Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво дитячого майданчику в зеленій зоні (парк) по вул. О. Азарова в с. Тишківка Новоукраїнського району Кіровоградської області
Очікувана вартість
361 467,60 UAH
UA-2021-08-28-001493-c c0d571d7c7624cbf91e68aa451226a70
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жеребченко Ігор Володимирович

380972792472 tyshkivskasilskarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тишківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04365827
Місцезнаходження: 27013, Україна , Кіровоградська обл., село Тишківка, вулиця Центральна , будинок ,3
Контактна особа: Жеребченко Ігор Володимирович
380972792472
tyshkivskasilskarada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2021 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2021 00:00
Очікувана вартість: 361 467,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 614,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво дитячого майданчику в зеленій зоні (парк) по вул. О. Азарова в с. Тишківка Новоукраїнського району Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) протягом 15 банківських днів, відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 вересня 2021 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 15:31
Оголошення зміни.docx
28 серпня 2021 11:47
Оголошення майданчик.docx
01 вересня 2021 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2021 11:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 вересня 2021 15:31
Оголошення зміни.docx
28 серпня 2021 11:47
Оголошення майданчик.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 01 вересня 2021 11:11
Дата відповіді: 01 вересня 2021 11:29
Відповідно до п.14.1.3.1. Оголошення під аналогічними договорами розуміються договори, які були укладені учасником в 2019-2021 р. та виконані в повному обсязі або такі, що досі виконуються, предметом яких є виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень. Однак в Дефектному акті (Додаток № 2 до Оголошення) міститься перелік робіт, які не мають жодного стосунку до приміщень. Таким чином надавши в складі пропозиції договори виконані в повному обсязі або такі, що досі виконуються, предметом яких є виконання робіт з реконструкції, або капітального ремонту чи будівництва, або поточного ремонту приміщень, Учасник не підтвердить наявність досвіду виконання робіт, аналогічних безпосередньо предмету закупівлі. Просимо внести зміни до закупівлі та викласти п..14.1.3.1. таким чином, аби Учасник міг підтвердити свою відповідність предмету закупівлі надавши договір відповідно до якого виконані в повному обсязі або досі виконуються роботи аналогічні до тих, які містяться в Дефектному акті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Врахувавши ваше звернення, Замовником було прийнято рішення про необхідність внесення змін до Оголошення, зокрема в описаній Вами частині. Зміни будуть оприлюднені в електронній системі закупівель найближчим часом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 348 151,84
UAH
348 151,84
UAH
Документи

Публічні документи

07 вересня 2021 17:22
Електронний підпис
07 вересня 2021 17:21
кошторис.pdf
07 вересня 2021 17:21
тз.pdf
07 вересня 2021 17:21
цінова.pdf
07 вересня 2021 17:21
13.5.Сертификат Плахотина.pdf
07 вересня 2021 17:21
кал график.pdf
07 вересня 2021 17:21
Працівники - документи.pdf
07 вересня 2021 17:21
Робота без печатки.pdf
07 вересня 2021 17:21
проект договора.pdf
07 вересня 2021 17:21
згода з тз.pdf
07 вересня 2021 17:21
працівники - довідка.pdf
07 вересня 2021 17:21
субпідряд.pdf
07 вересня 2021 17:21
Витяг единий податок.pdf
07 вересня 2021 17:21
всі витрати.pdf
07 вересня 2021 17:21
мтб.pdf
07 вересня 2021 17:21
Завірені копії 1.pdf
07 вересня 2021 17:21
відомості.pdf
07 вересня 2021 17:21
довідка аналогічні.pdf
07 вересня 2021 17:21
про договірну ціну.pdf
07 вересня 2021 17:21
Довідка статут.pdf
07 вересня 2021 17:21
про ліцензію.pdf
07 вересня 2021 17:21
якісно.pdf
07 вересня 2021 17:21
згода з договором.pdf
07 вересня 2021 17:21
видаткова на мтб.pdf
07 вересня 2021 17:21
1. Дозвіл Ткаченко І.Д..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
Переможець 348 151,84
UAH
13 вересня 2021 14:44

Документи

13 вересня 2021 14:44
Електронний підпис
13 вересня 2021 14:43
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2021 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
348 151,84
UAH
Документи

Документи

13 вересня 2021 14:44
Електронний підпис
13 вересня 2021 14:43
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 11:10
Додаткова угода (майданчик).pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 17:33
Договір.pdf укладений
23 вересня 2021 17:31
Кошторисні розрахунки.pdf укладений
23 вересня 2021 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник, керуючись пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", прийшли до спільної згоди провести покращення якості предмета закупівлі, при цьому таке покращення не призведе до збільшення вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML