Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнебіозахисна обробка дерев'яних конструкцій покрівель КНП БРР "Бородянська ЦРЛ" ДК 021:2015 код 77220000-8 "Послуги з просочування деревини" (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)
Очікувана вартість
588 035,64 UAH
UA-2021-03-29-002737-a ● bf022c5d21cf4921982624bc8853f3ec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Бородянської районної ради "Бородянська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01994480 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Семашка 3 |
Контактна особа: |
Скриль Оксана Григорівна +380457753563 borod_crl_buch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2021 16:58 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 12:49 |
Очікувана вартість: | 588 035,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 940,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, смт.Бородянка, вул.Семашка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2021 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2021 14:31 |
Перелік змін обробка.doc | |
30 квітня 2021 14:31 |
протокол 60.pdf | |
30 квітня 2021 14:31 |
Додаток _4 Технічні вимоги зі змінами.doc | |
30 квітня 2021 14:31 |
Додаток _3 Відсутність підстав 17 зі змінами.doc | |
30 квітня 2021 14:31 |
Додаток _2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc | |
30 квітня 2021 14:31 |
ТД зі змінами.doc | |
29 березня 2021 16:54 |
Додаток _6 Документи переможця.docx | |
29 березня 2021 16:54 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
29 березня 2021 16:54 |
Додаток _1 Цінова пропозиція.doc |
30 квітня 2021 14:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2021 14:31 |
Перелік змін обробка.doc
|
|||
30 квітня 2021 14:31 |
протокол 60.pdf
|
|||
30 квітня 2021 14:31 |
Додаток _4 Технічні вимоги зі змінами.doc
|
|||
30 квітня 2021 14:31 |
Додаток _3 Відсутність підстав 17 зі змінами.doc
|
|||
30 квітня 2021 14:31 |
Додаток _2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc
|
|||
30 квітня 2021 14:31 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
29 березня 2021 16:54 |
Додаток _6 Документи переможця.docx
|
|||
29 березня 2021 16:54 |
Додаток _5 Проект договору.docx
|
|||
29 березня 2021 16:54 |
Додаток _1 Цінова пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-29-002737-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "МАГНЕТТО", Код ЄДРПОУ:35360336
Дата подання: 02 квітня 2021 15:07
Дискримінаційна вимога
Шановний замовнику!!!
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 1.2 Розділу 1 Додатку 2 тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника Копії чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язкову наявність майна на певній адміністративно-територіальній одиниці, на території Києва, Київської області в тому числі. Закон не забороняє здійснення підприємницької діяльності на всій території України.
Замовник, своїми, незаконними, дискримінаційними діями обмежує коло осіб які прагнуть взяти участь в закупівлі, й надає перевагу певним особам, «вигідним» для Замовника, що в свою чергу схиляє до думки про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Передбачаючи відповідь Замовника про наявне право згідно ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, ВИМАГАЄМО надати пояснення, щодо необхідності в Учасника наявності власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області.; Законодавчого обґрунтування наявності такого кваліфікаційного критерію, або хоча б сталу практику в даній сфері щодо наявності представнитва у відповідній області.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет .
Розгорнути
Згорнути
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 1.2 Розділу 1 Додатку 2 тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника Копії чинних документів, що підтверджують наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язкову наявність майна на певній адміністративно-територіальній одиниці, на території Києва, Київської області в тому числі. Закон не забороняє здійснення підприємницької діяльності на всій території України.
Замовник, своїми, незаконними, дискримінаційними діями обмежує коло осіб які прагнуть взяти участь в закупівлі, й надає перевагу певним особам, «вигідним» для Замовника, що в свою чергу схиляє до думки про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Передбачаючи відповідь Замовника про наявне право згідно ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, ВИМАГАЄМО надати пояснення, щодо необхідності в Учасника наявності власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області.; Законодавчого обґрунтування наявності такого кваліфікаційного критерію, або хоча б сталу практику в даній сфері щодо наявності представнитва у відповідній області.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 10:05
Шановний Учасник! Відповідно до умов тендерної документації місцем надання послуг є будівля розташована за адресом: Київська обл., Бучанський р-н, селище міського типу Бородянка, вул. Семашка, будинок 3. Наявність власного, орендованого, суборендованого представництва (приміщення офісу, складу тощо) в м. Києві та/або в Київській області дозволятиме Учаснику забезпечити розміщення матеріально-технічної базі у максимальної доступності до об’єкту Замовника. Це є гарантією надання послуг належного рівня та у встановленні договором строки. Діюче законодавство Украйни та умови тендерної документації дозволяють кожному Учаснику на період надання послуг отримати у користування відповідне приміщення в м. Києві та/або в Київській області. Придбати у власність, орендувати, узяти у суборенду приміщення може кожний Учасник закупівлі і це не є дискримінаційною вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-03-29-002737-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "МАГНЕТТО", Код ЄДРПОУ:35360336
Дата подання: 02 квітня 2021 15:20
Максимально незрозуміла Вимога яка вказує на порушення законодавста Замовником й лобізм інтересів!!!! Законодавчо необгрунтована вимога
Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 1.4 Розділу 1 Додатку 2 тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні у складі пропозиції повинен Копію декларації відповідно матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на головне офісне приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства а також надати копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Яка мета даної вимоги??? У Вас послуги з вогнезахту, які проводаться за місцем надання послуг Замовника. Ви плануєте на весь проміжок часу надання послуг, осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення переміщувати в наш головний офіс????
Замовник, своїми, незаконними, дискримінаційними діями обмежує коло осіб які прагнуть взяти участь в закупівлі, й надає перевагу певним особам, «вигідним» для Замовника, що в свою чергу схиляє до думки про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Передбачаючи відповідь Замовника про наявне право згідно ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, ВИМАГАЄМО надати пояснення, щодо необхідності в копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників; Законодавче обґрунтування наявності такого кваліфікаційного критерію, або хоча б сталу практику в даній сфері щодо необхідності умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет .
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов п. 1.4 Розділу 1 Додатку 2 тендерного Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі Вогнебіозахисна обробка дерев’яних конструкцій покрівель Комунального некомерційного підприємства Бородянської районної ради «Бородянська центральна районна лікарня» ДК 021:2015 код 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» (Проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев’яних конструкцій)ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, юридичні чи фізичні особи, що мають бажання надати ці послуги, повинні у складі пропозиції повинен Копію декларації відповідно матеріально технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на головне офісне приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства а також надати копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Яка мета даної вимоги??? У Вас послуги з вогнезахту, які проводаться за місцем надання послуг Замовника. Ви плануєте на весь проміжок часу надання послуг, осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення переміщувати в наш головний офіс????
Замовник, своїми, незаконними, дискримінаційними діями обмежує коло осіб які прагнуть взяти участь в закупівлі, й надає перевагу певним особам, «вигідним» для Замовника, що в свою чергу схиляє до думки про наявність корупційної складової в діях Замовника.
Передбачаючи відповідь Замовника про наявне право згідно ст. 16 ЗУ «Про Публічні закупівлі» установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, ВИМАГАЄМО надати пояснення, щодо необхідності в копії документів, що підтверджують наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників; Законодавче обґрунтування наявності такого кваліфікаційного критерію, або хоча б сталу практику в даній сфері щодо необхідності умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення відкритої процедури, за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 10:28
Шановний Учасник, відповідно до п. 4, ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензійні умови - нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом. З урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовником обґрунтовано встановлено вимогу про підтвердження Учасником виконання вимог «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Вимога про надання вказаних документів не є дискримінаційною, бо кожен Учасник, матеріально-технічна база якого відповідає вимогам «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» має можливість надати підтвердження про забезпечення наявності необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-29-002737-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:41623748
Дата подання: 09 квітня 2021 19:56
Дата подання: 09 квітня 2021 19:56
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 квітня 2021 19:09
рішення від 14.04.2021 № 7826 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 14 квітня 2021 19:09
інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2021 № 8809.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 17:54
рішення від 22.04.2021 № 8809.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 21:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ від 22.04.2021 №8809 внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2021 14:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" |
546 416,40
UAH з ПДВ
|
546 416,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
569 989,87
UAH з ПДВ
|
569 989,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
578 000,00
UAH з ПДВ
|
578 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ БІЗНЕСУ" #41623748 |
Відхилено |
546 416,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2021 11:11
|
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" #37961573 |
Переможець |
569 989,87
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:23
|
звіт про виконання | укладений |
12 січня 2022 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 15:54
|
дод.угода _1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 15:36
|
договір | укладений |
01 червня 2021 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункт 1.5 частини 1 Договору №199 |
Номер договору про закупівлю: | 199 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |