Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2021 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2021 17:14 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 21 416 498,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | попередня оплата | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | оплата за виконані роботи | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2021 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2021 17:10 |
ДОдаток 6.docx | |
05 лютого 2021 17:10 |
Відомість обємів робіт (1).rtf | |
05 лютого 2021 17:10 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, учасником надано у складі тендерної пропозиції тверду договірну ціну замість динамічної.
Крім того тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам технічного завдання щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі . Зокрема, технічним завданням передбачено комплекс робіт з улаштування внутрішніх мереж водопроводів та каналізації (п.п. 306-340), робіт з благоустрою (п.п.403-405, 407), земляних робіт (п.п. 22-40), будівельних робіт з улаштуванню фундаментів, каркасу стін, покрівлі, запов-нення дверних та віконних прорізів та оздоблювальних робіт (п.п. 41-73,81-111, 113-235) Проте, тендерна пропозиція учасника зазначений комплекс робіт не враховує, що не відповідає технічному завданню та проектним рішенням.
Аналогічно, у тендерній пропозиції учасника відсутнє обладнання, яке згідно з технічним завданням доручається придбати підряднику.
Отже, тендерна пропозиція ПП "ЮФ "Каррал"" (код 37904405) із сумою 20660000,00 грн. по об’єкту: «Реконструкція КУ Луганського обласного фізкультурного центру "Олімп", розташованого за адресою: Луганська область, м. Кремінна, вул. Дражевського, 17А (реконструкція тренажерного залу)» була відхилена на підставі абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації .
Що стосується Вашого посилання на норму Закону та умови Тендерної документації щодо можливості виправлення допущених вище перелічених помилок повідомляємо наступне. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, перелік підстав, по яким Замовник може висунути вимогу до учасника щодо виправлення помилок та невідповідностей є вичерпним, та до нього не потрапляють ті помилки, які були допущені Вами в Тендерній пропозиції.
Зокрема, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, надана учасником у складі тендерної документації, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів та повністю відображає усі машині та механізми, обладнання та матеріальну-технічну базу передбачену кошторисом учасника конкурсних торгів.
Крім того, з наведеного у скарзі питання не зрозуміло у чому саме виявлена невідповідність інформації щодо заробітної плати під час виконання пусконалагоджувальних робіт.
У складі пропозиції учасником заробітна плата розрахована для розряду 3,8, відповідно до Наказу Мінрегіону № 281 від 20.10.2016 р. із змінами.
Пропозиція учасника повністю відповідає технічному завданню замовника щодо найменування робіт та обсягів, у тому числі зазначеними у локальному кошторисі 2-1-4:
-поз.140 локального кошторису 2-1-4 відповідає позиції 391 технічного завдання (відомість обсягів робіт), матеріал для виконання роботи враховано в поз.146 локального кошторису 2-1-4;
-поз.145 локального кошторису 2-1-4 відповідає позиції 392 технічного завдання (відомість обсягів робіт), матеріал для виконання роботи враховано в поз.141 локального кошторису 2-1-4.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-10-000100 ● 0da8f7c6fb36449ea1a9fb9ff7985056
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2021 21:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
91 UA-2021-02-05-012943-a 05.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-30 17:42:00
Роз'яснення щодо висновку
Надайте будь-ласка перелік порушень, які були на вашу думку допущені Замовником, адже у висновку не названо жодного, та не наведено жодного обгрунтування. З огляду на наведене Замовник не може надати обгрунтовані заперечення на висновок у встановлений законом строк.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У висновку обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Однак, Вами у порушення підпункту 4 частини 8 статті 8 Закону, у Висновку не наведено опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі, що в свою чергу позбавляє Замовника права надати протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку аргументовані заперечення до висновку. З цього приводу замовник, у встановлений Законом строк, звернувся до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Однак жодної відповіді протягом 5-ти днів від органу державного фінансового контролю не надійшло. Враховуючи наведене вище, вважаємо, що під час проведення закупівлі, замовником жодних порушень Закону вчинено не було. Висновок органу державного фінансового контролю буде оскаржено до суду.
2021-07-05 18:46:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮФ "Каррал"" |
20 877 936,23
UAH з ПДВ
|
20 660 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ББП Спецбуд |
21 399 095,04
UAH з ПДВ
|
20 768 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЮФ "Каррал"" #37904405 |
Відхилено |
20 660 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 17:13
|
ТОВ ББП Спецбуд #35205671 |
Переможець |
20 768 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2022 23:21
|
10 к 6.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 23:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:25
|
9 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 16:08
|
8 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 10:41
|
7 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 14:47
|
6 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 14:05
|
5 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2021 11:56
|
4 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 14:04
|
3 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 09:38
|
2 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 15:47
|
1 к 6_0001.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:09
|
Договір | укладений |
11 березня 2021 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна керівника та юридичної адреси Генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |