Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23000072 |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 131/1 |
Контактна особа: |
Чухрій Дмитро Олександрович +380472631530 0472638903@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2023 16:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2023 16:22 |
ТД Модульні укриття.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000094 ● a44ac6ff44cd4bd3af0ad0eb85163105
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-07-14-010368-a 14.07.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:41:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Модульні укриття» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-010368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 2 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, в частині надання рішення загальних зборів учасників переможця тендеру про надання згоди на вчинення правочину (укладання договору) або довідки довільної форми про відсутність підстав для отримання згоди від зазначених зборів на вчинення правочину (укладання договору).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-12 17:49:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Модульні укриття» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-07-14-010368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо необхідності внесення змін до умов договору про закупівлю товарів від 14.08.2023 № 124/04-12 у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії зазначеного договору, відповідно до додаткової угоди № 1 від 31.08.2023.
Також надати пояснення стосовно оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю товарів від 14.08.2023 № 124/04-12 та додаткової угоди № 1 від 31.08.2023 після спливу строку, передбаченого пунктом 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
До укладання Договору з Учасником ТОВ "ЗАВОД "БУДДЕТАЛЬ" було надано Замовнику рішення учасника №10-08 про надання дозволу на підписання Договору за результатами закупівлі (Модульні укриття, код CPV за ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини), а також інших документів пов’язаних з його виконанням, генеральному директору Гриценко Наталії Григорівні. Так як вимогами тендерної документації не вимагається розміщення цього документу в електронній систем закупівель (Prozorro), то даний документ розміщено не було. У зв’язку технічними проблеми в наслідок яких Замовник не мав змоги своєчасно відповідати на питання моніторингу та розмістити рішення. Замовник зобов’язується не допускати в подальшому порушення термінів оприлюднення інформації про закупівлю з порушенням строків, визначених законодавством, зокрема, частини першої статті 10 Закону
2023-09-28 13:54:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону річний план Замовника не містить інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/32/2023пр |
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
03 листопада 2023 16:17
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД "БУДДЕТАЛЬ" |
14 999 526,00
UAH з ПДВ
|
14 999 526,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАВОД "БУДДЕТАЛЬ" #24411015 |
Переможець |
14 999 526,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 13:16
|
додаткова угода укриття.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 13:11
|
124_04_12мод_укриття.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2023 13:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 15:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Модульні укриття | 18 | комплект |
833 307,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вз'язку з зверненням голови правління ОСББ "МРІЯ 15/1" спеціалізованого житловогобудинку для сімей з дітьми, що мають інвалідність щодо встановлення укриття на 20 осіб з урахуванням потреб людей з обмеженими можливостями |
Номер договору про закупівлю: | 124/04-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Модульні укриття | 18 | комплект |
833 307,00
UAH з ПДВ
|