Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКП "Хмельницька міська ритуальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 05524653 |
Місцезнаходження: | 29008, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Князя Святослава Хороброго, 5-А |
Контактна особа: |
Мещишин Роман Васильович +380382652161 bto38038654189@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2024 00:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 234 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 343,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2024 14:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2024 14:29 |
зміни. (1).docx | |
22 лютого 2024 14:29 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товари (2) (1).docx |
22 лютого 2024 14:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2024 14:29 |
зміни. (1).docx
|
||||||
22 лютого 2024 14:29 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_товари (2) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Важаємо, що ця вимога суперечить чинному законодавству з наступних причин: з 1 жовтня 2023 року вступив в дію Закон України «Про систему громадського здоров’я», відповідно до прикінцевих положень якого Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність.
Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків не передбачено.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Держпродспоживслужби не встановлює норм права та не наділена повноваженнями надавати роз’яснення застосування норм законодавства.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо виключити абзац про надання Учасником висновок СЕС, так як це суперечить чинному законодавству. У випадку вашої відмови, будемо змушені звертатись до АМКУ.
Скарги до процедури
Дата подання: 11 березня 2024 09:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-16-000029 ● cc9987ff70b04d509783a7dbcff61230
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2024 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2024 № 37-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.05.2024 № 37-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2024-02-15-000004-a 15.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-20 13:01:11
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі прапорів (Державний Прапор України) за кодом CPV ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-000004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-28 12:57:38
відповідь на запит
На ваш запит повідомляю наступне:
1. Згідно з пунктом 1 ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ визначено, що Ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер, тому замовники не зобов’язані дотримуватися даною методики при оголошені закупівлі.
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” №1266 від 16 грудня 2020 року (далі - Постанова) встановлено, що Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі”.
Разом з тим СКП "Хмельниуька міська ритуалбна служба" не є ні Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктои господарювання державного сектору економіки, тому не здійсює оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 17:10:21
Про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки, в тому числі суб’єктах господарювання, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків акцій (часток) належить суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб’єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі прапорів (Державний Прапор України) за кодом CPV ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-15-000004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
20.05.2024 вам було направлено питання щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На запит ви не надали відповідну інформацію, тому повторно просимо надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо не дотримано пункту 14 Порядку № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 24 Особливостей. Зазначаємо, що згідно наказу 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ чітко встановлено, що визначення предмету закупівлі здійснюється для товарів виключно за показником 4 знаку класифікатора, а не 5 та більше. дана вимога містить імперативну норму, та визначення предмету закупівлі за показником 5-го та більше знаку є прямим порушення закону. 2. Моніторингом встановлено, що у пункті 2 та у пункті 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран, що не відповідає абзацу восьмому підпункту першому пункту 44 Особливостей. Прошу звернути увагу що зміни до Постанови 1178 обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран внесено 09.02.2024 року, та опубліковано Офіційний вісник України від 29.02.2024 — 2024 р., № 20, стор. 321, стаття 1290, код акта 123249/2024 Разом з тим процедуру закупівлі оголошено 15.02.2024, а саме до публікацї в Офіційному віснику України, що не може бути порушенням чинного законодавства, у звязку із тим, що законодавство України не має зворотньої дії в часі.
2024-06-17 11:18:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((не дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом ))
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
sas-3-8
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2024 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НАЗАРЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
88 607,34
UAH з ПДВ
|
88 607,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА |
118 371,00
UAH з ПДВ
|
118 371,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА" |
156 984,00
UAH з ПДВ
|
154 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФОРПОСТ 17" |
181 038,00
UAH з ПДВ
|
156 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШВЕЙНА ГІЛЬДІЯ" |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
222 969,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "НАЗАРЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3327517436 |
Рішення скасоване |
88 607,34
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 17:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 березня 2024 00:00
|
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА #3308615443 |
Рішення скасоване |
118 371,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 17:47
|
|
ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА" #2636015086 |
Рішення скасоване |
154 640,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 17:47
|
|
ТОВ "ФОРПОСТ 17" #44779177 |
Рішення скасоване |
156 980,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 17:47
|
|
ФОП "НАЗАРЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3327517436 |
Відхилено |
88 607,34
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 15:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 квітня 2024 00:00
|
ФОП ЄРЕМЧУК ОЛЬГА ЮРІЇВНА #3308615443 |
Відхилено |
118 371,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 08:56
|
|
ФОП "КРИЛАЩЕНКО ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА" #2636015086 |
Переможець |
154 640,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2024 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 16:54
|
Договір (прапори)001.pdf | укладений |
24 квітня 2024 16:52
|