Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ |
Код ЄДРПОУ: | 13939865 |
Місцезнаходження: | 36023, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул.Ціолковського будинок 47 |
Контактна особа: |
Вікторія Масляк +0532634360 polcentrs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2023 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2023 10:56 |
Очікувана вартість: | 7 839 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 198,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Обсяг закупівлі послуг з харчування та доставки можуть бути змінені залежно від фінансування видатків (фінансових можливостей, виробничих потреб) Замовника та фактичного розміщення в тимчасові споруди зі збірних модулів внутрішньо переміщених осіб. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2023 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2023 11:56 |
4. Додаток 3 до ТД.docx | |
12 грудня 2023 11:56 |
3. Додаток 2 до ТД.docx | |
12 грудня 2023 11:56 |
5. Долаток 4 до ТД.doc | |
12 грудня 2023 11:56 |
7. Додаток 6 до ТД.pdf | |
12 грудня 2023 11:56 |
6. Додаток 5 до ТД.doc | |
12 грудня 2023 11:56 |
1. ТД кейтерінг 2024.doc | |
12 грудня 2023 11:56 |
2. Додаток 1 до ТД.docx | |
12 грудня 2023 11:56 |
додаток 1 до протоколу оголошення.pdf | |
12 грудня 2023 11:56 |
Протокол про затвердження ТД та оголошення.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-02-000034 ● a3f0627385264739b339d923e79e8fde
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2024 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.02.2024 №13-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.02.2024 №13-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-12-12-008246-a 12.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-08 11:18:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації харчування внутрішньо переміщених осіб, які розміщені у тимчасові споруди зі збірних модулів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-008246-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 10:40:00
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби від 08 лютого 2024 року щодо надання пояснень Полтавський обласний центр соціальних служб повідомляє
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби від 08 лютого 2024 року щодо надання пояснень Полтавський обласний центр соціальних служб повідомляє наступне.
До питання ,,Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.” пояснення:
Відповідно до Порядку організації планування та проведення закупівель Полтавського обласного центру соціальних служб, затвердженого наказом від 01 листопада 2023 року № 50, проведено аналіз ринку послуг підприємств, які надають послуги з кейтерингу, а саме: проведено консультації з обговорення цінових пропозицій кейтерингових послуг в 2024 році та отримано цінові пропозиції.
Відповідно по п. 5 Порядку забезпечення харчування внутрішньо переміщених осіб, затвердженого розпорядженням начальника Полтавської обласної військової адміністрації від 14.04.2023 № 217 ,,Про внесення змін до Комплексної програми підтримки внутрішньо переміщених осіб на період 2023 -2024 років”, граничний розмір витрат на придбання послуг з організації харчування (кейтеринг) встановлюється в розмірі 70.00 грн. на добу на одну особу.
В ході проведення аналізу ринку кейтерингових послуг було опрацьовано 3 цінові пропозиції щодо оплати послуги з кейтерінгу за 1 день на одну особу, що становить 70,00 грн. (прайс-листи, Порядок додаються окремими файлами в PDF):
Замовником при розробці Тендерної документації, з метою забезпечення безперебійного щоденного одноразового харчування (комплексного обіду), були визначені технічні та якісні характеристики для предмета закупівлі ,,Послуги з організації харчування внутрішньо переміщених осіб, які розміщені у тимчасові споруди зі збірних модулів (ДК 021:2015 - 55520000-1 - ,,Кейтерингові послуги)” задля:
1) мінімізації витрат часу на приготування їжі, без погіршення умов її зберігання під час додаткового транспортування, на логістичну організацію процесів доставки готової їжі до місця її споживання;
2) реагування на прогнозовані критичні стани в енергетичному секторі країни, які можуть бути спровоковані агресією ворога під час зимового періоду, розміщення всіх потужностей Учасника за одним фактичним чи/або юридичним місцезнаходженням дозволить мінімізувати ризики зриву процесів забезпечення харчування постраждалого несення, яким є внутрішньо переміщені особи, що розміщені в Тимчасові споруди зі збірних модулів.
Обґрунтування щодо закупівлі розміщено на офіційному сайті головного розпорядника коштів – Департаменту соціального захисту населення Полтавської облвійськадміністрації 12 грудня 2023 року за посиланням: http://plsz.gov.ua/dani.html (пункт 30. ОБҐРУНТУВАННЯ. Послуги з організації харчування внутрішньо переміщених осіб, які розміщені у тимчасові споруди зі збірних модулів (ДК 021:2015 - 55520000-1 - Кейтерингові послуги) 12.12.2023р.).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 18:07:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з організації харчування внутрішньо переміщених осіб, які розміщені у тимчасові споруди зі збірних модулів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-12-008246-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
1. Чому в тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 12 грудня 2023 року №109 з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 20 грудня 2023 року встановлено вимогу щодо наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2023 рік, оскільки відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік?
2. Яким чином учасником ТОВ «ФУДГРАНД», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги пункту 4 додатку №1 тендерної документації в частині наявності фінансової спроможності, а саме: – річного доходу (виручки) за 2023 рік не менше 7 839 720,00 грн?
На підтвердження фінансової звітності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист-пояснення із посиланням на відповідні норми закону та звітність, яка подається таким учасником, за аналогічний період.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 08:21:48
На виконання Запиту Північного офісу Держаудитслужби від 20 лютого 2024 року щодо надання пояснень Полтавський обласний центр соціальних служб повідомляє.
До питання ,,Чому в тендерній документації, яка затверджена протоколом уповноваженої особи від 12 грудня 2023 року №109 з кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 20 грудня 2023 року встановлено вимогу щодо наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2023 рік, оскільки відповідно до частини 1 статті 13 Закону України ,,Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік?” пояснення: ‘
Замовником при розробці Тендерної документації було встановлено вимогу щодо наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2023 рік, в зв’язку з наданням послуг в 2024 році. Враховуючи, що процедура закупівлі проводилася в грудні 2023 року на закупівлю послуг в 2024 році, замовник мав на увазі надання проміжної або скороченої фінансової звітності за 2023 рік, враховуючи норму Закону України ,,Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”.
До питання ,,Яким чином учасником ТОВ ,,ФУДГРАНД”, якого обрано переможцем торгів виконано вимоги пункту 4 додатку №1 тендерної документації в частині наявності фінансової спроможності, а саме: – річного доходу (виручки) за 2023 рік не менше 7 839 720,00 грн?” пояснення:
Уповноважена особа Замовника при перевірці документів учасника, а саме ТОВ ,,ФУДГРАНД”, якого обрано переможцем торгів, керувалася ч. 1 ст. 13 Закону України ,,Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, а також наданою довідкою про відсутність проміжної фінансової звітності або скороченої фінансову звітності за 2023 рік.
Керуючись чинним законодавством у сфері фінансової звітності та наданої довідки про звітність, фінансової звітності за 2022 рік, що передбачено законодавством, Уповноваженою особою прийнято рішення щодо прийняття фінансових документів, які не суперечать законодавству та ТД.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Північного офісу Держаудитслужби від 27 лютого 2024 року щодо виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї та зобов’язань щодо їх усунення шляхом укладання додаткової угоди до Договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Полтавським обласним центром соціальних служб прийнято рішення щодо погодження з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 27 лютого 2024 року. Протоколом Уповноваженої особи № 26 від 01.03.2024 року визначено заходи щодо усунення вищезазначеного порушення. На виконання заходів щодо усунення виявленого порушення підготовлено та надіслано до Товариства з обмеженої відповідальності ,,ФУДГРАНД” (далі - Виконавець) повідомлення про внесення змін до Договору № 84 від 27.12.2023 року шляхом укладання додаткової угоди та проєкт даної додаткової угоди про виключення з вищезазначеного Договору підпункту 2 пункту 13.2 розділу 13 ,,Прикінцеві положення” з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Одночасно повідомляємо, що Замовником (Полтавський обласний центр соціальних служб) та Виконавцем (ТОВ ,,ФУДГРАНД”) 04 березня підписано додаткову угоду № 1 до Договору № 84 від 27.12.2023 року та здійснено відповідні дії в особистому кабінеті на електронному майданчику щодо роботи з договором.
2024-03-04 15:50:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2023 10:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
7 613 488,08
UAH з ПДВ
|
7 613 488,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 |
Переможець |
7 613 488,08
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 09:13
|
протокол 127 про додоткову угоду.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 09:02
|
додаткова угода (2).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2024 09:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 15:46
|
Додаткова_угода_№1_до_договору_№84.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 08:27
|
Договір 84.pdf | укладений |
27 грудня 2023 08:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Висновку Північного офісу Держаудитслужби від 27.02.2024 року - з Договору № 84 від 27.12.2023 року виключено підпункт 2 пункт 13.2 розділу 13 (даний пункт не належить до предмету закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У замовника виникла необхідність зменшити обсяги закупівлі за вищевказаним договором про закупівлю з огляду на фактичне розміщення кількості внутрішньо переміщених осіб в Тимчасових спорудах зі збірних модулів, призначених для компактного поселення внутрішньо переміщених осіб (далі – Модульне містечко). Розміщення внутрішньо переміщених осіб в Модульне містечко протягом 2024 року відбувалося поступово, згідно розпоряджень начальника Полтавської обласної військової адміністрації за наявності вільних місць та з врахуванням гендерного підходу до розміщення. Станом на 20.12.2024 року кількість розміщених в Модульне містечко внутрішньо переміщених осіб становить 222 особи, що є меншою згідно розрахунків, які було проведено для закупівлі послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |