Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лоцманський катер
Очікувана вартість
157 828 000,00 UAH
UA-2024-09-12-013527-a ● beae604a3ae74d729ffe3feab7df7465
Відкриті торги з особливостями
Оцінка за вартістю життєвого циклу
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728507 |
Вебсайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, |
Контактна особа: |
Туней Світлана Миколаївна 380512501184 svetlana.tuney@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2024 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2024 14:17 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2024 14:17 |
Очікувана вартість: | 157 828 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 789 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія). Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, або чинним Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою, розробленим Міжнародною торговою палатою. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Детально про умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору – згідно Додатку 2 до тендерної документації за предметом закупівлі (Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DPU; Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DDP). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна
Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський катер)
Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський катер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Лоцманський катер. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі за ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється у порядку, визначеному договором та діючим законодавством України. Покупець здійснює оплату Постачальнику за Товар наступним чином: Платежі за цим Договором Покупець в повному обсязі забезпечує шляхом відкриття банком Покупця (ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК») безвідкличного документарного акредитиву, відкритого на користь Постачальника відповідно до вимог чинного законодавства України. Постачальник може вимагати від Покупця підтвердження документарного акредитиву. У цьому разі комісію за таке підтвердження сплачує Постачальник.Акредитив, що відкривається відповідно до цього Договору, підпорядковується Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів (UCP-600). Акредитив відкривається протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання цього Договору. Детально про умови оплати - згідно Додатку 2 до тендерної документації за предметом закупівлі (Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DPU; Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DDP). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Вартість життєвого циклу: | 100% |
26 вересня 2024 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 18:59 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації та_або оголошення про проведення відкритих торгів 26.09.2024.doc | |
26 вересня 2024 18:59 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc | |
26 вересня 2024 18:59 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc | |
12 вересня 2024 21:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc | |
12 вересня 2024 21:20 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер.doc |
26 вересня 2024 18:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2024 18:59 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації та_або оголошення про проведення відкритих торгів 26.09.2024.doc
|
|||
26 вересня 2024 18:59 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc
|
|||
26 вересня 2024 18:59 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc
|
|||
12 вересня 2024 21:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
|
|||
12 вересня 2024 21:20 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас катеру
Дата подання: 18 вересня 2024 14:29
Дата відповіді: 20 вересня 2024 15:23
Підприємство ТОВ "Українське морське суднобудування" має можливість запропонувати до закупівлі катер що має клас KM ✵ 1 ПЗ2 Т1 ГЛС/роз/лоцманське. Чи можливе прийняття позитивного рішення щодо закупівлі катеру з таким класом?
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
Вичерпний перелік технічних вимог до судна, встановлених замовником, викладений в Додатку 1 «Детальний опис товару, що є предметом закупівлі» до тендерної документації за предметом закупівлі.
Вичерпний перелік технічних вимог до судна, встановлених замовником, викладений в Додатку 1 «Детальний опис товару, що є предметом закупівлі» до тендерної документації за предметом закупівлі.
спосіб подання тендерної локументації нерезидентом юридичною особою
Дата подання: 18 вересня 2024 16:35
Дата відповіді: 20 вересня 2024 15:25
Р тендерній документації передбачено подання Тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП), проте для нерезидентів юридичних осіб КЕП не передбачено. Прошу повідомити спосіб підписання документів для учасників нерезидентів юридичних осіб та вказати, де саме це зазначено в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що 25.11.2022 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2022 № 1311 «Про реалізацію експериментального проекту щодо взаємного визнання електронних довірчих послуг між Україною та Європейським Союзом», відповідно до частини 5 якої установлено, що до укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання електронних довірчих послуг, а також угод з іншими країнами в Україні визнаються:
«1) іноземні кваліфіковані електронні довірчі послуги, а також результати надання таких послуг, у тому числі кваліфіковані електронні підписи, що надаються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у державах - членах Європейського Союзу та інших державах - членах Європейської економічної зони, що включені в Список довірчих списків Європейського Союзу, - кваліфікованими електронними довірчими послугами, а результати надання таких послуг - кваліфікованими електронними підписами згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуги»;
2) засоби для створення кваліфікованого електронного підпису, сертифіковані відповідними державними або приватними органами, що призначені державами - членами Європейського Союзу відповідно до статті 30 Регламенту (ЄС) № 910/2014 Європейського Парламенту і Ради (ЄС) від 23 липня 2014 р. про електронну ідентифікацію та довірчі послуги для електронних транзакцій на внутрішньому ринку та про скасування Директиви 1999/93/ЄС (далі - Регламент (ЄС) № 910/2014), і включені до списку сертифікованих засобів для створення кваліфікованого електронного підпису, який ведеться Європейською комісією відповідно до статті 31 Регламенту (ЄС) № 910/2014, - засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;».
Просимо врахувати зазначену інформацію під час підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що 25.11.2022 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2022 № 1311 «Про реалізацію експериментального проекту щодо взаємного визнання електронних довірчих послуг між Україною та Європейським Союзом», відповідно до частини 5 якої установлено, що до укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання електронних довірчих послуг, а також угод з іншими країнами в Україні визнаються:
«1) іноземні кваліфіковані електронні довірчі послуги, а також результати надання таких послуг, у тому числі кваліфіковані електронні підписи, що надаються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у державах - членах Європейського Союзу та інших державах - членах Європейської економічної зони, що включені в Список довірчих списків Європейського Союзу, - кваліфікованими електронними довірчими послугами, а результати надання таких послуг - кваліфікованими електронними підписами згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуги»;
2) засоби для створення кваліфікованого електронного підпису, сертифіковані відповідними державними або приватними органами, що призначені державами - членами Європейського Союзу відповідно до статті 30 Регламенту (ЄС) № 910/2014 Європейського Парламенту і Ради (ЄС) від 23 липня 2014 р. про електронну ідентифікацію та довірчі послуги для електронних транзакцій на внутрішньому ринку та про скасування Директиви 1999/93/ЄС (далі - Регламент (ЄС) № 910/2014), і включені до списку сертифікованих засобів для створення кваліфікованого електронного підпису, який ведеться Європейською комісією відповідно до статті 31 Регламенту (ЄС) № 910/2014, - засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;».
Просимо врахувати зазначену інформацію під час підготовки тендерної пропозиції.
Чи буде порушенням тендерної документації, якщо компанія-нерезидент подасть документи тендерної пропозиції без накладення КЕП та довідку, чому неможливо накласти КЕП
Дата подання: 20 вересня 2024 16:51
Дата відповіді: 23 вересня 2024 16:28
Добрий день, дякую за відповідь на попереднє питання.
Як нам відомо, з іноземними державами, в тому числі і з Естонською Республікою, не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». Тобто, навіть при наявності у нерезидента-юридичної особи сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, які відповідали б вимогам країни нерезидента, визнання таких сертифікатів все одно було б неможливе в Україні.
Тому наша компанія, нерезидент-юридична особа, не може подати тендерну пропозицію із застосуванням КЕП/УЕП, а є можливість подання тердерної пропозиції шляхом завантаження сканованих документів, із підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями), а також документи, які необхідно легалізувати, будуть належним чином оформлені та перекладені українською.
Чи буде порушенням вимог тендерної документації, якщо всі документи тендерної пропозиції подадуться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Чи можливо внести зміни до п.5.4. договору про закупівлю?
Дата подання: 24 вересня 2024 11:27
Дата відповіді: 27 вересня 2024 11:26
Добрий день! З пункту 5.4. проекту договору про закупівлю вбачається, що після приймання Покупцем Товару, Постачальник навчає персонал Покупця ефективному використанню та управлінню Товаром на акваторії морського порту місця поставки за відповідною Програмою навчання. У зв'язку із воєнними діями на території України, проведення навчання на акваторії морського порму місця поставки може бути небезпечним для життя та здоров'я представників Продавця, які проводитимуть навчання, тому чи можливо змінити місце навчання на судноверф, за місцем будівництва Товару перед поставкою Товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, замовником внесено зміни до умов п.5.4. проекту договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації за предметом закупівлі).
Уточнення дати поставки судна
Дата подання: 24 вересня 2024 22:11
Дата відповіді: 27 вересня 2024 11:27
Шановний замовнику, наше підприємство будує повнокомплектні судна і планує прийняти участь у даній закупівлі! Просимо Вас уточнити дату поставки судна з урахування того , що воно буде будуватися.
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо, що Постачальник здійснює поставку та доставку Товару Покупцю в строки відповідно до Графіку постачання Товару, який узгоджується Сторонами на етапі укладення договору про закупівлю, відповідно до умов Додатку 2 (для учасників, що згідно умов їх пропозиції обрали базис поставки товару – DPU/ DDP) до тендерної документації за предметом закупівлі.
Чи може особа, яка подає тендерну пропозицію, у разі виграшу на торгах, розраховувати, що п.2.1.3. договору про закупівлю можна редагувати шляхом уточнення, що все ПДВ оплачує замовник
Дата подання: 25 вересня 2024 10:11
Дата відповіді: 27 вересня 2024 17:43
Доброго ранку! Відповідно до проекту договору про закупівлю пункт 2.1.3. встановлює: "ПДВ нараховується та сплачується відповідно до чинного законодавства України." Чи може особа, яка подає тендерну пропозицію, у разі виграшу на торгах, розраховувати, що п.2.1.3. договору про закупівлю за згодою сторін можна редагувати шляхом уточнення, що ПДВ, яке нараховується на вартість товару, витрати постачальника, які включені в ціну договору, в повній мірі сплачує замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та в контексті Вашого запитання повідомляємо.
Пунктами 2.1.1 - 2.1.3 Проєкту договору DPU встановлено, що:
«2.1.1. Ціна Договору включає вартість Товару, витрати Постачальника на проведення швартовних та ходових випробувань, витрати на навчання персоналу Покупця, витрати Постачальника з доставки (транспортування) Товару до місця поставки, витрати на розвантаження Товару з прибулого транспортного засобу, витрати з класифікації Товару державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або іноземним класифікаційним товариством (далі за текстом - Регістр) (в разі класифікації іноземним класифікаційним товариством, Постачальник забезпечує проведення Аналізу відповідності судна правилам державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та виконання рекомендацій по приведенню товару у відповідність цим правилам, а ціна Договору має включати вартість витрат на це), мита, податки та інші витрати, пов’язані із виконанням цього Договору, які здійснюються за межами України, та інші витрати, пов’язані з належним виконанням зобов’язань Постачальника за цим Договором.
2.1.2. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, на території України сплачуються Покупцем. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, поза територією України сплачуються Постачальником.
2.1.3. ПДВ нараховується та сплачується відповідно до чинного законодавства України.».
В той же час, відповідно до чинного законодавства України, зокрема, статей 180 та 201 Податкового кодексу України, платником платежів, пов’язаних із виконанням митних формальностей в режимі імпорту під час переміщення через митний кордон України товарів, в тому числі ПДВ, є виключно Покупець (імпортер-резидент України).
Зазначене кореспондується із положеннями Офіційних правил тлумачення торгових термінів Міжнародної торгової палати в редакції ІНКОТЕРМС 2020. Зокрема, базис поставки товару DPU (Delivered at Place Unloaded) – поставка на місце вивантаження - передбачає, що: Продавець уважає, що виконав свої зобов’язання з поставки, коли товар, випущений у митному режимі експорту, розвантажений із прибулого ТЗ і наданий у розпорядження Покупця в зазначеному місці призначення.
Перехід ризиків – після розвантаження в зазначеному місці термінала.
Розподіл затрат – у пункті призначення.
Вид транспорту – будь-який.
Покупець забезпечує виконання імпортних митних формальностей, а також необхідних дій після вивантаження товару.
Пунктами 2.1.1 - 2.1.3 Проєкту договору DPU встановлено, що:
«2.1.1. Ціна Договору включає вартість Товару, витрати Постачальника на проведення швартовних та ходових випробувань, витрати на навчання персоналу Покупця, витрати Постачальника з доставки (транспортування) Товару до місця поставки, витрати на розвантаження Товару з прибулого транспортного засобу, витрати з класифікації Товару державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або іноземним класифікаційним товариством (далі за текстом - Регістр) (в разі класифікації іноземним класифікаційним товариством, Постачальник забезпечує проведення Аналізу відповідності судна правилам державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та виконання рекомендацій по приведенню товару у відповідність цим правилам, а ціна Договору має включати вартість витрат на це), мита, податки та інші витрати, пов’язані із виконанням цього Договору, які здійснюються за межами України, та інші витрати, пов’язані з належним виконанням зобов’язань Постачальника за цим Договором.
2.1.2. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, на території України сплачуються Покупцем. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, поза територією України сплачуються Постачальником.
2.1.3. ПДВ нараховується та сплачується відповідно до чинного законодавства України.».
В той же час, відповідно до чинного законодавства України, зокрема, статей 180 та 201 Податкового кодексу України, платником платежів, пов’язаних із виконанням митних формальностей в режимі імпорту під час переміщення через митний кордон України товарів, в тому числі ПДВ, є виключно Покупець (імпортер-резидент України).
Зазначене кореспондується із положеннями Офіційних правил тлумачення торгових термінів Міжнародної торгової палати в редакції ІНКОТЕРМС 2020. Зокрема, базис поставки товару DPU (Delivered at Place Unloaded) – поставка на місце вивантаження - передбачає, що: Продавець уважає, що виконав свої зобов’язання з поставки, коли товар, випущений у митному режимі експорту, розвантажений із прибулого ТЗ і наданий у розпорядження Покупця в зазначеному місці призначення.
Перехід ризиків – після розвантаження в зазначеному місці термінала.
Розподіл затрат – у пункті призначення.
Вид транспорту – будь-який.
Покупець забезпечує виконання імпортних митних формальностей, а також необхідних дій після вивантаження товару.
Продовження періоду уточнень та подачі пропозицій
Дата подання: 26 вересня 2024 13:09
Дата відповіді: 29 вересня 2024 14:04
Шановний замовнику! Просимо продовжити термін періоду уточнень до 04.10.2024 року та період подачі документів до 11.10.2024 року у зв’язку із значним обсягом документів які необхідно опрацювати та підготувати та у зв'язку з відключеннями електроенергії по всій території України. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі та в контексті Вашого запитання повідомляємо. Продовження строку подання тендерних пропозицій Замовником не планується.
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
Дата подання: 27 вересня 2024 16:10
Дата відповіді: 30 вересня 2024 17:37
Доброго дня!
При подачі тендерної пропозиції виникає пункт, який необхідно заповнити:
"Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу"
В тендерній документації, у тому числі у наданій інструкції розрахунку вартості життєвого циклу, немає жодних згадок про Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу.
Прошу Вас надати необхідну інформацію, тлумачення, інструкцію з цього приводу, необхідні учасникам для подачі тендерної пропозиції.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог Тендерної документації за предметом закупівлі. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ визначений в Додатку 3 до Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: Вартість життєвого циклу (без ПДВ). Питома вага критерію Вартість життєвого циклу (без ПДВ) – 100 %. Учасник в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції вказує ціну своєї тендерної пропозиції у гривнях без ПДВ відповідно до складеного ним розрахунку вартості життєвого циклу предмета закупівлі. Форму даного розрахунку наведено в Зразках 2.1/2.2 (для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DPU) та Зразку 2.3 (для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DDP) у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Для розрахунку Вартості життєвого циклу товару, що є предметом закупівлі, замовник використовує категорію витрат таку як: витрати, пов’язані з придбанням товару. Методика розрахунку Вартості життєвого циклу за категорією витрат: витрати, пов’язані з придбанням товару, міститься в п.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
З питань реалізації в електронній системі закупівель усіх категорій витрат вартості життєвого циклу просимо звернутися до авторизованого електронного майданчика, яким відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечується функціонування веб-порталу Уповноваженого органу - Прозорро.
З питань реалізації в електронній системі закупівель усіх категорій витрат вартості життєвого циклу просимо звернутися до авторизованого електронного майданчика, яким відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечується функціонування веб-порталу Уповноваженого органу - Прозорро.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-12-013527-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Baltic Workboats AS, Код ЄДРПОУ:10657801
Дата подання: 05 листопада 2024 16:27
Дата подання: 05 листопада 2024 16:27
Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2024 року
1. Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" у частині виконання критерію тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», адже тендерна пропозиція ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" не містить документів, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" не надало у своїй тендерній пропозиції контрактну специфікацію та креслення загального розташування запропонованого судна, погоджені Державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або визнаним іноземним класифікаційним товариством, які підтверджують відповідність судна технічним вимогам до предмета закупівлі, встановлені замовником в Таблиці 1 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої тендерної документації.
3. Замовник невірно кваліфікував невідповідність технічних характеристик катера тендерної пропозиції ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" в кресленнях і специфікації як несуттєвою невідповідністю, яку можливо усунути, чим порушив п.43 Особливостей, оскільки, зміни у кресленнях і специфікації призводить до зміни технічних характеристик запропоновано катера, що є фактично зміною предмету тендерної пропозиції ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2024 15:55
рішення від 07.11.2024 №18032.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2024 15:54
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.11.2024 №1879.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2024 14:26
запит замовнику про надання інформації від 14.11.2024 №1880.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2024 16:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 №18719.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2024 13:47
рішення від 21.11.2024 № 18719.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2024 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" (код ЄДРПОУ: 38728507) скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" переможцем за процедурою закупівлі — "Лоцманський катер", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-12-013527-a.
Відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ", подану до участі у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський катер), на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2024 16:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" |
142 600 000,00
UAH
|
133 300 000,00
UAH
|
133 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Baltic Workboats AS |
155 278 903,90
UAH
|
134 129 999,00
UAH
|
134 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" #41363434 |
Рішення скасоване |
133 300 000,00
UAH
|
06 грудня 2024 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 20:09
|
ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" #41363434 |
Відхилено |
133 300 000,00
UAH
|
06 грудня 2024 16:11
|
|
Baltic Workboats AS #10657801 |
Відхилено |
134 129 999,00
UAH
|
20 грудня 2024 17:23
|