Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services on technical supervision over performance of works on object: «Current average repair of the highway of the general use of the state value M-19 Domanove (on Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (on Bucharest) km 345 + 000 - km 447 + 904 separate sites) "(71520000-9 - Services for the supervision of construction works)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 26 серпня 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 17 727 903,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 639,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 88600 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 18:15 |
Enquiries until: | 14 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 20 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 17 727 903 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 88 640 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of the participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the submission of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement in the electronic procurement system. The guarantee must take effect from the date of its provision. The electronic guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a certificate from the bank on the balance of the account issued by the Guarantor Bank, certified by the seal of the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of the Guarantor Bank to confirm the authority of such Authorized Person from the Guarantor Bank.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations.
(71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2020 17:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2020 17:33 |
перелік змін до тендерної документації № 3.pdf | |
17 липня 2020 17:33 |
тендерна документація технагляд М-19 нова редакція 3.docx | |
17 липня 2020 17:33 |
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.docx | |
10 липня 2020 15:48 |
перелік змін до тендерної документації № 2.pdf | |
10 липня 2020 15:48 |
Додаток 3 Проект Договору нова редакція 2.docx | |
10 липня 2020 15:48 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція 2.docx | |
03 липня 2020 14:13 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для підтвердження інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник також не може залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців тому, що Учасник має підтвердити саме власний досвід виконання аналогічного договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000007 ● d38bf6becf8d4e3e8fabd0bad3b7ef16
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 09:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2020 №58
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.09.2020 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-06-18-002519-a від 18.06.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-18 10:57:36
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками)» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-18-002519-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Замовником допущено до аукціону пропозиції Консорціуму «ІНСІ» та Представництва «DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI».
Аналізом пропозиції Консорціуму «ІНСІ» встановлено, що учасником відповідно до вимог тендерної документації не подано:
- копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ;
- гарантійного листа, яким гарантує достовірність інформації, яку подано у його тендерній пропозиції.
Також, моніторингом установлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 24.07.2020 року (дата подання тендерної пропозиції Консорціум «ІНСІ») та станом на 18.09.2020 року відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України та реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника Лазаренко Ю.В.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому не відхилені пропозицію Консорціуму «ІНСІ», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, моніторингом установлено, що переможцем торгів Представництвом «DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI», на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 6, 12, 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити чому не відхилені пропозицію переможця представництво «DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI».
При цьому, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель замовник відміняє торги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-23 16:19:16
Відповідь на запит
Враховуючи наведені вами факти та у звязку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, дану процедуру закупівлі буде відмінено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедура закупівлі відмінена відповідно до протокольного рішення тендерного комітету від 01.10.2020
2020-10-01 16:07:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2020-10-07 13:49:46
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2020 17:25
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
DOLSAR MÜHENDISLIK ANONIM SIRKETI #3100607433 |
Переможець |
15 157 304,95
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 17:05
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 16:02 |
Кінець періоду оскарження: | 12 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 12 жовтня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги щодо предмету закупівлі: Технічний нагляд за капітальним ремонтом на об’єкті: Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об'єкті: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на Брест) - Ковель - Чернiвцi - Тереблече (на Бухарест) км 345+000 - км 447+904 (окремими ділянками)» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), номер оголошення- UA-2020-06-18-002519-a у відповідності до ч. 1 ст. 32 Закону, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та враховуючи висновок ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі від 01.10.2020 |
01 жовтня 2020 16:02
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2020 16:01
|
протокол відміни.pdf |