Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04415235 |
Вебсайт: | https://tupychiv-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 15150, Україна , Чернігівська обл., Чернігівський район, село Тупичів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 75 |
Контактна особа: |
Марія Сливко +380464535267 mielin1818@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 803 375,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 016,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: місцевий бюджет (спеціальний фонд - 2480337,50 грн.; державний бюджет (субвенція) - 22323037,50 грн.). У складі тендерної пропозиції учасником має бути наданий лист в довільній формі про ознайомлення з вимогами робочого проєкту. З робочим проєктом можливо ознайомитись в робочі дні за адресою: - 15150, Чернігівська область, Чернігівський р-н, с.Тупичів вул. Чернігівська, 75. Графік роботи з 08:00-17:00, обідня перерва з 13:00-14:00. - на сайті https://e-construction.gov.ua/ (для учасників будівництва).
У складі тендерної пропозиції учасником має бути наданий лист в довільній формі про ознайомлення з вимогами робочого проєкту. З робочим проєктом можливо ознайомитись в робочі дні за адресою:
- 15150, Чернігівська область, Чернігівський р-н, с.Тупичів вул. Чернігівська, 75. Графік роботи з 08:00-17:00, обідня перерва з 13:00-14:00.
- на сайті https://e-construction.gov.ua/ (для учасників будівництва).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуюємо за звернення!
Ваше звернення буде належним чином всебічно розглянуте. За результатом розгляду будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
1. Абзац 1 пункту 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації та абзац 2 цього ж пункту НЕ Є протилежними твердженнями. Абзац 2 є доповнюючим (уточнюючим) до абзацу 2. В абзаці 2 йдеться про те, що особливості, визначені пунктом 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», НЕ застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Тобто, якщо країна походження товару є країна, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася, то до такого товару вимога стосовно підтвердження ступеню локалізації НЕ застосовується.
2. Вимога, що зазначена в пункті 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації, застосовується до дизельного генератора (№з/п 710 Технічної специфікації (відомості обсягів робіт)).
Слід зазначити, відповідно до пункту 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлі товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, ВИКЛЮЧНО якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2024 році - 20 відсотків.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-30-000021 ● 55f69e58cfe74e10aeb978b55c9b364e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2024 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.07.2024 № 42-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-07-03-006361-a 03.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-31 11:18:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ «Тупичівський ліцей» Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель» згідно ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, очікуваною вартістю 24 803 375,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-006361-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо).
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Надайте посилання на назву файлу, поданого ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції, в якому документально підтверджено, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано згоду на обробку та використання персональних даних працівників, інформація про яких відображена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Наявність працівників.zip») (вимога Замовника передбачена останнім абзацом пункту 2 додатку 1 до тендерної документації).
4. Згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що «... у даній закупівлі застосовується локалізація щодо товару (ів), які Замовник набуває у власність під час виконання робіт, що включений (і) у перелік, та вартість якого(их) у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано довідку від 16.07.2024 № 486 (документ «Довідка локалізація (2).pdf»), відповідно до якої учасник надає інформацію стосовно товару (Генератор дизельний), до якого застосовується локалізація, а також надано Сертифікат на систему управління якістю від 24.06.2024 № 80108.СУЯ.328-24 (документ «Серт НААУ+IAF_ISO_9001-2018_8О108.CУЯ.328-24.pdf»), який посвідчує систему управління якістю стосовно оптової торгівлі побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, сільськогосподарськими машинами й устаткуванням, іншими машинами й устаткуванням, іншими товарами господарського призначення; неспеціалізованої оптової торгівлі, торгівлі автомобілями та легковими автотранспортними засобами; виробництва інших товарів із пластмас; технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, торгівлі мотоциклами, деталями та приладдям до них, технічного обслуговування і ремонту мотоциклів, діяльності посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; іншими видами роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; ремонту і технічного обслуговуваннями електричного устаткування, що здійснюється ПП «БУДПОСТАЧ».
Проте, Сертифікат на систему управління якістю від 24.06.2024 № 80108.СУЯ.328-24 не посвідчує відповідність системи управління якістю саме у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо ПП «БУДПОСТАЧ» як виробника, продукція якого пропонується ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», оскільки у сертифікаті відсутнє підтвердження системи управління якістю стосовно виробництва електродвигунів, генераторів, трансформаторів, електророзподільчої та контрольної апаратури (КВЕД 27.1), чим порушено вимоги додатку 3 до тендерної документації та абзацу другого пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 року № 861.
