Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисна маска одноразова не стерильна (200000 шт.)
Очікувана вартість
3 192 000,00 UAH
UA-2020-04-02-001301-c bf1d37868b0b4ddbb6d4f4ae24c9c73c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua

v_mashuk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна поліклініка Міністерства внутрішніх справ України
Код ЄДРПОУ: 08735095
Місцезнаходження: 01024, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пилипа Орлика, буд.12, Печерський р-н, м. Київ, ін. 01024
Контактна особа: Машук Віталій Вікторович 0(44) 256-03-83, cp@mvs.gov.ua
v_mashuk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Закупівля згідно з постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200000 штуки
Захисна маска одноразова не стерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 1 005 480,00 гривень (один мільйон п’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ протягом трьох днів після підписання Договору, - поставка 63 000 (шістдесят три тисячі) штук протягом п’яти робочих днів після отримання першого платежу Аванс 3 Календарні 31.5
Поставка товару - 1 005 480,00 гривень (один мільйон п’ять тисяч чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ протягом трьох днів після відвантаження першої партії Товару, -поставка - 63 000 (шістдесят три тисячі) штук протягом чотирьох робочих днів після отримання другого платежу Аванс 3 Календарні 31.5
Поставка товару 1 181 040,00 гривень (один мільйон сто вісімдесят одна тисяча сорок грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ протягом трьох днів після відвантаження другої партії Товару, -поставка 74 000 (сімдесят чотири тисячі) штук протягом чотирьох робочих днів після отримання третього платежу Аванс 3 Календарні 37

Тендерна документація

02 квітня 2020 16:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕЛЛАВІСТА ТОРГ"
#43152902
Переможець 3 192 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 17:01

Документи

02 квітня 2020 17:00
д141.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 16:38
ду1д141.pdf зміни до договору
16 квітня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 17:01
д141.pdf укладений
02 квітня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 837 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)