Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЗАМІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ "ЧАЙКА" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37000540 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 33 |
Контактна особа: |
Ольга Бусановська +380938387183 chaika_hm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 15:35 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 15:35 |
Очікувана вартість: | 1 686 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох робочих днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 17:56 |
ТД овочі (нова редакція).doc | |
15 березня 2024 17:56 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
15 березня 2024 17:56 |
Таблиця змін.docx | |
12 березня 2024 17:01 |
Додаток 2.doc |
15 березня 2024 18:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2024 17:56 |
ТД овочі (нова редакція).doc
|
|||
15 березня 2024 17:56 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||
15 березня 2024 17:56 |
Таблиця змін.docx
|
|||
12 березня 2024 17:01 |
Додаток 2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-08-28-000015 ● 8f632c08525c4eefa8aaa0dc309fad62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2024 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 28.08.2024 № 61-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.08.2024 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення спрощеної закупівлі /звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-03-12-012487-a 12.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 09:29:02
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 11частини 1 статті 1 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, додатковою угодою від 02.08.2024 внесено зміни до договору №22 від 12.04.2024, однак повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель лише 08.08.2024 року тобто на 4 робочий день.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено Замовник з недотриманням термінів встановлених Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:42:42
Відповідь
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та відповідні документи, які використовувалися для обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості.
1. Для підготовки до літнього оздоровлення 2024 року Замовником було затверджене перспективне меню для харчування, згідно якого визначено перелік необхідних продуктів та їх кількість. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
У процесі підготовки закупівлі замовником отримано комерційні пропозиції від учасників ринку (додатки 1, 2, 3):
• ФОП Яцина Оксана Миколаївна;
• ФОП Головащенко Олена Василівна;
• ФОП Матущак Наталія Георгіївна.
На основі отриманих комерційних пропозицій та даних моніторингу цін, здійснено детальний аналіз витрат, оцінка вартості базувалася на середньому значенні цін, отриманих з комерційних пропозицій та результатів моніторингу.
2. Інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://soczahist.khm.gov.ua/?page_id=2351.
3. Уповноважена особа Замовника допустила помилку у виконанні своїх обов'язків, що призвело до затримки оприлюднення змін до договору №22 від 12.04.2024 року, внесених додатковою угодою від 02.08.2024 року, у електронній системі закупівель. Після виявлення даної проблеми, були вжиті необхідні заходи для виправлення ситуації, проведено роботу з Уповноваженою особою для запобігання подібним ситуаціям у майбутньому.
Всі дії з оприлюднення змін були завершені 08.08.2024 року
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ФОП Яцина Оксана Миколаївна;
2. Комерційна пропозиція ФОП Головащенко Олена Василівна;
3. Комерційна пропозиція ФОП Матущак Наталія Георгіївна.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 16:13:22
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до вимог п. 9 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019, що виданий на ім’я Учасника або перевізника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати інформацію (пояснення) чому учасник у тендерній пропозиції надав документи ФОП Салабай Н.В., зокрема звіт про результати технічного нагляду за сертифікованою системою управління безпечністю харчових продуктів , звіт про результати технічного нагляду за сертифікованою системою екологічного управління, звіт про результати технічного нагляду за сертифікованою системою управління якістю, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), сертифікат на систему екологічного управління, сертифікат на систему управління якістю, а не ФОП Салабай І.О. як це передбачено тендерною документацією?
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію з обґрунтуванням (пояснення) чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Салабай І.О.
Відповідно до умов договору від 12.04.2024 №22 строк поставки товару до 31.08.2024 року.
Враховуючи вищевикладене надайте інформацію щодо фактичного постачання товару станом на дату надання відповіді.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:44:04
Відповідь
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та згідно оприлюдненого запиту.
У пункті 9 додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога до учасників: «Учасники у складі тендерної пропозиції надають:
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, що ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА АБО ПЕРЕВІЗНИКА. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO EN 9001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему екологічного управління відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015, що ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА АБО ПЕРЕВІЗНИКА. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 14001:2015, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту);
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати сканований оригінал діючого на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019, що ВИДАНИЙ НА ІМ’Я УЧАСНИКА АБО ПЕРЕВІЗНИКА. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України;
- учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату вимог ДСТУ ISO 22000:2019, не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 22000:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту або інший документ, що підтверджує проведення аудиту)».
Як видно із зазначеної вимоги відповідні документи можуть бути видані або на ім’я Учасника процедури закупівлі, або на ім’я перевізника Учасника.
Учасником процедури закупівлі ФОП Салабай Ігорем Олеговичем, у складі тендерної пропозиції надано:
- Сертифікат на систему управління якістю від 13.04.2023 року виданий на ФОП Салабай Нелю Володимирівну, та звіт до відповідного сертифікату;
- Сертифікат на систему екологічного управління від 13.04.2023 року виданий на ФОП Салабай Нелю Володимирівну, та звіт до відповідного сертифікату;
- Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) від 05.05.2023 виданий на ФОП Салабай Нелю Володимирівну, та звіт до відповідного сертифікату;
- Копію договору перевезення вантажу автомобільним транспортом №1 від 19.04.2023 року укладений між ФОП Салабай Ігорем Олеговичем та ФОП Салабай Нелею Володимирівною.
Ґрунтовним аналізом документів тендерної пропозиції учасника ФОП Салабай Ігоря Олеговича, було встановлено, що відповідний учасник користується послугами перевізника, який здійснює доставку товару, а саме ФОП Салабай Неллі Володимирівни. Враховуючи вищевикладене для виконання вимог тендерної документації учасник мав право підтвердити виконання вимог пункту 9 додатку 1 до тендерної документації, шляхом надання документів виданих на ім’я перевізника, які і були надані у складі тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи вищевикладене у Замовника не було правових підстав щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Станом на 03.09.2024 року договір від 12.04.2024 №22 виконано на суму 751 022,85 грн без ПДВ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-29 16:25:06
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-010766-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Відповідно до вимог пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження у річному плані закупівель, якщо поширення такої інформації несе ризики для їх безпеки.
Відповідно до статті 4 Закону Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Враховуючи вищевикладене надайте інформацію (пояснення) чому річний план закупівель за процедурою ID: UA-2024-08-06-010766-a не розміщено Замовником в електронній системі закупівель?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:44:51
Відповідь
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та згідно оприлюдненого запиту.
Принагідно інформуємо, що Замовник не може оголосити процедуру відкритих торгів без оприлюднення річного плану закупівлі, це не є можливим адже електронний майданчик блокує публікацію процедури відкритих торгів якщо не було вказано номер річного плану закупівлі. Посилання на річний план закупівлі міститься в оголошенні про проведення процедури закупівлі та є загальнодоступним.
За посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-03-12-014536-a Ви можете ознайомитися із опублікованим річним планом.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-30 14:06:48
Запит "Про надання поснень" від 2024-08-29 16:25:06 Вважати помилково завантаженим відповідь надавати не потрібно
Вважати помилково завантаженим відповідь надавати не потрібно
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-03 15:43:23
Відповідь
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, надаємо інформацію та згідно оприлюдненого запиту.
Дякуємо за роз’яснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-05 10:34:25
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Відповідно до умов договору від 12.04.2024 №22 (з урахуванням змін), які розміщені в електронній системі закупівель, строк поставки товару до 31.08.2024 року, а ціна договору становить 988 765,00 грн. без ПДВ.
Відповідно до наданих пояснень: «Станом на 03.09.2024 року договір від 12.04.2024 №22 виконано на суму 751 022,85 грн без ПДВ.».
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи укладалися додаткові угоди щодо зміни строків поставки товару.
У випадку укладання додаткових угод до пояснення надати копії підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-06 15:11:47
Відповідь
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) за номером ID: UA-2024-03-12-012487-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, повідомляємо наступне:
1. Додаткові угоди щодо зміни строків поставки товару між Замовником і постачальником не укладались.
Відповідно до пункту 5.1 Договору, зазначається, що строк (термін) поставки товару до 31.08.2024. Зазначаємо, що останнім днем поставки товару згідно видаткових накладних є 29 серпня 2024 року, додаткові поставки після 31.08.2024 року здійснюватися не будуть.
Відповідно до пункту 10.1, договір діє до 31 грудня 2024 року, але не менше ніж до повного виконання зобов'язань сторонами.
На даний час проводяться взаєморозрахунки з Постачальником до повного погашення зобов'язань щодо поставленого товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання вимог пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку "Чайка" Хмельницької міської ради" розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2024-03-12-012487-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Процедура закупівлі товару Овочі, фрукти та горіхи (Морква (урожай 2023 року), Морква (урожай 2024 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року), Цибуля ріпчаста (урожай 2024 року), Буряк столовий (урожай 2023 року), Буряк столовий (урожай 2024 року), Кабачок, Перець болгарський, Огірки, Помідори, Капуста, Редис, Баклажан, Цибуля зелена, Кріп, Виноград, Лимон, Горіхи волоські (ядро), Черешня, Полуниця, Банан, Апельсин, Персики, Абрикоси, Сливи, Яблука, Груша, Червона смородина, Чорна смородина, Чорниця) (код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи) була здійсненна Уповноваженою особою. Згідно пункту 2 констатуючої частини Висновку встановлено: «За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель, відображення закупівлі у річному плані закупівель, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено». Згідно пункту 3 констатуючої частини Висновку встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ РОЗ’ЯСНЮВАЛЬНОЇ РОБОТИ, економічних навчань, ТОЩО) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей під час оприлюднення інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів». Відповідно до положення абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В реагування на висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі №UA-2024-03-12-012487-a, було прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.04.2024 № 22. Сторони договору за взаємною згодою уклали додаткову угоду №5 від 10.09.2024 року до Договору, в частині розірвання його дії, копія додаткової угоди додається. Крім того, повідомляємо, що із Уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень у майбутньому. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та в спосіб визначений пунктом 3 Розділу ІІІ Висновку.
2024-09-11 16:16:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНІН АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
1 405 165,50
UAH з ПДВ
|
1 396 730,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Салабай Ігор Олегович |
1 625 240,00
UAH з ПДВ
|
1 405 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНІН АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2844914131 |
Відхилено |
1 396 730,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 13:34
|
ФОП Салабай Ігор Олегович #2530603378 |
Переможець |
1 405 160,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 13:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 16:21
|
ДУ 5 - розірвання.pdf | укладений |
11 вересня 2024 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2024 11:11
|
ДУ 4 22.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2024 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2024 12:45
|
ду 3 22.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2024 12:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2024 10:04
|
Договір Салабай ДУ2222-1.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2024 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2024 10:42
|
овочі ДУ.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 15:00
|
Договір 22.pdf | укладений |
15 квітня 2024 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради в особі директора НіколовоїАльони Григорівни, що діє на підставі статуту(далі – Замовник), з однієї сторони, і фізична особа – підприємець Салабай Ігор Олегович в особі СалабайІгора Олеговича, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі – Постачальник), з іншої сторони, разом – Сторони, керуючись вимогами підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, а також пунктами 3.4, 11.3 Договору № 22 від 12.04.2024 року (далі - Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони домовились зменшити ціну за одиницю товару в Договоріта викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у новій редакції 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 261 455,00 (Один мільйон двісті шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ» .3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити суму по спеціальному фонду на 125000,00 грн., при цьому збільшити суму по загальному фонду на 125000 грн., загальна суму договору залишається без змін. 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 261 455,00 (Один мільйон двісті шістдесят одна тисяча чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), без ПДВ (загальний фонд – 964907,00 грн., спеціальний фонд-296548,00» .3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились зменшити ціну за одиницю товару в Договоріта викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у новій редакції 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 1 242 515 (Один мільйон двісті сорок дві тисячі п’ятсот п’ятнадцять гривень 00 копійок), без ПДВ» .3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Чайка» Хмельницької міської ради в особі директора НіколовоїАльони Григорівни, що діє на підставі статуту(далі – Замовник), з однієї сторони, і фізична особа – підприємець Салабай Ігор Олегович в особі СалабайІгора Олеговича, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі – Постачальник), з іншої сторони, разом – Сторони, керуючись вимогами підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, а також пунктами 3.4, 11.3 Договору № 22 від 12.04.2024 року (далі - Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору та викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) у новій редакції. 2. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 988 765,00 (дев’ятсот вісімдесят вісім тисяч сімсот шістдесят п’ять грн.. 00 коп) без ПДВ» .3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |