Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2022 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2022 16:28 |
Очікувана вартість: | 11 803 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 015,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування здійснюється Замовником – Виконавцю за надані послуги на основі оформлених актів по мірі надходження коштів з міського бюджету, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2022 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 грудня 2022 16:23 |
Додаток 5.docx | |
15 грудня 2022 16:23 |
Додаток 4.docx | |
15 грудня 2022 16:23 |
Додаток 3.docx | |
15 грудня 2022 16:23 |
Додаток 2.docx | |
15 грудня 2022 16:23 |
Додаток 1.docx | |
15 грудня 2022 16:23 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000046 ● 48103ee4802f418e91e9f54d9fc2d931
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2022-12-15-020807-a 15.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 16:46:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними, садіння літніх та багаторічних квітників, декоративних насаджень-малі архітектурні споруди та догляд за ними) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-15-020807-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 24.01.2023 №1 до договору про закупівлю від 18.01.2023 № 11.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-09 09:20:44
Пояснення
Відповідь на питання 1. Повідомляємо, що згідно листа відділу благоустрою та екології управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології та листа балансоутримувача території відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради оголошено процедуру закупівлі: «Послуги щодо благоустрою території (облаштування газонів, садіння дерев, кущів, чагарників, видалення сухих та аварійних дерев та догляд за ними)». Технічне завдання та розрахунок орієнтовної вартості закупівлі додається.
Відповідь на питання 2. Інформуємо, що замовник проводить процедуру закупівлі для потреб наступного бюджетного року, виходячи з необхідного обсягу послуг та їх очікуваної вартості. Разом з цим, сума бюджетного асигнування на відповідні цілі може бути меншою, ніж вартість здійснюваної закупівлі. Згідно ч. 3 та ч.4 ст. 48 Бюджетного кодексу України заборонено взяття бюджетних зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, установлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України.
З метою дотримання вимог бюджетного законодавства та забезпечення реєстрації бюджетного зобов’язання за договором про закупівлю та беручи до уваги бюджетні асигнування згідно затвердженого кошторису на 2023р., керуючись ч.1. п.19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, укладено додаток від 24.01.2023 №1 до договору про закупівлю від 18.01.2023 № 11. а саме зменшено обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2022 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАТАЛЬПА" |
10 291 000,00
UAH з ПДВ
|
10 291 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАТАЛЬПА" #43290541 |
Переможець |
10 291 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2023 11:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 січня 2023 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 09:40
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 08:55
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
25 січня 2023 08:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 12:35
|
Договір.pdf | укладений |
18 січня 2023 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись чинним законодавством та п.12.2 та п.12.3 договору №11 від 18.01.2023р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.3.1 і викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2 та п.12.3 договору №11 від 18.01.2023р. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.5.1 та п.11.1 і викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |