Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42096753 |
Місцезнаходження: | 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а |
Контактна особа: |
Баранчук Тетяна 380970981504 baranchuktl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону: п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
…відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Обґрунтування
Відповідно до частини першої статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації. Відповідно до частини п’ятої статті 60 цього ж Закону - органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду. З метою ефективного використання майна, належного Кам’янка-Бузькій територіальній громаді, шляхом передачі його в оренду фізичним та юридичним особам і врегулювання майнових відносин між Орендодавцями і Орендарями та у відповідності до Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Порядку передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 року №483, норм Цивільного та Господарського кодексів України –Кам’янка-Бузькою міською радою, як представницьким органом територіальної громади, з 22.10.2021 року у електронній системі ПРОЗОРРО опубліковані повідомлення про намір передати в оренду частини приміщень закладів освіти Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області. Умовою торгів на оренду майна визначено, що цільовим призначенням оренди майна є організація харчування учасників освітнього процесу. За даними електронної системи торги проводились тричі. Перші і другі торги не відбулись через відсутність учасників, треті торги відбулись і єдиним учасником аукціону зареєстрована ФОП Полелюк Г.Я. та відповідно до розпорядження голови Кам’янка-Бузької міської ради від 17.01.2022 року №3 її визначено переможцем аукціону на оренду майна закладів освіти. Обов’язок забезпечення здобувачів освіти харчуванням визначено Законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства». Послуги їдалень можуть надавати різні суб’єкти господарювання з дотриманням всіх необхідних, у цій галузі, законодавчих актів. Проте слід зазначити, що найбільш ефективним є надання послуг їдалень розміщених у закладах освіти, тому що надання таких послуг іншим суб’єктом господарювання призведе до неналежного надання освітніх послуг, а саме: корегування розкладу занять в частині його продовження, неефективності використання майна закладу освіти, неможливості здійснення окремих виховних функцій, перевитрат бюджетних коштів для здійснення підвезення до їдальні, проблем з наданням послуги дітям з особливими освітніми потребами та інше. Така ситуація може призвести до виникнення негативних економічних та соціальних наслідків, поставить під загрозу зриву здійснення освітнього процесу, що в свою чергу призведе до порушення відділом вимог законодавства.
Вищезазначене дозволяє дійти висновку про те, що отримання Замовником послуг їдалень від інших суб’єктів господарювання, є неможливим саме з технічних причин.
Зважаючи на той факт, що торги на оренду приміщень закладів освіти є відкритою конкурентною процедурою, в якій можуть приймати участь всі бажаючі суб’єкти господарювання можна дійти висновку, що наявні причини проведення переговорної процедури закупівлі послуг їдалень з переможцем аукціону на оренду.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 18:40 |
Оскарження наміру укласти договір: | 31 січня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
20 січня 2022 18:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-12-000040 ● 65fd0469a2dc4e38af1b5b7c3adb3002
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 квітня 2022 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-20-014612-b, 20.01.2022. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-12 17:21:15
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-20-014612-b, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-14 10:52:35
Відповідь на запит про надання пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-18 16:32:03
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-20-014612-b, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що Замовником при проведенні переговорної процедури закупівлі зазначено умову її застосування, що відповідає пункту 2 частини другої статті 40 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проведеним моніторингом встановлено, що в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір наведено обгрунтування застосування переговорної процедури (скороченої), що підтверджує винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну процедуру закупівлі, проте експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність таких умов застосування переговорної процедури закупівлі не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини не оприлюднення експертних, нормативних, технічних чи інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі UA-2022-01-20-014612-b?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-20 12:33:54
відповідь на запит
- Акт ЗОШ 3.pdf
- Лист пояснення.pdf
- акт зош 1.pdf
- АКТ ЗОШ 2.pdf
- АКЕ ПП Желдець.pdf
- Акт ПП Стрептів.pdf
- Акт ПП Дернів.pdf
- Акт Зубів міст.pdf
- Договір 12 ЗОШ 2.pdf
- Договір 7 СШ 3.pdf
- Договір 9 Зубів міст.pdf
- Договір 8 Стрептів.pdf
- Договір 11 Дернів.pdf
- Договір 6 ЗОШ 1.pdf
- Договір 10 Желдець.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-27 11:15:29
про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-20-014612-b, яка проводилась відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі зазначено, зокрема, що з метою ефективного використання майна, належного Кам’янка-Бузькій територіальній громаді, шляхом передачі його в оренду з 22.10.2021 у електронній системі ПРОЗОРРО опубліковані повідомлення про намір передати в оренду частини приміщень закладів освіти Кам'янка-Бузької міської ради Львівської області та що умовою торгів на оренду майна визначено, що цільовим призначенням оренди майна є організація харчування учасників освітнього процесу.
Також в обґрунтуванні вказано, що двічі торги щодо передачі в оренду вказаних приміщень не відбулись через відсутність учасників, треті торги відбулись із єдиним учасником аукціону ФОП Полелюк Г.Я. та відповідно до розпорядження голови Кам’янка-Бузької міської ради від 17.01.2022 №3 її визначено переможцем аукціону на оренду майна закладів освіти, а також, що отримання Замовником послуг їдалень від інших суб’єктів господарювання є неможливим саме з технічних причин.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо документального підтвердження застосування саме переговорної процедури відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону та не оприлюднення відповідних документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури, під час моніторингу Замовником надано (шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель) договори оренди нерухомого майна або іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до власності Кам’янка-Бузької міської ради, щодо оренди частини приміщень: ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 ім. Григорія Тютюнника, ЗЗСО I-III ступенів №3, Зубівмостівської гімназії, Стрептівської гімназії, Дернівської гімназії, ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 ім. Івана Франка, Желдецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів з метою харчування, їдальні, буфети, кафе, які не здійснюють продаж товарів підакцизної групи.
Також, до моніторингу надано акти приймання-передачі в оренду майна, щодо якого укладено вищевказані договори оренди.
Зокрема, відповідно до договору оренди від 07.02.2022 №9 та акту приймання-передачі в оренду майна до вказаного договору в оренду ФОП Полелюк Г.Я. передано частину приміщення Зубівмостівської гімназії за адресою вул. Садова, 10, с. Зубів Міст.
За умовами п.1.4 укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі(ID: UA-2022-01-20-014612-b) договору про закупівлю послуг від 09.02.2022 №20/03/005 (далі – Договір №20/03/005) послуги надаються відповідно до дислокації закладів освіти (Додаток №2 до цього договору) та сформованих узгоджених заявок щодо кількості дітей на харчування з урахуванням вимог Розділу 5 цього договору.
Так, у Додатку №2 до Договору №20/03/005, в якому зазначено місце надання послуг (назви навчальних закладів та адреси їх фактичного місцезнаходження), передбачено надання послуг їдальні у Зубівмостівській гімназії за адресою: вул Широка, 23, с. Зубів Міст.
Також, відповідно до договору оренди №10 від 07.02.2022 та акту приймання-передачі в оренду майна до вказаного договору в оренду ФОП Полелюк Г.Я. передано частину приміщення Желдецького ЗЗСО I-III ст. за адресою вул. Підгірна, 5б, с. Сокіл. Водночас, у Додатку №2 до Договору №20/03/005 надання послуг їдальні у Желдецькому ЗЗСО I-III ст. передбачено за адресою вул. Підгірна, 5, с. Желдець.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) з обґрунтуванням правомірності застосування переговорної процедури закупівлі щодо закупівлі послуг їдальні для Зубівмостівської гімназії (дислокація: вул Широка, 23, с. Зубів Міст) та Желдецького ЗЗСО I-III ст. (дислокація вул. Підгірна, 5, с. Желдець) за відсутності укладеного договору оренди майна з ФОП Полелюк Г.Я. за вказаними адресами дислокації навчальних закладів та надання послуг їдалень.
Також, моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку №2 до Договору №20/03/005 надання послуг їдальні за вказаним договором передбачено, зокрема, для ЗЗСО I-III с. Батятичі та Деревлянської гімназії.
Проте, документальне підтвердження наведеного Замовником в повідомленні про намір укласти договір обґрунтування правомірності застосування переговорної процедур закупівлі для надання послуг їдальні у вищевказаних навчальних закладах (зокрема, договір оренди частини приміщень ЗЗСО I-III с. Батятичі та частини приміщень Деревлянської гімназії) відсутнє та до моніторингу не надане.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) з обґрунтуванням правомірності застосування переговорної процедури закупівлі щодо закупівлі послуг їдальні для ЗЗСО I-III с. Батятичі та Деревлянської гімназії за відсутності укладеного договору оренди майна з ФОП Полелюк Г.Я. за адресами дислокації зазначених навчальних закладів.
Крім того, моніторингом встановлено, що повідомлення про намір укласти договір за процедурою закупівлі UA-2022-01-20-014612-b, в якому як обґрунтування застосування переговорної процедури на підставі п.2 ч.2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) наведено визначення переможцем аукціону на оренду майна закладів освіти ФОП Полелюк Г.Я., опубліковано в електронній системі закупівель 20 січня 2022 року.
Водночас, надані до моніторингу договори оренди частин приміщень закладів освіти із ФОП Полелюк Г.Я. укладено 07 лютого 2022 року (договори №6,7,8,9,10,11) та 14 лютого 2022 року (договір №12), тобто після оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель інформації щодо проведення закупівлі UA-2022-01-20-014612-b шляхом проведення переговорної процедури з підстави відсутності конкуренції з технічних причин.
3. Пояснити підстави застосування переговорної процедури при проведенні закупівлі послуг їдалень UA-2022-01-20-014612-b при не підтвердженні відсутності конкуренції з технічних причин (відсутності укладених договорів оренди приміщень) на дату опублікування інформації про проведення закупівлі (20.01.2022).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-02 11:56:27
відповідь на запит
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2022-05-05 09:32:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЛЕЛЮК ГАННА ЯРОСЛАВІВНА #2096706367 |
Переможець |
3 969 404,00
UAH
|
20 січня 2022 18:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 17:01
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2022 16:55
|
Додаткова угода №1 Харчування.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2022 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2022 17:05
|
договір їдальні.pdf | укладений |
09 лютого 2022 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно рішення виконавчого комітету Кам'янка-Бузької міської ради № 119 від 28.09.2022р., звернення ФОП Полелюк Г.Я №11 від 29.08.2022р. з додатками, беручи до уваги інформацію головного управління статистики у Львівській області та інформацію сайту Мінфіну України., керуючись п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону № 922 щодо зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни., сторони дійшли згоди внести зміни до договору № 20/03/005 від 09.02.2022р. в частині порядку зміни вартості одного дня харчування. |
Номер договору про закупівлю: | 20/03/005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 20/03/005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |