Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35)
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-11-19-003509-c ● bf98a384aee64960bf710e8f69408131
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №29 "СВІТЛЯЧОК" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25020145 |
Місцезнаходження: | 51906, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, 35 |
Контактна особа: |
Віта Миколаївна Барабаш +380974424413 svitlya4ok29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 «Світлячок» Кам’янської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25020145.
4. Місцезнаходження замовника: 51906, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Барабаш Віта Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 «Світлячок» Кам’янської міської ради, тел. +380974424413, e-mail: svitlya4ok29@gmail.com,
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи».
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Зазначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51906, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 900,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 грн. (п’ятсот грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» листопада 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі*
1. Найменування замовника: Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 «Світлячок» Кам’янської міської ради.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 25020145.
4. Місцезнаходження замовника: 51906, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Барабаш Віта Миколаївна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 «Світлячок» Кам’янської міської ради, тел. +380974424413, e-mail: svitlya4ok29@gmail.com,
6. Вид предмета закупівлі: послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи».
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Зазначено замовником торгів за змістом Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51906, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 900,00 грн. (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 грн. (п’ятсот грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» листопада 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» листопада 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35) та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі комунального закладу “Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №29 “Світлячок” Кам’янської міської ради» за адресою: м.Кам’янське, вул..Дунайська, 35
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51906, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, вул. Дунайська, буд. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 10:43 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_через_електронну_систему_закупiвел__PROZORRO.doc | |
19 листопада 2020 10:43 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi_(вимоги).doc | |
19 листопада 2020 10:43 |
Додаток_5_-_Пропозицiя.doc | |
19 листопада 2020 10:43 |
Додаток_4_-_Iнформацiйна_довiдка.doc | |
19 листопада 2020 10:43 |
Додаток_3_-_Квалiфiкацiйнi_вимоги.doc | |
19 листопада 2020 10:43 |
Додаток_2_-_Проект_Договору.doc | |
19 листопада 2020 10:43 |
Додаток_1__Технiчна__специфiкацiя.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДСМ" #35042552 |
Переможець |
198 629,27
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 12:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 13:16
|
ДУ 1,2.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2021 13:39
|
додаткова угода №2 від 08.07.2021 року.pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2021 11:15
|
додаткова угода 1.jpg | зміни до договору |
12 січня 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 13:50
|
договiр_001.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_010.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_008.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_013.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_003.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_018.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_017.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_016.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_020.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_021.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_007.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_002.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_004.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_009.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_019.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_012.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_015.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_014.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_005.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_006.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
договiр_011.jpg | укладений |
04 грудня 2020 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду №2 від 08.07.2021 року до Договору №1-12 від 04.12.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 1-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди укласти цю додаткову угоду №1/2 від 08.07.2021 до Договору про надання послуг №1-12 від 04.12.2020. |
Номер договору про закупівлю: | 1-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |