Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару по вул. Труда від вул. Лівобережної до вул. Молодіжної смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області
Очікувана вартість
226 452,00 UAH
UA-2020-10-23-004305-a bf6cc6dc75d641d99242a5d8f0bf3768
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Лариса Костянтинівна

+380675804114 vektor03@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04366465
Вебсайт: http://www.rada-vlasovka.at.ua
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., смт.Власівка, м. Світловодськ, вул. Першотравнева, д. 59
Контактна особа: Пасічник Лариса Костянтинівна
+380675804114
vektor03@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 226 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 264,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт тротуару по вул. Труда від вул. Лівобережної до вул. Молодіжної смт Власівка м. Світловодськ Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт. При цьому, Генпідрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для виконання робіт по Договору. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Генпідрядником і надається на підпис Замовнику Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються із урахуванням положень Загальних умов на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) (далі – Акт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:30
7 Оголошення 23-10-2020 Капітальний ремонт тротуару по вул. Труда.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 221 923,00
UAH з ПДВ
221 923,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:01
Згоди фіз.осіб.pdf
05 листопада 2020 10:39
Статут Ефект 2020.pdf
05 листопада 2020 10:39
проект Договору_Додаток 3 (2).pdf
05 листопада 2020 10:39
Кошторис Власівка.pdf
05 листопада 2020 10:39
Ліцензія та Дозволи [КОПІЯ].pdf
05 листопада 2020 10:39
ЗП+Адмін.pdf
05 листопада 2020 10:39
Техніка - ОБЩАЯ.pdf
05 листопада 2020 10:39
ТЗ_Додаток2 (3).pdf
05 листопада 2020 10:39
Форма ЦП_Додаток1.pdf
05 листопада 2020 10:39
Стаття 16-Працівники (2).pdf
05 листопада 2020 10:39
Субпідряд (6).pdf
05 листопада 2020 10:39
счета в банке.pdf
05 листопада 2020 10:39
справка кредиты.pdf
05 листопада 2020 10:39
Паспорт Тартикяна АР.pdf
05 листопада 2020 10:39
ДОВІДКИ (6).pdf
05 листопада 2020 10:39
Довідка-згода ПД_Додаток5 (2).pdf
05 листопада 2020 10:39
Календ._графік_Ефект.pdf
05 листопада 2020 10:39
Довідки_техвимоги (2).pdf
05 листопада 2020 10:39
Документи щодо повноважень.pdf
05 листопада 2020 10:39
Довідка_досвід (3).pdf
05 листопада 2020 10:39
г_148_ДЦ_ДЦ.pdf
05 листопада 2020 10:39
Відгук_Глобино.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Переможець 221 923,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 10:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
221 923,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:28
Додаткова угода до договору 285 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:27
1_Додаткова угода до договору 285.pdf укладений
31 грудня 2020 09:23
Договір.pdf укладений
18 листопада 2020 08:27

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 серпня 2021 12:56
216 144,00 UAH UA288201720344261028100049088
УЖКГ Світловодської міс.ради
UA403510050000026007233705000
ПП "ЕФЕКТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.17.2 Договору від 17.11.2020 року №285 у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені договором, складено додаткову угоду про продовження строку виконання робіт на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 285
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML