Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Linear accelerator system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська область обл., Суми, вул. Привокзальна 31 |
Контактна особа: |
Павлюченко Галина Олександрівна +380542700400 sumyonko@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Невдачина Тетяна +380542700467 sumyonko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Сommunal non-profit enterprise of Sumy Regional Council Sumy Regional Clinical Oncologic Dispensary |
National ID: | 05480996 |
Contact point: |
Pavlyuchenko Halyna Oleksandrivna +380542700400 sumyonko@gmail.com |
Additional contacts: |
Nevdachyna Tetiana +380542700467 sumyonko@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2021 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2021 19:03 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 61 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 305 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 07 липня 2021 18:59 |
Enquiries until: | 01 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 серпня 2021 19:03 |
Information
Estimated total value: | 61 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 305 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах попередньої оплати в розмірі 30% шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведених в реквізитах постачальника на підставі рахунку та 70% оплати здійснюється Замовником після поставки товару та введення його в експлуатацію | Аванс | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2021 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2021 14:15 |
проект договору лп зміни.docx | |
03 серпня 2021 14:15 |
Перелік змін.docx | |
07 липня 2021 18:59 |
тендерна документація лп.docx |
03 серпня 2021 15:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2021 14:15 |
проект договору лп зміни.docx
|
|||
03 серпня 2021 14:15 |
Перелік змін.docx
|
|||
07 липня 2021 18:59 |
тендерна документація лп.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Зміни щодо медико-технічних вимог до предмету закупівлі.
«2.6.» «Енергія фотонного пучка - Не більше 6 МВ» - даний параметр має критичне значення при підготовці існуючого бункера до встановлення нового обладнання, оскільки лінійні прискорювачі з енергією фотонних пучків 10 МВ і більше потребують як мінімум на 30% більше посилення радіаційного захисту стін, фундаменту і перекриття існуючого бункера, відповідно це збільшить фінансування даного проекту та значно подовжить терміни введення в експлуатацію обладнання, що є предметом закупівлі. Також інформуємо, що зазначену вимогу можуть виконати як мінімум 3 різних виробників лінійних прискорювачів. Тому даний пункт залишиться без змін.
«2.15.» «Переміщення терапевтичного столу: Поздовжнє переміщення терапевтичного столу (в діапазоні) не менше 110 см» - даний параметр є дуже критичним при, наприклад, краніоспінальному лікуванні, оскільки за один сеанс потрібно опромінити весь головний та спинний мозок. При такому лікуванні поздовжнє переміщення столу на якомога більшу відстань є вкрай важливим для пацієнта і дозволяє мінімізувати перебування пацієнта на терапевтичному столі. Інформуємо, що зазначену вимогу можуть виконати як мінімум 3 різних виробників лінійних прискорювачів. Тому даний пункт залишиться без змін.
«2.22.» «Максимальний розмір поля зору в ізоцентрі детектора зображень системи отримання томографічних зображень з допомогою мегавольтажного (МВ) пучка - Не менше 27 см x 27 см» - дана вимога дуже критична при виконанні перевірки положення пацієнта перед сеансом опромінення: чим більше поле зору, тим точніше можливо виконати позиціонування тучних пацієнтів без додаткового променевого навантаження. Інформуємо, що зазначену вимогу можуть виконати як мінімум 3 різних виробників лінійних прискорювачів. Тому даний пункт залишиться без змін.
2. Умова по п.8 Загальних вимог, Додатку 1 до тендерної документації викладена в існуючій редакції задля розширення кола потенційних учасників.
На час подання тендерних пропозицій потенційний учасник може не мати документів, які підтверджують факт введення запропонованого обладнання в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання, тому він може надати лист, на підтвердження даної вимоги.
Враховуючи викладене, п. 8 Загальних вимог, Додатку 1 до тендерної документації залишається без змін, а п.7.3 Додатку 2 «Проект договору» будуть внесені відповідні зміни.
3. п.9.2 буде приведено у відповідність відповідно до Вашої Вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 31 серпня 2021 12:33
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000104 ● 24c22c537b924811b0970d99014c4cc4
- Статус: вирішено ● Дата: 11 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.10.2021 № 352
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-07-07-003207-a 07.07.2021 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 16:17:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі системи лінійного прискорювача (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-07-07-003207-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість;
посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також, зазначити підстави для відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ЄВРОМЕДПРОЕКТ» (надати повну інформацію та підтверджуючі документи, які містять посилання на відповідні норми законодавства та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція учасника не відповідає, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Пояснення, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 15:31:34
Пояснення
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер (далі-КНП СОР СОКОД) надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Системи лінійного прискорювача (ID UA-2021-07-07-003207a).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-18 16:08:22
Пояснення з власної ініціативи
Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер (далі-КНП СОР СОКОД) надає пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Системи лінійного прискорювача (ID UA-2021-07-07-003207a).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на вимогу моніторингу Держаудитслужбою від 26.10.2021р.
2021-11-01 18:11:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини дев’ятої статті 26 Закону та частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини дев’ятої статті 26 Закону та частини шістнадцятої статті 29 Закону.) • усунуто
Забезпечено надання протоколу засідання тендерного комітету
2021-11-15 13:44:40
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер |
Код ЄДРПОУ: | 05480996 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна, Сумська область обл., Суми, вул. Привокзальна 31 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЄВРОМЕДПРОЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2021 14:02
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2021 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕДСЕРВІСГРУП |
61 000 000,00
UAH з ПДВ
|
61 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА #36519759 |
Переможець |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2021 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 08:14
|
ДУ _ 4 до Договору _ 850.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 08:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 12:56
|
ДУ _ 3 до Договору _ 850.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2021 11:30
|
ДУ _ 2 до договору _ 850.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 11:28
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:06
|
ДУ _ 1 до договору _ 850.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 17:26
|
Договір _ 850.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 850 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 850 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна строків поставки |
Номер договору про закупівлю: | 850 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 850 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 850 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |