Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обрізання, підрізання, вирізання та кронування дерев
Очікувана вартість
1 125 400,00 UAH
UA-2023-02-03-014931-a ● c0ad58860aea4c338cb6d51a30365933
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362680 |
Вебсайт: | http://obcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08700 , Україна , Київська обл., Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Риль Світлана Анатоліївна 0457250467 blago-obuhiv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 125 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 627,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обрізання, підрізання, вирізання та кронування дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 16:29 |
Додаток 5 (Проєкт Договору).docx | |
03 лютого 2023 16:29 |
Тендерна документація..docx |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-02-21-000006 • f96a31b90a44446089a5c67a7eb56a15
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-02-21
•
20:57
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Відповідно до Додатка 2 тендерної документації Учасник має надати Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є предметом закупівель в якій мають бути вказані обладнання та матеріально-технічна база, які будуть використовуватися при наданні послуг. Крім цього, Учасник має надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованому у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці.
Відповідно до п. 21 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» № 1107 від 26.10.2011 року Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8.
Учасником, ФОП Квальов І.В., було надано декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні та скелелазні; Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників.
Проте Учасник не надав декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі Б переліку, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, а саме: на автовежу (для підйому працівників) АГП 22 та Самоскид VOLVO fm 12. Дані машини були зазначенні у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 28 від 05.02.2023 року.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 39 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затвердженою постановою № 1178 від 12.10.2022 року (надалі – Особливостей здійснення закупівель) та тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. Замовник має відхилити тендерну пропозицію відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення закупівель.
Відовідно до Додатка 2 тендерної документації Учасник має надати довідку за підписом уповноваженої особи Учасника, в якій зазначається інформація про наявність працівників, які будуть залучені до виконання умов договору.
Враховуючи необхідність виконання робіт на висоті понад 1,3 м (санітарна обрізка, кронування і видалення дерев), що відносяться до видів робіт підвищеної небезпеки, робіт із застосуванням автовишки телескопічної, механізованого ріжучого інструменту, замовник встановлює вимогу наявності кваліфікованих працівників, які пройшли відповідні навчання і перевірку знань з безпечного виконання робіт, що підтверджується протоколами засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у складі пропозиції учасника, а саме:
- НПАОП 0.00-1.15-07 з безпечних методів та прийомів виконання робіт на висоті ,
- НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»
- НПАОП 02.0-1.08-95 «Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України»;
- НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».
Так, Учасник, ФОП Ковальов І.В., надав, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 26 від 05.02.2023 року. А також, надав копії протоколів № 55 від 29.09.2022 року, протокол № 38 від 29.09.2022 року, витяг з протоколу № Q01092022 від 01.09.2022 року та витяг з протоколу № M01092022 від 01.09.2022 року перевірки знань з охорони праці працівників КАРС «Київська служба порятунку», в якій виділено працівників Нещеред Дмитро Вікторович рятувальник IV-го аварійно-рятувального взводу та Бригінець Василь Леонідович командир IV-го аварійно-рятувального взводу. Копії даних протоколів не мають підписів членів комісії комісії, що проводить перевірку знань з охорони праці, відсутній відбиток печатки, а також даний протокол не завірений підписом посадової особи. Надані протоколи не відповідають вимогам офіційного документу, оскільки відсутні прізвища та підписи осіб, які готували дані документи.
Є також невідповідність наданої інформації, оскільки в довідці Учасник зазначив працівника Бригинець В.Л., а в наданих протоколах з перевірки знань зазначений Бригінець Василь Леонідович. Тому працівник Бригинець В.Л. який зазначений у довідці Учаника не пройшов перевірку знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 02.0-1.08-95, НПАОП 0.00-1.80-18, а Учасником не надано протоколи з перевірки знань по охороні праці на працівника.
Також у наданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації відсутня інформація, що працівники Бригинець В.Л. чи Бригінець В.Л. та Нещеред Д.В. працюють по сумісництву, а отже дані зазначені в довідці № 22 від 05.02.2023 року, про те що Учасник має аварійну бригаду, яка буде реагувати на наслідки буреломів не пізніше 3 годин після отримання повідомлення від Замовника не відповідає дійсності. Оскільки, працівники за сумісництвом можуть працювати лише у вільний від основної роботи час (ст. 102-1 КЗпП та ст. 19 Закону України «Про оплату праці»). Тобто, працювати у ФОП Ковальов І.В. вони можуть лише в обмеженій кількості годин, що не буде заважати виконувати їм роботу за основним місцем КАРС «Київська служба порятунку».
Отже, підсумовуючи вищезазначене, Учасником надано недостовірну інформацію у складі тендерної пропозиції, а саме у довідці про наявність аварійної бригади, яка може швидко реагувати на заявку Замовника та у довідці про наявність працівників з відповідною кваліфікацією та знаннями. Крім того відсутні належним чином завірені (оформлені) протоколи з перевірки знань з охорони праці НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 02.0-1.08-95, НПАОП 0.00-1.80-18 чим порушено статтю 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 39 Особливостей здійснення закупівель та вимоги тендерної документації.
Оскільки Учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовник має відхилити тендерну пропозицію відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення закупівель.
У довідці № 16 від 05.02.2023 року Учасник, Ковальов І.В., вказав у п. 6 недостовірну інформацію, згідно якої Ковальов І.В. виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником. Однак, Учасник, не вказав, що уклав додаткову угоду № 1 від 26.12.2022 до договору № 55 від 18.03.2022 року, згідно якої сторони домовились продовжити дію Договору № 55 до 28.02.2023 року. Таким чином, Учасник ще не виконав свої зобов’язання по договору № 55 від 18.03.2022 року.
Враховуючи, вищезазначене просимо скасувати проведення процедури закупівлі «Послуг з обрізання, підрізання, вирізання та кронування дерев» UA-2023-02-03-014931-a на підставі пункту 41 Особливостей здійснення закупівель.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ковальов І.В. |
1 010 000,00
UAH з ПДВ
|
1 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Ковальов І.В. #3130107951 |
Переможець |
1 010 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 10:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2023 22:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2023 13:20
|
Договір №41.pdf | укладений |
01 березня 2023 13:20
|