5. З огляду на вищезазначені невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимогам Замовника, надайте пояснення з яких причин Замовником не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-05 13:19:11
У відповідь на запит про надання пояснень від 31.07.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-03-006361-a Замовник повідомляє наступне:
1. По першому питанню:
По об’єкту «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» було розроблено проектну документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом. У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно із затвердженим проектом з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду робіт. Матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затвердженим наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту в сумі 22 848 302,00 грн. та наявної потреби у будівництві споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття для КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до рекомендацій, що затверджені Наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40» (коригування) та відповідно до кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, розробленого відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40» (коригування), визначає загальну кошторисну вартість в поточних цінах станом на 21.03.2024 року у сумі 25617,002 тис.грн., в тому числі будівельні роботи – 16595,074 тис.грн., устаткування, меблів та інвентарю – 3478,310 тис.грн, інші витрати – 5543,618 тис.грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 21.03.2024 року складає 25617,002 тис.грн.
Відповідно до «Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва», окрім будівельних робіт, у вартість включаються:
- кошти на утримання служби замовника (1%) – 199630 грн.;
- кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %) – 294665 грн.;
- кошти на здійснення авторського нагляду – 79852 грн.;
- кошти на оплату послуг, пов'язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об'єктів будівництва в експлуатацію (в тому числі кошти на оплату послуг, пов'язаних з приєднанням об'єкта будівництва до діючих інженерних мереж) – 9480 грн.;
- вартість проектних робіт – 190000 грн.;
- вартість експертизи проектної документації – 40000 грн.
Також до вартості об’єкту будівництва включаються:
- благоустрій територій – 180864 грн.;
- кошторисний прибуток (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.38]) – 367216 грн.;
- коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (номер кошторисного розрахунку Настанова [4.39]) – 103248 грн.;
- коштів на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва – 256800 грн.
Очікувана вартість закупівлі становить 24 803 375,00 грн. з ПДВ.
Проектну документацію розроблено ФОП Мельником Станіславом Петровичем на підставі укладеного договору № 6 від 04.03.2024 року (UA-2024-03-04-011515-a).
Документами, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, є, зокрема: технічне завдання Замовника, рішення Тупичівської сільської ради від 12 квітня 2024 року № 01/ХХХІ-VIII «Про затвердження проектно-кошторисної документації», зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів.
2. По другому питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі робіт, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі можна переглянути за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/tupychiv/docs/1722352/
3. По третьому питанню:
В пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «в усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію...».
Щодо вимоги пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації, то вона не підлягає до виконання учасниками, із врахуванням абзацу вище, а також на підставі того, що відповідно до пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також звертаємо увагу, що пункт 7 Розділу 3 Тендерної документації передбачає, що замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Із врахуванням вищенаведених пунктів Тендерної документації та її додатків, Замовником було встановлено, що учасником підтверджено згоду на використання персональних даних шляхом самого факту подання тендерної пропозиції учасником – юридичної особою ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», що є розпорядником персональних даних, та вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
4. По четвертому питанню:
Відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 року № 861 (далі - Порядок №861): «Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1 і таких документів:
1) калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 у поточному році;
2) підтвердження щодо здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України;
3) копій документів у форматі PDF:
сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданих акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
для виробників колісних транспортних засобів - сертифіката типу обладнання (або сертифіката типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI);
заповненої форми державного статистичного спостереження № 1П-НПП (річна) “Звіт про виробництво та реалізацію промислової продукції”, визначеної Держстатом, з інформацією за попередній звітний рік.»
Також відповідно до Порядку №861 – «Заявка разом з іншими документами, передбаченими пунктом 4 цього Порядку, подається безоплатно виробником товару в електронній формі шляхом заповнення електронних форм з окремими полями на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал) з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - електронний підпис) керівника виробника товару або уповноваженої ним особи….. Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним відповідно до пункту 4 цього Порядку….Перелік формується щороку за результатами автоматичного опрацювання поданих виробником заявок на веб-порталі. Запис про включення товару до переліку чинний протягом року, в якому була подана заявка.»
Відповідно до п. 12 Порядку №861 у разі виявлення помилок у поданій виробником товару заявці або у разі невідповідності товару ступеня локалізації поточного року, визначеним у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, чи передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, заявка автоматично відхиляється.
У разі відсутності документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку, товар виключається з переліку через один місяць з дати набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2024 р. № 597 “Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 2 серпня 2022 р. № 861”.
Відповідно до п. 13-2 Порядку №861 Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеню локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Відповідно до п. 14 Порядку № 861 Товар виключається з переліку на підставі рішення Мінекономіки за результатами розгляду:
1) відповідних рішень уповноважених органів, прийнятих в межах їх повноважень з проведення заходів нагляду та контролю, передбачених Законом;
2) рішень суду в межах господарського чи кримінального провадження в частині подання виробником товару недостовірної інформації про рівень локалізації товару;
3) рішень комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель відповідно до результатів розгляду скарги:
щодо невідповідності виробника товару, включеного до переліку, вимогам, визначеним цим Порядком, у зв’язку з неподанням документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку;
щодо невідповідності виробника товару, включеного до переліку, вимогам, визначеним пунктом 5 цього Порядку, за результатами розгляду документів, поданих на запит комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель, або у разі неподання таких документів на запит комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель у встановлений цим Порядком строк;
щодо внесення до переліку товару не власного виробництва;
4) за зверненням особи, яка подала заявку, або виробника товару.
Уповноважені органи протягом трьох робочих днів з дати прийняття таких рішень повідомляють Мінекономіки листом про такі рішення. Позивачі подають до Мінекономіки відповідні рішення суду.
Комісія щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель перевіряє:
1) наявність доданих до заявки документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку;
2) відповідність особи, яка подала заявку, та товару, включеного до переліку, особі, зазначеній у таких документах;
3) відповідність виробника товару, включеного до переліку, вимогам, визначеним пунктом 5 цього Порядку.
Адміністратор електронної системи закупівель вчиняє дії з виключення товару з переліку на підставі наказу Мінекономіки, затвердженого та поданого за результатами опрацювання відповідних рішень уповноважених органів, комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель, суду, або звернення особи, яка подала заявку, або виробника товару.
Тому відповідно до Порядку № 861 Замовник не має повноважень щодо оцінки законності або незаконності включення товару до переліку локалізованих, відповідності чи невідповідності сертифіката на систему управління якістю вимогам законодавства та не має права відхиляти тендерну пропозицію, оскільки вказаний товар та виробник не виключений з переліку відповідно до рішення Мінекономіки. Також принагідно зазначити, що Виробник товару несе персональну відповідальність за зміст, достовірність, актуальність, повноту та коректність інформації, яка подається ним відповідно до пункту 4 цього Порядку № 861.
Також, слід звернути увагу, що предметом закупівлі в даному випадку є роботи, а саме: Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель.
Із іншого боку, Замовник звертає увагу, що Сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, та вимоги впровадження згідно стандарту EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT не вимагає та не передбачає встановлення найменувань згідно КВЕД-ів, і така вимога відсутня в Тендерній документації, тому є усі підстави вважати, що учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» наданий належний сертифікат. Крім того, вимога Додатку 3 до Тендерної документації передбачає, що сертифікат може відповідати до «національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.»
У Сертифікаті на систему управління якістю від 24.06.2024 № 80108.СУЯ.328-24 в реквізитах встановлено, що цим сертифікатом посвідчується, що система управління якістю стосовно в тому числі напрямків галузей економіки № 14, № 19 та № 29, які здійснюється Приватним підприємством «Будпостач». Відповідно галузі економіки № 14, № 19 та № 29 охоплюють перелік товарів, що передбачені переможцем закупівлі.
Тендерна документація не містить окремих вимог про те, що організація, яка отримала/видала сертифікати, має бути саме акредитована Національним агентством з акредитації України, з підтвердженням виду діяльності, що відповідає певному КВЕДу.
Законом України «Про акредитацію органів оцінки відповідності» у ст. 5 встановлені основі принципи діяльності з акредитації, зокрема добровільність акредитації. Стаття 6 цього ж Закону визначає, який державний орган може проводити акредитацію в Україні, та жодним чином не визначає обов’язкової акредитації організацій, які здійснюють оцінку відповідності.
Відповідно до ст. 4 Закону метою акредитації є:
- забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності;
- забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності;
- створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні;
- усунення технічних бар'єрів у торгівлі.
Тобто, метою Закон не є створення обмеженого кола організацій, які отримали акредитацію, та мають монопольне право на здійснення оцінки відповідності, та видачі відповідних сертифікатів.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачена добровільна оцінка відповідності.
Так, відповідно до ст. 24 вказаного Закону здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.
При цьому, зазначеним Законом не встановлено вимоги формату сертифікату або щодо порядку обов’язкової акредитації в органу з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Правова позиція Замовника про відсутність підстав для встановлення недоліків/чи невідповідності сертифікату учасника ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» ґрунтується, в тому числі, на Рішеннях Антимонопольного комітету України по закупівлях UA-2023-04-12-009089-a (рішення АМКУ від 09.05.2023 №6218 додається) та UA-2020-12-16-003484-a, UA-2020-12-15-000540-b.
Також позиція Замовника стосовно відсутності недоліків сертифікату підтверджується загальновідомою судовою практикою з аналогічного питання (Постановами Шостого апеляційного Адміністративного суду України по справах № 640/5540/21 та № 640/5546/21).
5. По п’ятому питанню:
Слід заперечити твердження про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» вимогам Замовника з огляду на наступне.
Щодо ненадання згоди на обробку та використання персональних даних працівників, інформація про яких відображена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Так, дійсно вимога про надання згоди (листа довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація про яких відображена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачена останнім абзацом пункту 2 додатку 1 до тендерної документації.
Наявна вимога виключається та виконується іншим пунктом в Тендерній документації, а саме: «В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію.» (пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації).
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто Замовник у контексті своєї Тендерної документації не міг вимагати від Учасника надати листа довільної форми на обробку та використання персональних даних працівників, інформація про яких відображена у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, оскільки сам факт подання тендерної пропозиції свідчить про наявність в Учасника права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Крім того, Восьмий апеляційний адміністративний суд у своїй постанові від 09.03.2021 у справі № 380/3540/20 зазначає, що відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердженням одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами / працівниками — уповноваженими особами учасника, а також на здійснення інших дій, визначених Законом України «Про захист персональних даних». Учасник підписанням тендерної пропозиції підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних».
З огляду на це, підписання тендерної пропозиції уповноваженою особою учасника встановлює факт наявної згоди його працівників, щодо використання їх персональних даних, згідно цієї позиції Суду.
Щодо невідповідності сертифікату на систему управління вимогам додатку 3 до Тендерної документації та абзацу 2 пункту 13-1 Порядку №861.
Учасник виконав вимогу щодо підтвердження локалізації на товар (Генератор дизельний), а саме у встановленому порядку надав довідку від 16.07.2024 № 486 (документ «Довідка локалізація (2).pdf») із зазначенням ID товару, а із назвою виробника товару, назви товару, марки/моделі товару, який присвоєно електронною системою закупівель. А також Учасником надано Сертифікат на систему управління якістю від 24.06.2024 № 80108.СУЯ.328-24 (документ «Серт НААУ+IAF_ISO_9001-2018_8О108.CУЯ.328-24.pdf»).
У пункті 1 додатку 3 до Тендерної документації також зазначено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару(ів), який(і) замовник набуває у власність під час надання послуг / виконання робіт, включений у перелік, та за умови, що вартість такого(и) товару(ів) у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products.
Зазначений у довідці товар присутній в переліку локалізованих товарів та має ступінь локалізації 21,4 % (роздруківка з електронної системи закупівель додається). У вказаній вище електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) зазначена інформація про виробника, а саме ПП «Будпостач», також сертифікат на систему управління якістю виданий на ім’я юридичної особи ПП «Будпостач».
Порядком №861 не передбачено повноважень Замовника щодо оцінки відповідності чи невідповідності вимогам законодавства Сертифікатів на систему управління якістю, виданих на ім’я виробників товарів, що мають намір підтвердити ступінь їх локалізації, що є предметом закупівель.
Також, слід звернути увагу, що предметом закупівлі в даному випадку є роботи, а саме: Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель.
Відповідно до п. 14. Порядку №861 Товар виключається з переліку на підставі рішення Мінекономіки за результатами розгляду:
1) відповідних рішень уповноважених органів, прийнятих в межах їх повноважень з проведення заходів нагляду та контролю, передбачених Законом;
2) рішень суду в межах господарського чи кримінального провадження в частині подання виробником товару недостовірної інформації про рівень локалізації товару;
3) рішень комісії щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель відповідно до результатів розгляду скарги:
щодо невідповідності виробника товару, включеного до переліку, вимогам, визначеним цим Порядком, у зв’язку з неподанням документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку;
4) за зверненням особи, яка подала заявку, або виробника товару.
Відповідно 13-2 Порядку №861 передбачено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Також Замовник звертає увагу, що згідно положень ч.5 ст.17 Закону №922-VIII, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року №835 «Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Усі розпорядники інформації (відповідно до компетенції) - Національне агентство з питань запобігання корупції, зокрема Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов`язані з корупцією правопорушення.
Також Замовник повідомляє, що процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником було здійснено повну, всебічну та об’єктивну перевірку пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 14239928) із врахуванням актуальних на момент проведення закупівлі вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (із урахуванням змін) у відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наданих документів та публічних даних державних реєстрів, та встановлено, що відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 14239928).
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 1 по 5 серпня 2024 року відповідно.
До пояснення додаються:
1. Технічне завдання Замовника;
2. Експертний звіт;
3. Зведений кошторисний розрахунок;
4. Рішення Тупичівської сільської ради;
5. Локальні кошториси;
6. Підсумкова відомість ресурсів;
7. Роздруківка з електронної системи закупівель щодо локалізації генератора дизельного.
8. Рішення АМКУ від 09.05.2023 №6218
- завдання2.pdf
- 101_24 експертиза.pdf
- Кошторис_рішення.pdf
- локалізація прозоро.jpg
- рішення від 09.05.2023 №6218.pdf
- 80_КД_ЛК1_02-01-01.rtf
- 80_КД_ЛК1_02-01-03.rtf
- 80_КД_ЛК1_02-01-04.rtf
- 80_КД_ЛК1_02-01-05.rtf
- 80_КД_ЛК1_02-01-07.rtf
- 80_КД_ЛК1_02-01-08.rtf
- 80_КД_ЛК1_02-01-09.rtf
- 80_КД_ЛК1_04-01-01.rtf
- 80_КД_ЛК1_06-01-01.rtf
- 80_КД_ЛК1_06-01-02.rtf
- 80_КД_ЛК1_07-01-01.rtf
- 80_КД_ЛК2_02-01-02.rtf
- 80_КД_ЛК2_02-01-06.rtf
- 80_КД_ЛК2_04-01-02.rtf
- 80_КД_ПВР.rtf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-08-09 16:02:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ «Тупичівський ліцей» Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування) за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель» згідно ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель, очікуваною вартістю 24 803 375,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-006361-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким саме документом у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» підтверджено вимогу Замовника згідно пункту 4 додатку 3 до тендерної документації (назва файлу згідно оголошення в ЕСЗ «Технічна специфікація Додаток 3 змін.pdf»), а саме: «…Якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до якості робіт:
- якість виконаних підрядною організацією робіт повинні відповідати вимогам, які пред'являються до робіт відповідного роду, в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежної безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам, які зокрема вказані в Робочому проєкті, про що у складі тендерної пропозиції учасником має бути наданий відповідний гарантійний лист…»?
У разу відсутності підтвердних документів щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», надати пояснення у зв’язку з чим Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-08-14 12:33:46
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.08.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-03-006361-a Замовник повідомляє наступне:
Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файл під назвою «Гарантійний лист про відповідність якості робіт будівельним нормам.pdf» (додається), в якому йдеться про надання ним гарантії відповідності якості виконаних робіт вимогам, які пред'являються до робіт відповідного роду, в т.ч. ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення»), НПАОП, Правил електро- та пожежної безпеки, Охорони праці та інших нормативних документів, що діють на території України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам (в т.ч. ДБН В.2.2-9:2018 «Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»), Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам, які зокрема вказані в Робочому проєкті.
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано гарантійний лист, що виконання робіт буде здійснюватися у відповідності до умов тендерної документації Замовника за предметом закупівлі, і також у складі тендерної пропозиції надано довідку в довільній формі, де учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» повідомляє, що всі матеріали, обладнання і роботи, включені у тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фірма «МЖК-СЕРВІС», будуть повністю відповідати відповідним міжнародним та вітчизняним правилам і стандартам.
Як висновок, під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було встановлено наявність підтвердних документів щодо виконання пункту 4 додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни - протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 12 по 14 серпня 2024 року відповідно.
До пояснення додається:
1) файл «Гарантійний лист про відповідність якості робіт будівельним нормам.pdf»
2) файл «Гарантійний лист на підписання тендерної пропозиції виконання робіт згідно з додатком 3.pdf»
3) файл «Довідка про дотримання інших вимог.pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тупичівська сільська рада, як замовник по закупівлі робіт за об’єктом: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями протирадіаційного укриття КЗ "Тупичівський ліцей" Тупичівської сільської ради за адресою: Чернігівська область, Чернігівський район, с. Тупичів, вул. Чернігівська, 40 (коригування)» за № UA-2024-07-03-006361-a на виконання висновку по результати моніторингу процедури закупівлі № б/н від 19.08.2024 року (далі – моніторинг) у порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, та повідомляє наступне. Замовником взято до уваги, що за результатами моніторингу закупівлі органом державного фінансового контролю по питанню розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 13-1 Порядку № 861. Замовником також враховано, що за результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень в процедурі закупівлі не встановлено. Замовником опрацьовано недолік, що визначений у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № б/н від 19.08.2024 року, та на підставі цього, Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснив заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому шляхом проведення роз’яснень та буде здійснене відповідне навчання у сфері публічних закупівель та/або сертифікації системи управління якістю у виробництві. Також проведено заходити із покращення і оновлення роботи із нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено вивірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель на відповідність вимогам пунктів 28 та 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Замовником протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку здійснюється оприлюднення через електронну систему закупівель інформації, що свідчать про вжиття зазначених у моніторингу заходів. На підставі зазначеного вище, просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що такий орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, оскільки Замовником були усунуті встановленні порушення відповідно до вимог висновку.
2024-08-22 10:12:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 13-1 Порядку № 861.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей та пункту 13-1 Порядку № 861.) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-08-26 11:23:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
24 711 788,15
UAH з ПДВ
|
24 711 788,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" #14239928 |
Переможець |
24 711 788,15
UAH з ПДВ
|
23 липня 2024 09:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2024 08:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:05
|
Дод угода№1 МЖК.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2024 13:17
|
Договір підряду МЖК.pdf | укладений |
09 серпня 2024 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу 3 Договору викласти у новій редакції наступного змісту: «3.1. Ціна цього Договору на момент підписання визначається на підставі договірної ціни (Додаток № 1) та становить: 24 711 788,15 грн. (Двадцять чотири мільйони сімсот одинадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім грн. 15 коп.), у т.ч. ІІДВ – 4 118 631,36 грн.(Чотири мільйони сто вісімнадцять тисяч шістсот тридцять одна грн. 36 коп.), з них: - за рахунок субвенції з державного бюджету – 8 131 960,44 грн. (Вісім мільйонів сто тридцять одна тисяча дев’ятсот шістдесят грн. 44 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 355 326,74 грн.; - за рахунок коштів місцевого бюджету – 16 579 827,71 грн. (Шістнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот двадцять сім грн. 71 коп.), у т.ч. ПДВ – 2 763 304,62 грн.» 2. Пункт 11.1. розділу 11 Договору викласти в новій редакції наступного змісту: «Даний договір діє з дати його укладення і діє до 31.12.2025 року, а в частині взаєморозрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Закінчення строку дії цього договору не звільняє Сторони від відповідальності за неналежне виконання своїх зобов’язань». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 17 Договору, виклавши додатки до Договору у новій редакції, що додаються до угоди, а саме: «Додаток № 3 – календарний графік виконання робіт», «Додаток № 4 – план фінансування», «Додаток №6 – календарні (помісячні) графіки виконання робіт». |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |