Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення санвузлу на 3-му поверсі прибудови до адмінбудівлі (літера К) ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: вул. Лютеранська, 4, м. Херсон
Очікувана вартість
109 597,00 UAH
UA-2021-11-01-013569-a be4f2837db1042758d709bed14c41dc3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журавленко Дмитро Олександрович

+380977788374 zhuravlenko.gunp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Херсонській області, м.Херсон, вул. Лютеранська, 4
Код ЄДРПОУ: 40108782
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, м. Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 4
Контактна особа: Журавленко Дмитро Олександрович
+380977788374
zhuravlenko.gunp@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 10:00
Початок аукціону: 11 листопада 2021 13:05
Очікувана вартість: 109 597,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 547,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Умови внесення учасником забезпечення пропозиції: 1. Сума забезпечення: 2 000,00 (дві тисячі гривень 00 копійок) гривень. 2. Строк дії забезпечення: 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій. 3. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 4. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 6. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


для потреб ГУНП в Херсонській області, вулиця Лютеранська, 4, Херсон, Херсонська область, 73000, центральний орган виконавчої влади

для потреб ГУНП в Херсонській області, вулиця Лютеранська, 4, Херсон, Херсонська область, 73000, центральний орган виконавчої влади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення санвузлу на 3-му поверсі прибудови до адмінбудівлі (літера К) ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: вул. Лютеранська, 4, м. Херсон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за виконанні Підрядником Роботи здійснюється Замовником у розмірі 100% вартос-ті робіт згідно підписаного Сторонами Акта приймання виконаних будівельних Робіт (фор-ма КБ-2) і Довідки про вартість виконаних будівельних Робіт (форма КБ-3) протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання виконаних підрядних робіт. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протя-гом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійс-нення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Умови внесення учасником забезпечення пропозиції: 1. Сума забезпечення: 2 000,00 (дві тисячі гривень 00 копійок) гривень. 2. Строк дії забезпечення: 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій. 3. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. 4. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 6. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.

Сума забезпечення: 2000 UAH
01 листопада 2021 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2021 17:58
Додаток_4_лiтера_К.rtf
01 листопада 2021 17:58
Оголошення_лiтера_К.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП Картельов В.М. 107 626,00
UAH з ПДВ
107 626,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Картельов В.М.

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Картельов В.М.
#2447204956
Переможець 107 626,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2021 14:28

Документи

11 листопада 2021 14:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2021 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Картельов В.М.
#2447204956
107 626,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2021 14:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 11:39
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:58
Додаткова угода 770.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 15:13
Договір 669.pdf укладений
15 листопада 2021 15:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт приміщення санвузлу на 3-му поверсі прибудови до адмінбудівлі (літера К) ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: вул. Лютеранська, 4, м. Херсон 1 послуга 107 626,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 листопада 2021 10:00
67 892,00 UAH UA408201720343150001000092617
ГУНП в Херсонській області
UA063524790000026006052237044
ФОП Картельов В.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 669
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №770 від 10.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Поточний ремонт приміщення санвузлу на 3-му поверсі прибудови до адмінбудівлі (літера К) ГУНП в Херсонській області, що розташована за адресою: вул. Лютеранська, 4, м. Херсон 1 послуга 98 964,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 98 964,00
UAH