Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Полякова Катерина Петрівна +380966070662 TENDER@SAD-ZP.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2020 10:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може надати Генпідряднику аванс (попередню оплату) на підставі чинного законодавства у терміни і в розмірах, що не перевищують терміни і розміри, визначені ним. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює розрахунки за надані послуги з Генпідрядником протягом 30 календарних днів після отримання коштів від головного розпорядника коштів по цьому Договору та на підставі підписаних «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
13 жовтня 2020 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000041 ● 50623e77cc0948c6a933a9f7f4e90519
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-10-13-001959-b 13.10.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-06 11:07:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-13-001959-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Також вам необхідно надати пояснення (інформацію та документи) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 10:04:05
Відповідь на запит
Переговорну процедуру було застосовано відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». Обґрунтування розміру бюджетних призначень та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектних рішень та змін у проектно-кошторисній документації предмета закупівлі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-10 15:49:08
Щодо подання Позовної заяви про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 10.02.2021 року подано Позовну заяву (вих. № 9/316 від 10.02.2021) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-12-31-000041) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-10-13-001959-b).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Щодо прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження Повідомляємо, що Службою автомобільних доріг у Запорізькій області 26.02.2021 року отримано копію ухвали від 22.02.2021 року про відкриття Запорізьким окружним адміністративним судом загального позовного провадження в адміністративній справі № 280/1269/21 за позовною заявою Служби автомобільних доріг у Запорізькій області (вих. № 9/316 від 10.02.2021) до Запорізького окружного адміністративного суду (адреса 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 65-в) про визнання протиправними та скасування висновку про результати моніторингу (Ідентифікатор моніторингу на веб-порталі Prozorro UA-M-2020-12-31-000041) закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-30 Василівка – Бердянськ на ділянці км 89+526 - км 112+026, Запорізька область (Р-37 Енергодар –Василівка-Бердянськ, км 163+310 – км 185+810), (додаткові роботи)"(Ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Prozorro UA-2020-10-13-001959-b). |
Дата публікації: | 01 березня 2021 |
Документи:
01 березня 2021 16:39
|
Електронний підпис |
01 березня 2021 16:38
|
ЗОА суд №280-1269-21-7444-20 від 23.02.2021.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
99 564 142,80
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2021 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:29
|
ДУ 4 410-20 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 16:30
|
Протокол про технічну помилку (1).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 16:30
|
410-20.pdf | укладений |
04 листопада 2020 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 13 жовтня 2020 року було допущено технічну помилку при формуванні протоколу про намір укласти договір (Протокол №2 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Запорізькій області від 13.10.2020 року), а саме вказано невірну підставу для застосування переговорної процедури закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 410-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол про те |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/5-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до п. п. 3.1 п. 3 Договору №410-20 від «02» листопада 2020 року (далі – Договір), та викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: без ПДВ 76 619 125, 59грн. (сімдесят шість мільйонів шістсот дев’ятнадцять тисяч сто двадцять п’ять гривень 59 коп.); ПДВ 15 323 825, 12 грн. (п'ятнадцять мільйонів триста двадцять три тисячі вісімсот двадцять п’ять гривень 12 коп.); з ПДВ 91 942 950, 71 грн (дев’яносто один мільйон дев’ятсот сорок дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 71 коп.). 2. На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі Листа Генпідрядника № 1228/5-КДВ від 28.12.2020 року внести зміни до Додатку 1 (Договірна ціна) до Договору №410-20 від «02» листопада 2020 року (далі – Договір), та викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 410-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |