Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт та обслуговування комп'ютерної і офісної техніки, згідно коду ДК 021:2015-50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки".
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2021-03-29-001372-c be70d750beae45b59db7a6ff651e567d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долик Олена Володимирівна

380577255883
380577255891
poliklinika19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №19"Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23333767
Місцезнаходження: 61105, Україна , Харківська обл., Харків, просп.Героїв Сталінграда буд.23А
Контактна особа: Долик Олена Володимирівна
380577255883,380577255891
poliklinika19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт та обслуговування комп'ютерної і офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61105, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Сталінграда, буд, 23 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

29 березня 2021 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "ІНКОММЕДСЕРВІС"
#38277031
Переможець 25 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:20

Документи

29 березня 2021 10:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 10:37
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п. 5 п. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2403/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ремонт та обслуговування комп'ютерної і офісної техніки 1 послуга 24 911,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 911,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 151,81 UAH)