Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72 |
Контактна особа: |
Іскра Юлія Миколаївна 0459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 14:42 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 7 675 604,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 379,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 15:28 |
Перелік змін до ТД.rtf | |
21 січня 2020 15:28 |
2ТД кап.ремонт нежитлового приміщення зі змінами.pdf | |
17 січня 2020 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 15:47 |
Проект договору.doc |
21 січня 2020 15:28 |
Перелік змін до ТД.rtf
|
||
21 січня 2020 15:28 |
2ТД кап.ремонт нежитлового приміщення зі змінами.pdf
|
||
17 січня 2020 11:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 січня 2020 15:47 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Учасник ТОВ «БК «БМЛ ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав Протокол від 30.08.2019 №5/2019 в якому зазначив паспортні дані та ідентифікаційний код осіб, але згоди щодо обробки даних цих осіб не надано.
Чим не виконано вимоги тендерної документації.
Умовами тендерної документації - документи, які не передбачені законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, а Учасник надає інформацію в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави ненадання документа. Якщо у складі тендерної пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, перелічених у Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі», то така пропозиція буде відхилена згідно вимог Закону.
1. Вами надано ліцензію строк дії якої закінчився 05.10.2018 року. Пояснень, з приводу не наданння такого документу не надано, а отже не дотримано вимог тендерної документації в цій частині.
2. Згідно вимог тендерної документації Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, за формою Додатку 5 тендерної документації. Наявність працівника (ів) за спеціальністю головний інженер, виконроб, еколог є обов’язковим. В наданій довідці від 27.01.2020 року № 27 про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначено головного інженера. Тобто, Учасник не планує залучати до виконання робіт головного інженера, що суперечить вимогам тендерної документації.
До того ж додатково, хочемо звернути увагу, що ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
3. У гарантійному листі від 27.01.2020 № 28, наданого учасником на виконання умови тендерної документації, відповідно до форми № 2 Додатку 2 тендерної документації, не вказано предмет закупівлі робіт, які учасник гарантує виконувати, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
4. Учасник не надав документи, які підтверджують Повне виконання зобов’язань Учасника за договором, наданим у довідці (довідка про вартість виконаних робіт та витрат, акт виконаних робіт, або інший документ, що підтверджує Повне виконання договору, зазначеного у Довідці), чим не виконав умову пункту 3.3.частини 3 Додатку 5тендерної документації.
5. Учасником надано довідку від 27.01.2020 № 37 про наявність у Учасника торгів обладнання необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі При цьому в довідці не зазначено інформацію щодо права власності/оренди на обладнання. Також не надано підтверджуючі документи щодо права власності/оренди на обладнання зазначеного в довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
6. Акт попереднього огляду об’єкта не містить відмітки Замовника, що не підтверджує дійсне ознайомлення з об’єктом та його обсягами.
7. Згідно вимог тендерної документації зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повно розмірними, будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Надані Учасником документи не чіткі та нечитабельні, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Також хочемо повідомити, що по даній закупівлі було здійснено моніторинг, яким встановлено, - «За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерних пропозицій – порушень не встановлено.”
Скарги до процедури
Дата подання: 13 лютого 2020 17:48
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-10-000023 ● 312b034487e44c638ccebf78ebf4cfaf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2020 16:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2020 № 23
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.02.2020 № 23
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-01-13-001762-c 13.01.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-12 11:20:56
запит про надання пояснень
Чому Замовником відхилено тендерну пропозицію ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» з підстави не зазначення в довідці від 27.01.2020 № 27 головного інженера, при тому що у витязі зі штатного розпису від 02.01.2020
№ 1 вказана інформація щодо його наявності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-13 11:01:12
Пояснення
Згідно вимог тендерної документації Учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, за формою Додатку 5 тендерної документації. Наявність працівника (ів) за спеціальністю головний інженер, виконроб, еколог є обов’язковим. В наданій довідці від 27.01.2020 року № 27 про наявність працівників відповідної кваліфікації не зазначено головного інженера. Тобто, Учасник не планує залучати до виконання робіт головного інженера, що суперечить вимогам тендерної документації.
До того ж , тендерна пропозиція учасника ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14» не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. У гарантійному листі від 27.01.2020 № 28, наданого учасником на виконання умови тендерної документації, відповідно до форми № 2 Додатку 2 тендерної документації, не вказано предмет закупівлі робіт, які учасник гарантує виконувати, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
2. Надано ліцензію строк дії якої закінчився 05.10.2018 року. Пояснень, з приводу не надання такого документу не надано.
3. Учасник не надав документи, які підтверджують Повне виконання зобов’язань Учасника за договором, наданим у довідці (довідка про вартість виконаних робіт та витрат, акт виконаних робіт, або інший документ, що підтверджує Повне виконання договору, зазначеного у Довідці), чим не виконав умову пункту 3.3.частини 3 Додатку 5тендерної документації.
4. Учасником надано довідку від 27.01.2020 № 37 про наявність у Учасника торгів обладнання необхідного для виконання робіт за предметом закупівлі При цьому в довідці не зазначено інформацію щодо права власності/оренди на обладнання. Також не надано підтверджуючі документи щодо права власності/оренди на обладнання зазначеного в довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
5. Акт попереднього огляду об’єкта не містить відмітки Замовника, що не підтверджує дійсне ознайомлення з об’єктом та його обсягами.
6. Згідно вимог тендерної документації зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повно розмірними, будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися.
Надані Учасником документи не чіткі та нечитабельні, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" " |
6 910 784,59
UAH з ПДВ
|
6 277 656,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" |
6 980 810,74
UAH з ПДВ
|
6 277 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гіріх" |
7 300 700,49
UAH з ПДВ
|
6 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Еко Енерго Груп" |
7 434 964,53
UAH з ПДВ
|
6 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
7 326 312,76
UAH з ПДВ
|
7 326 312,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК"БМЛ ГРУП" " #37415250 |
Відхилено |
6 277 656,54
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 17:21
|
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" #32458745 |
Відхилено |
6 277 777,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 15:30
|
ТОВ "Гіріх" #37474871 |
Відхилено |
6 299 999,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 11:39
|
ТОВ "Еко Енерго Груп" #42784735 |
Відхилено |
6 300 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 11:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
7 326 312,76
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2020 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 16:57
|
Договір 15.pdf | укладений |
19 лютого 2020 16:57
|