Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20130489 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Руслан Вашека +380335261742, +380678459890 komunkovelukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 11:24 |
Очікувана вартість: | 2 978 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 30 | |
Iнша подія | Оплата після підписання актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2022 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 10:47 |
ТД Шевченка 9.doc | |
08 лютого 2022 10:47 |
Додаток 1 Нова редакція.doc | |
08 лютого 2022 10:47 |
Опис змін.doc | |
03 лютого 2022 17:35 |
Додаток 5.doc | |
03 лютого 2022 17:35 |
АД Шевченка 9.pdf | |
03 лютого 2022 17:35 |
Додаток 2.doc | |
03 лютого 2022 17:35 |
Додаток 4 - Проект Договору.doc | |
03 лютого 2022 17:35 |
План Фінансування-Кал.графік.doc | |
03 лютого 2022 17:34 |
Додаток 3 ТВ.doc | |
03 лютого 2022 17:34 |
ЗК Шевченка 9.pdf |
08 лютого 2022 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2022 10:47 |
ТД Шевченка 9.doc
|
|||
08 лютого 2022 10:47 |
Додаток 1 Нова редакція.doc
|
|||
08 лютого 2022 10:47 |
Опис змін.doc
|
|||
03 лютого 2022 17:35 |
Додаток 5.doc
|
|||
03 лютого 2022 17:35 |
АД Шевченка 9.pdf
|
|||
03 лютого 2022 17:35 |
Додаток 2.doc
|
|||
03 лютого 2022 17:35 |
Додаток 4 - Проект Договору.doc
|
|||
03 лютого 2022 17:35 |
План Фінансування-Кал.графік.doc
|
|||
03 лютого 2022 17:34 |
Додаток 3 ТВ.doc
|
|||
03 лютого 2022 17:34 |
ЗК Шевченка 9.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000053 ● 9916712cbde74eb88f94ae992ada24cf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.07.2022 145
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 04.07.2022 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2022-02-03-013913-b 03.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:08:36
запит про надання пояснень
Керівнику
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Шевченка, 9 в м. Ковелі Волинської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-03-013913-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-12 10:47:17
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснення по закупівлі UA-2022-02-03-013913-b інформуємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі та з урахуванням умов та вимог розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектних актів, локальних кошторисів, тощо) та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва. Розмір бюджетного призначення по об’єкту Капітальний ремонт прибудинкової території по вул. Шевченка, 9 в м. Ковелі Волинської області затверджено з врахуванням рекомендацій, викладених в позитивному експертному звіті від 24.01.2022р. № 22/03- 0572/01-21 ДП «Укрдержбудекспертиза» у Волинській області (ЄДРПОУ: 35850369) згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 3 086 431,00 грн. В послідуючому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 2 978 000,00 грн., визначена на основі кошторисного розрахунку без врахування коштів на здійснення технічного нагляду, коштів на проведення процедури закупівлі, коштів на формування страхового фонду документації, коштів на здійснення авторського нагляду, вартості проектних робіт та вартості експертизи проектної документації.
Також надаємо посилання на офіційний веб-сайт Ковельської міської ради, на якому розміщено дане обґрунтування: https://kowelrada.gov.ua/zhkg/publichna-informacziya-v-galuzi-komunalnogo-gospodarstva/
Додаток: експертний звіт від 24.01.2022р. № 22/03- 0572/01-21.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, оприлюднених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби 27.07.2022р. інформуємо, що управлінням капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради направлено стороні договору супровідний лист з Угодою до Договору підряду № 36 від 15.03.2022р. щодо припинення зобов’язань за вказаним Договором (додається). При підписанні угоди сторонами, остання буде оприлюднена в електронній системі закупівель.
2022-08-02 10:05:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
УПРАВЛІННЯМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ усунуто порушення шляхом розірвання договору
2022-10-06 11:17:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
2 748 179,18
UAH з ПДВ
|
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
2 902 316,53
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОВІД ПЛЮС" |
2 900 080,00
UAH з ПДВ
|
2 900 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" #34928439 |
Переможець |
2 699 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2022 16:54
|
УГОДА про розірвання.pdf | укладений |
02 серпня 2022 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 14:36
|
Додатки до договору № 36 від 15.03.2022р..pdf | укладений |
15 березня 2022 14:35
|
Договір № 36 від 15.03.2022р..pdf | укладений |
15 березня 2022 14:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 березня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, оприлюднених у висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби 27.07.2022р. |