Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами: збирання та перевезення), зокрема послуги з вивезення побутових відходів за адресою об’єкту утворення відходів: м. Миколаїв, мікрорайон Велика Корениха
Очікувана вартість
1 099 905,12 UAH
UA-2023-12-29-005794-a bfea0b017ae4426a9d1bc68b8743272d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Яковина

+380512362287 az_zakupivli@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410599
Вебсайт: https://admzr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 9
Контактна особа: Анатолій Яковина
+380512362287
az_zakupivli@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7514 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами: збирання та перевезення), зокрема послуги з вивезення побутових відходів за адресою об’єкту утворення відходів: м. Миколаїв, мікрорайон Велика Корениха
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

29 грудня 2023 14:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2023 14:42
ПРОТОКОЛ.docx
29 грудня 2023 14:42
ОБГРУНТУВАННЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000069 ● d3d3d7a4d02148368fd81a4d8fc7156b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.02.2024 № 44

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 28.02.2024 № 44.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-12-29-005794-a, 29.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 09:43:04

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-29-005794-a, яка проведена Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати обґрунтування щодо включення закупівлі до річного плану закупівель на 2023 рік при визначенні строку дії укладеного договору – 2024 рік.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 15:03:23

Віждповідь

Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради, як Замовник по закупівлі за предметом код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код національного класифікатора України код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Послуги з поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами: збирання та перевезення), зокрема послуги з вивезення побутових відходів за адресою об’єкту утворення відходів: м. Миколаїв, мікрорайон Велика Корениха


1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів",
Якість та порядок надання послуг повинні відповідати вимогам: "Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві".
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисної документації, бюджетного запиту та кошторису на 2023 рік.
Згідно Положення про адміністрацію Заводського району Миколаївської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 23 лютого 2017 № 16 до повноважень адміністрації району належить організація та контроль за дотриманням Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві на території району, організація роботи з утримання, благоустрою, санітарного очищення житлового фонду приватного сектору та об’єктів благоустрою, закріплених за адміністраціями районів.
Згідно рішення виконавчого Миколаївської міської ради №22/119 від 31.07.2023 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 20.12.2019 № 56/62 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Миколаєва на 2020-2024 роки» (зі змінами та доповненнями)», частина ІІ «Благоустрій міст, сіл, селищ» розділу 2 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури, об’єктів благоустрою» підрозділу «Забезпечення збору та вивезення сміття і відходів з територій районів міста» доповнено пунктом 1.4. «Збирання та вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха (Заводський район)».
Наказом департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради №40 від 20.02.2023 виконавцем послуги з вивезення побутових відходів на території Заводського району міста Миколаєва визначено КП «Миколаївкомунтранс» строком на 9 років, але не довше ніж до 30.01.2032.
Рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 633 від 23.08.2023 «Про внесення змін до рішень виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 21.11.2019 № 1252 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (захоронення) КП «Миколаївкомунтранс» та від 22.12.2021 № 1307 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення)» встановлено тариф на вивезення твердих побутових відходів КП «Миколаївкомунтранс» з 01.09.2023 в розмірі 146,38 грн/куб.м.
Згідно діючого договору КП "Миколаївкомунтранс» за 11 місяців 2023 року з мікрорайону Велика Корениха вивезено 7227,75 м3 побутових відходів.
Таким чином очікувана ціна за одиницю послуги на 2024 рік становить: 7 514 м3 * 146,38 = 1 099 899,32 грн. з ПДВ.

2. Щодо надання обґрунтування включення закупівлі до річного плану закупівель на 2023 рік при визначенні строку дії укладеного договору – 2024 рік.

Публічні закупівлі регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості).
Нормою пункту 3 Особливостей, визначено, «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом». У пункті 14 Особливостей встановлено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або в разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Згідно зі статтею 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану».
При цьому складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель, а отже передує їх проведенню. Так як проведення процедури закупівлі послуг за предметом код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код національного класифікатора України код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям. Послуги з поводження з побутовими відходами (управління побутовими відходами: збирання та перевезення), зокрема послуги з вивезення побутових відходів за адресою об’єкту утворення відходів: м. Миколаїв, мікрорайон Велика Корениха починалась у 2023 році то і річний план було опубліковано у 2023 році.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради усуненні порушення, викладені у висновку від 11.03.2024, шляхом внесення змін до п. 24 Договору № 8/342-2024 від 29.12.2023.

2024-03-15 14:10:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пунктів 3 та 14 Особливостей №1178, а також частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС"
#32459822
Переможець 1 099 905,12
UAH з ПДВ
29 грудня 2023 14:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2024 09:24
ДОДАТКОВА УГОДА № 5 від 11.10.2024.pdf зміни до договору
11 жовтня 2024 09:22
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2024 10:29
ДОДАТКОВА УГОДА № 4 від 10.10.2024.pdf зміни до договору
10 жовтня 2024 10:23
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2024 14:06
ДОДАТКОВА УГОДА №3 ВІД 15.03.2024.pdf зміни до договору
15 березня 2024 14:05
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2024 14:34
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 від 23.01.2024.pdf зміни до договору
23 січня 2024 14:02
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2024 12:17
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 ВІД 04.01.2024.pdf зміни до договору
05 січня 2024 12:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:55
ДОГОВІР №8 342-2024 від 29.12.2023.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДОГОВІР № 8/342-2024 від 29.12.2023
Номер договору про закупівлю: 8/342-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОГОВІР № 8/342-2024 від 29.12.2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору
Номер договору про закупівлю: 8/342-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до абзацу 2 п. 16. розділу "Ціна та порядок оплати послуг"
Номер договору про закупівлю: 8/342-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 24 Договору
Номер договору про закупівлю: 8/342-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пп. 15, 16 Договору та реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 8/342-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в назву послуги що надається за Договором.
Номер договору про закупівлю: 8/342-2024
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML