Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 54 572 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 272 860,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Забезпечення тендерної пропозиції надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 270 000,00 грн. (двісті сімдесят тисяч грн. 00 коп.)*, Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта) або електроннабанківська гарантія,яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» ( із змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 270000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору -- банківська гарантія Розмір забезпечення має складати 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2024 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2024 16:56 |
перелік змін.docx | |
31 липня 2024 16:56 |
OD05A_08 ТД на РОБОТИ_ 2024 Пастера зміни.docx | |
23 липня 2024 17:15 |
Експертний звіт.pdf | |
23 липня 2024 17:15 |
Пояснювальна записка.docx |
31 липня 2024 16:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2024 16:56 |
перелік змін.docx
|
|||
31 липня 2024 16:56 |
OD05A_08 ТД на РОБОТИ_ 2024 Пастера зміни.docx
|
|||
23 липня 2024 17:15 |
Експертний звіт.pdf
|
|||
23 липня 2024 17:15 |
Пояснювальна записка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000049 ● a5d57e0eff024ce29e1fa6595842f5f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
15 UA-2024-07-23-011028-a 23.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 14:22:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів (надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)) Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог підпункту 1.8 пункту 1 Додатка 10 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати копії чинних основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозволів згідно вимог пункту 1.10 розділу 3 ТД.
Водночас підпунктом 10 пункту 1 розділу 3 ТД передбачено надання копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником). У разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), учасник надає довідку, за формою згідно з Додатком 4 до ТД, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
Додатком 3 до ТД передбачено технічне завдання із переліком найменування робіт та витрати, яке включає Локальний кошторис 02-01-015 на систему пожежної сигналізації.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «Одесголовпостач» (далі – ПРАТ «РБД «Одесголовпостач») вимогам підпункту 1.8 пункту 1 Додатка 10 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення?
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності зокрема надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
3. Відповідно до вимог підпункту 4.1 пункту 4 Додатка 10 до ТД учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно вимог пункту 6 розділу 3 та додатку 3 до ТД. Водночас відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до ТД, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: договірною ціною; зведеним кошторисним розрахунком; пояснювальною запискою; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів. Договірна ціна складається відповідно до розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
У складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «РБД «Одесголовпостач» міститься зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на загальну суму 55 722 629,18 грн, при цьому договірна ціна складена на загальну суму 54 403 351,60 грн (ціна тендерної пропозиції учасника).
Чому Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності до учасника ПРАТ «РБД «Одесголовпостач» в частині надання зведеного кошторисного розрахунку, тоді як Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), щодо наведеного вище документа?
4. Слід зазначити, що у наданій договірній ціні не заповнено інформацію «Визначено згідно з _____» та відсутня інформація «Складена у поточних цінах станом на ______».
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ПРАТ «РБД «Одесголовпостач» вимогам підпункту 4.1 пункту 4 Додатка 10 до ТД, тоді як за наявності прямої вимоги в ТД щодо складання договірної ціни відповідно до розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями), договірна ціна учасника складена не у відповідності до вказаних норм, а саме – в договірній ціні не заповнено інформацію «Визначено згідно з ________» та відсутня інформація «Складена у поточних цінах станом на _______».
5. Надайте інформацію та її документальне підтвердження (банківська гарантія, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із статуту, довіреність, тощо), завірені банком) щодо виконання переможцем процедури закупівлі ПРАТ «РБД «Одесголовпостач» вимог пункту 7 розділу 6 ТД, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії у розмірі 1 % від вартості договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-25 16:25:18
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт будівлі літери "Н", яка є частиною комунальної установи "Міська клінічна інфекційна лікарня" за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7. Коригування», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157 «Про призначення управління капітального будівництва Одеської міської ради єдиним замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них). Також Рішення Одеської міської ради 29.11.2023 року № 1618-VІIІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2024 рік» зі змінами, управлінню капітального будівництва Одеської міської ради, виділено кошти з бюджету м. Одеси, рішення знаходиться у вільному доступі на сайті м. Одеси (https://omr.gov.ua/). Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, Управлінням капітального будівництва Одеської міської ради проведено відкриті торги.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління капітального будівництва Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 04.04.2012 №157. Управління капітального будівництва Одеської міської ради призначено замовником на проектування, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів комунальної власності нежитлового фонду та інженерних мереж м. Одеси (тепло-, водо-, газо-, електропостачання, госпфекальної і зливної каналізації та споруд, розташованих на них).
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер тає не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020.https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/. Згідно даного розпорядження у Управління капітального будівництва Одеської міської ради відсутній обов’язок щодо оприлюднення та не має саме можливості оприлюднення на сайті Одеської міської ради.
1. У зв’язку з військовою агресією та запровадженням воєнного стану на території України, Постановою КМУ від 28.04.2022 р. № 165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб» було зупинено видачу документів дозвільного характеру. Постановою КМУ від 09.03.2022 р. № 233 уточнено, що на час воєнного стану в Україні зупиняються строки видачі таких документів.
Постановою КМУ від 18.03.2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» було встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності, без отримання спеціальних ліцензій чи дозволів. При цьому, такі декларації матимуть рівноцінний правовий статус з ліцензіями та дозволами, одержаним за звичайною процедурою у мирний час.
Додаток 2 до Постанови № 314 встановлює перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану. Відповідно до вищезазначеного переліку надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі декларації, без отримання спеціальних ліцензій чи дозволів.
Також, Постановою КМУ № 535 законодавчо визначено тримісячний строк, протягом якого після припинення чи скасування воєнного стану особи, які розпочали свою діяльність на підставі декларації, зобов’язані звернутися до уповноважених органів для отримання відповідних дозвільних документів. Водночас Постановою № 535 передбачено, що строки дії чинних ліцензій та дозволів автоматично продовжуються не лише на період воєнного стану, але й на три місяці після його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на зазначений вище строк.
Вимогами тендерної документації передбачено обов’язок учасників щодо надання копії чинних основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником).
Проте, вимогами тендерної документації не зазначено необхідність надання учасниками у складі пропозиції декларації про провадження господарської діяльності.
Крім того, враховуючи обсяг робіт на систему пожежної сигналізації, визначений у Додатку 3 до тендерної документації, яким передбачено технічне завдання із переліком найменування робіт та витрати, становить значно менше 20 відсотків від загального обсягу робіт за об’єктом будівництва.
При цьому, вимоги щодо надання копій ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів субпідрядними організаціями у разі їх залучення, така
вимога стосується лише субпідрядників залучених у обсязі не менше 20 % від загального обсягу робіт за об’єктом будівництва. Таким чином, учасник може залучити на виконання робіт на систему пожежної сигналізації без надання у складі пропозиції таких документів.
2. У складі пропозиції учасника ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» було надано повний пакет кошторисної документації визначений вимогами тендерної документації.
Так, надано зведений кошторисний розрахунок на загальну суму 55 722 629,18 грн. Слід зазначити, що відповідно до Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 зведений кошторисний розрахунок це кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість будівництва, до якої входить кошторисна вартість будівельних робіт, затрати на придбання обладнання, меблів та інвентарю, а також усі сукупні витрати.
В зведеному кошторисному розрахунку усі види витрат беруться з об’єктних кошторисних розрахунків, об’єктних кошторисів та кошторисних розрахунків на окремі види витрат і групуються витрати у відповідні графи «будівельні роботи», «устаткування, меблі, інвентар», «інші витрати», «загальна кошторисна вартість» та у відповідні глави (всього 12 глав). Зведений кошторисний розрахунок складається на всіх стадіях проєктування. Тобто, зведений кошторисний розрахунок це документ, що складається з узагальнених кошторисних показників. У нього входять самі різні витрати, не тільки на виконання конкретних монтажних або ремонтних робіт, а й на підготовку документації, проведення погоджень, отримання технічних умов. Складається з локальних і об’єктних розрахунків, а також з розрахунків на окремі види витрат.
Договірна ціна також входить в пакет кошторисної документації наданої у складі пропозиції ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» разом з локальними кошторисами, відомістю ресурсів та іншими документами, передбаченими державними нормами та вимогами тендерної документації. При цьому, договірна ціна визначає вартість, за яку виконавець (підрядник) готовий виконати певний обсяг робіт та становить
54 403 351,60 грн.
У зв’язку з тим, що учасником у складі пропозиції було надано зведений кошторисний розрахунок, який включав в себе інші витрати за об’єктом робіт, що не стосуються обсягу робіт, покладених на виконавця (підрядника), було надано 24 години на виправлення цієї невідповідності.
Проте слід зазначити, що ця невідповідність аж ніяк не стосувалась розрахунків учасника за тим обсягом робіт, які є предметом закупівлі та враховуючи п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник мав повне право надати 24 години на виправлення цих невідповідностей. Так, відповідно до вищезазначеної норми законодавства невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
3. У складі пропозиції учасника ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» було надано повний пакет кошторисної документації визначений вимогами тендерної документації та додатково розрахунки (договірна ціна, локальні кошториси, відомість ресурсів, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна) надані в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних з використанням рекомендованого Міністерством регіонального розвитку та будівництва України програмного комплексу. Вся необхідна інформація стосовно необхідності визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) на підставі кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) та інформації стосовно дати складення у поточних цінах наведена в електронному вигляді у форматі інформаційного блоку даних. А також, відповідна інформація міститься у сканованій копії паперових документів, а саме: дата складення у поточних цінах наведена на сторінці 1 «Зведений кошторисний розрахунок» - 7 серпня 2024 року та інформація стосовно визначення вартості відповідно до Кошторисних норм України (КНУ) на сторінці 3 «Пояснювальна записка», зокрема:
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж устаткування, технологічних трубопроводів, контроль якості зварних з'єднань. КНУ РЕКНму;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на пусконалагоджувальні роботи. КНУ РЕКНпн;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно - будівельні роботи. КНУ РЕКНр;
- Збірники ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. КНУ РЕКНб;
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції;
- Перевезення ґрунту і сміття;
- Устаткування і матеріали;
- Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми;
- тощо.
Також слід зазначити, що розділ 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) не містить окремих обов’язкових норм щодо зазначення учасниками у договірній ціні інформації «Визначено згідно з ________» та інформації «Складена у поточних цінах станом на _______». Пункт 5.2. розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями) лише містить посилання на форми договірної ціни без визначення обов’язковості заповнення вищезазначеної інформації. Більш того, відповідні розрахунки здійснюються галузевим програмним комплексом не передбаченим для роздруківки.
4. Учасником закупівлі ПрАТ «РБД «Одесголовпостач» в повному обсязі виконано вимоги тендерної документації стосовно надання забезпечення виконання договору.
Додатки:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Експертний висновок;
- Банківська гарантія.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | оскаржено в суді |
Дата публікації: | 14 жовтня 2024 |
Документи:
14 жовтня 2024 15:47
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
54 403 351,60
UAH з ПДВ
|
54 403 351,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
54 403 351,60
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2024 11:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2024 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:02
|
Доп угода 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 16:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:58
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 15:04
|
договір 25-24П-OD05A_08_W.pdf | укладений |
06 вересня 2024 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25-24/П/OD05A_08_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 25-24/П/OD05A_08_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |