Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Хрипта Ростислав Михайлович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2022 17:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2022 23:59 |
Початок аукціону: | 02 червня 2022 11:05 |
Очікувана вартість: | 11 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 0,5 % від вартості договору. Забезпечення перераховується учасником-переможцем торгів на рахунок за реквізитами: Славська селищна рада Стрийського району Львівської області; код ЄДРПОУ 04370314; UA168201720355129001088031431 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172. Учасник-переможець надає Замовнику копію платіжного доручення про перерахування зазначених коштів на розрахунковий рахунок останнього. Замовник повертає забезпечення виконання договору у випадках, передбачених ст. 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2022 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 9 (Проект договору ).doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 8 до ТД.doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 7 до ТД (Лист підтвердження).doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 6 .docx | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 4 до ТД.doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
16 травня 2022 17:23 |
Додаток 1.docx | |
16 травня 2022 17:23 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 до тендерної документації обов’язковим є підтвердження усіх ознак аналогічного досвіду. Допускається комбінування ознак досвіду в різних договорах або надання окремого аналогічного договору з обов’язковим підтвердженням виконання усіх ознак досвіду.
Тендерною документацією не встановлювався обсяг річного доходу (виручки) відповідно до фінансової звітності.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000017 ● 1df605467d494d39bd8385b7f865c082
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2022-05-16-005362-a 16.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-29 17:14:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з розробки проєктно-кошторисної документації робочого проекту «Будівництво централізованої мережі водопостачання та водовідведення з комплексом очисних споруд на території Славської селищної ради в межах населених пунктів Верхня Рожанка, Нижня Рожанка, Волосянка, Ялинкувате, Хащованя Стрийського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-16-005362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Крім того просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-30 10:57:37
Пояснення
В частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовником визначено, що роботи і матеріальні ресурси, що використовуватимуться для виконання робіт повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам: ДСТУ Б. Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»; ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво; ДСТУ-Н Б Д 1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»; ДСТУ Н Б Д 1.1-9:2013 «Настанова щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт»; ДСТУ Н Б Д 1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»; ДСТУ Н Б Д 1.1-5:2013 «Настанова щодо визначення розміру коштів на титульні тимчасові будівлі та споруди і інші витрати у вартості будівництва»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві, перелік робіт» та іншим нормативним документам відповідно до технічних вимог. Проектно-кошторисна документація повинна відповідати вимогам Закону України «Про архітектурну діяльність»; Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 45, зареєстрованому Міністерством юстиції України 1 червня 2011 року за № 651/19389; державним будівельним нормам (ДБН).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно бюджету Славської селищної ради на 2022 рік, Програмою охорони навколишнього природного середовища Славської селищної ради на 2022 рік затвердженою рішенням Славської селищної ради № 1414 від 22.12.2021 року.
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковане на офіційному веб-сайті Славської селищної ради за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1656574260.
На предмет надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу 6 тендерної документації (забезпечення виконання договору), повідомляємо, що учасником ТОВ «ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД» в електронну систему закупівель завантажено файл «Платіжне доручення Забезпечення.pdf».
У призначенні платежу за даним дорученням від 15.06.2022 року зазначено, що такий здійснюється для забезпечення виконання договору про закупівлю UA-2022-05-16-005362-a, а на казначейський рахунок органу місцевого самоврядування були перераховані кошти в розмірі 58919.83 грн. Відтак, учасником, який визнаний переможцем закупівлі, вимоги пункту 6 розділу 6 тендерної документації виконані.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником виконано зобов'язання щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання укладеного договору.
2022-07-19 18:08:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2022-07-21 10:48:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2022 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЄВРОКОНСАЛТІНЖЕНІРИНГ |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" |
11 783 966,79
UAH з ПДВ
|
11 783 966,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛЗ МАЙСТЕР" |
11 789 996,00
UAH з ПДВ
|
11 789 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЄВРОКОНСАЛТІНЖЕНІРИНГ #42628862 |
Відхилено |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2022 16:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ВЕСТ ТРЕЙД" #42418604 |
Переможець |
11 783 966,79
UAH з ПДВ
|
10 червня 2022 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2022 18:14
|
додаткова угода | укладений |
19 липня 2022 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2022 11:51
|
договір | укладений |
28 червня 2022 11:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розробка проєктно-кошторисної документації робочого проекту «Будівництво централізованої мережі водопостачання та водовідведення з комплексом очисних споруд на території Славської селищної ради в межах населених пунктів Верхня Рожанка, Нижня Рожанка, Волосянка, Ялинкувате, Хащованя Стрийського району Львівської області» | 1 | роб |
11 783 966,79
UAH з ПДВ
|