Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
196 978 142,00 UAH
UA-2024-02-07-004226-a c0c70ffe666147d0a399b72df8daf174
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоняк Уляна Віталіївна

+380322630021 tender.lv@restoration.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Антоняк Уляна Віталіївна
+380322630021
tender.lv@restoration.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2024 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2024 11:00
Початок аукціону: 20 лютого 2024 14:04
Початок аукціону: 20 лютого 2024 14:04
Очікувана вартість: 196 978 142,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 984 890,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 984 890,71 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі вісімсот дев’яносто гривень 71 копійка). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897).* Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. *пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 984890.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300

(ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів, з моменту надходження бюджетних коштів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 лютого 2024 11:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності) гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 984 890,71 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі вісімсот дев’яносто гривень 71 копійка). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897).* Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою (у разі наявності) такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. *пункт 47 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Сума забезпечення: 984890.71 UAH
Форма підтвердження: документ

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 лютого 2024 17:46
Дата відповіді: 14 лютого 2024 13:00
Вважаємо, що тендерна документація по вказаній закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, внаслідок чого порушує права та законні інтереси Учасників, на підставі чого Тендерна документація потребує внесення змін в частині видалення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації. Отже, окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. 1. Дискримінаційна вимога щодо встановлення відсотку виконання аналогічного договору – в обсязі 100% від об’ємів основних робіт, встановлених в натуральних величинах. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Дефектного акту та Відомості обсягів робіт (BoQ) (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: Обмеження щодо надання аналогічних договорів з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконним, оскільки є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними. При цьому ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимоги чи обмеження щодо будь-якого виконання аналогічного договору, з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення чи місцевого значення тим більше не містить жодного орієнтиру чи згадування саме про надання послуг на автомобільних дорогах державного значення. Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо об’ємів основних видів робіт в натуральних величинах на автомобільних доріг загального користування державного значення. Якщо потенційних учасник має досвід виконання таких робіт то відповідно це і є підтвердження кваліфікаційним критеріям. Дана вимога здається поставлена для обмеження кола учасників, які можуть бути допущені до процедури. Вважаємо дискримінаційною таку вимогу до аналогічних договорів. Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не надано можливості встановлювати таку вимогу, так, зокрема, 02 серпня 2021 року Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у своїй постанові у справі № 640/4699/19 встановив, що нормами чинного законодавства не передбачено встановлення обмежень під час визначення замовником кваліфікаційних критеріїв, які передбачено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема шляхом визначення обсягів виконаних робіт за певний період, а лише передбачено можливість для замовника вимагати від учасників процедури закупівлі надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Особливу увагу звертаємо, що для підтвердження аналогічного досвіду встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише відсотку виконання, , а і часу їх укладання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання видів робіт і т.д. Такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду нашого Товариства, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє його можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у закупівлі. При цьому, вимоги, встановлені Замовником, є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними, і вказують на орієнтованість Замовника на конкретного Учасника (-ів), що порушує принципи об’єктивності і неупередженості Замовника, недискримінація Учасників та містить ознаки корупційної складової всупереч принципу «запобігання корупційним діям і зловживанням». Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладання, є підписання сторонами Акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень. Наявність у учасника досвіду в здійснені робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування в менших обсягах ніж вимагає замовник не свідчить проте, що він не зможе якісно виконати роботи в обсязі та строки визначені технічною специфікацією до Тендерної документації, оскільки використовувані механізми, фахівці, технологія виробництва та застосовувані методи при здійснені експлуатаційного утримання автомобільних доріг є однаковими незалежно від площі чи обсягів виконання робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин та механізмів та працівників, які мають бути задіяні для певного обсягу робіт. Проте, Замовником встановлені окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів необхідних машин та механізмів та працівників відповідної кількості та кваліфікації. Таким чином, встановлена Замовником у тендерній документації вимога щодо підтвердження надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення у об’ємі 100% видів робіт, зазначених в тендерній документації в натуральних величинах є дискримінаційною. Оскільки є такою, що обмежує конкуренцію, порушує принцип прозорості, призводить до дискримінації учасників та порушує права а законні інтереси Учасників, що порушує законодавство про публічні закупівлі і вимагає негайного усунення порушень та приведення тендерної документації у відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі, усунення (видалення) даної вимоги. Вважаємо що тендерна документація має містити вимогу щодо видів робіт, але без застосування натуральних величин та містити можливість підтвердження досвіду на автомобільних дорогах загального користування місцевого та/або державного значення. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне.
За інформацією поданою службовим листом №238 від 14.02.2024 року відділом ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг та безпеки автомобільних доріг, повідомляємо, що тендерною документацією, серед іншого, встановлено вимогу щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступною інформацією та документами: довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми. Також зазначено, що аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись укладений протягом останніх 5 (п’яти) років договір про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Учасник вказує у Довідці та надає документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні, що становить лише 15% від об’ємів Дефектного акту та Відомості обсягів робіт (BoQ) (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття – 953 м2; ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом – 645 м2; очищення доріг від снігу – 2226 км; розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля – 7123000 м2; улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонну асфальтоукладачем – 900 м2; улаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальною машиною – 26 км.
Зазначені вимоги не вважаємо дискримінаційними, оскільки Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження об’ємів основних видів робіт в обсязі лише 15 % від об’ємів зазначених у Дефектному акті та Відомості обсягів робіт (BoQ), для підтвердження спроможності, наявності сил та засобів для вчасного та належного надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах загального користування державного значення відповідно до державних будівельних норм.
Щодо аналогічного за предметом закупівлі договору укладеного протягом останніх 5 (п’яти) років про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договору в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, повідомляємо наступне.
Враховуючи вимоги ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху
Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» рівень вимог до експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного значення є вищими, ніж до автомобільних доріг місцевого значення. Вимоги до якості утримання міжнародних, національних, регіональних та територіальних автомобільних доріг 1-3 рівня вимог до експлуатаційного стану і терміни усунення недоліків є складнішими, а усунення недоліків має більш стислі періоди їх ліквідації, особливо в зимовий період. Враховуючи наведене, наявність досвіду по експлуатаційному утриманні автомобільних доріг місцевого значення (3-4 рівень вимог до експлуатаційного стану) є недостатніми для підтвердження можливостей по належному експлуатаційному утриманню територіальних автомобільних доріг державного значення.
Водночас зазначаємо, що Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 21.10.2022р №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Аналогічний договір
Дата подання: 15 лютого 2024 16:11
Дата відповіді: 15 лютого 2024 17:50
Чи буде вважатись аналогічним у розумінні тендерної документації договір укладений у 2019 році і який виконувався протягом 2020, 2021, 2022 та 2023 років?
Відповідь: Розглянувши ваше запитання, повідомляємо наступне.
Договір укладений у 2019 році про надання послуг з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та/або договір в складі якого надавались послуги з експлуатаційного утримання та/або поточного ремонту та/або поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення буде вважатися аналогічним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-10-000042 ● c8c63e2d2847432ca3ce47fca9421ac2
  • Статус: завершено ● Дата: 13 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2024 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


09.04.2024 № 75

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2024-02-07-004226-a 07.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-15 13:57:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-07-004226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-17 14:22:23

Пояснення №01н-1341/11-05 від 17.04.2024

ПОЯСНЕННЯ
Замовника – Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області: Т-14-05 (С141516) Славське-Хащованя км 0+000 – км 14+400; Т-14-06 Славське-Вигода км 0+000 – км 22+300; Т-14-07 Тухля-Плав’я км 0+000 – км 16+050; Т-14-09 (О140406) Східниця-Верхнє Синьовидне км 0+000 – км 20+700; Т-14-11 Корчин-Дубина км 0+000 – км 4+300; Т-14-12 Турка-Східниця км 0+000 – км 38+925; Т-14-13 Верхнє Синьовидне-Дубина-Кам’янка км 0+000 – км 15+400; Т-14-21 (Київ-Чоп)-Сколе км 0+000 – км 3+500; Т-14-23 Бориня-Мохнате км 0+000 – км 30+300 (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за
UA-2024-02-07-004226-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas-3-6

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 138 750 951,00
UAH з ПДВ
137 766 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 142 808 759,80
UAH з ПДВ
138 750 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 183 189 672,00
UAH з ПДВ
183 189 672,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2024 12:29
Електронний підпис
14 березня 2024 12:29
Витяг-2371636-Грохола-2024-03-14.pdf
14 березня 2024 12:29
Довідка.zip
13 березня 2024 11:52
Електронний підпис
13 березня 2024 11:51
Накази працівники.pdf
17 лютого 2024 13:25
Електронний підпис
17 лютого 2024 13:24
Накази працівники.pdf
17 лютого 2024 13:24
Ліцензія з додатком.PDF
17 лютого 2024 13:24
Опис до Статуту.PDF
17 лютого 2024 13:24
Статут.PDF
17 лютого 2024 13:24
Банківська гарантія.rar
17 лютого 2024 13:24
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 лютого 2024 13:24
Витяг ЄДР.pdf
17 лютого 2024 13:24
Витяг ПДВ.pdf
17 лютого 2024 13:24
Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

19 лютого 2024 10:43
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:30
ЦПУ-інженер з якості.pdf
19 лютого 2024 10:30
Технічне завдання.pdf
19 лютого 2024 10:30
ЦПУ-тракторист.pdf
19 лютого 2024 10:30
Дозвіл Держпраці.pdf
19 лютого 2024 10:30
37842 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
19 лютого 2024 10:30
Директор повноваження.pdf
19 лютого 2024 10:30
Накази працівники.pdf
19 лютого 2024 10:30
Виписка ЄДР.pdf
19 лютого 2024 10:30
Лист відгук Львів САД.PDF
19 лютого 2024 10:30
Статут 07.11.2022.pdf
19 лютого 2024 10:30
Договір №43-Акти 2022 рік.pdf
19 лютого 2024 10:30
Договір 17-02-22 від 25.02.22.pdf
19 лютого 2024 10:30
Свідоцтва ТЗ.pdf
19 лютого 2024 10:30
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

19 лютого 2024 10:49
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:49
Електронний підпис
19 лютого 2024 10:47
6. Інші документи.pdf
19 лютого 2024 10:47
1.3.2. № 52М-20 від 15.01.2020.pdf
19 лютого 2024 10:47
1.3 Наявність досвіду.pdf
19 лютого 2024 10:47
1.3.1. № 51М-20 від 13.01.2020.pdf
19 лютого 2024 10:47
4. Банківська гарантія.rar
19 лютого 2024 10:47
1.1. Наявність МТБ.pdf
19 лютого 2024 10:47
5. Лист погодження.pdf
19 лютого 2024 10:47
3. Технічна частина.pdf
19 лютого 2024 10:47
4. Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 137 766 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 16:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 березня 2024 14:37

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" надано Довідку про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування)/технологій № 01 від 13.02.2024р, в рядку п. 27 даної Довідки зазначено самохідне шасі із змінним навісним обладнанням для технічного обслуговування і ремонту вулиць і доріг/RENAULT MIDLINER/S120-09 проте з жодного документу та інформації, що подані як документальне підтвердження не вбачається, що це є машина поливально – мийна як вимагалося тендерною документацією. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №02 від 13.02.2024р. проте в даній зазначено не достатню кількість машиністів та водіїв для керування машинами і механізмами, що зазначені в Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування)/технологій № 01 від 13.02.2024р. 3) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" надано Лист вих. №09 від 13.02.2024р. з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. Проте з останньої затвердженої фінансової звітності Товариства з обмеженою відповідальністю “АВАКС ПРОФ” вбачається, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання / технологій та її документальним підтвердженням згідно форми наведеної в Таблиці 1 Додатку №1 до цієї тендерної документації. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми та устаткування) / технології, необхідні для надання послуг згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: Зимове утримання доріг: - машини дорожні комбіновані – 7; - автогрейдери – 3; - навантажувачі пневмоколісні – 3; Проведення ліквідації руйнувань та деформацій дорожнього одягу: - автогудронатор – 2; - асфальтоукладальник – 2; - котки дорожні самохідні гладковальцеві – 2; - коток дорожній самохідний вібраційний грунтовий –1; - машини для ямкового ремонту пневмоструменевим методом –2; - фреза – 2; Влаштування дорожньої розмітки : - машина маркірувальна самохідна – 1; Інші роботи з експлуатаційного утримання: - екскаватор одноковшовий – 1; - машина поливально-мийна – 1; - трактори – 2. ПРИМІТКА! Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості надання послуг. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням функцій такого обладнання. ** якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках зазначається – «залучений/право користування»; *** якщо учасник є власником, зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку); якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, найменування контрагента, відповідно до якого здійснюється залучення обладнання (транспортних засобіб, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування) / технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі. В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання та технології не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). На обладнання/технології, які відображені у Довідці як такі, що залучені, учасник додатково надає: сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), що підтверджують право користування (оренди/суборенди, лізингу/сублізингу, надання послуг чи інших правочинів, передбачених чинним законодавством України). Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг; У випадку, якщо контрагент учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання / технологій, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених між контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання / технологій, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг. 2) Відповідно до вимог Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно форми наведеної в Таблиці 2 Додатку №1 до цієї тендерної документації. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме: Інженерно-технічні працівники, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; -інженер з якості або інша особа,яка контролює якість послуг – 1 особа; - майстер -1 особа; - сертифікований інженер – проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа. Дорожні робітники в кількості – не менше, ніж 25 осіб. Машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання / технологій (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання / технологій, за винятком тих машин і механізмів, які залучаються учасником за договором про надання послуг та/або договором найму (оренди) транспортного засобу з екіпажем). ПРИМІТКА! У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати інформацію щодо переліку таких функцій. В якості документального підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у Довідці, учасник надає: - сканкопії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. сканкопію сертифікату на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, зазначеного в Довідці. 3) Відповідно до вимог пункту 1 Додатку №7 до тендерної документації на цю закупівлю Учасник, що має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, в складі тендерної пропозиції додатково надає: - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності), або - лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з інформацією про те, що вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі) не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (за наявності такого випадку). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пункту 1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ": - приведену у відповідність за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх машин, механізмів та устаткування)/технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, відповідно до форми, що наведена в Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації з належним документальним підтвердження тієї інформації, що буде коригуватися Учасником у Довідці та яка не була подана в складі тендерної пропозиції. 2) На виконання вимог пункту 2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ": - приведену у відповідність за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції Довідку про наявність відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до форми, що наведена в Таблиці №2 Додатку 1 до цієї тендерної документації з належним документальним підтвердження тієї інформації, що буде коригуватися Учасником у Довідці та яка не була подана в складі тендерної пропозиції. 3) На виконання вимоги пункту 1 Додатку №7 до тендерної документації на цю закупівлю надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ": -рішення про надання згоди на вчинення правочину (якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом правочину (предметом закупівлі), перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності).

Документи

13 березня 2024 16:40
Довідка НАЗК
13 березня 2024 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2024 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
137 766 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2024 16:40
Довідка НАЗК
13 березня 2024 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 11:15
Договір 09-03-24 від 27.03.2024.pdf укладений
28 березня 2024 11:14