1.pdf
09 вересня 2020 12:17
5. Досвід.pdf
09 вересня 2020 12:17
4.1 Посвідчення.pdf
09 вересня 2020 12:17
4. Працівники.pdf
09 вересня 2020 12:17
3. Техніка.pdf
09 вересня 2020 12:17
2. База.pdf
09 вересня 2020 12:17
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:18
Акт.pdf
11 вересня 2020 12:18
Договір.pdf
11 вересня 2020 12:18
свідоцтво.pdf
11 вересня 2020 12:18
інформаційна довідка 215.pdf
11 вересня 2020 12:18
інформаційна довідка.pdf
11 вересня 2020 12:18
розпор. міського голови.pdf
11 вересня 2020 12:18
лист згода.pdf
11 вересня 2020 12:18
лист згода з проектом.pdf
11 вересня 2020 12:18
проект договору.pdf
11 вересня 2020 12:18
статут.pdf
11 вересня 2020 12:18
лист гарантія.pdf
11 вересня 2020 12:18
довідка про відс підс..pdf
11 вересня 2020 12:18
Посвідчення Левік.pdf
11 вересня 2020 12:18
Посвідчення Древецький.pdf
11 вересня 2020 12:18
Посвідчення Білоус.pdf
11 вересня 2020 12:18
дозвіл.pdf
11 вересня 2020 12:18
дов. про праців..pdf
11 вересня 2020 12:18
довідка про облад.pdf
11 вересня 2020 12:18
цінова проп.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 08:53
Електронний підпис
10 вересня 2020 08:52
Тендерні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Мазурок Олексій Анатолійович

КП ""ЗЕЛЕНБУД" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

ФОП Шкуропінський Павло Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Рішення скасоване 669 999,24
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 18:25
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3266504459
Очікує рішення 739 000,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 18:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 17:13
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 669 999,24
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 18:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Найменування замовника: Управління житлового господарства Житомирської міської ради; 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 34900607; 3. Місцезнаходження замовника: 10014, м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, кабінет №389; 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: ID: c0ef9e6524594a2ca919afc862a5e2c0 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-007901-a 5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, якому направляється повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ". 7. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№15/10-09 від 10.09.2020 р., у якій зазначено, що автопідйомник ЗИЛ 431410 та вантажівка з маніпулятором МАN 18.220, які відповідно до довідки, залучені на підставі договору про надання послуг, що підтверджується копією Договору на надання послуг від 03.02.2020 №10. Таким чином, ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не підтвердив наявність власної або орендованої техніки, зокрема на автопідйомник ЗИЛ 431410 та вантажівку з маніпулятором МАN 18.220, що у свою чергу суперечить вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 2.1 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості з розгорнутими характеристиками матеріально-технічної бази, адреса її розміщення, обов’язково вносяться до довідки про матеріально-технічну базу. Учасник зобов’язаний також внести в довідку про наявну матеріально-технічну базу наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням марки та основних характеристик обладнання чи машин (потужності, вантажопідйомності, тощо). У відповідності до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку у новій редакції про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням належним чином відомостей про наявність власних чи орендованих машин та механізмів, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Запропоновано розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей в інформації та/або документах.

Документи

25 вересня 2020 20:43
Електронний підпис
25 вересня 2020 20:41
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 вересня 2020 18:47
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 09:40
Кінець періоду оскарження: 16 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 16 жовтня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Викладені у протоколі
Документи:
05 жовтня 2020 09:40
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:38
відміна торгів.doc