Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПТУ-27 м.Берестечко |
Код ЄДРПОУ: | 02549262 |
Вебсайт: | http://ptu27.ucoz.ua/ |
Місцезнаходження: | 45765, Україна , Волинська обл., Берестечко, вул.Незалежності,140 |
Контактна особа: |
Олександр Лейбик +380975509086 ptu27@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Олійник О.Я. повідомив, що для забезпечення безперебійного та якісного процесу навчання за спеціальністю водій , дотримуючись строків проведення процедури закупівлі, що встановлено Законом, за переговорною процедурою закупівлі, відповідно до частини другої ч.2 п.1 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, слід провести процедуру даного Товару за переговорною процедурою, для чого є всі підстави.
При проведенні двох закупівель єдиним учасником було ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕВІНІ". Тобто, на даний час, єдиним можливим джерелом постачання легкового автомобіля Volkswagen Tiguan2011 року випуску, код ДК 021:2015 - Легкові автомобілі, 34110000-1 (легковий автомобіль) (Товар) за переговорною процедурою закупівлі у ПТУ №27 м.Берестечко по вул. Незалежності, 140, м. Берестечко є ТзОВ «Левіні».
Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначений Товар може бути наданий тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини другої статті 39 Закону, а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на закупівлю Товару, які можуть бути надані тільки певним виконавцем, за відсутності при цьому альтернативи, слід провести закупівлю за переговорною процедурою закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 18:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 березня 2020 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 10:47 |
Протокол 3а.docx | |
03 березня 2020 10:47 |
Договір про закупівлю.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-22-000057 ● 695a18b3386b4764a7629cbb91db2765
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.01.2021 № 02-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 21.01.2021 № 02-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-03-03-001050-a від 03.03.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 15:57:12
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі легкового автомобіля Volkswagen Tiguan 2011 року випуску за переговорною процедурою (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-03-001050-a), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1. Чому в обґрунтуванні про застосування переговорної процедури для придбання легкового автомобіля зазначено закупівлі за номерами ID: UA-2019-11-28-003262-b та ID: UA-2020-02-08-000068-b, коли відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник провів процедуру відкритих торгів на придбання легкового автомобіля за номером ID: UA-2019-12-18-003006-c, визнав переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕВІНІ» (далі – ТОВ «ЛЕВІНІ»), уклав договір поставки від 24.01.2020 №169 та в подальшому розірвав укладений договір за угодою сторін?
2. У зв’язку із проведенням переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-03-03-001050-a просимо надати пояснення та документи, які підтверджують проведення переговорів з товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕВІНІ», а також документи, які отримані в результаті переговорів з ТОВ «ЛЕВІНІ» щодо підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі та вимог до учасника процедури закупівлі.
3. Поясніть причину відсутності оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю від 16.03.2020 №317 зі змінами в електронній системі закупівель.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-29 15:56:09
Відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2020-03-03-001050-a.
Додано окремим файлом
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про виявленні порушення Закону України "Про публічні закупівлі" була розглянута на засіданні тендерного комітету 16 лютого 2021 року.
2021-02-16 21:18:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕВІНІ" #42816803 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 10:22
|
додаткова угода Левіні (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 14:08
|
дог Левіні 300000.pdf | укладений |
16 березня 2020 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінили пункт 4.1 Оплата товару здійснюється протягом 7 днів. 5.1 Місце поставки Україна, Волинська область Горохівський р-н м.Берестечко вул Незалежності 140 |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |