Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, буд. 42. |
Контактна особа: |
Бутківський Олександр Миколайович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2022 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 110 980,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 554,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та відповідно до протоколу доручення № 5 від 20.05.2022 Київської міської державної адміністрації, підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, в залежності від реального фінансування. Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2022 19:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2022 19:48 |
ТД ОСОБЛИВОСТІ кап ремонт пошкодженої школи №165 вул. Жилянська, 75 (зі змінами).pdf | |
02 листопада 2022 19:46 |
Протокол №02-11-1 від 02.11.2022 зі змінами.pdf | |
28 жовтня 2022 14:28 |
ТЗ кап ремонт пошкодженої школи №165 вул. Жилянська, 75.pdf | |
28 жовтня 2022 14:27 |
проект договору.docx | |
28 жовтня 2022 14:26 |
ТЗ кап ремонт пошкодженої школи №165 вул. Жилянська, 75.pdf |
02 листопада 2022 19:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2022 19:48 |
ТД ОСОБЛИВОСТІ кап ремонт пошкодженої школи №165 вул. Жилянська, 75 (зі змінами).pdf
|
|||
02 листопада 2022 19:46 |
Протокол №02-11-1 від 02.11.2022 зі змінами.pdf
|
|||
28 жовтня 2022 14:28 |
ТЗ кап ремонт пошкодженої школи №165 вул. Жилянська, 75.pdf
|
|||
28 жовтня 2022 14:27 |
проект договору.docx
|
|||
28 жовтня 2022 14:26 |
ТЗ кап ремонт пошкодженої школи №165 вул. Жилянська, 75.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-09-000031 ● a5403c7138f845308328da97d4af3db5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2022 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2022-10-28-007333-a 28.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-01-05 20:55:57
роз'яснення/заперечення
«28» грудня 2022 року Північним офісом Держаудитслужби було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту об'єкту, пошкодженого внаслідок воєнних дій, у спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглбленим вивченням англійської мови №165 по вул. Жилянська, 75 у Голосіївському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2022-12-09-000031). Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю з наступними роз'ясненнями/заперечення щодо змісту висновку.
1. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно із положеннями пункту 14 додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, від учасників закупівлі вимагалось надати довідки за встановленою формою про наявність інженерно-технічного персоналу та про наявність робітників робітничих професій. На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, учасник ТОВ «КЛАСТЕР Україна» надав в складі тендерної пропозиції «Інформаційну довідку про наявність інженерно-технічного персоналу» від 04.11.2022 № 04/11.2.14.1 (далі – Довідка ІТП) та «Інформаційну довідку про наявність робітників робітничих професій» від 04.11.2022 № 04/11.2.14.2 (далі – Довідка РРП). В цьому ж пункті тендерної документації, на підтвердження викладеної у Довідках ІТП та РРП інформації, Замовник встановив вимогу щодо надання сканованих з оригіналу посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті всіх працівників і робітників учасника, зазначених в Довідках ІТП та РРП (дійсні на момент подачі пропозиції). Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «КЛАСТЕР Україна» не міститься жодного протоколу про проходження відповідного навчання. Щодо наявності посвідчень, то в тендерній пропозиції цього учасника містяться посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки лише трьох працівників, а саме: Григорьєва Сергія Анатолійовича, Пискуна Олександра Андрійовича та Глущенка Романа Ігоровича. Водночас, учасник ТОВ«КЛАСТЕР Україна» в Довідках ІТП та РРП загалом вказав 52 (п’ятдесят два) працівника, а саме в Довідці ІТП - 19 (дев’ятнадцять) інженерно-технічних працівників, а в Довідці РРП - 33 (тридцять три) робітника робітничих професій. Отже, учасник ТОВ «КЛАСТЕР Україна» у складі своє тендерної пропозиції не надав вказаних посвідчень та протоколів на всіх працівників і робітників, зазначених в Довідках ІТП та РРП чим не дотримався вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації, та не підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
В тендерній пропозиції Учасник в файлі 2. Кваліфікаційні вимоги-2 надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ( Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 6 Порядку, експлуатація (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7 Порядку, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація). Декларація була отримана ТОВ «КЛАСТЕР УКРАЇНА» 07.08.2020 року за №32-20-3725. Данна декларація відповідає на всі вимоги по наявності кваліфікованих працівників (умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки … . з наявністю роботи. В декларації наявні всі посили на протоколи та Законодавство України на їх наявність. Данна декларація надає згідно Законодавства України ТОВ «КЛАСТЕРУ УКРАЇНИ» виконувати роботи на об’єктах підвищеної небезпеки.
2. Згідно із положеннями пункту 15 додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, від учасників закупівлі вимагалось надати довідку за встановленою формою з переліком обладнання та матеріально-технічної бази з зазначенням приналежності (власне, орендоване, надання послуг). На виконання зазначеної вимоги тендерної документації, учасник ТОВ «КЛАСТЕР Україна» надав в складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність матеріально-технічної бази та обладнання» від 04.11.2022 № 04/11.2.14 (далі – Довідка МТБ), де позиції 98 Таблиці 2 Довідки МТБ відповідає «Екскаватор CAT 303CR», що залучається учасником на правах договору про надання послуг. Цим же пунктом тендерної документації Замовник зобов’язав учасників, на підтвердження викладеної у Довідці МТБ інформації, в разі залучення стороннього обладнання – надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) на вказане в Довідці МТБ обладнання. При цьому в пункті 15 додатку 2 до тендерної документації містилась умова щодо обов’язкової наявності в договорі оренди інформації про вартість оренди 1 машино-години кожного механізму. Учасник ТОВ«КЛАСТЕР Україна» на виконання цієї вимоги надав договір про надання послуг будівельної техніки та обладнання від 01.01.2021 № 01/01.01-21, інформація в якому підтверджує факт надання послуг будівельної техніки, зокрема Екскаватора CAT 303CR. Однак зазначений договір про надання послуг будівельної техніки та обладнання від 01.01.2021 № 01/01.01-21, наданий учасником ТОВ «КЛАСТЕР Україна» не містить необхідної інформації про вартість оренди 1 машино-години кожного механізму. Зважаючи на викладене, учасник ТОВ «КЛАСТЕР Україна» недотримався вимог пункту 15 додатку 2 до тендерної документації та не підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію, як «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
ТОВ «КЛАСТЕР УКРАЇНИ» в тендерній пропозиції надав в файлі 4. Технічні вимоги-2 Кошторис на виконання даних робіт, які заявив Замовник. В документі 55_ДЦ_ИВР ЛС_02-01-01було прописано перелік обладнання та техніки для виконання робіт. В переліку відсутній Екскаватора CAT 303CR.(який прописано в вимогах аудиту), тому данні питання не розглядувалися при розгляді тендерної пропозиції. В договорі прописана вимога, що при використанні послуги ТОВ «КЛАСТЕР УКРАЇНИ», буде узгоджувати вартість послуги по наданому рахунку від надавача послуг. І ця вимога не заперечує виконання послуги техніки, яка прописана в розрахунках Учасника.
3. Також пунктом 15 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками в складі тендерної пропозиції копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного інструменту (журнал, протокол, звіт). На виконання цього пункту тендерної документації учасник ТОВ «КЛАСТЕР Україна» надав в складі тендерної пропозиції Журнал обліку, перевірки та випробувань електроінструмента та допоміжного обладнання до нього (далі – Журнал) (файл «2.Кваліфікаційні вимоги-5.pdf» остання сторінка), який містить лише титульну сторінку документу. Виходячи з зазначеного, документ Журнал, не посвідчує проходження перевірку/випробування переносного електричного інструменту. Зважаючи на викладене, в недотримання вимог пункту 15 додатку 2 до тендерної документації учасник не підтвердив інформації про перевірку/випробування переносного електричного інструменту.
ТОВ «КЛАСТЕР УКРАЇНИ» в тендерній пропозиції надав підтвердження наявності в Учасника журналу обліку. Це є достатнім для підтвердження, тим паче наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, це питання знімає.
4. Окрім цього, пунктом 15 додатку 2 до тендерної документації Замовник зобов’язав учасників закупівлі надати в складі тендерної пропозиції копії протоколів або сертифікатів засобів індивідуального захисту від падіння з висоти (запобіжного поясу та стропи). Слід зазначити, що вимоги до рівня безпеки засобів захисту визначає Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2008 № 761 (далі - Технічний регламент ЗІЗ) та Основні положення та Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62 (НПАОП 0.00-1.15-07). Відповідно до положень пункту 51 Технічного регламенту ЗІЗ на запобіжні пояси мають бути сертифікати (декларації) відповідності виробника або його уповноважена особа чи постачальник, чинним державним стандартам. Також, на ці засоби захисту необхідно розробити інструкції з їх безпечної експлуатації. Абзацом другим пункту 4.2.4 НПАОП 0.00-1.15-07 4.2.4 передбачено, що при роботах на висоті не дозволяється використовувати запобіжні пояси та приладдя до них, у яких відсутні відмітки про проведення періодичних випробувань. Таким чином, в недотримання вимог пункту 15 додатку 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ «КЛАСТЕР Україна» не містить в своєму складі документів (копії протоколів або сертифікатів) на засоби індивідуального захисту від падіння з висоти.
Наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, це питання знімає. В якої повністю прописані, наявності засобів індивідуальної захисту від падіння, відповідаючи всіх вимогам Законодавства України.
5. Також в ході моніторингу встановлено, що додатковою угодою від 25.11.2022 № 1 було внесено зміни в істотні умови договору, а саме зменшено загальну суму Договору № 127 на 1 180,70 гривень. При цьому згідно із пунктом 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Однак, на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону, додаткову угоду № 1 від 25.11.2022 до Договору № 127 та повідомлення про внесення змін до нього Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 12.12.2022, чим перевищив установлений Закон строк у три робочі дні
В зв’язку з ситуацією, яка склалася в місті Києві (відключення електроенергії, відсутність інтернету, та повітряні тривоги) привели до неможливості оприлюднення інформації про внесення змін до договору в термін протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-01-09 19:05:38
Про надання роз’яснень щодо висновку
На ваш запит від 05.01.2023 за роз’ясненням щодо висновку, повідомляємо. Моніторинг публічної закупівлі UA-2022-10-28-007333-a та висновок про результати моніторингу закупівлі було проведено та опубліковано відповідно до наказу Держаудитслужби від 08.12.2022 № 290.
1. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію наявності працівників відповідної кваліфікації…» шляхом надання учасником посвідчень протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки, промислової безпека у будівництві та роботі на висоті повідомляємо наступне. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю перевіряє відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону та відповідність завантажених учасниками в складі тендерної пропозиції документів положенням тендерної документації. Тендерну документацію з усіма вимогами до учасників закупівлі складає Замовник, що проводить закупівлю. Таким чином, під час моніторингу закупівлі перевіряється відповідність виключно тих вимог тендерної документації, що включені в її склад Замовником.
Одна з вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації була викладена в наступній редакції «На підтвердження викладеної у довідці інформації Учасник повинен надати :скановані з оригіналу посвідчення та протоколи про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті всіх працівників і робітників учасника, зазначених в довідці відповідно п.2.1 (дійсні на момент подачі пропозиції);» Звертаємо увагу, що в даній вимозі чітко встановлено, який тип документів має подати учасник закупівлі, на підтвердження проходження чого вони мають бути надані, та яких саме працівників стосується дана вимога, а саме - «всіх працівників і робітників учасника, зазначених в довідці відповідно п.2.1 (дійсні на момент подачі пропозиції)». Інформація, наведена в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 07.08.2020 року за №32-20-3725 (далі – Декларація) була врахована під час проведення моніторингу стосовно відповідності виконання учасником згаданої вимоги щодо наявності відповідних посвідчень і протоколів з охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки, промислової безпека у будівництві та роботи на висоті всіх працівників і робітників учасника. Проте, як зазначено у висновку моніторингу, необхідна інформація міститься в декларації лише щодо 3 (трьох) працівників: Григорьєва Сергія Анатолійовича, Пискуна Олександра Андрійовича та Глущенка Романа Ігоровича, а положення тендерної документації містили вимогу щодо надання підтвердження проходження навчання всіма працівниками і робітниками учасника, яких в учасника ТОВ«КЛАСТЕР Україна» відповідно до його тендерної пропозиції - 52 (п’ятдесят два). Саме тому, дана невідповідність була зазначена у висновку моніторингу.
2. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» шляхом завантаження договору оренди ( в разі використання орендованого обладнання), що містить інформацію про вартість оренди 1 машино-години кожного механізму повідомляємо.
Як вже зазначалось, положення тендерної документації розробляються Замовником. Тендерна документація (зі змінами) від 02.11.2022 містила чіткий перелік вимог на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» без жодних виключень, умовностей чи застережень, коли подання якогось з документів тендерної документації є необов’язковим чи не буде враховуватись Замовником при розгляді тендерної пропозиції.
Інших вимог, щодо зазначених положень тендерної документації які містять умови, за яких для учасника існує можливість не надавати документи, що вимагаються Замовником не встановлено.
3. Щодо надання учасниками документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного інструменту (журнал, протокол, звіт). Держаудитслужба не вважає документом, що підтверджує перевірку/випробування переносного електричного інструменту виключно титульну сторінку Журналу обліку, перевірки та випробувань електроінструмента та допоміжного обладнання до нього, оскільки в цьому документі не міститься жодної інформації, окрім назви документу.
4. Щодо надання учасниками копії протоколів або сертифікатів засобів індивідуального захисту від падіння з висоти (запобіжного поясу та стропи). Інформація, що міститься в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 07.08.2020 року за №32-20-3725 була врахована під час проведення моніторингу. Проте, порядок отримання Декларації передбачає лише подання заявки на отримання з переліком засобів індивідуального захисту, про що й зазначено у цій Декларації
Відповідно до Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07.) зазначені засоби індивідуального захисту в тендерній пропозиції учасника підлягають періодичній перевірці (випробуванню) з частотою не менше одного разу на шість місяців.
Окрім цього, наголошуємо, що Декларація відповідності не має терміну дії, тобто є безстроковою, оскільки вона не є дозвільним документом. Зареєстрована декларація свідчить про те, що суб’єкт господарювання набув право здійснювати господарську діяльність.
Саме тому, наявність Декларації свідчить лише про те, що на момент отрмання Декларації заявник подав заявку в якій навів перелік певного обладнання засобів індивідуального захисту. Перевірка ж цього обладнання є прямим обов’язком суб’єкта господарювання у строки, визначені законодавством. Таким чином, вимога тендерної документації в 2022 році щодо надання підтвердних документів щодо перевірки засобів індивідуального захисту ніяким чином не може бути виконана фактом подання Декларації, отриманої в 2020 році.
5. Щодо неможливості оприлюднення внесення змін до договору через відсутність інтернету, повітряні тривоги та відключення електроенергії повідомляємо наступне. Кінцевим строком для оприлюднення змін до договору підряду від 16.11.2022 № 127, внесені додатковою угодою від 25.11.2022 № 1 відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 було 30.11.2022. Під час моніторингу було перевірено та встановлено, що відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель в період 29-30.11.2022 Замовником було оголошено та проведено 6 (шість закупівель), з них 3 (три)-29.11.2022 та 3 (три) 30.11.2022. Причому, у всіх проведених закупівлях, Замовником були завантажені укладені договори в день проведення, тобто 29-30.11.2022. Тому, інформація про неможливість завантаження в електронну систему закупівель додаткової угоди від 25.11.2022 № 1 у визначений Законом термін (до 30.11.2022) через відсутність інтернету, повітряні тривоги та відключення електроенергії не відповідає дійсності.
З огляду на викладене, ненадання документів та/або надання документів, що не відповідають зазначеним вимогам тендерної документації є порушенням встановлених вимог тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА" |
8 055 000,00
UAH з ПДВ
|
8 055 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАСТЕР УКРАЇНА" #41560389 |
Переможець |
8 055 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2022 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 20:15
|
Д.у. №3 від 30.12.2022 до договору №127 від 16.11.2022.pdf | укладений |
02 січня 2023 20:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 10:13
|
Д.у. №2 від 12.12.2022 до договору підряду №127 від 16.11.2022.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 13:36
|
Д.у. №1 від 25.11.2022 до договору підряду №127 від 16.11.2022.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 16:03
|
Договір підряду №127 від 16.11.2022.pdf | укладений |
18 листопада 2022 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування дефектного акту |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в результаті проходження експертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |