Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 673 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 170 212,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у сумі 28 368.69 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28368.69 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2023 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 13:42 |
Технічне завдання.pdf | |
07 серпня 2023 13:42 |
Тендерна документація.pdf | |
07 серпня 2023 13:42 |
Договір.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000049 ● 4d7103fc28374f27a39c28bd9b883c8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.10.2023 № 274
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.10.2023 № 274.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-07-005968-a, 07.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 11:57:10
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-07-005968-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 13:43:55
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-08-07-005968-a
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося на підставі отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:2087-1531-3604-3048 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-013/23Д від 04 серпня 2023 року (додається в електронному вигляді.), затвердженого наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-147 від 07.08.2023р. (додається в електронному вигляді), проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі закладу за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Разом з тим, зазначені документи (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-013/23Д від 04 серпня 2023 року та Наказ Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-147 від 07.08.2023р. ) містять інформацію, яку замовник при проведенні відкритих торгів не зазначав у цілях безпеки та відповідно до п.10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 №1178. У зв’язку з вищенаведеним, звертаємо вашу увагу, що в Експертному звіті та Наказі про затвердження проєктної документації, які надаються на підтвердження пояснень, буде прихована інформація, оприлюднення якої може містити загрозу безпеки Замовника та Підрядника.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до експертного звіту КБЗ-013/23Д від 04 серпня 2023 року – 6121,367 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 5 673 737,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10,12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 17:27:23
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-07-005968-a, яка проведена Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради, виникла необхідність в отриманні пояснень
Зокрема, під час моніторингу встановлено, що за вимогами частини 1 Додатку №4 до тендерної документації Замовника критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується учасником наданням довідки про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору, до якої обов’язково включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів.
Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надається скан-копія договору про оренду (користування) виробничої бази, машин та механізмів, обладнання, устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт, або довідка (у вигляді бухгалтерської (балансової) довідки, актуального інвентаризаційного опису, тощо), про наявність на балансі підприємства таких із вказанням кількості одиниць, балансової вартості, найменування та інвентарного номеру.
Учасником ТОВ «Донецький інститут води» ув складі тендерної пропозиції надано довідку від 11.08.2023 №92 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій наведено перелік відповідного обладнання, в тому числі у позиціях 3 -32 та 40 - 47 – перебуває у власності учасника.
Щодо власного обладнання учасником надано у складі тендерної пропозиції відповідні інвентаризаційні описи.
Водночас, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Донецький інститут води» опубліковано повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції учасника, зокрема, із зазначенням про необхідність надання учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, включаючи всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів.
На усунення вищевказаних невідповідностей учасником ТОВ «Донецький інститут води» завантажено нову довідку від 21.08.2023 №129 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі – Довідка №129), у якій як власне вказане обладання за позиціями 3 - 32 та 40 – 50.
Також, учасником завантажено інвентаризаційну відомість обладнання, машин та механізмів станом на 30.06.2023 та інвентаризаційну відомість малоцінних та швидкозношуваних предметів станом на 30.06.2023 щодо власного обладнання.
Проте, аналізом вищевказаних документів встановлено відсутність в наданих учасником інвентариційних відомостях окремого обладнання, що вказане у Довідці №129, зокрема: роторний перфоратор (11 штук), фарборозпилювачі ручні (4 штуки), міксер, пістолет гарячого повітря, паяльник для пластикових труб (2 штуки), бензопила Дружба -4М.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чому Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «Донецький інститут води», який не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію у спосіб, визначений тендерною документацією (шляхом надання бухгалтерської (балансової) довідки, актуального інвентаризаційного опису, тощо про наявність на балансі учасника усього обладнання, вказаного у Довідці №129 як власне ?
2. Яким чином підтверджується актуальність наданих учасником ТОВ «Донецький інститут води» інвентаризаційних відомостей обладнання, машин та механізмів та малоцінних та швидкозношуваних предметів, сформованих станом на 30.06.2023, при поданні учасником тендерної пропозиції 16.08.2023.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 10:58:17
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-08-07-005968-a
1. Відповідно до примітки до додатку 4 «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» до довідки обов’язково включаються всі машини, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні умов предмету закупівлі вказаного в відомості ресурсів. Крім того Технічнім завданням передбачено, що «при визначенні вартості тендерної пропозиції кількість будівельних машин і механізмів та будівельних машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат, визначається учасником відповідно до реальної потреби під час виконання робіт на об’єкті».
На підставі вищенаведеного, враховуючи, що відповідно до додатку до договірної ціни «Підсумкова відомість ресурсів» не всі вказані у Довідці № 129 від 21.08.2023р. машини, механізми та обладнання будуть використані Учасником при виконання робіт за предметом закупівлі, Замовником було встановлено, що необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі машини, механізми та обладнання містяться в інвентаризаційному описі та не наявні у довідці, тому саме довідку і виправив Учасник, на виконання вимоги про усунення невідповідностей. Беручи до уваги виправлені документи, засвідчені підписом Учасника, та надані у новій довідці пояснення, Замовник не відхилив пропозицію учасника.
2. Розділом 3 Тендерної документації («Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») передбачено, що відповідальність за недостовірну інформацію, надану у складі тендерної пропозиції, несе Учасник. З вищенаведеного слідує, що, зазначивши у довідці і інвентаризаційних відомостях інформацію, учасник шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису підтвердив достовірність і актуальність наданої ним інформації.
Також зауважимо, що випадки обов’язкового проведення інвентаризації визначені п. 7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2014 р. за № 1365/26142. З аналізу зазначеної норми вбачається, обов’язкове проведення інвентаризації безпосередньо перед участю в процедурі закупівлі не вимагається.
Тому надані учасником інвентаризаційні відомості від 30.06.2023 року вважалися актуальними на дату подання тендерної документації, як останні наявні у учасника інвентаризаційні відомості. І у замовника були відсутні підстави вимагати будь-якого додаткового підтвердження актуальності наданих учасником ТОВ «Донецький інститут води» інвентаризаційних відомостей.
Також необхідно зазначити, що у період, який не охоплений наданою інвентаризаційною відомістю обладнання, машин та механізмів і інвентаризаційною відомістю малоцінних та швидкозношуваних предметів, Учасник міг придбати необхідне обладнання, інструмент тощо, про що повідомив у довідці №129, зазначивши про наступне: «Також повідомляємо, що в разі необхідності маємо фінансову спроможність залучити додатково будь-яку матеріально-технічну базу для якісного та своєчасного виконання робіт».
Всі документи, на які містяться посилання у даних поясненнях, опубліковані на електронному майданчику у складі пропозиції учасника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками розгляду висновку від 14.11.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-07-005968-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-11-17 13:17:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0249/2023пр |
Дата публікації: | 27 грудня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0007/2023пз |
Дата відкриття провадження: | 10 січня 2024 |
Документи:
15 січня 2024 17:20
|
Електронний підпис |
27 грудня 2023 17:36
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Донецький інститут води" |
5 660 999,46
UAH з ПДВ
|
5 660 999,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Донецький інститут води" #37671633 |
Переможець |
5 660 999,46
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 14:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2023 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2024 11:10
|
д.у. 4 від 28.06.20024 дог. 34.03-10-16 від 01.09.2023.pdf | зміни до договору |
28 червня 2024 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 09:59
|
д.у. 3 від 11.03.2024 дог. 34.03-10-16 від 01.09.2023.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:36
|
д.у.2 від 25.12.2023 дог. 34.13-10-16 віл 01.09.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:20
|
д.у. 1 від 12.12.2023 дог. 34.03-10-16 від 01.09.2023.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 08:32
|
34.0310/16 від 01.09.2023 | укладений |
01 вересня 2023 08:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.0310/16 від 01.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.0310/16 від 01.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.0310/16 від 01.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.0310/16 від 01.09.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |