Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель" |
Код ЄДРПОУ: | 38770166 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2 |
Контактна особа: |
Анжела Єніна +380957417388 dokpbud@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 61 774 063,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 308 870,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія прикріпляється учасником через електронний майданчик у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 308870 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець закупівлі, якого визначено відповідним рішенням Замовника, не пізніше дати укладення договору надає, забезпечення виконання договору у вигляді безумовної банківської гарантії з грошовим покриттям на суму, яка дорівнює 5% вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник, за наявної необхідності може здійснити попередню оплату у розмірі не більше 30 % від обсягу фінансування на відповідний поточний рік, в порядку та на умовах визначених постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 шляхом перерахування суми передплати на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником товарів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором, з наданням підтверджуючих документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. | Аванс | 35 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2021 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2021 14:31 |
ТД.docx | |
17 червня 2021 14:31 |
ТЗ.doc | |
17 червня 2021 14:31 |
Оголошення.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-13-000027 ● 0859d48e396f46a4b23396c1d0539c1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2021 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
Дніпро
10.09.2021 № 479
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пунктів 2, 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Східного офісу
Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу від 10.09.2021
№ 479
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель" UA-2021-06-17-003514-c 17.06.2021 п.2 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-15 09:30:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції технологічної частини каналізаційних очисних споруд м. Волноваха. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-003514-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 15:53:08
Відповідь на звернення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - визначені ПКД, яка затверджена Наказом Департамента екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації №128-од/93-21 від 01.06.2021.
Обґрунтування бюджетного призначення - визначено розпорядником коштів Департамента екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Визначена кошторисною частиною ПКД, яка затверджена Наказом Департамента екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації №128-од/93-21 від 01.06.2021.
З метою належного виконання умов Постанови № 1266 щодо оприлюднення обґрунтування відносно розпочатих процедур, у зв’язку з тим, що комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» власного веб-сайту не має, інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Департаменту екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації за посиланням: https://ecology.donoda.gov.ua/tenderi/
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ щодо неможливості усунення порушень згідно висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 04.10.2021 року за результатом моніторингу закупівлі UA-2021-06-17-003514-c. 04.10.2021 року за допомогою особистого кабінету на порталі my.zakupki.prom.ua, комунальним підприємством «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» (далі Замовник) отримано висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області за результатом моніторингу закупівлі UA-2021-06-17-003514-c. Складовою частиною зазначеного висновку є зобов’язання Замовника щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Виконання зобов’язання про розірвання договору підряду від 28.07.2021 № 28/07/21 укладеного між Замовником та переможцем закупівлі UA-2021-06-17-003514-c. ТОВ «ІНТЕХ БУД СОЮЗ» з одночасним дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та у строки встановлені Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області не є можливим у зв’язку нижченаведеним: Комплексний аналіз норм чинного законодавства свідчить, що Замовник не може в односторонньому порядку розірвати договір, якщо таке право не прописано в самому договорі. За загальним правилом, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом (ст.525 ЦК України) Умови договору підряду від 28.07.2021 № 28/07/21 містять вичерпний перелік випадків коли розірвання договору в односторонньому порядку є прийнятним та можливим, а саме: Пунктом 11.8.4. Договору передбачено: «“Замовник” має право розірвати в односторонньому порядку цей Договір після відповідного письмового повідомлення, за 30 календарних днів, в разі, якщо “Підрядник” не виконує умови цього Договору, а також виконує доручену йому роботу неякісно (з відступленням від проектно-кошторисної документації, діючих будівельних норм і правил, вимог “Замовника”).» Згідно пункту 11.8.5. “Замовник” може розірвати договір відповідно до пунктів 6.2.5., 6.2.6. та 6.2.8. цього Договору. В свою чергу : Згідно п. 6.2.5. Відмовитися від Договору підряду та вимагати відшкодування збитків, якщо “Підрядник” своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений графіком виконання робіт, стає неможливим. Згідно п. 6.2.6. Ініціювати внесення змін у Договір підряду, вимагати розірвання Договору підряду та відшкодування збитків за наявності істотних порушень “Підрядником” умов Договору підряду. Згідно п. 6.2.8. Відмовитися від Договору, якщо „Підрядник” не виконує умови цього Договору, а також виконує доручену йому роботу неякісно (з відступленням від проектно-кошторисної документації, діючих будівельних норм і правил, вимог “Замовника”), згідно з п.3 ст. 651 ЦКУ. Підстава для розірвання господарського договору, як то наявність зобов’язання Держаудитслужби або будь якого іншого органу фінансового контролю або аудиту в умовах договору відсутня, що в свою чергу унеможливлює виконання такої вимоги.
2021-10-07 13:10:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 040531-27/158 /2021/пр |
Дата публікації: | 22 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 жовтня 2021 10:03
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 040531-27/159/2021/пр |
Дата публікації: | 22 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 жовтня 2021 10:03
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 040531-27/160 /2021/пр |
Дата публікації: | 22 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 жовтня 2021 10:03
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 040531-27/161 /2021/пр |
Дата публікації: | 22 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 жовтня 2021 10:07
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 040531-27/162 /2021/пр |
Дата публікації: | 22 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
22 жовтня 2021 10:08
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" |
60 204 107,16
UAH з ПДВ
|
60 204 107,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-М" |
60 811 380,46
UAH з ПДВ
|
60 811 380,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕХ-БУД СОЮЗ" #40176826 |
Переможець |
60 204 107,16
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 09:38
|
1-5006-D7079ED0-6F49-11ED-8E03-EE69E887D893.html | укладений |
07 липня 2023 09:34
|
2-2-5b6ac720-8173-11ed-b608-311494b2790d.pdf | укладений |
07 липня 2023 09:34
|
1-5006-D7079ED0-6F49-11ED-8E03-EE69E887D893.html | укладений |
07 липня 2023 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:40
|
Дод. угода №2.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2021 16:35
|
Дод. угода №1.PDF | зміни до договору |
17 серпня 2021 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 10:57
|
Договір.PDF | укладений |
28 липня 2021 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною реквізитів банку, сторони дійшли згоди викласти розділ 13. договору у частині місцезнаходження та реквізитів «Підрядника» у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 28/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до розділу 3 "Ціна Договору", п. 3.3 "Обсяг фінансування" на 2021 рік та на 2022 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 28/07/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 липня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
9 892 889,14
UAH (в тому числі ПДВ 1 648 814,86 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України. Договір розірвано за рішенням суду. |