Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44327100 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
Контактна особа: |
Жанна Труфіна +380372524076 trufina@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 10.03.2021 №162/5 «Про передачу, облік та зарахування майна» Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт визначено балансоутримувачем вулиці О.Кобилянської.
Згідно з п.3.1.7 Правил благоустрою м. Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради VII скликання від 30.09.2020р. №2417, підприємства, установи й організації повинні забезпечувати прибирання парків, скверів, садів та територій, які знаходяться на балансі, а також території, закріплені за ними відповідними рішеннями виконавчого комітету міської ради, згідно з затвердженими санітарними нормами.
Враховуючи, що єдиним балансоутримувачем вул. О.Кобилянської є Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт, надання послуг з прибирання та підмітання даної пішохідної вулиці міста може здійснювати виключно зазначене спеціалізоване підприємство.З урахуванням зазначених обставин, чинне законодавство дозволяє Замовнику застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, передбачених п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», як виняток, у зв’язку з тим, що вказані послуги можуть бути надані виключно Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт за відсутності конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 15:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Виконавцем актів наданих послуг на оплату. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання актів наданих послуг та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на рахунку замовника. При цьому розрахунок за надані послуги може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022р. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
11 лютого 2022 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 15:25 |
Цінова пропозиція.pdf | |
11 лютого 2022 15:25 |
Рішення виконавчого комітету.pdf | |
11 лютого 2022 15:25 |
Запрошення.pdf | |
11 лютого 2022 15:25 |
Протокол переговорів.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-07-000031 ● 214c712220ce444e8f85c088b4129af3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2022 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.12.2022 №79-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.12.2022 №79-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2022-02-11-011772-b 11.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-08 10:48:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання пішохідної вулиці О.Кобилянської в м. Чернівцях на 2022 рік (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-11-011772-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Які умови підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону: надайте документальне підтвердження;
3. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону;
4. Чому річний план закупівель UA-P-2022-02-11-003810-b не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 13:38:27
Відповідь на запит про надання пояснень
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Послуги з утримання пішохідної вулиці О.Кобилянської в м. Чернівцях на 2022 рік» (унікальний номер повідомлення про намір укласти договір UA-2022-02-11-011772-b присвоєний електронною системою закупівель) повідомляємо про наступне.
Розрахунок розміру бюджетного призначення на оплату послуг з прибирання та підмітання вулиць здійснюється на підставі даних про соціальні стандарти, встановлені Законом України «Про державний бюджет України на 2022 рік». Керуючись наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010р. № 72 «Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об'єктів благоустрою населених пунктів» розраховуються затрати часу. Для розрахунку очікуваних витрат на оплату праці використовується Галузева угода між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017 - 2021 роки (із змінами і доповненнями).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлюються відповідно до Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008р. №213, Правил благоустрою м. Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради від 30.09.2020р. № 2417.
Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu.
Статтею 19 цього Закону передбачено, що основними обов'язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонуванням і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів є організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, правилами та нормами.
Відповідно до статті 6 та 9 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції міських рад та їх виконавчих органів, районних рад та районних державних адміністрацій у сфері дорожнього руху належить організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів. При цьому, до компетенції власників автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів або уповноважених ними органів у сфері дорожнього руху належить передача права на експлуатаційне утримання доріг, вулиць та залізничних переїздів іншим юридичним особам.
На підставі наведених нормативно-правових актів Чернівецька міська рада як суб’єкт, уповноважений діяти від імені власника автомобільних доріг – відповідної територіальної громади, на території Чернівецької міської територіальної громади, що перебувають у комунальній власності, має повноваження вирішувати питання щодо ремонту та експлуатаційного утримання доріг, вулиць та залізничних переїздів юридичним особам.
Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів визначено Законом України «Про благоустрій населених пунктів».
Відповідно до статті 2 цього Закону благоустрій населених пунктів передбачає розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об'єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об'єктів.
До об’єктів благоустрою населених пунктів належать в тому числі вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, майдани, площі, бульвари, проспекти (стаття 13 цього Закону).
Абзацом 1 частини 1 статті 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної власності. У разі відсутності таких підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів.
Відповідно до рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 10.03.2021 №162/5 «Про передачу, облік та зарахування майна» Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт визначено балансоутримувачем вулиці О.Кобилянської. Згідно з п.3.1.7 Правил благоустрою м. Чернівців, затверджених рішенням Чернівецької міської ради VII скликання від 30.09.2020р. №2417, підприємства, установи й організації повинні забезпечувати прибирання парків, скверів, садів та територій, які знаходяться на балансі, а також території, закріплені за ними відповідними рішеннями виконавчого комітету міської ради, згідно з затвердженими санітарними нормами.
Враховуючи, що єдиним балансоутримувачем вул. О.Кобилянської є Чернівецький міський комунальний виробничий трест зеленого господарства та протизсувних робіт, надання послуг з прибирання та підмітання даної пішохідної вулиці міста може здійснювати виключно зазначене спеціалізоване підприємство. З урахуванням зазначених обставин, чинне законодавство дозволяє Замовнику застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, передбачених п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», як виняток, у зв’язку з тим, що вказані послуги можуть бути надані виключно Чернівецьким міським комунальним виробничим трестом зеленого господарства та протизсувних робіт за відсутності конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджена замовником.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі. В електронній системі закупівель завантажено рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради 10.03.2021 №162/5 «Про передачу, облік та зарахування майна».
В річному плані закупівель UA-P-2022-02-11-003810-b не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету 2240 Оплата послуг (крім комунальних) через технічну помилку.
Директор департаменту
інфраструктури та благоустрою
Чернівецької міської ради Григорій ПРОХОРЕНКО
Жанна Труфіна 553740
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновок виконано-договір розірвано.
2022-12-20 15:13:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ВИРОБНИЧИЙ ТРЕСТ ЗЕЛЕНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПРОТИЗСУВНИХ РОБІТ #05432767 |
Переможець |
1 506 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2022 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 15:28
|
ДД 3 - розірвання.pdf | укладений |
20 грудня 2022 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 14:57
|
ДД2 утримання Кобилянської.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 14:51
|
ДД 2 - прибирання Кобилянська 2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 11:31
|
ДД 1 - утримання вул.Кобилянської.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2022 10:36
|
ДОГОВІР послуги з утримання вулиці О.Кобилянської.pdf | укладений |
28 лютого 2022 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3.1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 викладено в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 37 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |