Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2024 09:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2024 21:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 14:36 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2024 14:36 |
Очікувана вартість: | 459 538 743,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 297 693,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2 297 000,00 грн (два мільйона двісті дев’яносто сім тисяч гривень 00 коп.), умови надання відповідно п. 3.3 розділу 3 інструкції з підготовки тендерних пропозицій та до додатку 8 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2297000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 3% від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (з урахуванням нормативно-правових актів щодо карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України), згідно з належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, Замовник може надати Виконавцю аванс. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк, що визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2024 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2024 14:28 |
ТД - Реконструкція шлях. вул. Буд. Нова редакція 3.doc | |
20 серпня 2024 14:28 |
Зміни № 3 ТД - Реконстр. шляхопров. вул. Будівельників.doc | |
23 липня 2024 09:25 |
Оголошення про проведення торгів.doc |
20 серпня 2024 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 серпня 2024 14:28 |
ТД - Реконструкція шлях. вул. Буд. Нова редакція 3.doc
|
|||||||||
20 серпня 2024 14:28 |
Зміни № 3 ТД - Реконстр. шляхопров. вул. Будівельників.doc
|
|||||||||
23 липня 2024 09:25 |
Оголошення про проведення торгів.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пп. 1.3. «Інформацiя про субпідрядників» Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 тендерної документації у разі залучення субпідрядника, орієнтовний обсяг доручених робіт якому складає більше 20 %, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи по кожному такому субпідряднику у відповідності до п. 1.1. «Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та п. 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вищенаведеного Додатку тендерної документації відповідно до видів робіт, виконання яких передбачається доручити субпідряднику.
Вимоги про усунення порушення
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" вважає Ваш протокол таким, що є недостатньо аргументованим. З даного протоколу відхилення не можна зрозуміти, які саме документи не були подані чи підтверджені учасником! У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" вважає недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №21/643-1 від 23.09.2024р. та звертається до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Завантажене Учасником документальне підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, а саме: сканована копія листа-відгука від 20.09.2024р. Вих. № 253 до Договору підряду на виконання окремих видів та комплексів робіт від 27.06.2019р. № 2/2706/19 надана від Генпідрядника і тому не відповідає вимогам ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації, згідно яких вимагалось надання сканованої копії листа-відгука від Замовника, датованого не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинен містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000033 ● 86a677ca0bbf4a5f89e4c34330a6a120
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-07-23-001060-a 23.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-16 11:32:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-001060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 10:15:48
Відповідь на запит
На запит Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі UA -2024-07-23-001060-а) по моніторингу UA-M-2024-10-10-000033 від 16.10.2024 надаємо наступну відповідь:
1. Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.02.2021 № 183 «Про реконструкцію шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця», комунальну корпорацію «Київавтодор» визначено замовником робіт.
Корпорацією була розроблена проектна документація, яка пройшла експертизу, отримано експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 17 липня 2024р.
№ 155/е/24 (експертний звіт додається).
Розпорядженням КМВА від 13 вересня 2024 № 1074 затверджено проект: «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця».
В складі проектної документації міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, на підставі якого визначена очікувана вартість закупівлі.
Якісні та технічні характеристики предмету закупівлі викладені в проектній документації.
2. Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, КК "Київавтодор" - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-23 16:41:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з реконструкції шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-001060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Пунктом 2 статті 31 Закону визначено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Просимо надати пояснення, чому протокол від 23.09.2024 № 21/643 – 1 не містить зазначення інформації у чому саме полягала невідповідність пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112»?
2. У вимозі про усунення порушення вами зазначено, що: «..завантажене Учасником документальне підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, а саме: сканована копія листа-відгука від 20.09.2024р. Вих. № 253 до Договору підряду на виконання окремих видів та комплексів робіт від 27.06.2019р. № 2/2706/19 надана від Генпідрядника і тому не відповідає вимогам ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації». Відповідно до пункту 1 статті 838 Цивільного кодексу України та пункту 61 загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених Постановою кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 - підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Просимо надати пояснення / інформацію, яким чином товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» не виконало вимоги пп. 1, пп. 1.3.2., п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 до тендерної документації, надавши на вимогу про усунення невідповідностей копію листа - відгука від 20.09.2024р. Вих. № 253 до Договору підряду на виконання окремих видів та комплексів робіт від 27.06.2019р. № 2/2706/19.
3. Просимо надати інформацію та відповідні документи щодо розрахунку вартості ресурсів, що повертаються в сумі 8 722 768,05 гривень зазначених в пункті № 12 додатку №1 до договору від 09.10.2024 №74-11.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 11:15:43
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України до процедури закупівлі: UA -2024-07-23-001060-а по моніторингу UA-M-2024-10-10-000033 від 23.10.2024
1. П. 8 рішення Замовника (протокол від 23.09.2024 № 21/643 – 1) передбачено підстави відхилення тендерної пропозиції на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості): (не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;), а саме:
Завантажене Учасником документальне підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, не відповідає вимогам ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації.
Вимогами ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації передбачено завантаження Учасником сканованої копії листа-відгука від замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинні містити:
- №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності);
- відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи.
Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» до кінцевого строку подання пропозицій завантажив документальне підтвердження, що не відповідало вищенаведеному пункту тендерної документації.
П. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням п. 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У встановлений Законом та Особливостями строк, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник – ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» повторно завантажив інформацію та документальне підтвердження щодо вимог тендерної документації Замовника.
Замовник розглянув подану тендерну пропозицію ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей і встановив, що Учасник виправив невідповідності, але не в повному обсязі.
На підставі зазначеного пропозицію відхилено відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей.
2. Вимогою ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації передбачено завантаження Учасником сканованої копії листа-відгука саме від замовника, а не від Замовника (Генпідрядника, підрядника, тощо).
Наголошуємо на тому, що у встановлений Законом та Особливостями строк, запитання, вимоги про усунення цих невідповідностей, запит щодо внесення змін до тендерної документації в електронній системі закупівель чи навіть оскарження від потенційних Учасників до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо вимог тендерної документації у цій частині не надходило.
3. Згідно з п.3.19 «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами):
«У випадках, коли проектними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або проводиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів.
Вартість матеріалів, виробів та комплектів у складі зворотних сум приймається як на нові, за поточними відпускними цінами із застосування коефіцієнта зносу 0,5, крім тих, на які ціни реалізації можуть бути визначені».
Тобто, у Додатку №1 до Договору від 09.10.2024 №74-11 -Договірній ціні, враховані зворотні матеріали, згідно вищевказаної Настанови.
Остаточну вартість та кількість зворотних матеріалів, буде визначено в ході будівництва, тристороннім Актом, за участі генеральної підрядної організації, проектувальником та представником замовника.
Довідкова вартість та кількість зворотних матеріалів, визначених в Договірній ціни – додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Комунальна корпорація «Київавтодор» (далі – Замовник) розглянула висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція шляхопроводу на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Дарниця») – код за ДК 021:2015 – 45230000-8 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-23-001060-a) та надає аргументовані заперечення: Пунком 8 рішення Замовника (протокол від 23.09.2024 № 21/643 – 1) передбачено підстави відхилення тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості): не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Завантажене Учасником документальне підтвердження інформації щодо виконання аналогічного договору, не відповідає вимогам ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Вимогами ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації передбачено завантаження Учасником сканованої копії листа-відгука від Замовника, датований не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі, який повинні містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, перелік робіт та їх обсяги, строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт (початок, закінчення) та категорію складності об’єкта або клас наслідків (відповідальності); - відповідність виконаних робіт/робіт, що виконуються вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи. Учасник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» до кінцевого строку подання пропозицій завантажив документальне підтвердження, що не відповідало вищенаведеному пункту тендерної документації. Пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням пункту 43 Особливостей передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У встановлений Законом та Особливостями строк, Замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник – ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» повторно завантажив інформацію та документальне підтвердження щодо вимог тендерної документації Замовника. Замовник розглянув подану тендерну пропозицію ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей і встановив, що Учасник виправив невідповідності, але не в повному обсязі. ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» надав скан-копію листа-відгуку від генпідрядника, а не від Замовника, чим не виконав вимогу ппп. 1 пп. 1.3.2. п. 1.3. «Наявність документального підтвердження власного досвіду виконання аналогічного договору» РОЗДІЛУ 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації. Відповідно до пункту 11 статті 1 Розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Генеральний підрядник – юридична особа, яка укладає договір підряду з замовником про виконання комплексу робіт з будівництва об'єкта. ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надав Договір з ТОВ «ЕКО-БУД-ТРЕЙД» на виконання окремих видів та комплексів робіт на об’єкті: «Будівництво Подільського мостового переходу через р. Дніпро у м. Києві». Замовником цієї закупівлі є Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», а не Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-БУД-ТРЕЙД». На підставі зазначеного, Замовником правомірно було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника - ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей. Наголошуємо на тому, що у встановлений Законом та Особливостями строк, запитання, вимоги про усунення цих невідповідностей, запит щодо внесення змін до тендерної документації в електронній системі закупівель чи навіть оскарження від потенційних Учасників до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо вимог тендерної документації у цій частині не надходило. Крім того, Учасник - ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» звернувся до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. У встановлений чинним законодавством строк, а саме: не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону, Замовник надав відповідь з додатковою інформацією про причини невідповідності пропозиції ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» умовам тендерної документації. Керуючись ст. 18 Закону, Учасник не став оскаржувати рішення Замовника про відхилення пропозиції відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей в Антимонопольному комітеті України, що свідчить про те, що Учасник погодився з таким рішенням Замовника. З огляду на те, що пропозиція Учасника - ТОВ «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112», яка за результатами аукціону найбільш економічно вигідна, була відхилена відповідно до абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей, Замовник згідно з абз. 6 пункту 49 Особливостей розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію наступного учасника, яка вважається найбільш економічно вигідною, а саме: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» та уклав з ним договір чим не порушив законодавство в цій частині. Враховуючи вищенаведене, маємо намір висновок про результати моніторингу процедури закупівлі оскаржити в суді як такого, що не погоджуємося з викладеною у висновку інформацією — протягом 10 робочих днів з дня оприлюднення цього висновку.
2024-11-06 10:13:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Державної аудиторської служби України (моніторинг UA-M-2024-10-10-000033) оскаржено в суді. |
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/320/54381/24 |
Дата відкриття провадження: | 19 листопада 2024 |
Документи:
25 листопада 2024 15:11
|
Електронний підпис |
15 листопада 2024 13:30
|
Адміністративний позов до суду з підтв..pdf |
25 листопада 2024 15:11
|
Електронний підпис |
15 листопада 2024 13:31
|
Електронний підпис |
15 листопада 2024 13:30
|
Адміністративний позов до суду з підтв..pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
440 000 000,00
UAH з ПДВ
|
437 702 306,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
451 000 000,00
UAH з ПДВ
|
439 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
454 945 000,00
UAH з ПДВ
|
454 945 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» #22202218 |
Відхилено |
437 702 306,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 11:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2024 15:46
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
439 999 998,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 08:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2024 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 11:50
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2024 12:04
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2024 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 13:03
|
74-11.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На виконання п. 3.2. Розділу ІІІ «Строк виконання робіт» Договору сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт (Додаток Nº4). 2. Внести зміни в пункт 4.1. Розділу IV «Джерела та порядок фінансування робіт» Договору та викласти його в новій редакції. 3. Додати до Договору Додаток Nº4 «Лінійний графік виконання робіт» та Додаток №5 - «План фінансування будівельних робіт». 4. Внести зміни до Розділу ХХІІ Договору «Додатки до Договору», доповнивши його Додатком Nº4 «Лінійний графік виконання робіт» та Додатком Nº5 - «План фінансування будівельних робіт» та викласти Розділ ХХІІ Договору в новій редакції. 5. Додаток №2 до Договору - "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до Додатку №4 "Лінійний графік виконання робіт" та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 74-11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |